Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη Α (IMO 7205075)


Recommended Posts

  • Replies 657
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Kai omos exei ksanaginei apo to Superferry II. Tora vevaia menei na mathume poianou idea einai.... Einai idaniki me poly voria mias kai to ploio ton exei kataplora kai kratietai kalytera.

Η ιδέα μάλλον ανήκει στον καπτα Τάσο Τρέσσο του Σουπερφερρυ ΙΙ γιατί το καλοκαίρι του 2011 συγκεκριμένα στις 18 Αυγούστου ημέρα που το μελτέμι είχε τρελαθεί (διαβάστε και τα λεγόμενα του καπτα Μακη Σκιαδα στον Εφοπλιστή του Σεπτεμβρίου 2011) το Σουπερφερρυ 2 έκανε τρείς προσπάθειες να ρεμεντζαρει στη βόρεια προβλήτα αλλά στο τέλος οι ριπές του ανέμου "επαιρναν" την πρύμνη του βαποριου που έκανε πανί και μάλιστα τη μια φορά που έδωσε κάβους αυτοί κόπηκαν στη συνέχεια ο καπτα Τασος αποφάσισε και τελικά έδεσε με την πρώτη στην προβλήτα που αναφέρθηκε για να πιάνουν καλύτερα οι άγκυρες και να έχει τον καιρό πλωρα!
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ψάχνοντας για κάτι άλλο, άνοιξα το "σεντούκι" και βρήκα ορισμένες φωτογραφίες από το βαπόρι έτσι ακριβώς όπως αξίζει να το θυμόμαστε. Να ταξιδεύει, με τον μοναδικό καπτα Κώστα Βελαλόπουλο.

Ένα μικρό flash back λοιπόν για να ταξιδέψουμε (το 2010) από Ραφήνα για Μύκονο με αρκετά φορτωμένο καιρό :)
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 months later...

Η τακτικη του συγκεκριμενου site οπως και άλλων ειναι γνωστη, γραψε 10 σχετικα πιθανα για να βγουν τα δυο και να πουμε μετα <<οπως ειχαμε γραψει στο παρελθον............... >>

Οχι βεβαια οτι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ (οσο προβληματικο ειναι) βρίσκεται σε χειροτερη κατασταση απο κάποια που ταξιδεύουν σήμερα.....

Ἐὰν μὴ ἴδω (....)  οὐ μὴ πιστεύσω.......

 

 

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

Λέτε να είναι αυτό το συμβατικό που μας έχει υποσχεθεί τελικά?? Έχει γούστο... Στη δεξίωση του TERA πάντως προημερών, ο εκπρόσωπος της εταιρίας είχε πει ότι θα μας φέρει "το παλιό γνωστό μας". Όταν τον ρωτήσαμε εκείνη τη στιγμή αν εννοεί το AQUA JEWEL, είπε: "Ναι, μπορεί αυτό, μπορεί κάποιο άλλο... Θα δούμε... Δεν είναι σίγουρο ακόμη, αλλά κάτι θα κάνουμε..." Εκείνη την ώρα όταν άκουσα που είπε "κάποιο άλλο" υπέθεσα ότι εννοεί κάποιο άλλο πλοίο, γενικά κι αόριστα... Μήπως όμως τελικά η φράση "κάποιο άλλο" πήγαινε στο "παλιό γνωστό μας" και δεν ήταν γενικολογία...?? Για να δούμε... Η ακτοπλοΐα ποτέ δε σταματά να μας εκπλήσσει... :)

Link to comment
Share on other sites

το αρχιπελαγος σε σημερινη αναρτηση του, αναφερει οτι το πλοιο θα γινει δοτης οργανων και υπονοει ξεκαθαρα οτι αηοραζεται απο τη seajets, για να παρουν τις μηχανες του και να τις βαλουν στο ιεραπετρα

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κάτι σαν τους νεκρούς που τους παίρνουν τα όργανα και τα βάζουν στους ζωντανούς και το υπόλοιπο το πετάνε και μετά από αυτήν την αηδιαστική ανάλυση κατάλαβα ότι το πλοίο θα συνεχίσει το παροπλισμο του αλλά χωρίς σίγουρα μέλλον μιας και δεν θα έχει μηχανές. Και τώρα τίθεται ένα ερώτημα γιατί αγόρασαν ένα χρεπι που είχε καεί ; και όχι ένα άλλο χρεπι που δεν είχε τέτοιο θέμα ;. Μάλλον λόγω του μεγάλου γκαράζ από όσο μπορώ να καταλάβω 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οι μηχανές του Πηνελόπη Α είναι διαφορετικές από τις μηχανές του Κιαρα!! Οπότε δεν βλέπω κάποια χρησιμότητα των μηχανών του για πηγή ανταλλακτικων!! Εξάλλου κοντεύουν να τελειώσουν τις εργασίες στις μηχανές του Κιαρα οπότε δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο για εμένα!! 

Link to comment
Share on other sites

Γιατι γινεται να μπει μεταχειρισμενη μηχανη διαφορετικου τυπου σε βαπορι? Εννοω δεν πρεπει να εχει ενα type approval? Ποια κλαση θα το δεχτει? 

Αλλο να παρουμε τη μηχανη στο χερι και να την "αλλαξουμε" ή "επισκευασουμε" με μια ιδου τυπου, και αλλο να κανουμε re-engine με μηχανες 45 χρονων

Link to comment
Share on other sites

Παντως και τα δυο εχουν 16κυλινδρες 400αρες Pielstick σε διαταξη V.

Της Ποπης ειναι οι PC2 ενω του Ιεραπετρα PC2-5.

Παλια το ειχα ψαξει και νομιζω οτι εχουν ιδια διαμετρο και διαδρομη (400mm x 460mm).

Φανταζομαι οτι του Ιεραπετρα ειναι μια πιο πιεσμενη-εξελιγμενη μορφη που βγαζει μεγαλυτερη ιπποδυναμη αλλα νομιζω πως δομικα (μπλοκ-εμβολα-στροφαλος) θα ταιριαζουν.

Φανταστειτε οτι τις 16κυλινδρες PC2 τις φορουσε και η Επτανησαρα αλλα σε πολυ χαλαρη εκδοχη (12400 ιππους, γυρω στους 14800 η Ποπη, κοντα στους 21000 το Ιεραπετρα) που δουλευε αισθητα πιο κατω απο τις 400 σ.α.λ. . Πραγματικα θηρια για το μεγεθος του...

Link to comment
Share on other sites

Τα βασικά εξαρτήματα (καπάκια, έμβολα, διωστηρες, χιτώνια, περιχιτωνια, μπλοκ και κουζινετα βάσεως) των δύο μηχανών δεν ταιριάζουν καθόλου οπότε ξανά επαναλαμβάνω δεν μπορεί να χρησιμοποιηθούν οι μηχανές του Πηνελόπη Α στο Κιαρα. 

Link to comment
Share on other sites

Πρωι ΑΤΜ το Πηνελοπη και απογευμα πανω στο Θεολογος ,για τα φορτηγα ,το Κιαρα με τσαμπα εισητηρια......η συνεχεια του καλοκαιρινου επεισοδιου , ετσι τουλαχιστον νομιζω

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...