Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μπηκαν αυτοματες μπαρες στην αγιου νικολαου (και περιοριζουν οποιον θελει να προχωρησει μεσα στο λιμανι, προς βορεια), ενω το ως τωρα περιπτερο της agoudimos lines, διαμορφωνεται σε φυλακιο. ηδη εχει ταμπελα Patras Port Authority SA, ενω υπαρχουν και 2 ταμπελακια σε καθε πυλη: ενα λευκο με τις υποχρεωσεις του καθε εισερχομενου και ενα χρωματιστο (πρασινο τωρα) που δειχνει το level of security και τι διαδικασιες τηρουνται.

υπαρχουν καποιες παρατηρησεις απο τους επιθεωρηρες, που αφορουν το σχεδιο ασφαλειας και κατι λεπτομερειες σε περιπτωση emergency.

δειτε εδω και τα μετακινουμενα χωρισματα στη θεση 7-8, που ειναι δεμενα με συρμα;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

δειτε εδω και τα μετακινουμενα χωρισματα στη θεση 7-8, που ειναι δεμενα με συρμα:D
δειτε γιατι... δεν θα ξαναδειτε:D. το 1/3 των χωρισματων (απο τη μεση του μωλου προς το κεφαλι) ειναι οριζοντιωμενα. τωρα ειτε λογω αερα (δεν εχει κανει και τρομερους αερηδες απο προχτες που ειχα να το δω) ειτε αμολησαν αποτομα κανεναν καβο:D.

ο ΟΛΠΑ αποφασισες να αυξησει ολα τα τιμολογια του κατα 4%. εγινε πανικος. αντιδρασεις απο πολλες μεριες με κορυφαιους τους Αντζουλατο (προεδρος του επιμελητηριου), Καμπερο (ιδιοκτητης μεγαλης μεταφορικης εταιρειας και παραγοντας των τοποκικων media) και Γ.Τελωνη (πρακτορας) της Blue Star και επι σειρα ετων προεδρος των ναυτικων πρακτορων.

εγινε και μια συσκεψη ολων των εμπλεκομενων. ο Μαμασης (προεδρος του ΟΛΠΑ) ηταν ανενδοτος και δε δεχοταν ουτε τμηματικη επιβολη (1,5%) ανα εξαμηνο. τονιζαν ολοι οτι το λιμανι (παρα) γινεται ακριβο, χωρις να εχει υποδομη για εμπορικο εργο και θυμιζαν οτι ηδη ορισμενοι μεγαλοεισαγωγεις ξυλειας ξεφορτωνουν κυλληνη, ο αντζουλατος πειραια και η ζυθποιια σκεφτεται να παει αιγιο (κριθαρια κλπ).

το καλυτερο ηταν οταν ο ΔΣ του ΟΛΠΑ διεκοψε προσωρινα τη συσκεψη και πηγε στο στο γραφειο του να... σκεφτει και οι αλλοι του ειπαν οτι εκδικειται την πολη γιατι οσες φορες προσπαθησε να βγει βουλευτης φιγουραριζε στις τελευταιες θεσεις:D.

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

σημερα στην Ημερα, ειχαμε το... Business Plan για το λιμανι μετα τη λειτουργια του νοτιου τμηματος.

γενικα υπαρχει μια επιφυλαξη γιατι οπου ακους πολλες αναπλασεις, βλεπεις πολυ τσιμεντο.

ειχαμε και μια αλλη εξελιξη. ο γαλαζιος βουλευτης παπαδηματος μιλησε για σταδιακη αποδοση στο δημο, εκτασεων της λιμενικης ζωνης οπου δεν θα ασκειται λιμενικη δραστηριοτητα.

μετα τις αρχικες ατυχεις δηλωσεις για τη διωρυγα, ο Φουρας κρατα το θεμα διαρκως ζεστο, προβαλει τους κινδυνους ή "κινδυνους" απο πιθανη ιδιωτικοποιηση (6χλμ τσε βαλε:D waterfront της πολης σε εναν ιδιωτη) και αρχιζει να βρισκει συμμαχους και στη γαλαζια παραταξη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

θυμαστε τις κατα καιρους πανηγυρικες ανακοινωσεις του ΟΛΠΑ και των εμπλεκομενων υπουργειων (ΠΕΧΩΔΕ & ΕΝΑΝΠ) οτι ειναι ετοιμες οι συμβασεις κλπ, το 2007 ξεκινησε η κατασκευη και μεσα του 2009 θα ειναι ετοιμο το λιμανι.

βαριεμαι:o να ψαξω τα παλιοτερα ποστ, αλλα ο ΟΛΠΑ τα ελεγε αυτα και στις εταιρειες, για να κανουν και καλα υπομονη για το στριμωξιδι που υπαρχει στο λιμανι (και στη στερια και στη θαλασσα). τελικα η συμβαση θα υπογραφει επισημα τωρα (ως τωρα εφτιαχναν "υπολειμματα" της αρχικης συμβασης) και παμε για τελος του 2010. θα ειναι ετοιμες 4 θεσεις 220 μετρων, σταθμος υποδοχης και εμπορικο λιμανι 3 θεσεων, με 15 μετρα βυθισμα το τελευταιο. (ετσι λενε τωρα το τι θα δουμε...)

πισω στο σημερα τωρα. πριν 2 εβδομαδες εγινε ασφαλτοστρωση στο μεγαλυτερο μερος του λιμανιου. εδω και μια εβδομαδα, σκαβεται ολος ο (φρεσκοασφαλτοστρωμενος:mad:) χερσαιος χωρος, για να περαστουν κατι σωληνωσεις και αγωγοι ομβριων. καταλαβαινετε τι γινεται. βαπορια που ξεφορτωνουν, τρακτορες που πηγαινοερχονται και εκσκαφεις και μπουλντοζες αναμεσα τους.

Link to comment
Share on other sites

ο Δημος Πατρεων, θα καλεσει το σεπτεμβρη το λαο της πατρας να ψηφισει σε δημοψηφισμα, για το μελλον του Λιμανιου και της Παραλιακης Ζωνης.

τι νομικη ισχυ θα εχει το αποτελεσμα; μα απολυτως καμια. χωρια που το αποτελεσμα επιρρεαζεται και απο τη διατυπωση του ερωτηματος. πχ αλλο να ρωτησεις "ποιος θελετε να εχει την εκμεταλλευση της παραλιακης ζωνης; ο Δημος ή ο ΟΛΠΑ;" και αλλο να ρωτησεις "θελετε να επανελθει η παραλιακη ζωνη στο λαο της πολης ή να παραμεινει ο πατρινος αποκομενος απο τη θαλασσα;".

θυμιζω οτι πριν 20 χρονια ο εβερτ ειχε κανει δημοψιφισμα στο μεταξουργειο για να φυγουν οι οικοι ανοχης. το αποτελεσμα ηταν σαρωτικο υπερ του να φυγουν. οι οικοι ανοχης παραμενουν ομως;)

Link to comment
Share on other sites

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Σοβαρές ζημιές στο κτήριο του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας

Σοβαρές ζημιές υπέστη από το χθεσινό σεισμό το κτήριο στέγασης του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας, το οποίο κρίθηκε ανεπαρκές και ακατάλληλο.

Οι υπηρεσίες και το προσωπικό της Λιμενικής Αρχής στεγάζονται προσωρινά στο κτίριο του Β’ Λιμενικού Τμήματος του Κ. Λ. Πατρών εντός του λιμένα.

Οι νέοι αριθμοί τηλεφωνικών συνδέσεων για επικοινωνία είναι:

2610 - 431526 (και ως φαξ) και 2610 - 421360.

Όποτε οι shipfriends εκ Πατρών καλά θα κάνουν να προσέχουν, τώρα που συστεγάζονται οι άστεγοι λιμενικοί:P του Κεντρικού Λιμεναρχείου της Πάτρας στο κτίριο του Β’ Λιμενικού Τμήματος.

Link to comment
Share on other sites

Eπίσης σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΝΕΤ αναφέρθηκε ότι και το κτήριο του οργανισμού λιμένος Πατρών έχει εκενωθεί διότι υπέστει ζημιές και αναμένεται επιθεώρηση από αρμόδιους μηχανικούς.

Link to comment
Share on other sites

στο ιδιο κτιριο αναφερεστε και οι δυο. το κτιριο που επαθε τις ζημιες, δεν ειναι το συνδεδριακο/εκθεσιακο που αναφερω εδω.

προκειται για το "ΚΤΗΡΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΛΙΜΕΝΑ" στην πυλη 1 στο "γαλλικο μωλο" (απεναντι απο το τερμα της γουναρη). μιλαμε για ενα κτιριο που σχεδιαστηκε επι "Εθνοσωτηριου" γυρω στο 1970, αρχισε να κατασκευαζεται στα μεσα της 10ετιας '70 επι "Εθναρχου" και ολοκληρωθηκε απο τις κυβερνησεις της "Αλλαγης" στα μεσα της 10ετιας του 80. για καμια 10ετια ο τσιμεντενιος σκελετος του (ο φερων οργανισμος που λενε μηχανικοι και σεισμολογοι), ηταν γυμνος (οπως το μεγαρο μουσικης στη 10ετια του 80) και εκτεθιμενος στους ανεμους και την υγρασια του λιμανιου. οταν βρεθηκαν τα λεφτα για την αποπερατωση, δεν εγινε σχεδον καμια διορθωτικη παρεμβαση στο σκελετο, απλα μπηκαν τουβλα, σοβαδες και μαρμαρινες και ετοιμαστηκε στα γρηγορα αυτο το γκριζοπρασινο ασχημο κτιριο.απο τον πρωτο καιρο εβγαλε προβληματα (υγρασιες κλπ) ενω με το σεισμο του 1993 (πατρα) και του 1995 (αιγιο) βγηκαν και τα δομικα προβληματα που αντιμετωπιστηκαν με προχειρες παρεμβασεις.

στο κτιριο στεγαζεται το Κεντρικο Λιμεναρχειο, το Patra Traffic (σε αυθαιρετο στην ταρατσα), πυροσβεστικος σταθμος, κλιμακιο του τελωνειου, του χημειο και καποιες αλλες υπηρεσιες της περιφερειας δ. ελλαδος. ειχε προταθει πριν λιγα χρονια να γκρεμιστει, ο χωρος να γινει χωρος σταθμευσης και να φτιαχτει νεο κτιριο στο νεο λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

εκτος απο το "κτηριο υπηρεσιων λιμενα", ζημιες εχουμε και στον μωλο αγιου νικολαου, ειδικα προς το κεφαλι. η περιμετρος (τα μπλοκια) δεν εχουν παθει τπτ το εμφανες, αλλα εσωτερικα (το μπαζωμα) εχει κατσει σε πολλα σημεια και υπαρχουν ρωγμες. αρχικα αυτα αποδοθηκαν στην προσφατη ασφαλτωστρωση ("εκατσε η ασφαλτος":D) αλλα τελικα το θεμα ειναι πιο σοβαρο και ερχονται δυτες με ειδικο εξοπλισμο, για να γινει υποβρυχιος ελεγχος. για να δουμε, θα βγουν off kαι οι θεσεις 5-8;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΧΩΡΙΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΡΑΝΤΑΡ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ:eek:

Εκτός λειτουργίας θα πρέπει να τεθεί το λιμάνι της Πάτρας καθώς από την ημέρα του μεγάλου σεισμού που κατέστρεψε τις κτιριακές εγκαταστάσεις του Οργανισμού Λιμένος Πατρών λειτουργεί χωρίς σύστημα ασφαλείας, χωρίς ραντάρ ελέγχου των πλοίων στο Ιόνιο και χωρίς τηλεφωνική γραμμή κινδύνου.

Σύμφωνα με ανώτερους αξιωματούχους του λιμανιού, οι ελλείψεις στο σύστημα ασφαλείας του λιμανιού C4I και ISPS, στα συστήματα καθοδήγησης των πλοίων, ελέγχου της πορείας και της ταχύτητάς τους (VTS), αλλά και οι ελλείψεις ανεξάρτητης τηλεφωνικής γραμμής κινδύνου (108), καθιστούν το λιμάνι εκτός των ευρωπαϊκών προδιαγραφών και κανόνων, με αποτέλεσμα να είναι υπαρκτός ο κίνδυνος οι αρμόδιες ευρωπαϊκές υπηρεσίες να κλείσουν κυριολεκτικά το λιμάνι.

Και όλα αυτά διότι από την ημέρα του σεισμού και μέχρι σήμερα το κέντρο ασφαλείας του λιμανιού, όπου καταλήγει η εικόνα από όλες τις κάμερες που είναι τοποθετημένες στο λιμάνι περιφερικά, δεν λειτουργεί διότι βρίσκεται εντός του κτιρίου που έχει χαρακτηριστεί κατεδαφιστέο από τη νομαρχία. Οι αρμόδιοι αξιωματούχοι δεν έχουν ενδιαφερθεί να μεταφέρουν τα μόνιτορ και την εικόνα σε άλλο κτίριο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανείς να τα παρακολουθεί και κάποιοι να αλωνίζουν.

Μεταφορά λιμενικών

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, όταν πριν από ενάμιση μήνα ήρθε επιτροπή από την Ευρωπαϊκή Ενωση για να ελέγξει τα μέτρα ασφαλείας του λιμανιού, μεταφέρθηκαν από άλλα λιμεναρχεία της ευρύτερης περιοχής 65 λιμενικοί, μεταμορφώθηκαν με εντολή ανωτέρου από λιμενικοί σε σεκιούριτι με καρτελάκι, ανέλαβαν υπηρεσία περιπόλου και σκοπιάς και μόλις μία ημέρα μετά το τέλος του ελέγχου ξαναντύθηκαν λιμενικοί και αποχώρησαν.

Και μπορεί τα μέλη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να τα κορόιδεψαν οι ξύπνιοι Ελληνες, ποιος μπορεί όμως να κοροϊδέψει τους καπεταναίους των εμπορικών και τουριστικών πλοίων που ταξιδεύουν χωρίς κανείς να τους βλέπει και να τους βοηθάει όταν υπάρχει λόγος; Ο λόγος για το σύστημα VTS, που και αυτό λειτουργεί μεν, μέσα όμως στο υπό κατεδάφιση, σύμφωνα με τη νομαρχία, κτίριο του λιμένα χωρίς κανείς να το παρακολουθεί. Σύμφωνα με ανώτατο αξιωματούχο του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, το σύστημα λειτουργεί από τον υποσταθμό στο Ρίο. Είναι αλήθεια, αλλά ο ίδιος αξιωματούχος απέκρυψε ότι ο σταθμός στο Ρίο έχει εικόνα μέχρι την Πάτρα και όχι μέχρι το ακρωτήριο «Papa» που βρίσκεται 20 ναυτικά μίλια από το λιμάνι, περιοχή γεμάτη κινδύνους για τα πλοία. Επίσης, όπως αποκάλυπταν αρμόδιοι αξιωματικοί, δεν μπορεί να γίνει από το Ρίο ο συντονισμός των εμπορικών πλοίων που μπαίνουν στο λιμάνι, καθώς μπορεί μεν ο χειριστής να βλέπει τις κουκκίδες στο ραντάρ αλλά χρειάζεται και η ζωντανή εικόνα από τις κινήσεις των πλοίων μέσα στο λιμάνι ώστε να αποφεύγονται συγκρούσεις πλοίων.

Τ0 108

Το τραγικότερο όμως όλων, και το είδαμε με τα μάτια μας, είναι ότι στην ουσία δεν λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή κινδύνου, το γνωστό 108 που είναι η άμεση δράση του Λιμενικού. Σε αυτό επικοινωνούν όλοι όσοι θέλουν βοήθεια στη θάλασσα και δεν μπορούν να επικοινωνήσουν μέσα από τον ασύρματο είτε γιατί δεν έχουν είτε γιατί δεν πιάνει είτε γιατί χάλασε. Η κόκκινη γραμμή του Λιμενικού έχει μεταφερθεί με εκτροπή μαζί με άλλες 8 γραμμές του Οργανισμού Λιμένος Πατρών σε μία τηλεφωνική γραμμή και μία συσκευή. Οπως είναι προφανές, αν συμβεί κάτι σε ένα πλοίο ή σε ένα λιμάνι σε ολόκληρη την Πελοπόννησο και το Ιόνιο, είναι σχεδόν αδύνατον κάποιος να ειδοποιήσει το Λιμενικό καθώς η μοναδική γραμμή είναι συνεχώς κατειλημμένη.

Τέλος, όταν ρωτήσαμε αν η πολιτική ηγεσία ξέρει τα προβλήματα αυτά και αν γνωρίζει τους κινδύνους, η απάντηση που πήραμε ήταν η ίδια με αυτή της τηλεφωνικής γραμμής κινδύνου. Τα τηλέφωνα των αρμοδίων ήταν συνεχώς κατειλημμένα και οι κλήσεις μας προωθήθηκαν.

Πηγη: ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Link to comment
Share on other sites

ΟΛΠΑ και λιμεναρχειο τρεμουν εναν ξαφνικο ελεγχο απο επιθεωρητες της ΕΕ για τον ISPS. οι μεταναστες κανουν αλλεπαλληλα ρεσαλτα, τα ηλεκτρονικα συστηματα ειναι off, το προσωπικο του ΛΣ δεν φτανει και για τους μεταναστες και για τον ISPS, το VTS της πατρας δεν λειτουργει, αλλα μονο του αντιρριου και ισα που καλυπτει την μπουκα και το 108 γινεται forward σε δυο απλες συνδεσεις. βαλτε και την κινηση του καλοκαιριου, βαλτε και οτι το λιμεναρχειο εχει σκοπρισει σε 4 διαφορετικους χωρους ολα μαζι με μια λεξη: μπαχαλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
o ΟΛΠΑ, δια μεσω του προεδρου του, εχει εκδηλωσει ενδιαφερον να επεκτεινει τη μαρινα προς βορρα (απο το καρναγιο βορεια της μαρινας, μεχρι την οδο κανελλοπουλου που βγαζει στην εθνικη οδο). Ο Δημαρχος Πατρεων και Πασης Δυτικης Ελλαδος ομως, ενισταται. Η πατρα ασφυκτια, γιατι τα 7,5χλμ θαλασσιου μετωπου (waterfront στα ελληνικα:D ) της πολης ειναι αποκλεισμενα και αντιπροτεινει η μαρινα να γινει στο... αντιρριο, στο χωρο που υπηρχε το εργοταξιο κατασκευης της Γεφυρας.
κατοπιν ωριμου σκεψεως (και οχι μουσκεψεως ξαναλεω:D) ο ΟΛΠΑ ανακοινωσε οτι η μαρινα θα γινει τελικα στο μωλο της αγιου νικολαου και στη νοτια λεκανη (χοντρικα θεσεις 4-9) ενω θα γινει και αναπλαση ολου του χωρου αναμεσα στις οδους παπαφλεσσα και κολοκοτρωνη (απο τη θεση 9 μεχρι το φαναρι μετα τον αγιο ανδρεα βγαινοντας προς πυργο).
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
βεβαια δεν ειπε τι θα γινει με τη καφετερια, την οποια παρατησε ο επιχειρηματιας που την ειχε νοικιασει. οι τζαμαριες εχουν σπασει και τα βραδυα μεσα γινονται "ομορφιες".
Aλήθεια, γιατί την παράτησε? Άν και παρακμιακή σε όλους τους τομείς των υπηρεσιών και αισθητικής, ειδικά με καλό καιρό, ήταν γεμάτη. Αν γινόταν σα το θεατράκι και το φάρο, θα ήταν πολύ καλή.
τον μαϊο ειχε αναδειχθει νεος ενοικιαστης για την καφετερια στην αγιου νικολαου. ειχαν μαλιστα ξεκινησει εργασιες πληρους ανακατασκευης (ειχαν ξηλωθει τα παντα). με το σεισμο ομως ολα σταματησαν.

ο ΔΣ του ΟΛΠΑ (μαμασης) δηλωσε οτι λογω των ζημιων στο κεφαλι της αγιου νικολαου (δειτε παραπανω) παγωσε η εφαρμογη της συμβασης ενοικιασης. πρωτα πρεπει να κανει ο ΟΛΠΑ τα εργα ενισχυσης και στηριξης του μωλου και μετα θα ξαναξεκινησει η ανακαινηση της καφετεριας.

με αλλα λογια, χαρουμενο καλοκαιρι 2009:D

Link to comment
Share on other sites

Επεισόδια σημειώθηκαν το μεσημέρι της Κυριακής στο λιμάνι της Πάτρας, μεταξύ διαδηλωτών, αστυνομίας και ανδρών του Λιμενικού.

Διαδηλωτές που συμπαρίσταται στους μετανάστες που ζουν κάτω από άθλιες συνθήκες γύρω από το λιμάνι, επιχείρησαν να εισέλθουν στο χώρο του λιμανιού, όπου τους εμπόδισαν δυνάμεις της αστυνομίας.

Οι διαδηλωτές επιτέθηκαν στους αστυνομικούς με καδρόνια και οι άνδρες της αστυνομίας έκαναν χρήση δακρυγόνων. Ωστόσο, βρέθηκε λύση και η διαδήλωση συνεχίστηκε κανονικά.

www.euro2day.gr

Link to comment
Share on other sites

να πουμε οτι δεν ειναι ακριβως διαδηλωτες. ειχε διοργανωθει κατασκηνωτικο τριημερο "no border" και απο την παρασκευη στο παλιο camping του ΕΟΤ, (1 χλμ δεξια απο την λεωφορο κανελλοπουλου που βγαζει απο την εθνικη στο λιμανι) ειχαν μαζευτει "ακτιβιστες" (εκ του activists;)) απο ολη την ελλαδα και ειχαν διαφορες κοινες εκδηλωσεις με τους λαθρομεταναστες.

την κυριακη το πρωι ειχαν κανονισει πορεια στο λιμανι. το λιμεναρχειο (λεει οτι) ειχε συστησει στα βαπορια να σηκωσουν τους καταπελτες. ενα κοκκινο (μαλλον το sfV συμφωνα με φιλους που το ειδαν live) ειχε ανοικτους καταπελτες. οι διαδηλωτες προσπαθησαν να το καταλαβουν, ενω πολλοι αφγανοι περιμεναν στην περιφραξη για να ακολουθησουν. αστυνομια και λιμενικο τους αποθησαν με μανικες και δακρυγονα.

ασχετο: σημερα ερχεται ο βουλγαρακης και ο φουρας με ανοικτη επιστολη σε ολες τις εφημεριδες ζητα να αποδοθει στην πολη το μερος της παραλιακης ζωνης που δε θα χρησιμοποιειται για λιμενικη δραστηριοτητα

Link to comment
Share on other sites

Ένταση επικρατεί στη λιμενική ζώνη της Πάτρας, μετά από επεισόδια που σημειώθηκαν στον σταθμό υποδοχής.

Σύμφωνα με πληροφορίες ομάδα μεταναστών εκτόξευσε πέτρες και ξύλα εναντίον αστυνομικών και λιμενικών, με αφορμή τον τραυματισμό Αφγανού μετανάστη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Περίπου 150 μετανάστες που ζουν σε πρόχειρο καταυλισμό επί της παραλιακής οδού Ηρώων Πολυτεχνείου, συγκεντρώθηκαν απέναντι από τον σταθμό υποδοχής στο λιμάνι και πέταξαν πέτρες και ξύλα, με αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές σε αυτοκίνητα, αλλά και σε υαλοπίνακες του σταθμού, ενώ δημιουργήθηκε αναστάτωση σε ταξιδιώτες και διερχόμενους οδηγούς. Στην περιοχή παραμένουν δυνάμεις της Αστυνομίας και του Λιμενικού για την αποτροπή κλιμάκωσης της έντασης

capital.gr

Link to comment
Share on other sites

ποια αποτροπη ρε παιδια. μυλος εγινε σημερα. χωρια που Ηρωων Πολυτεχνειου και Οθωνος Αμαλιας (η παραλιακη με αλλα λογια μεχρι τη βορεια η πρωτη και απο κει προς τον αγιο ανδρεα η δευτερη) εκλεισαν (πρωτα η μια και μετα η αλλη) για πολλη ωρα με αποτελεσμα να φρακαρει η υπολοιπη πατρα.

οι αδιευκρινιστες συνθηκες ειναι οτι τις εβρεξε ενας λιμενικος σε εναν αφγανο. αμεσως μαζευτηκαν οι αφγανοι και μεταναστες βαλκανικων εθνικοτητων για να αντιπαρατεθουν με λιμενικους και αστυνομικους.

αποτελεσμα σπασμενα περιπολικα, σπασμενες βιτρινες, σπασμενα ΙΧ και η ενταση μεχρι αργα το βραδυ. οσοι μενουν απο τη μαρινα και βορειοτερα στην παραλια, εκει που εμεναν σε περιοχη φιλετο, πλεον μενουν σε γκετο. ναι ειναι ανθρωποι, ναι ειναι αξιολυπητοι, αλλα οπως και να το κανουμε 4000 πεινασμενοι (απο καθε αποψη) νεαροι αντρες συγκεντρωμενοι υπο αθλιες συνθηκες σε μια τοσο μικρη περιοχη, ειναι ωρολογιακη βομβα.

το λιμανι παντως μονο ISPS compliant δεν ειναι. Ακομη και ο πισαετος πιο ασφαλης εισοδος για τη χωρα ειναι. Ειναι σκηνη ρουτινας οταν φορτωνει ενα βαπορι, να ανοιγει ο σεκιουριτας του βαποριου ή ο λιμενικος τα compartments που εχει η νταλικα κατωο απο το συρομενο, να βρισκει 2-3 μεσα που εχουν χωθει οταν ο οδηγος ηταν για κατουρημα, να τους τραβανε εξω και να τους αφηνουν να περιφερονται στο λιμανι.

η (προσωρινη) λυση ειναι να γινει ενας φρουρουμενος οργανωμενος καταυλισμος (πειτε το στρατοπεδο, πειτε το οπως θελετε), οπου να μεταφερονται ειτε θελουν ειτε οχι, να εμβολιαζονται και να ταϊζονται. μιλαμε για ανθρωπους που δεν θελουν με την καμια να μεινουν εδω, αρα δεν εχει νοημα να μιλαμε για ασυλο κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η κατάσταση έχει ξεπεράσει προ πολλού τα όρια της ξεφτίλας και ης ανικανότητας των πάντων. Και για το μόνο που μπορώ, πλέον, να είμαι σίγουρος είναι ότι παίζουν πολλά λεφτά στην υπόθεση "πέρασμα στην Ιταλία". Τώρα ποιός, πόσα και πώς...δεν το ξέρω, αλλά δεν υπάρχει και άλλη εξήγηση για την συνέχιση της κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

παρτε μια εικονα απο το πως γινεται η φορτωση στο ISPS/ISM compliant λιμανι.

2 πλοια φορτωνουν (δεν εχει σημασια ποια ειναι τωρα, γιατι ετσι γινεται καθημερινα στην αγιου νικολαου). μεσα σε αυτον τον πανικο και αναμεσα και σε διερχομενη κυκλοφορια (που την εχουν παταξει εννοειται:D) λιμενικοι και σεκιουριταδες προσπαθουν να ελεγξουν τα φορτηγα, ενω οι μεταναστες περιμενουν παρα πισω ομαδες ομαδες (3-4 ατομα). μια ομαδα κανει σαματα για αντιπερισπασμο και μια αλλη την ιδια στιγμη προσπαθει να κρυφτει σε καποιο φορτηγο. πχ compartments σαν τα κοκκινα στο φορτηγο log in της φωτο, ειναι προκληση για αυτους.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ναι σωστα διαβασατε. η θεση 3 χρησιμοποιειται κανονικα για αναχωρησεις εξωτερικου παροτι και επισημως (δειτε 2 σελιδες πισω στο thread) ηταν εκτος μετρων ΙSPS. ειναι τετοιος ο συνωστισμος στο λιμανι που δεν εχουμε την πολυτελεια να μη χρησιμοποιουμε τη θεση 3 (οπου χωρανε μονο κεφαλονια και ελλη τ) και να χαραμιζουμε γι αυτα μεγαλη θεση. αστε που εχει αχρηστευτει και το 9.

α στο κεφαλι της αγιου νικολαου οι ζημιες απο το σεισμο παραμενουν ως εχουν. σε 2-3 σημεια τα μπλοκια εχουν ανοιξει και βλεπεις το νερο απο κατω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
η (προσωρινη) λυση ειναι να γινει ενας φρουρουμενος οργανωμενος καταυλισμος
Μετά και από αυτή την καταλυτική παρέμβαση του proud βρέθηκε η λύση ... και μάλιστα με την απόλυτη συναίνεση των πάντων :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
εντος του 2008 το λιμανι θα ειναι isps compliant. το κομματι απο αγιου νικολαου και προς βορεια (θεσεις 9-18) θα ειναι τελειως αποκλεισμενο για τους μη ταξιδευοντες και τους μη εργαζομενους.
το κομματι αγιου νικολαου-θεσσαλονικης (θεσεις 9-18) ειναι αποκλεισμενο. στην αγ νικολαου υπαρχει κλιμακιο του ΛΣ που δεν επιτρεπει να περασει κανεις μη διαπιστευμενος καιι συντομα θα μπει φυλακιο διπλα απο τη ραμπα του 9.
τα μετρα αυτα που εξαγγελθηκαν στις αρχες του χρονου και υποτιθεται οτι εφαρμοζονταν απο το μαρτιο:rolleyes:, ξαναεξαγγελει ο ΟΛΠΑ για την αντιμετωπιση του προβληματος με τους αφγανους που σουλατσαρουν αμεριμνοι στο λιμανι:mad:.

προτεινουν παλι: αποκλεισμο του λιμανιου (εκτος του μωλου αγιου νικολαου) για καθε "μη εχοντα εργασια". Θα καταργηθουν οι θεσεις σταθμευσης, δε θα ανανεωθουν οι αδειες διελευσης και γενικα μεσα στο λιμανι απο γουναρη ως 5 πηγαδιων (απο τις θεσεις 1-18 με εξαιρεση την αγιου νικολαου με τις περιφραξεις οπυ εχει σημερα) θα κυκλοφορουν μονο ναυτικοι, λιμενικοι, τελωνειακοι, ανθρωποι των πρακτορειων ολοι αυτοι διαπιστευμενοι και οι επιβατες/οδηγοι που ταξιδευουν. θα κατασκευαστει νεα διπλη περιφραξη (ισως και με "πλεξιγκλας"), θα κατασκευαστει νεος φυλασσομενος και φωτιζομενος χωρος για σταθμευση των φορτηγων εκτος λιμενικης ζωνης και μεσα στο λιμανι φορτηγα και trailer θα μπαινουν 3 ωρες πριν την αναχωρηση.

Ο προεδρος του ΟΛΠΑ εχει αλλεπαλληλες συναντησεις αυτες τις μερες με Δημαρχαιους, Νομαρχαιους, Βουλευταραιους κλπ, για να μην υπαρξουν αντιδρασεις. Δεν πειραζει, σε κανενα χρονο παλι τα ιδια θα συζηταμε:P

ο Δημος Πατρεων, θα καλεσει το σεπτεμβρη το λαο της πατρας να ψηφισει σε δημοψηφισμα, για το μελλον του Λιμανιου και της Παραλιακης Ζωνης.
τι θα γινει; δε θα ψηφισουμε:D;
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...