Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 523
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
On 4/4/2017 at 7:10 AM, proud_ionian said:

μια ελαφρια κατασκευη, απο ξυλο και αλουμινιο, στο κεφαλι του 11, ειναι το νεο υδατοδρομιο. 

εχει ολοκληρωθει εδω και δυο μηνες, αλλα προσφατα πηρε χαρτια. οταν την ειχα πρωτοδει, νομιζα οτι εχει να κανει με τις εκδηλωσεις του καρναβαλιου.

η υπαρξη του... υδατοδρομ(ε)ιου, ειναι και ο λογος που δεν δενουν πλεον μεγαλα ferries στο 11.

Έρχονται αμφίβια υδροπλάνα στην Πάτρα, προλαβαίνουν όμως την… τουριστική σεζόν; "Τρέχει" η αδειοδότηση του υδατροδρομίου

φωτο απο το thebest.gr

το υδατοδρομιο ειναι και ο λογος που ενισχυθηκε (ψηλωσε) ο κυματοθαυστης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 5/25/2020 at 11:11 PM, proud_ionian said:

θα μπουν τσαμαδουρες.

ειναι ηδη μια δραγα, στο κεφαλι του ντοκου και εχει τις τσαμαδουρες πανω. ειναι θεμα ημερων να ποντιστουν

οι τσαμαδουρες ειναι πλεον στον ντοκο, ενω φτιαχνονται μπλοκια σε 2-3 σημεια. απο οτι φαινεται θα γινει διαμορφωση της εκβολης του Διακονιαρη και θα κλεισει το "κενο" στην πρωτη θεση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ας δουμε τα εργα που αναφερθηκαν σταπροηγουμενα ποστ.

τελειωσε η ενισχυση του κυματοθραυστη στο παλιο λιμανι. ειναι ορατα τα προσθετα μπλοκια στο μισο του βορειου τμηματος

στο νεο λιμανι η εκβολη του διακονιαρη τετραγωνιζεται, ο χερσαιος χωρος μεγαλωνει και οι τσαμαδουρες ειναι ετοιμες να πεσουν στο νερο

το μπαστουνι της ιχθυοσκαλας, βουλιαζει χρονο με το χρονο

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

το εχω αναφερει πολλες φορες εδω μεσα, το εχουμε συζητησει πολλες φορες με οσους γνωριζομαστε προσωπικα, και το εχετε δει και... μυρισει οσοι περπατησατε στο θαλασσιο μετωπο της πατρας και ειστε παρατηρητικοι.

η πατρα ειναι μια πολη που εχει βγαλει προεδρους και πρωθυπουργους, αλλα δυο απο τις πολυπληθεστερες συνοικιες της εξακολουθουν να μην ειναι συνδεδεμενες με τον βιολογικο καθαρισμο και να πεφτουν τα σκατα λυματα στη θαλασσα.

τα τελευταια χρονια, που λειτουργει το Νοτιο Παρκο, αναμεσα σε παλιο και νεο λιμανι και κατεβαινει ο κοσμος για βολτες, ξυπνησαν και οι πατρινοι, που δεν μπορουν να σταθουν απο τη βρωμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 8/14/2020 at 3:08 AM, proud_ionian said:

οι τσαμαδουρες ειναι πλεον στον ντοκο, ενω φτιαχνονται μπλοκια σε 2-3 σημεια. απο οτι φαινεται θα γινει διαμορφωση της εκβολης του Διακονιαρη και θα κλεισει το "κενο" στην πρωτη θεση

η δραγα εξακολουθει να "δουλευει" στην εκβολη του διακονιαρη (εκτος απο τον χειμαρρο εκβαλουν και ευωδιαστοι αγωγοι αστικων λυματων:rolleyes:). σε σχεση με τη φωτο του αυγουστου, δεν υπαρχει καμια ουσιαστικη αλλαγη, περα ισως απο τα περισσοτερα μπλοκια που εχουν ετοιμαστει.

αν προσεξτε διπλα απο τις τσαμαδουρες, μπροστα απο τα μπλοκια, υπαρχει και ενα gangway.

Link to comment
Share on other sites

Οι εργασίες που γίνονται εκεί γίνονται για να μετασταθμεύσει σε μόνιμη πλέον θέση το πυροσβεστικό πλοίο. Ακριβός από πάνω είναι και οι εγκαταστάσεις το Λιμενικού Πυροσβεστικού Σταθμού.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

να δουμε μια ακομη εικονα των εργασιων.

οι σημαδουρες και το gangway

η νεα θεση

η δραγα που κανει τις εκβαθυνσεις

η μπαρτζα που αδειαζει... λυματολασπη με φοντο το φιορο

και μια γενικη εικονα με φοντο superfast I spirit & corfu

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

εργασιες ενισχυσης του οδοστρωματος γινονται στα τελευταια 200 μετρα πριν το check in των οχηματων.

ξηλωνεται ο παλιος ασφαλτοταπητας σε βαθος 20 ποντων (με το ματι) και μπαινει οπλισμενο σκυροδεμα

Link to comment
Share on other sites

On 10/25/2020 at 8:14 PM, proud_ionian said:

 περα ισως απο τα περισσοτερα μπλοκια που εχουν ετοιμαστει.

ηρθε η ωρα να πεσουν τα μπλοκια στη θαλασσα. για την ακριβεια σημερα φορτωναν μπλοκια στη δραγα

 

το επομενο project στο νοτιο λιμανι θα ειναι η αποκατασταση του κυματοθραυστη. οποιος αποφασισε να φτιαξει κυματοθραυστη απο οπλισμενο τσιμεντο, παει για Nobel Χημείας  

Οι φθορες στο μπετον ειναι εκτεταμενες. ο οπλισμος οξειδωνεται και σιγα σιγα το τσιμεντο ξεφλουδιζει

 

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω το προβλημα βρισκεται οχι στην υπαρξη οπλισμου (δεν ειναι αλλωστε η πρωτη φορα που χρησιμοποιειται) αλλα στην ελλειψη πρόνοιας ή στη μη σωστη εφαρμωγη των μετρων για να αποφευχθει η οξειδωση...

Παραλληλα για να μην αρχισουν να τριζουν τα σιδερα των απανταχου βυθοκορων... το μηχανημα ειναι μια πλωτη εξεδρα (μπαρτζα) με ενα ερπυστριοφορο γερανο που απλως χρησιμοποιειται για βυθοκορησεις. Εδω θα ελεγα ειναι πιο κοντα στο στοιχειο του που ειναι η ανηψωση αντικειμενων. 

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

On 11/20/2020 at 8:08 PM, proud_ionian said:

εργασιες ενισχυσης του οδοστρωματος γινονται στα τελευταια 200 μετρα πριν το check in των οχηματων.

ξηλωνεται ο παλιος ασφαλτοταπητας σε βαθος 20 ποντων (με το ματι) και μπαινει οπλισμενο σκυροδεμα

Σε καθε πλευρα του πλανητη σημεια με εντονο δυναμικο φορτιο (επιτάχυνσης -επιβράδυνσης) κατασκευαζονται με οπλισμενο σκυροδεμα (δαπεδα) ...στην πολη μας εφοσον το εφτιαξαν τουλαχιστον 15 φορες απο την ημερα παραδοσης καταλαβαν οτι θελει οπλισμενο σκυροδεμα και μαλιστα με αρμους που δεν θα βαλουν και θα το ξαναφτιαξουν συντομα !!!

2 hours ago, marioskef said:

Νομιζω το προβλημα βρισκεται οχι στην υπαρξη οπλισμου (δεν ειναι αλλωστε η πρωτη φορα που χρησιμοποιειται) αλλα στην ελλειψη πρόνοιας ή στη μη σωστη εφαρμωγη των μετρων για να αποφευχθει η οξειδωση...

Παραλληλα για να μην αρχισουν να τριζουν τα σιδερα των απανταχου βυθοκορων... το μηχανημα ειναι μια πλωτη εξεδρα (μπαρτζα) με ενα ερπυστριοφορο γερανο που απλως χρησιμοποιειται για βυθοκορησεις. Εδω θα ελεγα ειναι πιο κοντα στο στοιχειο του που ειναι η ανηψωση αντικειμενων. 

Ανοδια ονομαζονται (γαλβανικη προστασια)γνωστα απο την ναυπηγική αλλα εαν τους το πεις θα σε κοιτανε σαν ουφο !!!

Edited by mario
Link to comment
Share on other sites

μου θυμιζει λιγο την ιστορια με την ηρωων πολυτεχνειου, που καθε δευτερο χρονο την ξαναεφτιαχναν, γιατι γινοταν ruffles απο τα φορτηγα και τελικα την εφτιαξαν σωστα ("πανι" - οπλισμενο σκυροδεμα - ασφαλτος) 2-3 χρονια πριν ανοιξει το νοτιο λιμανι.

γενικως το νοτιο λιμανι εχει βγαλει πολλες κακοτεχνιες

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 9/3/2011 at 1:25 AM, proud_ionian said:

ταβερνα ιχθυοσκαλα (αγκυρα λεγεται, αλλα ιχθυοσκαλα την ξερουν ολοι)

η "ιχθυοσκαλα", που για χρονια λειτουργουσε σε ενα παραπηγμα στην εισοδο της ιχθυοσκαλας και για καμια δεκαετια λειτουργησε στο "νεο" κτιριο, λιγες δεκαδες μετρα απο τον φαρο, δεν λειτουργει πια. εχει κλεισει εδω και πανω απο δυο χρονια, μετα απο μια περιοδο παρακμης.

το κτιριο παραμενει κενο και ρημαγμενο, ενω τα βραδυα φιλοξενει ομοεθνεις του Babrak Karmal, οπως και το ερειπωμενο "κτιριο υπηρεσιων λιμενα" στη γουναρη (το παλιο λιμεναρχειο).

οσο για τα εργα μπροστα απο την πρωτη θεση του νεου λιμανιου, συνεχιζονται.

μπαινουν συνεχως μπλοκια μπροστα απο την πυροσβεστικη, ενω οι τσαμαδουρες παραμενουν στον ντοκο

Link to comment
Share on other sites

Κρίμα για την ταβέρνα απο την οποία έχω κρατήσει αναμνηστικό ένα κουτί σπίρτα (!). Προσψπικά μου άρεσε περισσότερο στο παράπηγμα οπως γράφεις. Οταν ομως πριν μερικά χρόνια ξαναπήγα στο καινούργιο κτίριο, παρατήρησα τις τιμές τσιμπημένες, οπότε απο τη μιά ίσως η μεταφορά του λιμανιού, απο την άλλη η κρίση έφερε αυτή τη δυσάρεστη εξέλιξη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι εχει να κανει τοσο με την κριση ή τη μεταφορα του λιμανιου. Οι διερχομενοι ηταν μικρο ποσοστο της πελατειας του.

Περισσοτερο εχει να κανει με εσωτερικα τους προβληματα, αλλα και με την υπαρξη ανταγωνισμου. Ο ιστιοπλοϊκος και ο ΟΠΑΘΑ, βορεια της μαρινας,προσφεραν πολυ καλυτερη ποιοτητα και service σε ψαρι και θαλασσινα (ελπιζουμε να ξαναπροσφερουν οταν ληξει η καραντινα). ο ιστιοπλοϊκος ειναι πιο... classy:P ΟΠΑΘΑ θυμιζει αρκετα την παλια "ιχθυοσκαλα" και τα δυο αλλαξαν διευθυνση τα τελευταια χρονια και πανε πετωντας.

Link to comment
Share on other sites

 

αλλη μια εικονα των εργων στον ντοκο της πυροσβεστικης. τα μπλοκια τοποθετουνται σιγα σιγα (φαινονται οχι μονο αριστερα στη φωτο, αλλα και πισω απο το κρενι), αλλα εχουμε μελλον. οι τσαμαδουρες παραμενουν στον ντοκο.

για την ιστορια  πισω διακρινονται superfast II, superfast I και Cruise Olympia

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...