Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη Α (IMO 7205075)


Recommended Posts

Αυτά τα έφτιαξαν φέτος στην επισκευή και όντως είναι πολύ όμορφα.

Το ΠΗΝΕΛΟΠΗ είναι μια χαρά βαπόρι αλοίμονο αν δεν ήταν κι αυτό.

Αλλά εγώ επαναλαμβάνω τι δουλειά έχουν αυτοί και ψάχνουν τα βαπόρια.

Εγώ και πλοίαρχος του ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ ΧΙΙ να ήμουν να ψάξουν το βαπόρι μου δεν θα τους άφηνα με τίποτα.Δεν έχουν καμία δουλειά και προπάντων δεν νομιμοποιούνται να ξεφτέλιζουν ένα βαπόρι στο όποιο δεν επιτράπηκε ο πλήρης έλεγχος από τον πλοίαρχο ο οποίος έπραξε πολύ σωστά και ακόμα καλύτερα θα έπρατε αν τους έδινε μια κλωτσιά και τους έτσελνε στην θάλασσα. :D:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 657
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να κανείς επιθεώρηση σε ένα πλοίο δε θα έπρεπε να έχουν κάποια εξουσιοδότηση (κάποιο χαρτί που να τους το επιτρέπει)!!! Όποτε αν δεν είχαν καλώς δε τους επέτρεψε να κάνουν επιθεώρηση!!

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορια και εις απαντησιν του Νηρεα να πουμε οτι η ADAC απ' οσο θυμαμαι ειναι κατι σαν την ΕΛΠΑ, λεσχη αυτοκινητιστων δηλαδη που ομως ειναι πολυ πιο μεγαλη και οργανωμενη απ' οτι εδω. Μεσα στα πλαισια αυτα βγαζει τον οδηγο αυτο αλλα βεβαια η σχεση με το αντικειμενο των "επιθεωρητων" ειναι περα για περα αμφισβητησιμη. Να ξεκαθαρισω οτι ανεφερα την επιθεωρηση και τα αποτελεσματα της εντελως πληροφοριακα κι οχι σαν μομφη προς το πλοιο/εταιρεια το οποιο ως γνωστον ειναι απο τα πλεον αγαπημενα μου. Πιθανον να συμφωνουσα με τα σχολια αν αναφερονταν σε αλλο πλοιο αλλα οχι σε αυτο.

Link to comment
Share on other sites

χωρια που η "ποπαρα" ειναι σε αψογη κατασταση. σταθερα 19,2 οπως ειπε και ο p100 πηγαινε.

εσωτερικα και εξωτερικα λαμπει και φαινεται οτι οι πλοιοκτητες του το προσεχουν.

υπαρχουν σε αψογη κατασταση τα "αγγλικα" πλωρια σαλονια (γ' και α' θεσης) οι αεροπορικες και αυτες ειναι σε πολυ καλη κατασταση, ενω σου τραβαει την προσοχη το νεο σαλονια με αεροπορικες τερμα πρυμα.

οσο για το αν ειναι ευκολη η προσβαση στα σωστικα, δυστυχως λογω των πολλων επιβατων στα πιο πολλα ημεροπλοια υπαρχουν καρεκλες ακομη και μπορστα απο τα MES και τα σωσιβια.

μια που αναφερθηκαμε στο Πηνελοπη να πουμε αλλη μια φορα για τις ελλικτικες του δυνατοτητες αλλα και για τον πλοιαρχο του που τις εκμεταλλευεται στο επακρο.

Η αριστερη μανουβρα στο παλιο λιμανι της Μυκονου ηταν εντυπωσιακη ακομη και για τους γνωστες. Ευγε

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά θα επιμείνω στο θέμα, γιατί όπως προείπα:

Επειδή, το θέμα θα το βρούμε μπροστά μας και όπου νάναι θα σκάσει μύτη σε εφημερίδες και κανάλια και πριν διαβάσουμε και ακούσουμε το κοντό και το μακρύ του καθενός, ας δούμε τις πρωτότυπες πηγές.

Αγαπητέ Nick, είναι ηλίου φαεινότερο ότι δεν τα έγραψες σαν μομφή για την Πηνελόπη, αλλά έκανες πολύ καλά που τα μετέφερες για να ψάξουμε και εμείς να δούμε τι τρέχει και ποια είναι η πραγματικότητα.

Επί της έκθεσης για το Πηνελόπη (επειδή δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τι ακριβώς βρήκαν και τι αποδεικτικά στοιχεία έχουν) θα σχολιάσω μόνο τα αντικειμενικά στοιχεία.

Strecke: Mykonos/ Griechenland – Rafina/ Griechenland / ostliches Mittelmeer

Fahrzeit laut Fahrplan: 5 Stunden, 30 Minuten

Testdatum: 27. Marz 2005

Μετάφραση από systrans:

Distance: Mykonos/ Greece - Rafina/ Greece / eastern Mediterranean

Travel time according to timetable: 5 hours, 30 minutes

Test date: 27. March 2005

Κατ’ αρχήν το δρομολόγιο δεν είναι Μύκονος-Ραφήνα, αλλά Μύκονος-Τήνος-Άνδρος-Ραφήνα.

Δεν θα είχε σημασία η μη αναφορά των ενδιάμεσων λιμανιών, αλλά όταν δίνεις χρόνο ταξειδιού είναι υποχρεωτική η αναφορά τους.

Άλλο Μύκονος-Ραφήνα, σε 5.30

Άλλο Μύκονος-Τήνος-Άνδρος-Ραφήνα, σε 5.30

Άλλο Μύκονος-Κουφονήσια-Καστελλόριζο-Γαύδος-Αντικύθηρα-Ραφήνα, σε 5.30

Δεν μπορείς να συγκρίνεις τους χρόνους, χωρίς να ξέρεις τα ενδιάμεσα λιμάνια. Πχ. στα καλοκαιρινά κυκλικά δρομολόγια του Σαββατοκύριακου Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Ραφήνα, ο χρόνος Μύκονος-Ραφήνα είναι περίπου 3.30΄.

Σύμφωνα, όμως, με το “timetable” της εταιρείας η Πηνελόπη αναχωρεί από Μύκονο στις 13.30 και φθάνει στην Ραφήνα στις 18.10, δηλαδή διάρκεια ταξειδιού 4 ώρες και 40΄ ή αν προτιμάτε “4 Stunden, 40 Minuten“

http://www.agoudimos-lines.com/route1.asp

Επίσης, τους ίδιους χρόνους δίνουν και τα “timetables” στο openseas.gr και στο greekferries.gr.

Τώρα σε ποιο “timetable” βρήκαν οι άνθρωποι της ADAC τις πεντέμισι ώρες, αφενός δεν το λένε στην αναλυτικότατη (κατά τα άλλα) έκθεσή τους και αφ’ ετέρου δεν το βρήκα πουθενά.

Τώρα επί της άρνησης του πλοιάρχου να επιτρέψει την πρόσβαση σε γέφυρα και μηχανοστάσιο, πολύ καλά έπραξε. Γιατί σύμφωνα με τον ISPS code, ο οποίος πλέον είναι και νόμος του Ελληνικού κράτους (ΠΔ 56/2004), η γέφυρα και το μηχανοστάσιο είναι οι πλέον απαγορευμένες περιοχές του πλοίου σε αναρμόδια άτομα.

Αν δεν κάνω λάθος, δικαίωμα πρόσβασης έχουν (πλην του πληρώματος) οι άνθρωποι του Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο, η Επιθεώρηση πλοίων και το Λιμενικό. Τώρα, αν ο πλοίαρχος γουστάρει να βάλλει εμένα ή κάποιον άλλον στην γέφυρα, είναι άλλο ζήτημα. Δεν είναι δικαίωμα του καθενός να μπαίνει στην γέφυρα και μάλιστα να κάνει επιθεώρηση.

Οι ίδιοι μάλιστα της ADAC το επισημαίνουν:

ISPS-Code: Die Regeln mussen gelebt werden.

=

ISPS code: The rules must be lived

=

Κώδικας ISPS: Οι κανόνες πρέπει να μας γίνουν βίωμα

Μόνο σε εμάς να γίνουν βίωμα ?

Εκτός και αν θεωρούν ότι ο οποιοσδήποτε δηλώνει εμπειρογνώμων-επιθεωρητής οποιασδήποτε λέσχης αυτοκινήτου εξαιρείται των απαγορεύσεων του ISPS,

Για την ίδια την ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil Club) με μια πρόχειρη ματιά που έριξα, δεν είναι τίποτε παραπάνω από ένα οργανισμό-λέσχη αυτοκινήτου σαν την δική μας την ΕΛΠΑ. Βεβαίως, στην Γερμανική εκδοχή και διάσταση.

Παρέχει συμβουλές, οδηγίες, τεστ κ.α. στα μέλη της. Επίσης τα μέλη της έχουν διάφορα προνόμια, όπως εκπτώσεις σε ξενοδοχεία, campings, καταστήματα, εισιτήρια πλοίων και σε άλλα που έχουν σχέση με το αυτοκίνητο και τον τουρισμό.

http://www.adac.de/Mitgliedervorteile/Deutschland/default.asp?ComponentID=1742&SourcePageID=69127%230

Σημείωση: το πλοίο επανήλθε από την ετήσια συντήρηση στις 23/3 και το τεστ έγινε 27/3/2005.

Όμως στις 24/3 ο Nick the Greek ταξίδεψε με την Πηνελόπη και έκανε το δικό του τεστ, διαβάστε το

.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλα τα ειπε ο Νηρεας. Την εποχη που εγινε το τεστ το πλοιο ηταν φρεσκο απο χειμερινη ακινησια και για λογους που εχουν εκτενως αναλυθει στο συγκεκριμενο φορουμ δεν ηταν δυνατο να πιασει το 100% της ταχυτητας του. Ακομα κι ετσι ομως, με τιποτα δεν εκανε 5μιση ωρες μεχρι τη Ραφηνα.

Επισης μια που ανεφερε το θεμα της απελευθερωσης των τιμων ο Νηρεας, να πουμε οτι προς το παρον οσον αφορα το συγκεκριμενο πλοιο δεν προκειται να υπαρξει καποια αλλαγη στην τιμολογιακη πολιτικη. Υπενθυμιζω οτι ισχυει απο τον περασμενο Σεπτεμβριο εκπτωση 20% επι των εισιτηριων ΙΧ και συνοδευοντων επιβατων. Ειμαι πραγματικα περιεργος να δω που θα παει η δουλεια τωρα με την μερικη απελευθερωση.

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες έκανε το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ από Μύκονο για Πειραιά που είναι αρκετά περισσότερα μίλια θα έκανε το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α 5,5 ώρες για Ραφήνα?

Είναι αδύνατον και παρότι δεν είχε στην αρχή την ίδια ταχύτητα που έχει τώρα τα 18,5 τα έπιανε.

Μάλλον αυτοί επειδή δεν έκαναν αυτά που ήθελαν μέσα στο βαπόρι άρχισαν τα προβοκάτσια. ;):D

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο είναι αξιοπρεπέστατο μέσα-έξω και όλα αύτα μου φαίνονται κατευθυνόμενα.

Και το βαπόρι και ο πλοιοκτήτης ειναι από τους τελευταίους των Μοικανών της παραδοσιακής ακτοπλοίας.

Αυτοί και μερικοί άλλοι είναι που δίνουν άλλο χρώμα στην ακτοπλοία μας και καλό είναι να το διαφυλάξουμε.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο Στράτος.Αυτό το βαπόρι ο πλοιοκτήτης του και ο πλοίαρχος του δίνουν ένα άλλο χρώμα στην ακτοπλοία αυτό το παλιό και νοσταλγικό ;) το οποίο δεν είχε κλουβιά αλυσίδες και ναύτες δίκην χωροφύλακων να σε διώχνουν από τις βαρδιόλες ;) ούτε την τυποποίηση και την πλαστικοποίηση της διαμονής μέσα στο πλοίο. :D

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό είμαστε «ερωτευμένοι» με αυτά του τύπου πλοία!! Αλλιώς θα ήμασταν με τα κουτιά ή λεωφορεία ή Ν.Τ. Ενώ με τα κοσμαγάπητα μας θα περπατήσουμε στα ανοικτά ντεκ, θα μας δει ο ήλιος, θα μας κτυπήσει ο καθαρός αέρας, θα πιάσουμε συζήτηση με γνωστούς από το πλήρωμα αλλά και καινούργιες γνωριμίες με επιβάτες!!! Θα θυμηθούμε γενικώς τα ανέμελα χρόνια μας, όταν ήμασταν κάπως πιο νέοι!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα Τετάρτη στις 19:30 το πλοίο δεν ήταν στη Ραφήνα. Έχει έκτακτο ή κάποιο τοπικό; Το πρόγραμμά του δεν αναφέρει κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Παρασκευή 17/6/2005

Αναχώρηση της Πηνελόπης από Ραφήνα στις 07.40 με 5΄λεπτά καθυστέρηση. Από κοντά στις 07.50 η Αθηνά. Άφιξη στις 09.40 στο Γαύριο. Αρκετή καθυστέρηση στο λιμάνι, γιατί ένα ΙΧ για Μύκονο έκλεινε αυτά της Άνδρου και έψαχναν τον οδηγό του, αφού έδεσε το πλοίο. Πάνε τα 10΄. Και λίγη ακόμη καθυστέρηση για να μπουν 3-4 φορτηγά για Τήνο και με λίγη δυσκολία, γιατί το πλοίο είχε δέσει λοξά στην προβλήτα. Τελικά φύγαμε 10.00 (+). Εν τω μεταξύ στις 09.50 έφθασε και η Αθηνά, αλλά επειδή στο Γαύριο λειτουργούσε μόνο η μια προβλήτα (είπαν ότι είχε κάτσει η άλλη) περίμενε έξω από το λιμάνι για να βγούμε εμείς. Άφιξη στην Τήνο στις 11.40 αντί του προβλεπόμενου 11.10.

Πάντως, αν κρίνω και από διηγήσεις άλλων, κάτι δεν πάει καλά στην λειτουργία του γκαράζ. Δεν είναι δυνατόν να παίρνεις χαμπάρι ότι ένα αυτοκίνητο κλείνει τα άλλα, αφού δέσει το πλοίο.

Και ένα πράγμα ήταν εμφανέστατο: η Πηνελόπη νιώθει πλέον την καυτή ανάσα της Αθηνάς και, αν στο Γαύριο είχε και την άλλη προβλήτα, το πιθανότερο ήταν να είχε φθάσει πρώτη η Αθηνά στην Τήνο.

Link to comment
Share on other sites

To ΑΘΗΝΑ είναι σαφώς πιο γρήγορο από το ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α και είναι το πιο γρήγορο της Ραφήνας.

Απο κει και πέρα το ΑΘΗΝΑ υποχρεούται από την εταιρία του να παραπλέει τις ακτές τουλάχιστον στα 0,6 μίλια ενώ το ΠΗΝΕΛΟΠΗ και το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ 2 περνάνε το πολυ στα 0,2μίλια ενώ επίσης η εταιρία υποχρεώνει το ΑΘΗΝΑ να περνάει έξω από τα γαυριονήσια ενώ τα αλλα δύο περνάνε μέσα από αυτά.

Ολα αυτά εκμηδενίζουν την διαφορά ταχύτητας που έχει το ΑΘΗΝΑ με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Τώρα όντως στην φόρτωση παρόμοια περιστατικά που λες αγαπητέ φίλε Νηρέα έχουν παρατηρηθεί κι άλλες φορές μάλιστα σε ένα ααπό αυτά ήμουν και μάρτυς.

Θα πρέπει να βελτιώσουν λίγο αυτό το θέμα διότι είναι κρίμα να χάανεται τόση ώρα στο λιμάνι και να περιμένουν τα άλλα βααπόρια απέξω.

Link to comment
Share on other sites

Ρε ΝΗΡΕΑ ήμασταν στο ίδιο πλοίο, την ίδια μέρα και δεν γνωριστήκαμε!!!!!!!!!! :eek::P

Να διατυπώσω μερικές όμως ενστάσεις. Επειδή καθ'όλη τη διάρκεια του ταξιδιού ήμουν στη γέφυρα, το ΑΘΗΝΑ όταν ξεκίνησε από Ραφήνα ήταν 6,3 μίλια πίσω μας και λίγο πριν την Άνδρο ήταν 6,5. Δεν αντιλέγω πως είναι το γρηγορότερο (όταν γύρισα πήγαινε με 19,5 κόμβους με πατημένο πρωτόκολλο και γκαράζ) απλά το πήγαν συντηριτικά και όντως σε μεγάλη απόσταση από τη στεριά. Όσον αφορά τα φορτηγά, έμαθα πως κάποιοι οδηγοί τα είχαν παρατήσει στην προβλήτα και έτρεχε το πλήρωμα να τα βάλει μέσα. Μάλιστα αυτό μπορώ να στο επιβεβαιώσω αφού στη Μύκονο ένα από αυτά το έβγαλε ο ίδιος ο λοστρώμος του πλοίου. Επίσης αν άκουσα καλά το ΙΧ που έκλεινε τα άλλα ήταν ασυνόδευτο γι'αυτό ο χαμός στην Άνδρο. Το πλοίο πήγαινε σταθερά με 18,5 κόμβους την Παρασκευή. Τέλος στο απογευματινό της Παρασκευής το πλοίο πήρε 178 ΙΧ για Άνδρο (!!!!!!), 17 για Τήνο και 4 για Μύκονο.

Υ.Γ.: Σε αυτό το ταξίδι συναντήσαμε τα εξής: 1) Το CAPTAIN ZAMAN (πρωην ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ μας) 2) Ένα σχηματισμό από 5 πυραυλάκατους του πολεμικού ναυτικού που η τελευταία αναγκάστηκε να κάνει 20 μοίρες δεξιά και να περάσει πίσω μας και 3) Ένα ψαροκάικο που ήθελε ντε και καλά αυτοκτονήσει αφού παρά το ότι του σφυρίζαμε αυτό θεωρούσε σωστό να πηγαίνει πάνω στην πορεία μας και τελικά αναγκαστήκαμε εμείς αυτή τη φορά να κάνουμε 20 μοίρες δεξιά για να τον αποφύγουμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η κουκλα αφιξη αποψε στις 2300 απο το τοπικο της Ανδρου με καμια 150αρα επιβατες, 6 φορτηγα και 65-70 ΙΧ. Καθολου ασχημα θα ελεγα αν και δεν ειχα το χρονο να κατσω για να συγκρινω και με την κινηση του Σουπερφερρυ ΙΙ. Σαν απολυτοι αριθμοι ομως ειναι πολυ καλοι, και κατι μου λεει οτι η Πηνελοπη και φετος παιρνει σωβρακα :);)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ όσες φορές παρακολούθησα την εκφόρτωση οχημάτων και επιβατών και των δύο το ΠΗΝΕΛΟΠΗ είχε μεγαλύτερη κινηση από το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ.

Πάλι διεκδικεί πρωτιά στην Ραφήνα και μακάρι να την πετύχεει γιατί το αξίζουν και ο πλοιοκτήτης του και ο πλοίαρχος του και ολόκληρο το πλήρωμα του. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Λοιπόν,άρτι αφιχθείς εκ Μυκόνου μέ την γνωστήν "Πόπη",παραθέτω τίς εντυπώσεις μου.

Τό πλοίο εσωτερικά είναι χλιδάτο,μέ όλα αυτά τά σαλόνια "Dionysos"."Aigaion Balcony" κλπ καί πεντακάθαρο.Μοναδικό μειονέκτημα η είσοδος επιβατών μέσα από τό γκαράζ (καί μάλιστα μόνο μέ σκάλες) καί η ύπαρξη στο δάπεδο τού upper deck τών σωληνώσεων τού "αρκουδίσιου" που εμποδίζουν τήν άνετη διακίνηση σέ ορισμένα σημεία του.

Από ταχύτητα,μού φάνηκε αρκετά καλή (ιδίως στο σκέλος Ανδρος-Ραφήνα).Οι χρόνοι που κατέγραψα ήταν:

ΜΥΚΟΝΟΣ (αναχώρηση) 13.15 (θεωρείται καί "ώρα φαναριού",αφού όταν το πλοίο αναχωρεί είναι στο ύψος τού δεξιού φαναριού)

ΤΗΝΟΣ (φανάρι νέου λιμανιού) 13.50

ΤΗΝΟΣ (Αναχώρηση) 14.14

ΑΝΔΡΟΣ (φανάρι) 15.58

ΑΝΔΡΟΣ (Αναχώρηση) 16.09

ΡΑΦΗΝΑ (φανάρι) 18.10

Ιδιαίτερης μνείας αξίζει το γεγονός οτι ο καπτά-Κώστας Βελαλόπουλος εκτός από την ικανότητά του ώς πλοιάρχου (που έχει αναφερθεί στο παρόν θέμα),διαθέτει καί μελωδικότατη φωνή (τενόρου,άν κρίνω από την έκτασή της),καθ'ότι τον ήκουσα αυτοπροσώπως νά τραγουδά την ώρα που έκανε τη μανούβρα στην Τήνο (υπ'οψιν οτι σέ κανένα λιμάνι η μανούβρα του δέν κράτησε πάνω από ένα λεπτό καί όλες ήταν άψογες καί ακριβείς).

Από κόσμο δέν είχε πάρα πολύ (τά καταστρώματα ήταν σχεδόν άδεια),αλλά φαντάζομαι οτι είναι λογικό μιά και ακόμα οι διακοπές καλά κρατούν..

Ασχημη εντύπωση μού έκανε το γεγονός οτι κατά την προσέγγιση στην Τήνο,ένας εκ τών ανθυποπλοιάρχων μού συνέστησε -σέ όχι καί τόσο ευγενικό ύφος- νά κλείσω την βιντεοκάμερά μου.Προφανώς δέν θά ήθελε νά βιντεοσκοπήσω τίς υψίστης στρατηγικής σημασίας εγκαταστάσεις μέ τά κωδικά ονόματα "Ξενοδοχείο Αστέρια" καί "Rent a bike" που ευρίσκονται παρά την προβλήτα τού νέου λιμένος...

Link to comment
Share on other sites

Είναι ένας ανθυποπλοίαρχος ο οπόιος και σε εμένα δεν μου έχει φερθεί και με τον καλύτερο τρόπο όταν τον ρώτησα που είναι ο Κώστας εννοώντας τον βελαλό που τον έψαχνα μια ημέρα να τον χαιρετίσω. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Φάρσα για βόμβα έγινε στην Ποπίτσα με αποτέλεσμα το πλοίο να καθυστερήσει να αναχωρήσει από Ραφήνα. Αλλά ο καπτα-Κώστας αν και καθυστερημένο το πλοίο, το πάτησε και στις 11:30 το βαπόρι είχε δέσει στην Τήνο, σύμφωνα πάντα με μαρτυρίες συγγενών μου που ταξίδεψαν για Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καταμετρηση στην Ποπη κατα την αφιξη στη Ραφηνα σημερα. Συμφωνα με συγγενη μου ταξιδιωτη επι του πλοιου, συχνου επιβατη της γραμμης και γνωστη, δεν ετιθετο θεμα υπεραριθμων. Δεν ξερω τι μετρησε βεβαια το λιμεναρχειο.

Link to comment
Share on other sites

apo oti ematha kapoios kiriolektika egathetos ,pire to limenarxeio rafinas kai kateigille yperarithmous, eno telika to vapori eixe 100 atoma ligotera tou protokolou....yparxei elegxomeni pliroforia oti o ploiarxos zitise tin evresi kai kratisi tou atomou aytou , me tin katigoria tis parakolisis , kai an einai alitheia poli kala ekane ,dioti i katametrisi kostise 1 ora kathisterisi sto topiko....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...