Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απ' ότι ακούγεται ο ιδιοκτητης της Ημέρας "έχει ρίξει τρελλά φέσια" από τις άλλες του δραστηριότητες σε τράπεζες αλλά και σε εταιρείες της γραμμής Ιταλία/Ελλάδα (μήπως και στα κόκκινα?). Οι κακές γλώσσες μιλάνε για πολλάάάά μύρια. Βέβαια οι κακές γλώσσες λένε ότι μπορεί να "καθαρίσει" χάρη σε τοπικό πολιτικό του φίλο που είναι πλέον "στα πράγματα" (Α ρε Ελλαδάρα!!!). Θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πολλα ακουγονται, πολλα λεγονται, για ολο το φασμα των δραστηριοτητων του ομιλου αυτο. αυτο που ειναι σιγουρο ειναι οτι ο ομιλος καμπερου βρισκεται σε καμψη.

ο λογος που εκανα αναφορα στο topic του λιμανιου της πατρας ειναι η εντονη παρουσια του ομιλου στο λιμανι. τα trailer του ομιλου, για χρονια σταθμευουν σε χωρους του ΟΛΠΑ, εξ αγχιστειας συγγενης του παλιοτερα ειχε υψηλοτατη διοικητικη θεση στον Οργανισμο, ενω η εντονη παρουσια του ομιλου καμπερου στο λιμανι, ηταν ενας απο τους λογους, που στην αρχη της θητειας του ο Ανδρεας Φουρας (τον ειχε πολεμησει ο Καμπερος), ειχε κανει υπερβολικες (και γραφικες) δηλωσεις εναντιον του εμπορικου ρολου του λιμανιου (δειτε παλια ποστ στο thread αυτο).

Link to comment
Share on other sites

Γεγονός είναι ότι ο κλάδος αυτός είναι σε κάμψη. Αυτό φαίνεται και απο την κίνηση των πλοίων. Απ΄την άλλη βέβαια όπως είπες για την συγκεκριμένη περίπτωση ακούγονται πολλά σύν το ότι τα νούμερα είναι τρελλά (Υπήρξαν και δημοσιεύματα).

Αναφέρθηκα στό θέμα επειδή ίσως και να υπήρχε λόγος να εστιάζει η εφημερίδα τα πυρά της στα κόκκινα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να ο πραγματικος λογος που ο Ερωτοκριτος ειναι δεμενος τοσο καιρο και το καλοκαιρι σταματουσε στην Ηγουμενιτσα. Διαβασα σημερα με μεγαλο ενδιαφερον στο σαιτ της ΠΕΠΕΝ την επιβολη προστιμου στους Μπαφαλουκο Γεωργιο πλοιαρχο του Ελλη Τ και Σωτηροπουλο Νικολαο πλοιαρχο του Ιονιαν Κουην γιατι τα πλοια τους καπνισαν στο λιμανι της Πατρας. Καλα το Ιονιαν Κουην δεν ειναι αδερφακι του ακαπνου παραπανω Ιονιαν Κινγκ? :rolleyes: Τεσπα. Να μη λεμε πολλα λογια, στον καθε πλοιαρχο λοιπον μια 4αρα (4000ευρω οσο ο μισθος περιπου) για να μαθουν αλλη φορα να φροντιζουν τα βαπορια τους να μην καπνιζουν. Και να ευλογουνε το θεο που δεν εχουν βγαλει και νομο για αυτοφορο ακομα.

Να ζητανε ρυμουλκο οταν φευγουν και να βαζουν μπροστα τις κυριες μηχανες μετα το Μεσολογγι. Και να μην απολογουνται με γελοιες δικαιολογιες ο ενας οτι οι μηχανες ειναι τετραχρονες και δεν εχουν ανεμιστηρες ο αλλος οτι κολλησαν 2 εκχυτηρες καυσιμου. Αν ειναι δυνατον. Με 10 ευρω παιρνεις ανεμιστηρα απο το Καρφουρ πρωτης ποιοτητας. Μετα απο αυτα που να παει ο καημενος ο Ερωτοκριτος να κανει αναποδα στο λιμανι. Να την παει την Endeavor :D

Παρακατω ειναι οι αποφασεις του λιμεναρχειου κατεβασμενες απο το site της ΠΕΠΕΝ για οποιον δεν πιστευει.

post-23-128326983958_thumb.jpg

post-23-128326983963_thumb.jpg

post-23-128326983965_thumb.jpg

post-23-128326983969_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

εγκαλουν το λιμεναρχειο οτι εχει ριξει μονο 2 προστιμα

αυτα που λεει ο neptune και η πεπεν, λυνουν την απορια για τα 2 προστιμα που διαβασαμε τις προαλλες.

εγω το μονο που εχω να προσθεσω ειναι οτι το προστιμο ειναι για γελια. και επι της ουσιας και οσο αφορα το τυπικο μερος. επι της ουσιας τα ειπε ο neptune (να φερουμε ιστιοφορα οχηματαγωγα καλυτερα). για το τυπικο μερος τωρα, το ΚΛΠ πιστευει οτι τα πιο ρυπογονα πλοια ειναι τα 2 της συγκεκριμενης εταιρειας; μαλλον αλλοι ειναι οι λογοι.

ολα αυτα θα λυθουν παντως. προχτες ο δημαρχος ολων των ελληνων ανδρεας φουρας ανεβηκε στην αθηνα και συναντηθηκε με τον υπουργο υποδομων κλπ δημητρη ρεππα και με την υπουργο εθνικης ανασυγκροτησεως, αναπτυξεως και ναυτιλιας Luke Skywalker. κυκλοι του δημαρχου ελεγαν οτι η συναντηση εγινε σε καλο κλιμα και η υπουργος γνωριζε τα προβληματα. ακομη σημαντικοτερο, γνωριζε οτι στην πατρα εχουμε λιμανι:D. παπαλα η υποθεση γιατι η λουκα για τα γνωστα αιτηματα (το παλιο λιμανι στο λαο) εκανε το παγονι.

η πλακα ειναι οτι σε οσους διαμαρτυρονται για την καπνα των πλοιων, λενε οτι θα λυθει το θεμα οταν ανοιξει το νεο λιμανι. τοτε θα καρφωνουν οι παπαδες του αγιαντρεαB):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το λιμανι της Πατρας εχει μια παγκοσμια αποκλειστικοτητα! Ο πιλοτος φευγει απο το βαπορι οταν ακομα αυτο βρισκεται μεσα στο λιμανι!!!!!! φαντασου να ερχοντουσαν και πιο συχνα ξενα βαπορια.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

μεσα στις επομενες εβδομαδες θα ειναι παραδοτεο το πρωτο τμημα του νεου λιμανιου (οι 4 θεσεις πλαγιοδετησης & οι χερσαιες εγκαταστασεις). ηδη απο το δρομο ειναι ορατη η μεγαλη προοδος των εργασιων. ο συμβατικος χρονος παραδοσης ειναι ο Μαϊος, αλλα ο αναδοχος καιγεται να παραδοσει νωριτερα για να παρει το Bonus. 13 χρονια μετα την εναρξη των εργασιων και 8 μετα τον αρχικο χρονο παραδοσης, αυτη τη σαιζον το νοτιο τμημα του λιμανιου θα λειτουργει. οι αναχωρησεις για ancona & βενετια και πιθανον και για το Bari θα γινονται απο εκει.

το κομματι απο γουναρη μεχρι κολοκοτρωνη (θεσεις 1-9) θα αποδοθει στην πολη (οσοι δε βαριεστε διαβαστε παραπισω τις απειρες φορες που εχουμε ξανααναφερθει στο θεμα). οσο ηταν αντιπολιτευση (2004-2009), το πασοκ υποσχοταν οτι το κομματι αυτο θα δοθει στο δημο. τωρα που ξαναγινε κυβερνηση, το ...και ναυτιλιας τα μασαει και λεει οτι θα αποδοθει στους πολιτες με διαχειριση ΟΛΠΑ. (με αλλα λογια θελουμε να μετοχοποιησουμε τον ΟΛΠΑ με προικα το κομματι φιλετο στην καρδια της πατρας).

προσφατα προεκυψε και ενα αλλο θεμα. ενω την τελευταια 4ετια η πατρα ηταν λιμανι εισοδου της εισαγωμενης αιγυπτιακης πατατας, για την επομενη διετια οριστικαν μονο η θεσσαλονικη και το πλατυγιαλι. εδω εγινε ενας μικρος χαμος, (αδικειται η παρα, αβανταρεται το ιδιωτικο πλατυγιαλι, κλπ). ο καχριμακης (υφυπουργος αγροτικης αναπτυξης) υποσχεται επανεξεταση, ενω η αγελαστος κορη (μπατζελη) μιλα για ειλημμενη αποφαση.

ΥΓ1: ακομη παραμενει υπο παραιτηση γαλαζια διοικηση του ΟΛΠΑ, γιατι δεν εχει ολοκληρωθει το οπενγκοβB) (κλωτσοπατιναδα κομματικων και γιωργακικων) για τη νεα διοικηση.

ΥΓ2: τα υπουργεια υποδομων, περιβαλλοντος και μονωτικων υλικων;) εχουν παγωσει την εργολαβια για το εμπορικο τμημα του νεου λιμανιου, αλλα και για τον συνδετηριο κομβο με τις παραγλαυκιες αρτηριες (και την παρακαμψη της πατρας)

Link to comment
Share on other sites

Dear Proud,

καμια φωτογραφια κανα πλανακι να παρουμε μυρωδια τι ειδους λιμανι ειναι αυτο που φτιαχτηκε στην Ελλαδα του 2010 για την επομενη 50ετια;;

Link to comment
Share on other sites

φίλε aiolosii δεν λες καλύτερα για την προηγούμενη 50ετια?Πιο πολλές πιθανότητες θα είχες να πέσεις μεσα.

Πριν 13 χρόνια που ξεκίνησαν τα έργα στην Πάτρα μόλις είχαν κάνει την εμφανισή τους τα 175μ κόκκινα και δεν είχαν έρθει τα τζαμπο ferries των 200μ.Κι επειδή εδώ στο Ελάντα έχεις ταλέντο τα έργα γίνονται με παρελθοντικές προοπτικές φοβάμαι ότι το νέο έργο δύσκολα θα ανταποκρινεται στις προσδοκιες.

Link to comment
Share on other sites

Εδω μπορουμε να διαβασουμε 2 πραγματακια για το νεο λιμανι και να δουμε πως θα ειναι η τελικη μορφη του.Εγω θα χρησιμοποιησω ομως και λιγο την τεχνολογια για να το δουμε απο ψηλα.Οι φωτογραφιες ειναι του 2007 και τα 2 γαμα που φαινονται εχουν μηκος 165 κ 187 μετρα αντιστοιχα.

post-709-128326985966_thumb.jpg

post-709-12832698597_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

μετα απο καποιες αλλαγες που εγιναν εκ τοτε, νομιζω οτι μιλαμε για 2 θεσεις 18μετρων και 2 200κατι. η τωρινη πραγματικοτητα δεν εχει σχεση με τις φωτο. τα "Γ" ειναι ετοιμα ενω η διαμορφωση του χερσαιου χωρου εχει προχωρησει παρα πολυ.

Link to comment
Share on other sites

Παντως σιγουρα δεν μπορει να θεωρηθει το νεο λιμανι,ως νεα πυλη της Πατρας για την Ιταλια και το λεω αυτο,με την εννοια οτι 4 θεσεις προσδεσης,δεν αρκουν για να φευγουν ολα τα Ιταλικανικα μαζι απο κει.Να δουμε πως θα το οργανωσουν,πχ μονο η Ancona στο νεο,μεθορμισεις απο το παλιο στο νεο οταν ελευθερωνεται μια θεση...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

το λιμανι ειναι ετοιμο. γινονται δοκιμες μηχανολογικου και λοιπου εξοπλισμου, αλλα δεν αναμενεται να δοθει σε χρηση πριν το πασχα. ο λογος ειναι οτι υπαρχουν καποιες γραφειοκρατικες εκκρεμοτητες για να λειτουργησει, αλλα χρειαζεται να διοριστει διοικηση. η γαλαζια διοικηση εχει παραιτηθει απο τον οκτωβρη και ακομη δεν εχει τελειωσει το οπενγκοβB). νομιζω 10/2 ληγει η προθεσμια υποβολης ενδιαφεροντος και μεχρι τα μεσα μαρτιου θα εχει εγκατασταθει η νεα διοικηση.

μιλαμε οριστικα πλεον οτι, brindisi και γραμμες εσωτερικου μενουν στο παλιο και ancona bari & βενετια πανε ακτη δυμαιων (νεο λιμανι).

παγωνουν μεχρι νεωτερας (μεχρι να περασει η κριση):

α)η κατασκευη του νεου εμπορικου λιμενα (νοτια του νεου επιβατηγου λιμανιου) με μεγαλο βαθος για να δεχεται μεγαλα φορτηγα και cointainerships. η εμπορικη κινηση θα εξακολουθησει να εξυπηρετειται απο το τωρινο λιμανι (θεσεις 10,13,16 και λογικα και οι υπολοιπες οποτε ειναι διαθεσιμες).

β) η κατασκευη ανισοπεδου κομβου στην εξοδο απο το λιμανι. υποτιθεται οτι με τους ανισοπεδους, απο το λιμανι θα εβγαινες κατ'ευθειαν στους δρομους που οδηγουν στην περιμετρικη (παραγλαυκειες) ενω με τη λυση που δινεται, ολη η κυκλοφορια θα περνα πρωτα απο την παραλιακη (Ακτη Δυμαιων).

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τη σημερινη "Πελοποννησο" ο ανισοπεδος κομβος θα κατασκευαστει. εγιναν καποιες τροποποιησεις και θα δημοπρατηθει συντομα. για τη μη κατασκευη του νεου εμπορικου λιμανιου (με υποδομη για διαχειριση εμπορευματοκιβωτιων), υπαρχουν γκρινιες οτι γινεται για να ευνοηθει το πλατυγυαλι. δε νομιζω οτι παει τοσο βαθεια το πραγμα, απλα το σκεπτικο που επικρατησε ειναι: "οκ, σας φτιαξαμε επιβατηγο λιμανι, εχετε και το παλιο που πλεον υπερκαλυπτει την εμπορικη κινηση και αν μπει στρατηγικος επενδυτης (καποια στιγμη θα γινει αυτο), συναποφασιζουμε και... συν πληρωνουμε την οποια επεκταση.

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι να γινει ομως ο κομβος,ολα τα φορτηγα θα διερχονται απο την Αγ. Ανδρεου.....Ερε γλεντια!!! Καλα που εχουμε και τις "κορινες"................!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ο απερχομενος προεδρος του τμηματος Δυτικης Ελλαδας Γιωργος Ζεππατος, ειναι ο επικρατεστερος για να ειναι ο επομενος ισχυρος ανδρας του ΟΛΠΑ. εννοειται υπεβαλε βιογραφικο μεσο οπενγκοβ:rolleyes: και ξεχωρισε αναμεσα σε αλλους (μη μασατε. ιδρυτικο μελος του πασοκ και δραστηριος συνδικαλιστης της πασκε ειναι). αν τελικα ειναι αυτος (μπορει και αυριο να ανακοινωθει η επιλογη), θα προκειται σιγουρα για καλυτερη λυση και απο τον απερχομενο Μαμμαση, αλλα και απο τους αλλους υποψηφιους.

οσο για το (νεο) νοτιο τμημα του λιμανιου δεν αναμενεται να λειτουργησει πριν το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

...προκαλώντας την πτώση του πράσινου φανού κυματοθραύστη βόρειας εισόδου.
το πολυπαθο πρασινο της βορειας, εχει πεσει πολλες φορες θυμα πλοιων που μανουβραρουν απ'εκω και μπαινουν με αναποδα. το olympia palace και ενα εκ των κρητη εχουν αναλογες εμπειριες παλιοτερα:rolleyes: Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παραδοθηκε το νεο λιμανι της Πατρας...στα χαρτια προς το παρον.Απο το www.gowest.gr

Το νέο λιμάνι της Πάτρας παραδόθηκε και μάλιστα, όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη ο Οργανισμός Λιμένος Πατρών, ζητήθηκε από την ΕΥΔΕ / ΜΕΔΕ να οριστεί εκπρόσωπος του Οργανισμού για την διαδικασία της παραλαβής.

Η πλήρης ανακοίνωση του ΟΛΠΑ, έχει ως εξής: «Ο Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. ενημερώθηκε εγγράφως από την Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων / Μεγάλων Έργων Δυτικής Ελλάδας (Τμήμα Κατασκευής Έργων με έδρα την Πρέβεζα) ότι ολοκληρώθηκαν οι εργασίες κατασκευής του έργου «Ολοκλήρωση Λιμενικών Έργων 2ου Τμήματος και Έργα Υποδομής Νέου Λιμένα Πατρών».

Η υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κάνει γνωστό στον Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. με το έγγραφό της ότι οι συμβατικές εργασίες κατασκευής του έργου έχουν ολοκληρωθεί και κατά συνέπεια μπορεί να προχωρήσει άμεσα ο Οργανισμός στις δικές του ενέργειες για την λειτουργία του Λιμένα. Επίσης, ζητά από τον Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. να ορίσει εκπρόσωπο στη διαδικασία παραλαβής για χρήση και να ενημερώσει σχετική την ΕΥΔΕ / ΜΕΔΕ (Τμήμα Κατασκευής Έργων).

Με αφορμή την παραλαβή του σχετικού εγγράφου της ΕΥΔΕ / ΜΕΔΕ, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. Σωτήρης Μαμμάσης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Εκφράζω την ικανοποίησή μου για την έγκαιρη ολοκλήρωση των λιμενικών έργων του 2ου τμήματος και των έργων υποδομής του Νέου Λιμένα της Πάτρας, εξέλιξη που δικαιώνει απόλυτα την Διοίκηση του Ο.Λ.ΠΑ. Α.Ε. στις εκτιμήσεις της για την παράδοση του έργου. Το λιμάνι της Πάτρας αποτελεί κόμβο συνδυασμένων μεταφορών και έναν από τους σημαντικότερους λιμένες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διαθέτει στρατηγική θέση και πληροί όλες τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες που προσδιορίζουν τη λειτουργία ενός σύγχρονου λιμανιού. Το Νέο Λιμάνι θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους χρήστες του και θα δημιουργήσει αναπτυξιακές ευκαιρίες για τη Δ. Ελλάδα. Πιστεύω ότι η ολοκλήρωση των λιμενικών εργασιών για το 2ο τμήμα του Νέου Λιμένα αποτελεί σημαντικό βήμα για την τοπική και την εθνική οικονομία. Οι χρήστες του λιμανιού, η ναυτιλιακή κοινότητα και η τοπική κοινωνία περιμένουν πλέον την δημοπράτηση του έργου "Νέος Λιμένας Πατρών 3ο Τμήμα Α΄ Φάσης", που έχει αναβληθεί».

Link to comment
Share on other sites

το νεο λιμανι της πατρας ΔΕΝ εχει παραδοθει στον ΟΛΠΑ. ειναι λαθος αυτο που λεει το GoWest. εχουν ολοκληρωθει οι εργασιες, εκανε αυτοψια η ΕΥΔΕ και πιστοποιησε την ολοκληρωση των εργασιων (για να μοπορει ο αναδοχος να εισπραξει το μπονους που τελειωσε 3 μηνες νωριτερα), αλλα δεν εχει παραδοθει στον ΟΛΠΑ. τον λογο τον ξερετε τον εχω ξαναπει. ο ΟΛΠΑ ειναι ακεφαλος απο τον Οκτωβριο (οπως και ολα τα νοσοκομεια της περιοχης). μεχρι να οριστει η νεα διοικηση (δεν εχει τελειωσει ακομη η κλωτσοπατιναδα) δεν θα παραληφθει το λιμανι. πρεπει να ορισθει η νεα διοικηση, να το παραλαβει και να ετοιμασθουν διαταγματα και υπουργικες αποφασεις για το σχεδιο ασφαλειας και κατι αλλα γραφειοκρατικα. 3 φαση δεν θα υπαρξει. η εμπορικη δραστηριοτητα θα γινεται απο το παλιο λιμανι.

ΥΓ1:ο Μαμμασης που αναφερει το Go West ειναι ο υπο παραιτηση ΔΣ

ΥΓ2:οταν θα λειτουργησει το νεο λιμανι, θα εχουμε καθημερινα μονο 4 αναχωρησεις για ιταλια (μια για μπαρι, μια για μπριντιζι, μια για αγκωνα και μια για βενετια)

ΥΓ3: τροποποιηθηκε προηγουμενη αποφαση του υπουργειου μπατζελη/καρχιμακη και η πατρα ειναι και παλι σημειο εισαγωγης αιγυπτιακης πατατας

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

χτες συναντηθηκε ο φουρας με την κατσελη. η λουκα υποσχεθηκε να κινησει διαδικασιες, ωστε το κομματι της παραλιακης ζωνης απο το βορειο ακρο του νεου λιμανιου μεχρι την οδο αρατου, με αλλα λογια απο τον παραλιακο βασιλοπουλο περιπου μεχρι και το τελος του 9, να επανελθει στο ελληνικο δημοσιο. οταν ολοκληρωθει και η γ φαση του νεου λιμανιου (ποτε δηλαδη οπως ειδαμε σε προηγουμενα ποστ σε αυτο το thread), θα επανελθει στο δημοσιο και το κομματι απο το 10 ως και το 16 (αρατου ως μαρινα). το δημοσιο δεσμευτηκε να παραχωρηση την εκμεταλλευση τον κομματιων αυτων στο Δημο Πατρεων.

βεβεβαια ακομη ειναι μονο η αρχη. πρεπει να ξεκαθαρισει πρωτα τι θα παρει ο ΟΛΠΑ σε ανταλλαγμα (τα κομματια αυτα ειναι φιλετο και προικα σε ενδεχομενη ιδιωτικοποιηση) και πρεπει να δουμε και με πιο καθεστως θα εχει ο δημος την εκμεταλλευση

YΓ: και ενα λινκ θριαμβολογιαςB)

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

ο φουρας παρουσιαζει το θεμα σαν μια τεραστια προσωπικη επιτυχια και οτι η παραλια ερχεται στο λαο της πατρας. ο (πρασινος) νομαρχης (που θελει να γινει δημαρχος στο διευρυμενο δημο πατρεων) μιλα για πρωτο βημα και οτι ο στοχος παραμενει το επιμαχο κομματι της παραλιας να μεταβιβαστει στο δημο, η νομαρχιακη του ΠΑΣΟΚ ευχαριστει (γενικα και αοριστα) ολα τα στελεχη που συνεβαλαν στην αποφαση αυτη και προσωπικα τον... GAP και τελος η ΝΔ λεει οτι η Λουκα δεν εκανε τπτ περισσοτερο, απο το να επαναλαβει περσυνη υποσχεση του... ΠαπαληγουραB). Η μεγαλη πλακα ειναι οτι δικιο εχουν οι γαλαζιοι. οντως περσυ ο παπαληγουρας ειχε πει στο φουρα οτι δεν υπαρχει περιπτωση να μεταβιβαστουν στο δημο, αλλα μπορει να συζητηθει ενοικιαση του επιμαχου φιλετου απο τον ΟΛΠΑ στο Δημο.

στην πατρα παντως οσοι δεν εμπλεκονται στην ιστορια, πιστευουν οτι δεν υπαρχει περιπτωση τετοιο φιλετο real estate (η μιση ακτογραμμη της πολης), να δοθει εν λευκω και τζαμπα να το διαχειριζεται ο (οποιος) δημαρχος πατρεων. με την καμια

Link to comment
Share on other sites

Με την κατασκευή του νέου λιμανιού της Πάτρας, αλλά και τις κινήσεις για το άνοιγμα του παραλιακού μετώπου, υπάρχει μεγάλος κίνδυνος, το λιμάνι της Πάτρας να ξεμείνει από σιδηρόδρομο. Υπάρχει κάποια πληροφόρηση, ή είναι μόνο φήμες;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μετα το κραξιμο που εχει πεσει, αποφασιστηκε να παραλαβει η υπο παραιτηση διοικηση το νεο λιμανι. ο χρονος λειτουργιας εξακολουθει να παραμενει αγνωστοB):mad:

Link to comment
Share on other sites

ο ΟΛΠΑ παραλαμβανει το λιμανι την τριτη. ο ΓΓ λιμενων (ο πρασινος Βλαχος) δηλωσε σε τοπικα ΜΜΕ, οτι παραλαβη δεν σημαινει και λειτουργια. Το λιμανι δεν ειναι ακομη safe & secure για χρηση. Ειπε ο αρχοντας οτι ειναι σαν "αεροδρομιο χωρις πυργο ελεγχου".

ΥΓ:μεχρι να λειτουργησει, με την κριση που υπαρχει θα ειναι και χωρις αεροπλανα;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...