Jump to content
Shipfriends

Corinthia (IMO 5094460)


Recommended Posts

Ένα ακόμη πλοίο από τη Βόρειο Θάλασσα που ταξίδεψε στα νερά μας και μάλιστα με δύο ονόματα, αρχικά ως Neptunia για τη Libra Maritime και αργότερα ως Corinthia για την ΕΛΜΕΣ. Μάλιστα προσπάθησε να ανοίξει και τη γραμμή Πάτρα-Μεσσίνα αλλά χωρίς επιτυχία. Στα τελευταία του βρέθηκε στην Άπω Ανατολή όπου και καταστράφηκε από φωτιά το 1995:

gallery_2126_36_176019.jpg

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 months later...
16 hours ago, Nick the Greek said:

Δεν φαίνεται στο deck plan αλλά εγώ θυμάμαι πως το γκαράζ του πλοίου στα 4/5 του ήταν χαμηλού ύψους και έπαιρνε μόνο ΙΧ. Φορτηγά πρέπει να έπαιρνε 2-3 αμέσως πρίν τον καταπέλτη στην πρύμη. Ή θυμάμαι λάθος?

 

On 3/24/2011 at 10:54 PM, proud_ionian said:

αν δεν απατωμαι ηταν απο τα τελευταια τουρμπιναδικα ferries. ειχε κατασκευαστει ως αμιγως επιβατηγο και μετασκευαστηκε μετα

το βρηκαμε. @Nick the Greekτο corinithia πρεπει να θυμασαι. ηταν αμιγως επιβατηγο πλοιο και ειχε μετασκευαστει σε επιβατηγο οχηματαγωγο πριν ερθει στην Ελλαδα.

φαινεται αλλωστε και απο τις φωτο του πλοιου,  οτι υπαρχει ολοκληρο deck στα 4/5 του γκαραζ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η μετασκευή από αμιγώς επιβατηγό σε εγ/ογ έγινε το 1970 στα Harland and Wolff με γκαράζ σχεδόν αποκλειστικά για ιχ με ύψος το πολύ 2 μέτρα. 

Οταν ήρθε στην Ελλάδα, πρέπει να έφαγαν λίγο από τους κοινόχρηστους χώρους που ήταν στον "αέρα" τους ύψους για φορτηγά, με σκοπό να δώσουν λίγο περισσότερο χώρο για φορτηγά. Ακόμα και μετά την παρέμβαση αυτή, το πολύ τα τελευταία 20 μέτρα πρυμα να ήταν διαθέσιμα. 

Στην Ελλάδα του έκαναν επίσης την κλασική επέκταση του εξωτερικού ντεκ πάνω από το πρυμιο ρεμετζο. Σε αυτή του την εκδοχή ήταν πραγματικά ένα πανέμορφο βαπόρι, εξαιρετικά αρμονικό, όνειρο στο μάτι. 

Στη συνέχεια του έχτισαν περιστεριώνα πρυμα, ψηλά, στο ντεκ της γέφυρας και το κατέστρεψαν εντελώς. Τραγική προσθήκη για λίγα κρεβάτια παραπάνω... 

Στο παρακάτω deck plan φαίνεται ότι είχε διαμορφωθεί για μαθητές - σπουδαστές κάποια στιγμή. 

http://hhvferry.com/neptuniadpx.html

Νομίζω ότι έκανε ακόμα και Σέτε - Οράν, μου είχε πει παλιότερα ο καπτεν Δημήτρης Λαδάς ιστορίες που φόρτωναν καναρίνια γι'αυτό το δρομολόγιο... 

Μια διόρθωση, τα καναρίνια και το χύμα φορτίο στο γκαράζ αφορούσαν τα δρομολόγια Αφρική-Μάλτα και Αφρική-Σμύρνη.

Στο Αφρική-Σμύρνη έκαναν Τρίπολη-Σμύρνη και ισως και Αλεξάνδρεια-Σμύρνη. Αυτα νομιζω γινονταν στα τελη της δεκαετιας του '80 ισως οριακα και αρχες '90. Παλαιοτερα το βαπορι ειχε κανει Μασσαλία-Αλγέρι και Σέτε-Οράν, παντα με καλο δρομο και πολυ καλο ταξίδεμα, σε δύσκολα κροσαρισματα με πολύ μεγάλα ύψη κύματος... Αν ήθελαν 20αριζε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...