Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη Α (IMO 7205075)


Recommended Posts

  • Replies 629
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενδεχομένως να αναχωρήσει για τον Πειραιά ξημερώματα αύριο όπως έκανε και πέρσι. Δεν υπάρχει λόγος να φτάσει στο λιμάνι μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Δύο σχεδόν μήνες έχουν περάσει από την μέρα που το πλοίο έδεσε στον μώλο ΔΕΗ για την ετήσια συντήρηση του, και η βελτίωση στην εξωτερική του εικόνα είναι εμφανής.

Το πλοίο ετοιμάζεται μιας και την Πέμπτη 9/4ου επιστρέφει στα δρομολόγια του, σήμερα δε που πέρασα από το Κερατσίνι βάφανε το γκαράζ.

Να δείξουμε και μία φωτογραφία του μαζί με το ομόσταυλο Καπ. Αλέξανδρος, μιας και δύσκολα πιστεύω θα ξαναδούμε τα δύο πλοία δεμένα δίπλα-δίπλα.

Link to comment
Share on other sites

ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΒΛΕΠΩ, ΞΑΝΑΕΒΑΨΑΝ ΤΑ ΟΚΙΑ ΜΠΛΕ ΝΑ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΕ ΤΗΣ ΙΣΑΛΟΥ....ΚΡΙΜΑ, ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΑΣΠΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΚΙΑ...ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙ ΜΠΟΓΙΕΣ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΦΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....:mad:ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ- ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΩΡΙΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ -ΜΑΚΑΡΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΛΩΡΙΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ....

Link to comment
Share on other sites

Μα το πλωριό σαλόνι της οικονομικής είχε ανακαινισθεί τον χειμώνα 2005-2006 (έστω κι αν το αποτέλεσμα δεν ήταν το καλύτερο) όπως επίσης και τα αεροπορικά είχα αλλαχτεί εκείνη τη σεζόν. Τι να αλλάξουν πάλι; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το απόγευμα βγήκε τελικά το Πηνελόπη Α για το δοκιμαστικό του στο Σαρωνικό κατά τις 17:00 (μέχρι το Τουρλο). Επέστρεψε στο Κερατσίνι μετά το περάς του δοκιμαστικού κατά τις 18:45. Αργότερα αναμένεται να φύγει για τη Ραφήνα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ- ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΩΡΙΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ -ΜΑΚΑΡΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΛΩΡΙΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ....

Πραγματικά έγινε ανακαίνηση στο πλωριό σαλόνι και τα πράγματα κάπως βελτιώθηκαν. Περιμετρικά οι νέοι καναπέδες θυμίζουν κάτι από Superferry σχετικά με την διάταξη ενώ στο κέντρο αντικαταστάθηκαν επίσης από νέους καλύτερης ποιότητας, αν και κατά την άποψη μου καταλαμβάνουν πολύ χώρο. Επίσης αντί για μοκέτα έχουμε πλέον πλακάκια. Ανακάινηση είχαμε επίσης και στις πλωριές τουαλέτες που πλέον είναι αξιοπρεπεστατες.

Γενικά το πλοίο είναι στο σύνολό του φρεσκοβαμένο και σουλουπωμένο και δείχνει καλύτερη εικόνα σε σχέση με άλλες χρονιές μετά από ετήσια.

Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι η εμμονή με το τετράγωνο πλαίσιο και τα μίζερα φωτιστικά του στο πλωρίο σαλόνι το οποίο δεν αφαιρέθηκε ούτε σε αυτή την ανακαίνηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΒΑΠΟΡΙ- ΕΙΧΑΝ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΩΡΙΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΜΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΜΑΝ -ΜΑΚΑΡΙ, ΓΙΑΤΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΠΛΩΡΙΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΗ....

Και όμως καλά σου είπαν φίλε valencay. Στο πλωριό σαλόνι έπεσε και πάλι δουλειά. Οι τραγικοί καναπέδες αλλάχτηκαν και πάλι με μπεζ πολύ πιο προσιτούς στο μάτι του επιβάτη ενώ επίσης αλλάχτηκε το δάπεδο που έχει πλέον την όψη από πλακάκια καθώς και η επένδυση που από ξύλινη έγινε ταπετσαρία. Επίσης αλλαγές έγιναν και στο πρυμνιό σαλόνι οι πλαϊνοί ημικυκλικοί καναπέδες από ροζ έγιναν μπεζ και τα μεσαία αεροπορικά από πορτοκαλί έγιναν γαλάζια. Στα πλαϊνά αεροπορικά δεν υπάρχουν αλλαγές.

Link to comment
Share on other sites

Το ποσο μου αρεσει το συγκεκριμενο βαπορι ειναι γνωστο τοις πασι αλλα δυστυχως οπως λεει κι ο Montgomerry Scott, "those are the facts"(δόουζ αρ δε φάκτς:P): Και το γεγονος ειναι πως τετοιες ανακαινισεις ειναι απλα ημιμετρα, το πλοιο πλεον δεν μπορει να σταθει σε μια τετοια ανταγωνιστικη οπως αυτη που εξυπηρετει. Νομιζω πως στην εταιρεια του ξερουν καλα τι πρεπει να κανουν αλλα δυστυχως ειτε δεν θελουν, ειτε δεν δυνανται να το πραξουν..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

I alithia ine pos ixa poli kairo na taksidepso me tin Popi (kata kosmosn Penelope A.) kai ipa na to kano tis proales. Etsi gia tin istoria, to ploio opos panta synepestato, poli katharo, to taksidema tou ine gnosto (an kai den ixe kairo) kai telos oi allages sto esoteriko tou ine aftes pou exoun anaferthei se proigoumena posts, me pio simantiki tin nea diamorfosi tou ploriou saloniou (ontos poli kalytero tora). Ego omos de tha statho eki. To ploio aisios eklise 17 xronia sti grammi. Oxi den ine to pio grigoro, oxi den exi paxies moketes kai astrafterous granites, oxi den exi to glamour tou Superferry II, oxi den anikei stin kaliteri eteria, kai fysika den borei pleon na anteksi tin kritiki tou 2009 oson afora sto accommodation. Afto pou ksero ego pantos ine oti ekana ena alithino taksidi me ena alithino vapori me anesi synepeia kai aksioprepia. Ipia ton kafe mou kai diavasa tin efimerida mou san anthropos sto kathisma mu me to trapezaki mou me to sosto klimatismo kai oxi se plastiki karekla pano stis kiliomenes skales. Ekana ti volta mu sta decks kai eniosa to vima tis propellas pou orgone to Channel sta niata tis. Telika mallon giafto kai taksidepsa mazi tis kai oxi epeidi ixa kairo na to kano.

Link to comment
Share on other sites

Για τους ίδιους ακριβώς λόγους που ανέφερες φίλε Superfast VI εγώ προτιμώ πάντα το ΠΗΝΕΛΟΠΗ όταν ταξιδεύω σε αυτή την γραμμή.

Επειδή το βαποράκι είναι τίμιο,είναι πάντα συνεπές, στέκει αξιοπρεπώς στα 37 του, κι επειδή είναι ίσως ο τελευταίος θεματοφύλακας της παλιάς παραδοσιακής ακτοπλοίας.

Και βεβαίως έχει δύο ανθρώπους σε καίριες θέσεις που είναι μεγάλη υπόθεση για το προφίλ της εταιρείας και το βαπόρι.

Ο πλοίαρχος καπτα Κώστας Βελαλόπουλος του οποίου κάθε ρεμέτζο είναι για χάζι κι ο αρχιλογιστής Βάκης Μαρινάκης ένας ευγενέστατος κι άκρως εξυπηρετικός άνθρωπος.

Και βεβαίως για να αποδώσουμε τα του Καίσαρος , μπορεί ο το ξενοδοχειακό του να ήθελε περισσότερες παρεμβάσεις πιο ποιοτικές και να είχαν γίνει νωρίτερα , αλλά μηχανικά το πλοίο στα 17 χρόνια που βρίσκεται στην γραμμή ποτέ δεν ταλαιπώρησε το επιβατικό κοινό με σοβαρές βλάβες, διατηρεί την ταχύτητά του στο ακέραιο και μιλάμε για μια γραμμή με οξύτατο ανταγωνισμό κοινώς ιπποδρόμιο.

Αυτό λοιπόν πιθανότατα να είναι αποτέλεσμα στο ότι ο κυρ Μίμης δεν φείδεται χρημάτων στα μηχανικά μέρη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν αντιλεγω κυριοι, κι εγω με αυτο ταξιδευω σχεδον παντα, αναφανδόν και εξ' αδιαιρέτου:D. Αλλα δυστυχως το μελλον ειναι γραμμενο στον τοιχο και αν θελει να ανταγωνιστει η εταιρεια του στο μελλον(οταν ερθουν τα μικρα Blue Star στη γραμμη), ξερει τι πρεπει να κανει.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κάτι συμβαίνει με το AIS του ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και δε βγαίνει στο σύστημα από την Παρασκευή 24/7/09. Τα δρομολόγιά του γίνονται κανονικά βέβαια, αλλά από το σύστημα έχει εξαφανιστεί! Ξέρει κανείς τίποτα??

Link to comment
Share on other sites

Neptune, πώς γίνεται να το βλέπεις, κι εγώ όχι?? Λογικά τώρα είναι από Άνδρο προς Τήνο, αλλά δεν το βγάζει! Επιπλέον είναι στα πλοία που τα έχω σε άμεση ειδοποίηση για αφιξοαναχωρήσεις στα λιμάνια, κι από την Παρασκευή 24/7 δεν έχω πάρει καμία ειδοποίησή του! Στην Άνδρο πχ τώρα φαίνεται το SUPERFERRY που μπαίνει και το ΘΕΟΛΟΓΟΣ που βγήκε. Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ δε φαίνεται στην πορεία για Τήνο!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α για πρώτη φορά σήμερα βγήκε οκ στο AIS μετά από 5 μέρες απόκρυψης. Φαίνεται έγινε κάποια ενημέρωση ή αλλαγή στο σύστημά του και είναι ορατό πλέον. Ευχαριστούμε, παιδιά! Καλά ταξίδια να έχετε με ήρεμες θάλασσες. ;-) ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Το ποσο μου αρεσει το συγκεκριμενο βαπορι ειναι γνωστο τοις πασι αλλα δυστυχως οπως λεει κι ο Montgomerry Scott, "those are the facts"(δόουζ αρ δε φάκτς:P): Και το γεγονος ειναι πως τετοιες ανακαινισεις ειναι απλα ημιμετρα, το πλοιο πλεον δεν μπορει να σταθει σε μια τετοια ανταγωνιστικη οπως αυτη που εξυπηρετει. Νομιζω πως στην εταιρεια του ξερουν καλα τι πρεπει να κανουν αλλα δυστυχως ειτε δεν θελουν, ειτε δεν δυνανται να το πραξουν..
Αλλα δυστυχως το μελλον ειναι γραμμενο στον τοιχο και αν θελει να ανταγωνιστει η εταιρεια του στο μελλον(οταν ερθουν τα μικρα Blue Star στη γραμμη), ξερει τι πρεπει να κανει.
Αντί να γράψω κάτι...και με όλο τον σεβασμό στην προσφορά του πλοίου...θα προσυπογράψω τα λεγόμενα του Nick. Και πλέον θα παραμείνω απλός θεατής των ντελικάτων ρεμέτζων και αυτής της αεράτης περιστροφής με άξονα το φουγάρο της.:) Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι έχει αρκετή κίνηση και δεν θα ήταν υπερβολή να πω ότι πιθανόν να έρχεται 2ο σε κίνηση μετά το SFII. Αυτό βεβαίως το λέω πρόχειρα και χωρίς στοιχεία.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...