Jump to content
Shipfriends

Κέρκυρα (Ν. Πειραιώς 1367)


Recommended Posts

Μια σκηνή απο την "επική" ελληνική ταινία "Η νεράιδα & το παλληκάρι" (Αλίκη-Δημήτρης), οπου φαίνεται αρκετά καλά ο χώρος φόρτωσης του ferry ΚΕΡΚΥΡΑ, ετοιμο να αναχωρήσει( ή μόλις έχει αφιχθεί) στο νησί. Σε πρώτο πλάνο η ηθοποιός Φλωρέτα Ζάνα.

Kerkyra from greek movie.BMP

Link to comment
Share on other sites

ειμαι περιεργος για την ιστορια του πλοιου και για το ποτε επιμηκυνθηκε.

εχω επιφυλαξεις για το κατα ποσο περιλαμβανεται στις κλασσικες παντοφλες, αφου φορτωνει απο πρυμα (stern loader) και εχει κανονικη πλωρη.

οι "τσιμινιερες" (οι εξαγωγες των μηχανων εν προκειμενω), πρεπει να ειναι κατι ψηλα μπουρια πρυμα απο τη γεφυρα

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι πιο πολυ μοιαζει με roro σε μικρογραφια παρα με παντοφλα.Παντοφλα θυμιζει μονο το φουσκωμα που εχει στο παλι.Ενδεχομενως να ηταν και αλλου τυπου πλοιο που στη συνεχεια μετασκευαστικε σε οχηματαγωγο

Επισης μια καλη ερωτηση ειναι τι απεγινε τελικα αυτο το πλοιο

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Να και το ΚΕΡΚΥΡΑ απο μια παλια φωτο.

Αναγνωριζει κανεις την τοποθεσια;Θα ελεγα Κερκυρα αλλα η παραλια διπλα στο μικρο μολο δεν μπορω να πω οτι μου θυμιζει τιποτα

gallery_1819_702_692135.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έχεις ναυπηγείο και καίγεσαι να βρεις μια πλατφόρμα να σε εξυπηρετεί στις επισκευές των πλοίων που αναλαμβάνεις; Θέλεις μήπως έναν πλωτό κυματοθραύστη να προστατεύει τις εγκαταστάσεις σου; H λύση είναι απλή. Παίρνεις την παντόφλα που σου παράτησαν έξω από το ναυπηγείο, την ξυρίζεις και έχεις άμεσα τη μπάριζα που πάντα ονειρευόσουν.

Επί του θέματος, μάλλον γνωρίζαμε που βρίσκεται το πλοίο, απλά όταν το είδαμε δεν μας έκαμε κλικ. Στο δελτίο Αμαλιάπολης, σε μια φωτογραφία του συναδελφου Σειρίου διακρίνεται δίπλα σε άλλα πλοια μια μπάριζα με χαρακτηριστική πρύμη, που είναι ολόιδια με την πρύμη που διακρίνεται στη φωτό που έχει αναρτήσει ο polmyt στο προηγούμενο post.

Συγκεκριμένα, η διάταξη του καταπέλτη με τα εξογκώματα είναι η ίδια, τα δυο φινιστρίνια στα πλάγια ακόμα υπάρχουν, η κούρμπα μετά τα φινιστρίνια είναι η ίδια, υπάρχουν ακόμα καποιες δέστρες στα ίδια σημεία, και μέχρι και στην γωνία της πρύμης στην ίσαλο διακρίνεται η ίδια ανύψωση.

Από την φωτό του Σείριου δεν διακρίνεται αν υπάρχει ακόμα πλώρη στο σκάφος, αλλά μια εύκολη υπόθεση είναι να αφαίρεσαν την πλώρη που είχαν προσθέσει παλιά ωστε να παραμείνει το παράλληλο τμήμα του σκάφους.

Ακούω ενστάσεις επί του θέματος.

post-1827-0-80485700-1320242000_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Eνστάσεις ??? Πόσα θες για να μας τρελλάνεις φίλε μου chiotis ??? :o:D

Προσωπικά δεν έχω καμμία ένσταση. Τέτοια ομοιότητα θα ήταν σατανική σύμπτωση, εξ άλλου το σουλούπι το ΚΕΡΚΥΡΑ ήταν (και παραμένει έστω και σε αυτή την κατάσταση) εξόχως "ιδιαίτερο".

gallery_2102_36_485617.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μιας και χάριν της εξαιρετικής παρατηρητικότητας του chiotis βρήκαμε το που βρίσκεται σήμερα το γραφικό καραβάκι (ή τουλάχιστον ότι απέμεινε από αυτό), να προσθέσουμε στα στοιχεία του ότι ναι μεν δεν γνωρίζουμε το πότε κατασκευάστηκε, αλλά μπορούμε να πιθανολογήσουμε το πότε σταμάτησε να ταξιδεύει και ίσως το από πότε βρίσκεται στο ναυπηγείο της Αμαλιάπολης.

Ως ΚΕΡΚΥΡΑ λοιπόν, έπαψε σίγουρα να υφίσταται πριν το 1984, χρονιά κατά την οποία ένα άλλο Ε/Γ-Ο/Γ πήρε το ίδιο όνομα. Πιθανόν βέβαια να συνέχισε να δραστηριοποιείται με κάποιο άλλο όνομα, πράγμα όμως πιστεύω αρκετά δύσκολο, και λόγω του ότι όλο και κάτι θα είχαμε μάθει - δει, αλλά και λόγω του ότι ήδη ήταν ένα παλιό και αρκετά "ιδιόμορφο" σκαρί.

Όλα αυτά βέβαια είναι "υποθέσεις εργασίας" μέχρι -ελπίζω- την επιβεβαίωση ή απόρριψη τους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Από την φωτό του Σείριου δεν διακρίνεται αν υπάρχει ακόμα πλώρη στο σκάφος, αλλά μια εύκολη υπόθεση είναι να αφαίρεσαν την πλώρη που είχαν προσθέσει παλιά ωστε να παραμείνει το παράλληλο τμήμα του σκάφους.

Μάλλον, από όσο μπορούμε να διακρίνουμε στο screenshot, έχει αφαιρεθεί μόνο η υπερκατασκευή, και έχει παραμείνει η πλώρη.

post-2102-0-96630000-1321272208_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

ΚΕΡΚΥΡΑ

Το πλοίο ήταν παλιό κατεστραμένο αποβατικό του 1943 και παραχωρήθηκε το 1949 στον Ο.ΔΙ.Σ.Υ.

Εγγράφηκε αρχικά στο νηολόγιο φορτηγίδων Κέρκυρας με αριθμό 113 τον 07/1957 και χαρακτηρίστηκε

πλωτός γερανός έχοντας διπλό κρένι για απομάκρυνση ναυαγίων. Τον 11/1957 μετασκευάζεται σε πορθμείο

και νηολογείται στον Πειραιά με αριθμό 1367 στη Β΄ κλάση. Τον 02/1988 μεταφέρεται στο νηολόγιο φορτηγίδων

Πειραιά με αριθμό 2387 και τον 05/1988 μετακινείται στο νηολόγιο φορτηγίδων Βόλου με αριθμό 218 μέχρι τον

05/2005 που πωλείται σε εταιρία της Τουρκίας πιθανά για διάλυση αλλά όπως φαίνεται στην πρόσφατη φωτογραφία

του Σείριου παρέμεινε στα νερά μας. Μέχρι και την διαγραφή του το 2005 δεν άλλαξε όνομα.

Πληροφορίες απο τον φίλο Α.Μ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Κέρκυρα (Ν.Π. 1367)

(1943)

Το ΚΕΡΚΥΡΑ (ή καλύτερα ότι απέμεινε από αυτό) εξακολουθεί βέβαια να βρίσκεται στο ναυπηγείο των αδελφών Κουρή στην Αμαλιάπολη Μαγνησίας.

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι πλέον δεν χρησιμοποιείται ούτε καν ως πλωτή μπάριζα, αλλά ως μία "προέκταση της στεριάς" για πρόσβαση και διάφορες εργασίες στα πλοία που δένουν δίπλα του.

gallery_2102_6_607533.jpg

gallery_2102_6_319464.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κέρκυρα (Ν.Π. 1367)

(1943)

Καλός φίλος που είχε επισκεφθεί πρόσφατα το ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιάπολη, μου μετέφερε την πληροφορία ότι στην πλώρη του ιστορικού πρώην ΚΕΡΚΥΡΑ, αναγράφεται με ανάγλυφα γράμματα το όνομα ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ Χ. Λογικά, πρόκειται για το όνομα με το οποίο δούλευε το πλοίο ως φορτηγίδα στον Βόλο τα τελευταία χρόνια, πριν αποσυρθεί οριστικά στο ναυπηγείο Κουρή. Μπορεί άραγε να το διασταυρώσει από τα στοιχεία του ο φίλος μας emmpapad ???

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 years later...

Ας δουμε το ΚΕΡΚΥΡΑ να φτανει σε καποιο λιμανι

Το περιεργο με αυτη τη φωτογραφια ειανι πως η σημειωση στο πισω μερος της φωτογραφιας ,αναφερει οτι ειναι τραβηγμενη τον Αυγουστο του 62 στον Ωρωπο, κατι το οποιο μου προκαλει εντυπωση μιας και εχω την εντυπωση οτι δεν ειχε δουλεψει πουθενα αλλου εκτος απο την ΚΕΡΚΥΡΑ.

Αν μπορει καποιος να βρει σε πιο λιμανι ειναι το πλοιο πιθανον να μας λυσει και το μυστηριο για το αν περασε το πλοιο απο τη γραμμη του Ωρωπου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...