Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 454
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Τα δρομολόγια για Σάμη θα εκτελεστούν φέτος;

Στη φόρμα που είμαστε υποχρεωμένοι να συμπληρώσουμε, αναφέρει ως λιμάνια εισόδου στη χώρα μόνο την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αληθευει οτι ειχαμε... μανουρες σε βενετια και ancona?

ειχαν ερθει για να ταξιδεψουν ελλαδα, επιβατες με ΙΧ οι οποιοι δεν ειχαν λαβει ακομη τον κωδικο εισοδου.

ο ομιλος grimaldi δεν τους δεχοταν on board χωρις κωδικο και εγινε του κουτρουλη ο γαμος.

στο τελος ειχαμε ευγενικη παρεμβαση των Carabinieri, για να ηρεμησουν τα πνευματα.

allegedly:P ολα αυτα. δεν ημουν και μπροστα

Link to comment
Share on other sites

On 6/28/2020 at 8:00 PM, Ariadne said:

Τα δρομολόγια για Σάμη θα εκτελεστούν φέτος;

Στη φόρμα που είμαστε υποχρεωμένοι να συμπληρώσουμε, αναφέρει ως λιμάνια εισόδου στη χώρα μόνο την Ηγουμενίτσα και την Πάτρα!

χτεσινο αρθρο της ημερας, επιβεβαιωνει της υποψιες του @Ariadne

απ'ευθειας προσεγγισεις στα νησια yok

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτό είδα και εγώ νωρίτερα σήμερα, με πρόλαβες.

 

Πέραν τούτου, κατά την πρόσφατή μου επίσκεψη στην Ηγουμενίτσα, σκεφτόμασταν με την παρέα μου τη γενικότερη κατάσταση στις γραμμές της Ιταλίας. Κι από εκεί που κάθομαι, παρατηρώ το εξής:

 

Brindisi: Μια γραμμή που όποια ελληνική εταιρεία κι αν την έπιασε σε ετήσια βάση τα τελευταία 10-15 χρόνια, την άφησε. Αγούδημος, Αρκουμάνης, Γιαννάτος. 'Ολοι είπαν πως δεν έχει ψωμί. Και έρχεται ο Grimaldi, και βάζει δύο Βισεντίνια με 2 αναχωρήσεις σε κάθε κατεύθυνση, σχεδόν όλο το χρόνο. Και ο συγκεκριμένος δεν συνηθίζει να εγκαθίσταται σε ζημιογόνες γραμμές. 

 

Bari: Εδώ είχαμε πανηγυρική αποχώρηση του Βεντούρη από μια γραμμή η οποία τον καθιέρωσε στην Αδριατική και είχε καλά νούμερα ακόμη και το χειμώνα. Και εδώ, αν ενθυμούμαι καλώς, δεν έβγαινε ψωμί. Η Σούπερφαστ παραμένει εκεί(για μένα με ερωτηματικό αν αξίζει την προέκταση για την Πάτρα, αλλά τέλος πάντων είναι εκεί), ταυτόχρονα έχουμε όμως 2 μεγάλα roro από την Grimaldi στη γραμμή, σε συνδυασμό βέβαια με τη Βενετία. Άρα κατά τα φαινόμενα η κίνηση υπάρχει.

 

Ancona - Durrazzo: Δεν αφορά την Ελλάδα η γραμμή αλλά ξέρω πως στον Βεντούρη την είχαν κοιτάξει και απεφάνθησαν πως δεν αξίζει τον κόπο παρά μόνο για 1.5 μήνα το καλοκαίρι. Από την άλλη εγώ βλέπω την Adria Ferries να έχει 2 πλοία από Μάιο μέχρι Οκτώβριο(όχι σε συνθήκες πανδημίας βέβαια) και τον υπόλοιπο χρόνο 2-3 δρομολόγια την εβδομάδα. Και μάλιστα αγόρασαν και Visentini 20ετίας για τη γραμμή, όπερ εστι μεθερμηνευόμενον, επένδυσαν για τη συγκεκριμένη γραμμή.

 

Venezia: Από ελληνικές εταιρείες η ΑΝΕΚ κάνει 3 δρομολόγια την εβδομάδα. Επάνω σε αυτό όμως ο Γκριμάλντι έφερε ένα Visentini με άλλα 2 δρομολόγια ενώ παίζουν μπάλα και τα 2 μεγάλα ρορό που πάνε στο Μπάρι. Υπενθυμίζω πως λίγα χρόνια πρίν η HSW θεώρησε περιττό να αντικαταστήσει το Νήσος Ρόδος από το Κόρινθος - Porto Marghera ενώ και τα προηγούμενα πλοία της γραμμής που εξυπηρετούσε επί χρόνια, πήγαν για κόψιμο χωρίς αντικατάσταση. Η ΑΝΕΚ δεν ενίσχυσε ποτέ την παρουσία της στη γραμμή με ρορό.

 

Trieste: Άλλη μια γραμμή που εγκαταλείφθηκε λόγω απουσίας κίνησης και από τις Μινωικές, και από την ΑΝΕΚ, και από τη Χαλκηδών αργότερα. Εδώ το κενό έχει αναπληρώσει τα τελευταία κοντά 2 χρόνια η DFDS που -σε συνδυασμό με την Τουρκία βέβαια- κάνει 4 προσεγγίσεις στην Πάτρα εβδομαδιαία. Τέλος πάντων κίνηση φαίνεται να υπάρχει, δεν ξέρω πόση αλλά το ότι δεν έβγαινε ο Βενιζέλος στη γραμμή, δε σημαίνει πως κάποιο πιο κατάλληλο πλοίο δε θα έβγαζε το ψωμί του.

 

Με λίγα λόγια, η κατάσταση στις γραμμές τις Ιταλίας ανάμεσα στις Ιταλικές και τις Ελληνικές εταιρείες, αναπαρίσταται χαρακτηριστικά στην εικόνα αυτή. Ή ίσως σε αυτήν της την παραλλαγή, διαλέξτε και πάρτε. Και εδώ μιλάμε πως στις περισσότερες περιπτώσεις ο Γκριμάλντι δεν έχει διώξει κανέναν από αυτές τις γραμμές, τα μάζεψαν κι έφυγαν μόνοι τους. Μήπως τελικά  οι ελληνικές εταιρείες δεν είναι τόσο γάτες κι έξυπνοι όσο ήθελαν τόσα χρόνια εμάς -και τους μετόχους τους- να νομίζουν? Μήπως τα analytics τους είναι ανύπαρκτα και οι αποφάσεις λαμβάνονται είτε με λανθασμένα, στοιχεία είτε χωρίς καθόλου στοιχεία? Μήπως στην περίπτωση της Άττικα ειδικά, ασχολούνται περισσότερο με τα νταλαβέρια με το υπουργείο, με τις επιδοτήσεις και με το σπρώξιμο των κακώς κειμένων κάτω από το χαλί? Πόσο μπορεί να έχει παίξει ρόλο στην πτώση των ελληνικών εταιρειών από τον παράδεισο το ότι βλέπουν τις γραμμές αυτοτελώς κι όχι σαν κομμάτι ενός supply chain? Αφιερώνουν αυτές οι εταιρείες χρόνο στο να μιλήσουν και να αφουγκραστούν τους πελάτες τους, προσαρμόζοντας το προιόν τους στους πελάτες, αντί να προσπαθούν το αντίστροφο? Το στελεχιακό τους δυναμικό, έχει τα προσόντα να υποστηρίξει μια νέα προσέγγιση ή να κάνει κάποιο από τα 2 παραπάνω σημεία?  Τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Και για το πως φτάσαμε ως εδώ, και για το τι μέλλει γενεσθαι.

Link to comment
Share on other sites

Καλα η Αττικα εχει πεταξει λευκη πετσετα στη Ιταλια προ καιρου απο το 2009!Οταν εφερε τα μεγαλα ο Ιταλος η Αττικα τι εκανε τιποτα..πουλησε κιολας το ΧΙΙ  αποδυναμωθηκε κ αλλο!εκανε κ τη κοινοπραξια με την Ανεκ κ εβαλε συν μετοχο σε μια φραμμη που την εφερε στην κορυφη της Ευρωπης καποτε..κ δεν υπαρχει κ πλανο εστω μια διαροη οτι κατιβθα κανουμε για να φοβισουμε τον ανταγωνισμο..σιγουρα εαν υπαρξει καλη τιμη το ενα απο το Μπαρι θα φυγει καλα για το ΧΙ δεν το συζηταμε..

Αποψη μου ειναι πρεπει να βρει η να φτιαξει πλοια κ να συνδεσει δυο λιμανια της Ιταλιας σε ενα δρομολογιο πατρα πριντεζι αγκονα κ το μπαρι μεχρι την ηγουμενιτσα με μονο δρομολογιο!ετσι κ  αλλιως ο τουριστας εχει χαθει τον χειμωνα θες πλοια σαν το Europalink με πολλα μετρα κ καλη ταχυτητα να βγαινει σε 22ωρες το πανω κ η επιστροφη οπως παλια

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι ο Γκριμαλντι βγαζει λεφτα απο το Μπαρι η το Μπριντιζι. Ουτε νομιζω οτι βλεπει τις γραμμες μια μια. Νομιζω οτι κανει σουμα ολη την Αδριατικη. Εχει δικτυωθει σε ολες τις γραμμες, μπορει να κανει ευκολιες με επιταγες 30-60 ημερων, οποτε οποιος παει να του κουνηθει πρεπει να αντεξει σε τουλαχιστον 2 μηνες χασουρα για να ξεκινησει.. Αντεχει κανεις ετσι? Και κακα τα ψεματα. Ποιος (μεταφορικη) θα φυγει απο μια εταιρια που αν δεν εχει θεση απο ενα λιμανι, στη χειροτερη θα σε βολεψει στο αλλο. Δηλαδη μπορει να σε καθυστερησει, αλλα θα σε εξυπηρετησει. 

Για τις ελληνικες ακτοπλοικες εταιριες τι να πουμε. Ανεκαθεν ο στοχος ηταν το τωρα. Καμια επαφη με το μελλον, κανενα ενδιαφερον, εκτος 1-2 περιπτωσεις που κι αυτες απο σποντα εκατσαν. 

Link to comment
Share on other sites

Απο κινηση κανεις δε σκίζει,αλλά ο grimaldi τα εβρισκε πάντα με τις μεταφορικές. Για αυτο εχει μονο 2 cruise και τα αλλα ειναι visentini.Την προηγουμενη 15-20ετια,με το "ανοιγμα" των Βαλκανίων, αρκετά φορτηγα έρχονται οδικώς και αρκετοί επωφελούνται από τις χαμηλές τιμές στις βαλκανικες και το κάνουν το κατέβασμα roadtrip. Τωρα όταν ο κάθε τουρίστας βλέπει στο διαφημιστικο το xii και αντικρίζει στο λιμάνι το i η το ii δε νμζ να τη ξαναπροτιμησει,θα πάει με τα cruise .Όπως και η ανεκ ,μπορεί να πουλάει ελληνική φιλοξενία και να βαζει μεσα οποιον να ναι ,αλλά να σου βάζει τα 2 fossen ανκονα και το Αστεριών Βενετία δε τραβάει το βορειοευρωπαιο .Την Αδριατική τη κέρδισαν με το μαρκετινγκ, τα νευτευκτα και τις υπηρεσίες. Νομίζω πως δε θα έμπαινε στο μπελά ο Παναγοπουλος να βάζει φτερά και κατοχυρώσεις χωρίς λογο.Τα νεοτερα της Αδριατικής κοντεύουν 20 ,και δεν υπάρχει λόγος για κάποιο σχέδιο αντικατάστασης (τι είπα τωρα😂).Ο μόνος που πρόκειται να ναυπήγησει είναι ο grimaldi και θα τους πετάξει όλους έκτος εν μια νυκτί,όπως έκανε η blue star στο Αιγαιο το 2000

Link to comment
Share on other sites

Ο Ιταλος με τις τιμες το χει κ χρηματηστηριο,πας την μια μερα το 600 την αλλη 700 κ την 800 αναλογα την κινηση ενω οι αλλοι εχουν σταθερη τιμη αλλα συνηθως πιο ακριβη..κ βεβαια μην ξεχναμε οτι κ οι εταιρειες με τους ξενους οδηγους τους βαζουν οπου να ναι ενω οι ελληνες προτιμανε την κοινοπραξια

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι το ζουμι ειναι αυτο που ειπε ο @Nick the Greek

2 hours ago, Nick the Greek said:

Πόσο μπορεί να έχει παίξει ρόλο στην πτώση των ελληνικών εταιρειών από τον παράδεισο το ότι βλέπουν τις γραμμές αυτοτελώς κι όχι σαν κομμάτι ενός supply chain? Αφιερώνουν αυτές οι εταιρείες χρόνο στο να μιλήσουν και να αφουγκραστούν τους πελάτες τους, προσαρμόζοντας το προιόν τους στους πελάτες, αντί να προσπαθούν το αντίστροφο? Το στελεχιακό τους δυναμικό, έχει τα προσόντα να υποστηρίξει μια νέα προσέγγιση ή να κάνει κάποιο από τα 2 παραπάνω σημεία?  Τροφή για σκέψη και προβληματισμό. Και για το πως φτάσαμε ως εδώ, και για το τι μέλλει γενεσθαι.

ολα τα υπολοιπα ειναι για να κανουμε φιλολογικο μνημοσυνο σε οσους απεβιωσαν, επιχειρηματικα και σε καποιες περιπτωσεις και βιολογικα

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/21/2020 at 7:25 PM, margaritis24 said:

Καλα η Αττικα εχει πεταξει λευκη πετσετα στη Ιταλια προ καιρου απο το 2009!

Συμφωνώ απολύτως. Βέβαια κατά τα άλλα εμείς κοιτάμε το μικρό γαλατικό χωριό του Αιγαίου και τους βγάζουμε επί σειρά ετών κορυφαία εταιρεία όταν έχουν παρατήσει την Αδριατική στο έλεος και έχουν απαξιώσει το brand name, Superfast Ferries. Μάλλον οι λιγότερο χειρότεροι είναι.

 

On 7/21/2020 at 7:53 PM, Neptune said:

Δε νομιζω οτι ο Γκριμαλντι βγαζει λεφτα απο το Μπαρι η το Μπριντιζι. Ουτε νομιζω οτι βλεπει τις γραμμες μια μια. Νομιζω οτι κανει σουμα ολη την Αδριατικη.

Αυτή είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα άποψη, δεν αποκλείεται να είναι κι έτσι. Να δέχεται δηλαδή μια μικρή χασούρα στο Brindisi πχ, προκειμένου να κρατά τους πελάτες του και να αναπληρώνει τη χασούρα και με το παραπάνω σε άλλες γραμμές. Γιατί? Επειδή ίσως να βλέπει όλη την Αδριατική σαν ένα total logistics service μέσα στο οποίο δεν θέλει να χαρίζει πελάτες και niche markets σε άλλον.

 

On 7/21/2020 at 10:25 PM, basilis89 said:

Αντίπαλο δέος έχει πουθενά ο grimaldi η σε όσες γραμμές έχει καράβια παίζει μπάλα μόνος του;

Στις εγχώριες γραμμές της Ιταλίας έχει την Moby/Tirrenia και την Corsica Ferries. Στις επιβατικές γραμμές της Ισπανίας μόνο την GNV ενώ στα ρορό μεταξύ Ιταλίας και Ισπανίας έχει απόλυτη κυριαρχία. Στις γραμμές Φινλανδίας - Γερμανίας έχει σε επίπεδο ρορό, όχι όμως στο επιβατικό κομμάτι. Στη γραμμή Σουηδίας - Γερμανίας δεν έχει από το λιμάνι που φεύγει(Μάλμο) αλλά από άλλα(Trelleborg, Ystad)

 

On 7/21/2020 at 10:10 PM, proud_ionian said:

ολα τα υπολοιπα ειναι για να κανουμε φιλολογικο μνημοσυνο σε οσους απεβιωσαν, επιχειρηματικα και σε καποιες περιπτωσεις και βιολογικα

Το δυστύχημα είναι οτι κατά πως φαίνεται σε λίγα χρόνια θα κάνουμε μνημόσυνο σε όλη την πραγματικά ελληνόκτητη ακτοπλοία. Αλλά προφανώς δεν μπήκα στον κόπο να γράψω το παραπάνω κομμάτι για να θυμηθούμε περασμένα μεγαλεία. Εμένα η κατάσταση στην Αδριατική αλλά και στο Αιγαίο, μου θυμίζει αρκετά τα μνημόνια. Δαιμονοποιήσαμε τους Γερμανούς, την ΕΕ, τους τραπεζίτες κλπ. Αυτοί όμως κάνουν τη δουλειά τους και προστατεύουν τα δικά τους συμφέροντα. Τα δικά σου συμφέροντα, οφείλεις να τα προστατέψεις εσύ ο ίδιος. Και φυσικά όταν με τις δικές σου ανεπάρκειες, λάθη και ανικανότητα αφήνεις ορθάνοιχτη την πόρτα σε αυτούς για να αναμειχθούν στα εσωτερικά σου και να φάνε το παντεσπάνι σου, μάντεψε..

 

Έτσι και στην Αδριατική. Βλέπω αρκετό κόσμο να αντιπαθεί και να δαιμονοποιεί τον Grimaldi που έχει βρεθεί σε ηγεμονική θέση στην αγορά, εντός κι εκτός Ελλάδας. Το καταλαβαίνω αυτό, είτε για λόγους συναισθηματικούς, είτε τοπικιστικούς, είτε γιατί απλά δεν γουστάρει κανείς τους ξένους επιχειρηματίες. Θεμιτό. Κι εγώ στην Αδριατική θα προτιμήσω την κοινοπραξία για το ταξίδι μου, όχι για κάποιον από τους παραπάνω λόγους, ούτε γιατί πιστεύω στον πατριωτικό καπιταλισμό. Αλλά γιατί δεν μου αρέσει αυτό το low cost προιόν που προσφέρει. Έχει συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα σαν εταιρεία, πλήρως καταγεγραμμένα στον ιστότοπο τούτο, σε Ελλάδα και Ευρώπη. Αλλά σε τελική ανάλυση, το γεγονός πως έχει αλώσει το ελληνικό ακτοπλοικό γίγνεσθαι, δεν είναι δικό του φταίξιμο.

 

Θα μπορούσε κανείς δικαίως να τον αντιπαθήσει αν είχε μπεί στην αγορά με τίποτα παροπλισμένα χρέπια που ανέστησε εκ νεκρών, ή αν χρησιμοποιούσε πρακτικές εκβιασμού και μαφίας. Πλήν όμως δεν το έκανε, αντιθέτως ήρθε με σύγχρονα πλοία, γεμάτα με τεχνολογικές καινοτομίες και έξυπνες λύσεις. Ακόμη κι αν το είχε σαν όπλο στη φαρέτρα του, δεν χρειαστηκε να το χρησιμοποιήσει. Γιατί? Επειδή πολύ απλά η έλλειψη οράματος, η έλλειψη τόλμης και η έλλειψη προγραμματισμού από τις μεγάλες ελληνικές εταιρείες(πιο τρανό παράδειγμα από την αντιμετώπισή τους στα καύσιμα του 2020 δε νομίζω πως υπάρχει), του άνοιξαν διάπλατα την πόρτα. Όσοι τον αντιπαθείτε λοιπόν, κατά την ταπεινή μου άποψη στρέφετε τα βέλη σας στη λάθος πλευρά. Αυτούς που διοίκησαν ανεπιτυχώς τις μεγάλες ελληνικές εταιρείες τα τελευταία 15 χρόνια θα έπρεπε να μέμφεστε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tροποποιήσεις σε ancona, bari και βενετια

κοβονται ολες οι προσεγγισεις στην κερκυρα απο εδω και περα.

27/9 ως 2/10 γινονται αλλαγες στην ancona και αλλαζουν τα ωραρια του δρομολογιου της 27/9 απο βενετια. απο οτι φαινεται εκεινες τις μερες το superfast XI θα ειναι εκτος δρομολογιων

 

ΜΠΑΡΙ__ΑΝΚΟΝΑ_-_ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ_ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ_03.09.20_-_02.10.20.pdf ΒΕΝΕΤΙΑ-_ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ_ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ_27.09.20.pdf

Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση πως το polaris δρομολογηθηκε μετα τον ερωτοκριτο. εβδομαδες μεν, μετα δε. (1992 παντα).

για το flavia δεν θυμαμαι, δεν ειχα γεννηθει :P

παντως η φραση camping on board και η σχετικη επικοινωνιακη καταιγιδα στα φυλλαδια και τα επικοινωνιακα εντυπα, ειναι copyright (μεταφορικα) των μινωικων και αφορουσε τον ερωτοκριτο.

το εχουμε αναφερει και αλλου, οτι το πρωτο διαφημιστικο, δεν ειχε καν φωτο του ερωτοκριτου, αλλα artist's impression (μακέτο στα ελληνικα:P), αλλου πλοιου

Link to comment
Share on other sites

Οι Μινωικες σιγουρα στο μαρκετιγκ ηταν πολυ μπροστα. Αξεχαστη η διαφημιση του Αρετουσα ως το μεγαλυτερο γκαραζ της Αδριατικης με 120 φορτηγα οταν το Polaris εβαζε κοντα 150...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Quote

Τα υβριδικα Ro/Ro που θα δρομολογησει ο ομιλος στην Αδριατικη το 2022 θα ονομαστουν ECO Patrasso και ECO Venezia αντιστοιχα.

 

Να πω την αλήθεια δεν είχα συνειδητοποιήσει πως 2 από τα υβριδικά ρορό θα έρχονταν στην Αδριατική. Αν μη τι άλλο, δείχνει την πίστη του Grimaldi στη συγκεκριμένη αγορά. Σκεφτείτε τις Κρουιζάρες σχεδόν καθημερινά από την Ανκόνα και τους δύο γίγαντες των 500 νταλικών από τη Βενετία και το Μπάρι(αν κρατήσουν τα σημερινά δρομολόγια) σε 2 εβδομαδιαία δρομολόγια πρός κάθε κατεύθυνση. Σε ένα trade route(Ελλάδα - Ιταλία) που κατά τα άλλα οι ιθύνοντες των ελληνικών εταιρειών έχουν πείσει εαυτούς και αλλήλους ότι η κίνηση δεν δικαιολογεί επενδύσεις σε πλοία αφού αυτά δε βγαίνουν. 

 

Η παραπάνω κίνηση λοιπόν αφιερωμένη σε όλους αυτούς. Ας πάνε να ζητιανέψουν στον ΥΕΝ καμιά επιδότηση, θα την χρειαστούν. Και για να το πάω κι ακόμα παραπέρα, για σκεφτείτε τα 2 ρορό που έρχονται σήμερα στην Πάτρα και θα περισσεύουν, να μεταφερθούν σε κανένα Μπάρι - Δυρράχιο. Ε ρε κλάμα που θα πέσει..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...