Jump to content
Shipfriends

Υγραεριοφόρα (LPG/LNG)


Recommended Posts

Mιας και θυμηθήκαμε σήμερα το ΒΕΡΟΝΙΚΗ, ας ρίξουμε μία ματιά και σε δυό άλλα πλοία της ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ, τα υγραεριοφόρα (LPG) BEΡΟΝΙΚΗ ΔΥΟ και ΒΕΡΟΝΙΚΗ III.

Το ΒΕΡΟΝΙΚΗ ΔΥΟ έχει κατασκευαστεί το 1977 στην Ιαπωνία, φέρει ΙΜΟ 7701562 και προηγούμενα ονόματα του ήταν τα : KYOSEKI MARU NO 3, NEWMARKET, NEW STAR, KAITOS, CHICCOGAS. Φέρει Ελληνική σημαία και ανήκει στη VERONAUS SHIPPING με έδρα την Αθήνα από το 1998.

Το ΒΕΡΟΝΙΚΗ ΙΙΙ έχει κατασκευαστεί το 1984, φέρει ΙΜΟ 8626123 με προηγούμενο όνομα το : BERKAH SELATAN. Φέρει επίσης Ελληνική σημαία και ανήκει στη VERONAUS SHIPPING από το 2005.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε λοιπόν και τα υγραεριοφόρα Melina και Irini σε δυο φωτογραφίες απ' την Ελευσίνα!

gallery_3072_19_537028.jpg

gallery_3072_19_590068.jpg

Τα συγκεκριμένα πλοία διαχειρίζονται από την IMC (Interunity Management Corporation).

Edited by TankerShip
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάμε να δούμε και το GAZ SYMPHONY (IMO: 7904190) σε μερικές φωτο!

gallery_3072_19_384271.jpg

gallery_3072_19_327903.jpg

gallery_3072_19_88427.jpg

Φέρει σημαία Παναμά, έχει μήκος 135 μέτρα και πλάτος 21,5 μέτρα.

Κατασκευάστηκε το 1987 στην Ιαπωνία ("Sasebo Heavy Industries, Sasebo"), διαθέτει 5 δεξαμενές για την αποθήκευση του φορτίου (LPG) ενώ ανήκει στην "Naftomar Shipping & Trading Co", της οποίας ο στόλος αποτελείται αποκλειστικά από τέτοιου είδους δεξαμενόπλοια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να δούμε άλλο ένα πλοίο της "Naftomar Shipping & Trading Co", το GAZ EXPLORER (IMO 9506150) κατασκευής του 2010, σε δύο σημερινές φωτογραφίες διερχόμενο από το "στενά" του Περάματος.

gallery_2102_19_177887.jpggallery_2102_19_261357.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

 

 
Quote

 

Η περυσινή εμπειρία, όταν παρατηρήθηκε έλλειψη αερίου λόγω υπερκατανάλωσης αλλά και λόγω του ότι όλη η Ευρώπη «δίψαγε» για αέριο, οδήγησαν τους υπευθύνους της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας στο να επιβάλλουν προληπτικά μέτρα.

Οι ανησυχίες είναι κι εφέτος έντονες από τη στιγμή που μια επανάληψη της περσινής κατάστασης στη Γαλλία θεωρείται πιθανή, καθώς δημοσιεύονται πληροφορίες ότι αναμένονται καθυστερήσεις στη συντήρηση ορισμένων πυρηνικών μονάδων, όπως και έκτακτες παύσεις της λειτουργίας άλλων.

Το κόστος της λύσης αυτής είναι περίπου 6 εκατ. ευρώ και θα πληρωθεί μέσω του Ειδικού Τέλους Ασφάλειας Εφοδιασμού.

Η έλευση του καραβιού – ρεζέρβα είναι το βασικό μέτρο για να μην υπάρξουν τα περυσινά προβλήματα εφοδιασμού. Έχουν ληφθεί και άλλα μέτρα ωστόσο εκτιμάται ότι δεν θα αρκέσουν στην περίπτωση που υπάρχουν μεγάλα προβλήματα. Προτιμήθηκε ως εκ τούτου να γίνει η δαπάνη των 6 εκατ. ευρώ για να είναι το σύστημα εξασφαλισμένο και να υπάρχει σιγουριά, ακόμα και αν τελικά αποδειχθεί ότι δεν χρειαζόταν το συγκεκριμένο μέτρο.

«Υπάρχει πράγματι περίπτωση να μην χρειαστεί. Κανείς όμως δεν το ξέρει, ενώ είναι βέβαιο ότι για να αντιμετωπιστεί μια κρίση με τα περυσινά “όπλα”, όπως η μετατροπή καυσίμου ηλεκτροπαραγωγικών μονάδων από αέριο σε πετρέλαιο θα δαπανηθούν πολύ περισσότερα χρήματα» λέγεται χαρακτηριστικά από αρμόδιο παράγοντα.

Το σίγουρο είναι ότι η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας δεν θέλει να διακινδυνεύσει να κατηγορηθεί για αδράνεια στην περίπτωση που επαναληφθούν φαινόμενα όπως εκείνα του περυσινού Δεκεμβρίου και του Φεβρουαρίου. Είναι γνωστό άλλωστε ότι και η Κομισιόν έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον για τις αιτίες της κρίσης και για τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για να αποφευχθεί η επανάληψή της.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πριν 10 μήνες, μια συνάντηση με το LPG Odyn Gas (IMO No: 9128673) ανήκε στη Sea Destiny μέχρι το τέλος του 2017. Το πλοίο είναι κατασκευασμένο το 1995, έχει μήκος 117,50 μέτρα και πλάτος 18,80 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι G Prince μέχρι το 2013, Jawa Gas μέχρι το 2015, Odyn Gas μέχρι το 2017 και τώρα λέγεται Senna 8 και ανήκει στη Siam Lucky Marine Co Ltd

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το Clipper το Hermod(IMO 9378163) είναι ένα 10χρονο Νορβηγέζικο LPG carrier που εδώ βλέπουμε να αναχωρεί από τη Βενετιά. Η χωρητικότητά του είναι 16,785 κυβικά σε 3 μεγάλια τάνκια και είναι χτισμένο στο Neptun Werft του Rostock με αριθμό 682. Η μια του μηχανή Wartsila του δίνει 13,024 ίππους και ταχύτητα 17 κόμβων. Στην πρυμνιά όψη μπορείτε να διακρίνετε το S στην τσιμινιέρα που για τους ψαγμένους από εσάς παραπέμπει στη γνωστή Νορβηγική εταιρεία Solvang η οποία έχτισε και εκμεταλλεύεται το πλοίο από το 2008 χωρίς ποτέ να του αλλάξει όνομα ή το νηολόγιο Stavanger που είναι γραμμένο στην πρύμη του.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ένα βλέφαρο σε ένα LNG της Maran Gas, ιδιοκτησίας Αγγελικούση. Πρόκειται για το Simaisma(9320386) που εδω βλέπουμε δεμένο στη Βαρκελώνη. Είναι χτισμένο το 2006 στη Daewoo(2235) και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα ή πλοιοκτησία. Χωρητικότητα 142,971 κυβικά μέτρα και αξιοσημείωτο πως η μηχανή είναι Kawasaki με ατμοτουρμπίνα που αποδίδει πάνω από 37,000 ίππους και προσδίδει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων. 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Πάλι Βαρκελώνη, πάλι LNG, πάλι Έλληνας πλοιοκτήτης. Το πλοίο είναι το Arctic Aurora(IMO 9645970) πλοιοκτησίας Dynagas, συμφερόντων Προκοπίου. Το πλοίο είναι προιόν της Hyundai(2580) με χωρητικότητα 151,900 κυβικών. Χτισμένο το 2013 και χωρίς αλλαγή ιδιοκτησίας και ονόματος. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Κάποτε υπήρχε η Βερονίκη η σκέτη. Μετά εμφανίστηκε και δεύτερη, εν συνεχεία εμφανίστηκε και τρίτη. Δεν υπάρχει κανένα βραβείο για όσους μάντεψαν πως υπάρχει και τέταρτη:D στην υπηρεσία της Petrogaz. Να τη εδώ να πλέει πρός το δίαυλο του Ναυστάθμου τη Δευτέρα που μας πέρασε. Το ΙΜΟ είναι 9015137 και το πλοίο είναι χτισμένο το μακρυνό 1991 στην Ιαπωνία από το ναυπηγείο Shinhama Anan(808) με μηχανή Akasaka Tekkosho KK. Χτίστηκε σαν Lady Ariane, και έγινε σχεδόν αμέσως Aygaz 5, όνομα που κράτησε ως το 2010 οπότε και μετονομάστηκε σε Kandilli. Βερονίκη IV ονομάζεται από το 2014.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 3 months later...

Στις οθόνες μας σήμερα το LNG Endeavour (IMO 9893606) που ξεφορτώνει στο αντίστοιχο terminal της Δουνκέρκης. Το φουγάρο παραπέμπει στην Ιαπωνική ΝΥΚ πλήν όμως σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία φαίνεται κάποιος Γαλλικός οίκος χρηματοδότησης και μακροχρόνιος ναυλωτής η Γαλλική Gazocean. Το πλοίο ειναι νεότευκτο και παραδόθηκε στο τέλος του 2021 από τη Samsung Geoje(2355). Δύο κύριες μηχανές Wartsila και dwt σχεδόν 89 χιλιάδες τόνους με ολικό μήκος 293 μέτρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το Epic Borinquen (ΙΜO No: 9743241) είναι ναυπηγημένο το 2016 στο ναυπηγείο Sasaki Shipbuilding, στο Osakikamijima της Ιαπωνίας (Yard No: 691). Το πλοίο έχει μήκος 113.08 μέτρα και πλάτος 19.00 μέτρα και ανήκει στη EPIC Shipping Chartering PTE με έδρα τη Σιγκαπούρη. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MAN B & W Hitachi 5L35MC Mk6 (2.750 kW), που του δίνουν ταχύτητα 13.50 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και ένα μικρό LNG της Βορείου Ευρώπης που βλέπουμε στο Rotterdam, είναι το Bayamo (IMO 9655004). Το ναυπηγείο του λέγεται Shipyard Constructions Hoogezand(837) με έδρα το Foxhol. Η μηχανή του είναι Μη Σου Σβήσει(Mitsubishi) και ανήκει στην Ολλανδική Chemgas.

Link to comment
Share on other sites

Το Gaz Liberty (ΙΜO No: 9131539) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο Kawasaki Sakaide Works στο Sakaide της Ιαπωνίας. Το πλοίο έχει μήκος 230.00 μέτρα και πλάτος 36.00 μέτρα και ανήκει στη Naftomar Shipping & Trading με έδρα τη Βούλα, του Σύριου εφοπλιστή Riad Zein. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή Kawasaki MAN B & W 6S70MC-C (15.383 kW), που του δίνουν ταχύτητα 14.20 κόμβων. Προηγούμενο του όνομα είναι Fountain River

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Epic Breeze (ΙΜO No: 9892808) είναι ναυπηγημένο το 2020 στο ναυπηγείο Kyokuyo Shipyard της Ιαπωνίας (Yard No: 551). Το Epic Breeze έχει μήκος 117.02 μέτρα και πλάτος 19.20 μέτρα και ανήκει στη EPIC Shipping Chartering PTE με έδρα τη Σιγκαπούρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Ενα LPG στη ραδα της Θεσσαλονικης θα δουμε σημερα

Προκειται για το SYN TABIT (IMO 9346902) ,κατασκευης του 2007 ,ενω εχει Ιταλικη σημαια ,νηλογημενο στη Ναπολη

Εχει μηκος 97 μετρα και πλατος 7 και φαινεται να ανηκει στην Synergas SRL

Τα προηγουμενα ονομα του ηταν ΟCEAN PEARL, OCEAN PRIMA και ELEONORA LEMBO

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Συνάντηση τα Χριστούγεννα που μας πέρασαν με ένα LNG που βρισκόταν αγκυροβολημένο στη ράδα του Πειραιά. Είναι το Portovenere (IMO 9064073). Η κοψιά του παραπέμπει σε πλοίο κάποιας ηλικίας, και δεν έπεσα έξω μια και είναι ναυπήγηση του 1997 στο Sestri Ponente(5910) της Genova με μία κύρια μηχανή General Electric. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το LNG Portovenere, όνομα με το οποίο το βλέπουμε πρίν μία δεκαετία στη Βαρκελώνη. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...