Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν είναι μόνο η κοινοπραξία που αύξησε τα εισιτήρια στα φορτηγά της Αδριατικής αλλά και o Grimaldi, παρόλο που έχει φορέσει scrubbers και δεν χρησιμοποιεί το νέο τύπου καύσιμο, που είναι πιο ακριβό,  οπότε και την εγκατάσταση των scrubbers θα την πληρώσουν οι μεταφορικές!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 461
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η μισή αλήθεια είναι αυτή.

Η άλλη μισή είναι πως από τα δρομολογημένα πλοία στην Αδριατική, μόνο τα Cruise και το Μύκονος φοράνε scrubber. Τα υπόλοιπα καίνε vlsfo. Οπότε δεν είναι και τόσο αδικαιολόγητη η αύξηση ;)

Εννοείται οτι δεν θα εφαρμόσει ξεχωριστή τιμολογιακή πολιτική ανάλογα το πλοίο αλλά το λάθος είναι οτι εφάρμοσε την αύξηση και στην γραμμή της Ανκόνα όπου έχει δύο πλοία με scrubber.

Link to comment
Share on other sites

Και τα εκατομμύρια που κοστίζει η εγκατάσταση των scrubbers σε κάθε πλοίο από ποιον θα πληρωθούν? Αυτό που πέρυσι κόστιζε στις ναυτιλιακές Χ φέτος κοστίζει Χ+Ψ με το Ψ να είναι είτε 0,5% είτε scrubbers. 
Γιατί λοιπόν να συνεχίζουν να χρεώνουν περυσινές τιμές για μια παροχή υπηρεσίας που τα έξοδα της είναι πλέον Χ=Ψ.
Θα τα βάλει ο Μανώλης από την τσέπη του στην υγειά της Γκρέτας?
Ή μόλις τώρα καταλαβαίνουμε πόσο θα αυξήσουν οι νέοι κανονισμοί το κόστος μεταφοράς?

Link to comment
Share on other sites

Διοτι εχοντας σαν δεδομένο οτι χωρις τα σκραμπερ θα επρεπε να καιει σε καθημερινη βαση ακριβοτερο καυσιμο, άρα σταθερά παραπάνω έξοδα, τώρα με το σκραμπερ κανει μία επένδυση η οποία θα του αποφέρει το κοστος της εγκατάστασης λόγω της ψαλίδας των τιμών.

Φυσικα οι τιμες δεν ειναι σταθερες, και ποτέ δεν ξερουμε αν το vlsfo θα παραμεινει πιο ακριβο απο το hsfo.

Link to comment
Share on other sites

Είναι δεδομένο πως φέτος έχουν όλοι μεγαλύτερα έξοδα. Είτε επειδή αναγκαστικά καίνε vlsfo είτε επειδή πλήρωσαν κάποια εκατομμύρια για κάθε καράβι προκειμένου να του φορέσουν scrubbers ώστε να να εξακολουθεί να καίει hsfo.
Αρα εφόσον τα έξοδα είναι μεγαλύτερα θα ευνοηθούν και τα τιμολόγια. 1+1=2
Αυτά όμως έπρεπε να τα έχουμε σκεφθεί όταν συμφωνούσαμε στους νέους κανονισμούς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

αναστολη των μαθητικων εκδρομων στην Ιταλια αποφασισε το υπουργειο παιδειας, λογω της εξαπλωσης του κορωναϊού.

τα γκρουπακια των μαθητων ηταν καλο χαρτζηλικι καθε ανοιξη για τις εταιριες της αδριατικης

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να ξεκινήσω το πρώτο μου ταπεινό ποστ συγχαίρόντας σας για την ύπαρξη αυτού του φόρουμ και τη στήριξη που του δίνεται. Είναι ωραίο να αγαπάνε και να ασχολούντε με κάτι, είτε πρόκειτε για αεροπλάνα ή πλοία ή ό,τι.

Στα του θέματος μου τώρα. Πρόκειτε να κάνω ένα ταξίδι  Ηγουμενίτσα - Ανκόνα και θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πραγματάκια , αν ξέρετε. Αρχικά σε ποιό πλοίο/εταιρία έχει το καλύτερο σήμα σε καμπίνες (όχι lux) για να κάνεις streaming Netflix (ανεξαρτήτως κόστους). Έπειτα, ποιές εταιρίες/πλοία καλό θα ήταν να αποφύγω λόγω καθυστερήσεων ;

Το ταξίδι λέω να το κάνω (είμαι λιγάκι flex) στις 25 Μαρτίου, όπου παίζει το Blue Star 1 και το Cruise Olympia.

 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mclovin said:

για να κάνεις streaming Netflix

 

Μπορείς να κάνεις και offline download ωστε για αυτές τις ώρες ταξιδιού να μην χρειαστεί να έχεις πρόσβαση σε δεδομένα. Αμφιβάλλων να έχουν τετοιες υποδομές για Streaming στα πλοία για 2000 επιβάτες ( αν δεν ήταν απεριόριστο θα ήταν τεράστιο το κόστος των Data )

https://www.enikos.gr/society/704927/koronoios-ypopto-krousma-se-ploio-apo-italia-pou-ftanei-stin-patr

Στη Μονάδα Λοιμωδών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων μεταφέρεται επιβάτης πλοίου που θεωρείται ύποπτο κρούσμα κορονοϊού.

Σύμφωνα με πληροφορίες , η γυναίκα ταξίδευε από την Ανκόνα προς την Πάτρα με το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο CRUISE OLYMPIA" , ενημέρωσε το ΕΚΑΒ για την κατάσταση της υγείας της και αποβιβάστηκε στην Ηγουμενίτσα, όπου την παρέλαβε ασθενοφόρο, κάτω από όλα τα μέτρα προστασίας.Από εκεί μεταφέρθηκε στα Ιωάννινα, όπου και υποβάλλεται στις απαραίτητες εξετάσεις.

Το πλοίο συνέχισε το δρομολόγιό του προς την Πάτρα όπου αναμένεται να φτάσει λίγο μετά τις 13:00, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό αν θα δέσει στο λιμάνι ή θα τεθεί σε καραντίνα.

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχει κανείς εικόνα από τις γραμμές και ιδιαίτερα από Ανκωνα και Βενετία μετά την καραντίνα; Είδα πως εκεί που δεν υπήρχαν καμπινες για το Πάσχα τώρα υπάρχει διαθεσιμότητα, φαντάζομαι πως οι ακυρώσεις θα αυξάνονται συνεχώς. 

Link to comment
Share on other sites

 Το Πάσχα είναι κοντά και είναι λογικό να αυξάνονται οι ακυρώσεις καθώς οι περισσότεροι ερχόμενοι από βόρειες χώρες πρέπει να διασχίσουν την επικίνδυνη Βόρεια Ιταλία και να πάρουν καράβι Ανκόνα ή  Βενετία. Γνωστοί μου ήδη άλλαξαν τα Πασχαλινά ακτοπλοϊκά με αεροπορικά. 

Τα δε καλοκαιρινά καλά κρατούν καθώς είναι μακριά ακόμα και ελπίζουμε σε ύφεση. Τον Αύγουστο η επιστροφή Ιταλία είναι σχεδόν πλήρης.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Τελικά ήρθε και η πρώτη ανακοίνωση από την Ανεκ για την Αδριατική και απαντάει και στην ερώτηση που έκανα σε άλλο σημείο του site

Quote

H ANEK LINES αντιλαμβανόμενη τις ειδικές συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί από την εξάπλωση του COVID-19, ενημερώνει τους επιβάτες γραμμών Αδριατικής για τα παρακάτω: - Εισιτήρια που έχουν εκδοθεί με έκπτωση Early Booking, μπορούν να μετατραπούν σε ανοιχτής ημερομηνίας, χωρίς την είσπραξη διαφοράς από τις τιμές καταλόγου. Οι επιβάτες θα μπορούν να ορίσουν νέα ημερομηνία διατηρώντας την έκπτωση Early Booking και πραγματοποιώντας ταξίδι έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020. - Όσοι επιβάτες κατέχουν εισιτήριο για ταξίδι στις γραμμές Αδριατικής και επιθυμούν, λόγω του κορωναϊού, να το ακυρώσουν, θα το πραγματοποιούν χωρίς εφαρμογή ακυρωτικών. Η ανωτέρω πολιτική θα ισχύει έως τις 3 Απριλίου 2020, αφορά εισιτήρια που έχουν ημερομηνία ταξιδιού έως και τις 30 Απριλίου 2020 και θα αναθεωρηθεί εφόσον κριθεί αναγκαίο

20200310_el.pdf

Ελπίζω να το επικόλλησα σωστά. 

Edited by proud_ionian
κειμενο ανακοινωσης
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και μια αλλη ανακοινωση στο site της superfast, στα αγγλικα, σχετικα με τους περιορισμους που ισχυουν στις μετακινησεις εντος της ιταλιας και τις διατυπωσεις που ειναι απαραιτητες, προκειμενου να διελθεις απο τη χωρα.

Quote

With regards to the COVID 19 outbreak, we inform our passengers about the following:

Our vessels operate their normal schedules to/from Italy.

However, due to the extraordinary circumstances occurred because of the COVID-19 outbreak, the Italian authorities have communicated the following instructions for passengers travelling to/from the Italian ports:

Passengers are required to prove that their travel is due to:

Verifiable work situation

Urgent Situation

Health Reasons

Return to a proved permanent residence

Passengers disembarking vessels are required to sign a self-declaration form which can be found at the ports’ check-in points in Italy and Greece.

The self-declaration form is also sent to the vessels so as to be signed from the passengers a priori and not to waste time during disembarkation.

+Customers are kindly requested to sign 2 self-declaration forms: +

+1 completed form should be given to the vessel upon embarkation
1 completed form should be given to the Italian authorities upon arrival at the destination port.+

According to the italian authorities it is not possible to cross Italy for tourism reasons at the moment.
We monitor the outbreak effect and, if needed, we will revert with further information or clarification.

Thank you for your kind attention!

 

Link to comment
Share on other sites

Οπότε, σταματάει κάθε τουριστική κίνηση (According to the italian authorities it is not possible to cross Italy for tourism reasons at the moment.)

Πρόβλημα θα έχουν και π.χ. όσοι Έλληνες έχουν ξένο διαβατήριο!

Link to comment
Share on other sites

Είμαστε μακριά από το να αρχίσουν να ακυρώνονται δρομολόγια στην γραμμή; Όσο κι αν οι εταιρείες επιμένουν ότι τα δρομολόγια εκτελούνται κανονικά. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω να ακυρωθουν τελειως δρομολογια οσο κ αν επιβαρυνθει η κατασταση.Και αυτο γιατι η εμπορευματικη κινηση ειναι μεγαλη και μια τετοια αποφαση θα ηταν βομβα και για τις εταιρειες αλλα και-κυριως-για την ελληνικη οικονομια γενικοτερα.

Σε αλλες γραμμες οπως πχ Ιταλια-Τυνησια κ Ιταλια-Μαροκο τα δρομολογια γινονται κανονικα αλλα μονο cargo.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έχει συνάντηση ο Πλακιωτάκης με τον Μητσοτάκη για να εξεταστούν μέτρα τα οποία ενδεχομένως παρθούν στις γραμμές που συνδέουν την Ελλάδα με την Ιταλία.

Αλλά στο ίδιο μήκος κι εγώ πιστεύω ότι αν επιβληθούν περιορισμοί αυτοί πιθανότατα να έχουν να κάνουν με το να ταξιδεύουν τα πλοία ως Ro/Ro . 

Δηλαδή χωρίς επιβάτες που έτσι κι αν έτσι με βάση τις κινήσεις των τελευταίων δρομολογίων και πέραν από τους οδηγούς φορτηγών οχημάτων αδυνατούν να συμπληρώσουν την δεύτερη δεκάδα.

Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2020 at 4:45 PM, Annivas said:

Σήμερα έχει συνάντηση ο Πλακιωτάκης με τον Μητσοτάκη για να εξεταστούν μέτρα τα οποία ενδεχομένως παρθούν στις γραμμές που συνδέουν την Ελλάδα με την Ιταλία.

Αλλά στο ίδιο μήκος κι εγώ πιστεύω ότι αν επιβληθούν περιορισμοί αυτοί πιθανότατα να έχουν να κάνουν με το να ταξιδεύουν τα πλοία ως Ro/Ro . 

Δηλαδή χωρίς επιβάτες που έτσι κι αν έτσι με βάση τις κινήσεις των τελευταίων δρομολογίων και πέραν από τους οδηγούς φορτηγών οχημάτων αδυνατούν να συμπληρώσουν την δεύτερη δεκάδα.

Και επίσημα πλέον μόνο φορτία και όχι επιβάτες....

 

Μειώσεις πληρωμάτων του ξενοδοχειακού θα γίνουν...Το συζητούν στις Ελληνικές εταιρείες...Στις αλλοδαπές είναι σίγουρο....

 

Μειώσεις προσωπικού λόγω μη ύπαρξης επιβατών σίγουρα...Αλλά και πάλι συγχωνεύσεις και τροποποιήσεις αρκετά πιθανό...Μην ξεχνάμε και τα κλειστά χερσαία σύνορα...ο κύριος όγκος κυρίως από Ηγουμενίτσα είναι από όμορες χώρες...

 

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες εβδομάδες τα γκαράζ  δούλευαν φουλ από νταλίκες οπότε εάν δεν αλλάξει κάτι σε αυτό το επίπεδο, δεν βλέπω συγχωνεύσεις δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, express adonis said:

Φιλε proud απο πατρα τα υπολοιπα φευγουν ως ρο-ρο??μονο ασυνοδευτα χωρις τρακτορες??

δεν εχω δει φορτωση τελευταια, μετα τους περιορισμους.

απο τις ανακοινωσεις παντως και απο οσα ακουω εδω, δεν ισχυει αυτο που λες. φορτηγα και οι οδηγοι τους ταξιδευουν κανονικα

Link to comment
Share on other sites

Το Cruise Olympia που αναχωρεί αύριο από την Ανκονα θα μεταφέρει και επιβατες που θέλουν να επιστρέψουν στην Ελλάδα. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό δε το καταλαβαίνω. Στις γραμμές της Ιταλίας δραστηριοποιούνται 2 ελληνικές (ακόμα) εταιρίες, που τα πλοία τους έχουν ελληνική σημαία και ελληνικά πληρώματα, και το ΥΠΕΞ αναθέτει τον επαναπατρισμό των ελλήνων στην ιταλικών συμφερόντων ΜΙΝΟΑΝ, η οποία στις γραμμές αυτές δουλεύει τα βαπόρια της με ιταλική σημαία. Και όλα αυτά, ενώ οι 2 ελληνικές ΑΝΕΚ και ΑΤΤΙΚΑ αντιμετωπίζουν ουκ ολίγα οικονομικά προβλήματα. Ήταν θέμα καλύτερης οικονομικής προσφοράς; Αν ναι, να το καταλάβω... 

Link to comment
Share on other sites

Οικονομική προσφορά δεν νομίζω να υφίσταται αφού όσοι γυρίζουν πίσω πληρώνουν το εισητηριο τους. Σωστή απορία. Ίσως ιταλικός δάκτυλος. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...