Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

να δουμε απο τα στατιστικα του ΟΛΠΑ, την κινηση των διεθνων δρομολογιων, απο και προς πατρα, κατα την τελευταια 5 ετια

Στοιχεία-Επιβατικής-Κίνησης-Εξωτερικού-2013-2017.pdf

σε ολες τις κατηγοριες (επιβατες, ΙΧ, φορτηγα), βλεπουμε τη βουτια απο το 2014 και μετα. σε επιβατες, ΙΧ, λεωφορεια διτροχα και campers βλεπουμε μια ταση ελαφρας ανακαμψης το 2017, αλλα αρκετα πισω απο το 2014. στα φορτηγα συνεχιζεται η καθοδικη ταση, ενω αντιθετα στα ασυνοδευτα η πορεια ειναι συνεχως ανοδικη ολα τα χρονια.

θα ειχε ενδιαφερον να βλεπαμε συγκριτικα δεκαετιας. μεσες ακρες, η πατρα εχει χασει περιπου τα 2/3 της κινησης, σε ολες τις κατηγοριες.

ειναι ενθαρυντικο παντως οτι το 2017 σταματησε η κατρακυλα. η συνεχης ανοδος των ασυνοδευτων, ισως μας δειχνει οτι μεσοπροθεσμα, η πατρα θα φιλοξενει περισσοτερα φορτηγα οχηματαγωγα, απο οτι ferrries. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 454
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάτι άλλο παίζει   .....Πάντως εδώ που τα λέμε η διαφορά μεταξύ των άλλων ανταγωνιστών είναι μεγάλη στους ναύλους....

Εμένα με  ξαφνιάζει κάτι άλλο:

Διαμαρτύρονται τα ίδια άτομα που πρόπερσι  έκαναν καταγγελίες στο ΥΕΝ για την εταιρεία αυτή...

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμή που ΔΕΝ υπάρχει μονοπώλιο ας στείλουν το μήνυμα τους οι μεταφορείς στον κάθε Grimaldi επιλέγοντας άλλες εταιρείες για τα φορτηγά τους.
Problem solved που λένε και στο χωριό μου!

Link to comment
Share on other sites

Και με τις αυξησεις του Γκριμαλντι η κοινοπραξια ειναι και παλι πιο ακριβη στις τιμες της στα φορτηγα.

Να δουμε απο του χρονου τι θα κανει η κξ χωρις scrubbers που για να ειναι βιωσιμα τα δρομολογια θα πρεπει ή να αυξησουν και αυτοι κ αλλο τις τιμες ή να αυξησουν κι αλλο το χρονο ταξιδιου..αν κ κατι μου λεει οτι θα κανουν κ τα 2 ταυτοχρονα..

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

αλλαγη μεσα στην αλλαγη (που ελεγε και ο Αντρεας:P), για την κοινοπραξια

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

1. Σας ενημερώνουμε ότι τα δρομολόγια στις γραμμές της Ανκόνα και της Βενετίας, από τις 17/02 έως και τις 21/02/2019, διαμορφώνονται ως εξής:

ΑΝΚΟΝΑ

(HELLENIC SPIRIT) Κυριακή 17/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΚΥΡ 17:30

ΚΥΡ 22:30
(αντί για 23:30)

ΚΥΡ 23:15
(αντί για 23:59)

ΔΕΥ 14:00
(αντί για 16:30)

(SUPERFAST I) Κυριακή 17/02/2019  Σύμφωνα με την ενημέρωση στις 11/02

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΚΥΡ 19:00

ΔΕΥ 13:30

ΔΕΥ 14:00

ΔΕΥ 20:00

(OLYMPIC CHAMPION αντί για SUPERFAST I) Δευτέρα 18/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΔΕΥ 19:00
(αντί για 22:30)

ΔΕΥ 23:59
(αντί για ΤΡΙ 04:30)

ΤΡΙ 00:30
(αντί για 05:00)

ΤΡΙ 15:30
(αντί για 21:30)

(HELLENIC SPIRIT) Δευτέρα 18/02/2019  Νέο δρομολόγιο

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΔΕΥ 16:30

ΤΡΙ 09:30

ΤΡΙ 09:30

ΤΡΙ 15:00

(HELLENIC SPIRIT αντί για OLYMPIC CHAMPION) Τρίτη 19/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΤΡΙ 17:30

ΤΡΙ 22:30
(αντί για 23:30)

ΤΡΙ 23:15
(αντί για 23:59)

ΤΕΤ 14:00
(αντί για 16:30)

(OLYMPIC CHAMPION αντί για HELLENIC SPIRIT) Τρίτη 19/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΤΡΙ 18:00
(αντί για 13:30)

ΤΕΤ 11:00
(αντί για 08:00)

ΤΕΤ 11:30
(αντί για 08:30)

ΤΕΤ 16:30
(αντί για 14:30)

(OLYMPIC CHAMPION αντί για HELLENIC SPIRIT) Τετάρτη 20/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΤΕΤ 18:00
(αντί για 17:30)

ΤΕΤ 23:00
(αντί για 23:30)

ΤΕΤ 23:30
(αντί για 23:59)

ΠΕΜ 14:30
(αντί για 16:30)

(HELLENIC SPIRIT αντί για SUPERFAST I) Τετάρτη 20/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΤΕΤ 16:30
(αντί για 13:30)

ΠΕΜ 09:30
(αντί για 08:00)

ΠΕΜ 10:00
(αντί για 08:30)

ΠΕΜ 15:00
(αντί για 14:30)

(HELLENIC SPIRIT) Πέμπτη 21/02/2019  Νέο δρομολόγιο

ΠΑΤΡΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΑΝΚΟΝΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΠΕΜ 17:30

ΠΕΜ 22:30

ΠΕΜ 23:15

ΠΑΡ 14:00

(OLYMPIC CHAMPION) Πέμπτη 21/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΑΝΚΟΝΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΠΕΜ 16:30
(αντί για 13:30)

ΠΑΡ 09:30
(αντί για 08:00)

ΠΑΡ 10:00
(αντί για 08:30)

ΠΑΡ 15:00
(αντί για 14:30)

ΒΕΝΕΤΙΑ

(OLYMPIC CHAMPION) Πέμπτη 21/02/2019  Αναθεωρημένο δρομολόγιο

ΒΕΝΕΤΙΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ

ΠΑΤΡΑ

Αναχώρηση Άφιξη Αναχώρηση Άφιξη

ΚΥΡ 12:00

ΔΕΥ 10:00
(αντί για 14:30)

ΔΕΥ 10:30
(αντί για 15:00)

ΔΕΥ 16:30
(αντί για 21:00)

 

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πετάνε το Superfast I στην απ έξω και παιζουν μπαλα μονα τους τα σπιριτ και τσαμπιον;

Δεν μπορω να καταλάβω την λογική. Ναι δεν εχει ταχυτητα το Superfast αλλά μεταθέτει και την αναχωρηση για Βενετια από Πέμπτη για Κυριακή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
15 hours ago, MILTIADIS said:

Η αληθεια ειναι λιγο απ ολα. ;) Οσα εδωσε ο Περικλης δωθηκαν ακριβως επειδη λειτουργουσε πρωτα σαν καλος εμπορος και μετα ως οτιδηποτε αλλο,οσα εφυγαν μετεπειτα εφυγαν κυριως για να μειωθει ο δανεισμος της Attica.Και φυσικα οι συνθηκες της Αδριατικης την τελευταια δεκαετια επιβαλουν πλοια σαν αυτα που πηραν απο τα Fincantieri(ειδικα στα λιμανια του νοτου).

δύστυχος αυτός ο τύπος πλοίων έχει παρέλθει , τώρα το ζητούμενο είναι να έχει μεγάλο capacity στο γκαράζ (Ι & ΙΙ) , οι  επιβάτες δεν προτιμούν τα πλοία για να πάνε Ιταλία ή Ελλάδα άλλα τα αεροπλάνα , έτσι , τόσο μεγάλο χώρος επιβατών δε χρειάζεται... . Δύστυχος αυτή την αλλαγή την είδε πρώτος ο μπάρμπα Μανόλης και τώρα πια με το ζόρι υπάρχουν δυο (σε μια)  ελληνικές εταιρίες στη Πάτρα .

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι όμως ο γκριμαλντι τι όφελος έχει να αγοράζει τα παλάτια και τα σουπερφαστ αφού έχουν αλλάξει οι εποχες; Η μήπως στις γραμμές Δυτικής Ιταλίας που τα έχει επικρατουν αλλες συνθηκες;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
2 hours ago, Nick the Greek said:

στην Αδριατική άραγε έχουν κάτσει ποτέ η ΑΝΕΚ/Superfast να κάνουν έστω ένα διάλογο με τους πελάτες τους για να δούν τι ακριβώς ζητούν σαν προιόν? 

Φυσικά και όχι! Άλλωστε αυτό ακριβώς αποτελεί και έναν από τους μόνιμους προβληματισμούς που απασχολούν τους ακαδημαικους που είναι επικεντρωμένοι στην ακτοπλοϊα εδώ και δεκαετίες

Link to comment
Share on other sites

Και τους μη ακαδημαικούς μπορώ να σου πω :D. Ρητορική βεβαίως ήταν η ερώτηση, απλά για να καταδείξω πως οι ελληνικές εταιρείες δεν κάνουν έστω και τα βασικά.

Link to comment
Share on other sites

Αν μας ρωτούσαν και έπρατταν αυτά που υποδεικνύουν οι επιβάτες, τότε δεν θα είχαμε λόγο να πηγαίνουμε με το αεροπλάνο στην Ιταλία...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απο την Τριτη το Ευρωπη Παλας επιστρεφει στην Αδριατικη(ως Μυκονος Παλας φυσικα)και θα κανει δρομολογια Πατρα-Ηγουμενιτσα-Αγκωνα μαζι με ενα εκ των Cruise μεχρι το Δεκεμβρη στη θεση οποιου εκ των 2 απουσιαζει για επισκευες καθε φορα.

Καθε Δευτερα θα υπαρχει προεκταση μεχρι Βενετια την οποια θα την κανει το εκαστοτε Cruise.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Γιατι λογω ΑΝΕΚ?Τα ιδια λεφτα θα πληρωνουν και οι αλλοι στα καυσιμα.Ασε που αν οντως εχουν στο μυαλο να βαλουν σκραμπερ στην Αττικα και δεν ειναι παραφιλολογια θα πρεπει να κανουν και τις σχετικες αποσβεσεις.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, MILTIADIS said:

Εχομεν για Ancona..Ειναι 50-100 ευρω φτηνοτερος αναλογα το μηκος του οχηματος και τη μερα.

Δηλαδή με τα σημερινά δεδομένα (πριν την 1η Ιανουαρίου), η κοινοπραξία έχει χαμηλότερες τιμές;

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι, φαρμακείο είναι οι τιμές για Ιταλία.. είτε στα γκαράζ είτε στα καταστρώματα!
Θα μπορούσαν, τουλάχιστον στους επιβάτες, να διαθέτουν σε κάθε δρομολόγιο, τουλάχιστον τον χειμώνα, καμιά 200αριά - 300αριά εισιτήρια στα 20euro μπας και κόβανε πελάτες από τα αεροπλάνα τσιμπώντας παράλληλα πελατεία από το πουθενά.
Πρωτόκολλο ταξιδεύουν μόνο 20-30 μέρες το καλοκαίρι οπότε μόνο κέρδος θα μπορούσαν να έχουν τους άλλους μήνες.
Για την Άττικα αναφέρομαι. Ο Μανωλιός είπαμε.. το γκαράζ να γεμίζει και οι επιβάτες ας βολεύονται και στα όκια της άγκυρας.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Orestis said:

Δηλαδή με τα σημερινά δεδομένα (πριν την 1η Ιανουαρίου), η κοινοπραξία έχει χαμηλότερες τιμές;

Οχι.Παντα υψηλοτερες τιμες ειχε η κοινοπραξια απλα απο 1/1 μεγαλωνει κι αλλο η διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...