Jump to content
Shipfriends

Πηνελόπη (ΙΜΟ 7400261)


Recommended Posts

Το πλοιο Πηνελοπη ακινητοποιήθηκε εξω απο το λιμανι της Χιου

Ακινητοποιηθηκε εξω απο το λιμανι της Χιου το Πλοιο Πηνελοπη το οποιο εχει μισθωσει η ΝΕΛ για την αγονη γραμμη. Δείτε το χρονικό της ακινητοποιήσης πιο κάτω

14:00 Το πλοιο ακινητοποιηειται εξω απο το λιμανι της Χιου. Ο καιρος τον παρασερνει προς βορρα

14:15 Μετα απο προσπαθειες του πληρωματος του πλοιου το πλοιο λειτουργει κανονικα

14:30 το πλοιο καταφερνει''λαβωμενο΄΄ απο οτι φαινεται να μπει στο λιμενα της Χιου

14:55 Το λιμεναρχειο Χιου απαγορευσε τον αποπλου του μεχρι να επιθεωρηθει το πλοιο

15:20 Το λιμεναρχειο εδωσε αδεια στο πλοιο να φυγει για Μυτιληνη(μεχρι να ξανασβησει)

Πηγη:http://johnmennis.blogspot.com/2011/02/blog-post_6217.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 432
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Την περασμένη βδομάδα ταξίδεψα με το πλοίο για βόρεια Ελλάδα.

Εντυπώσεις: Το πλοίο έδειχνε εμφανώς εγκαταλειμένο εξωτερικά. Μετά την είσοδο στον καταπέλτη πρέπει να ανέβεις από τρείς διαδοχικές σκάλες, η τελευταία από τις οποίες είναι από το πανω κατάστρωμα και είναι πιο στενή από τις άλλες.Ακολουθεί η είσοδος στην ρεσεψιόν, όπου βρίσκοταν κάποτε κατάστημα το οποίο τώρα έχει άδειες βιτρίνες.Προς τα πίσω υπάρχουν καμπίνες, ενώ μπροστά βρίσκεται το μοναδικό σαλόνι του πλοίου , το μοναδικό μπάρ, δεξιά το σελφ σέρβις και το εστιατόριο και αριστερά καθίσματα πούλμαν ανα 6άδες. Και τα δύο σε σχετικά καλή κατάσταση. Μπροστά βρισκονται και άλλες καμπίνες για τις οποίες και από ίδια πείρα διαπίστωσα ότι έμπαζαν νερό της βροχής (όχι πολύ) από τα φινιστρίνια.Οι καμπίνες συμπαθητικές και καθαρές όχι όμως οι τουαλέτες που ήταν σε μαύρο χάλι.Άκουσα από κάποιους που είχαν εσωτερική καμπίνα ότι έμπαζαν νερό από την οροφή.Σημειωτέον ότι και στα δύο ταξίδια έβρεχε. Τα καταστρώματα εγκαταλλειμένα με λακκούβες που μάζευαν νερό της βροχής (ίσως από εκεί να έμπαζε). 'Ενας χώρος με καθίσματα πουλμαν που βρισκόταν πάνω ήταν κλειστός ,με 2-3 σπασμένα τζάμια που ήταν περισσότερο αποθήκη. Από ταχύτητα ότι λέει το ΑΙΣ. Το λιγοστό πλήρωμα καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες και καταφέρνει να κρατάει το σαλόνι καθαρό. Από ταξίδεμα μέτρια πράγματα. Μετά τα 6 μποφώρ αρχίζει το κούνημα και από τα 7 γίνεται κανονικό κοπάνημα. Από κόσμο μετά την Μυτιλήνη αρκετός, ενώ εντύπωση μου προκάλεσε το πλήθος Αλβανών ταξιδιωτών που μπήκαν στην Μυτιλήνη και στην αποβίβαση κράταγαν από 1-2 ντενεκέδες λάδι.Πάντως το πλοίο απο ότι μου είπαν από το πρακτορείο δουλεύει με μειωμένο πρωτόκολλο.

ΥΓ1.:Απορώ γιατί τις νταλίκες με τα ζώντα ζώα (πρόβατα στο ανέβασμα και μοσχάρια στο κατέβασμα) τις βάζουν στο πάνω γκαράζ όπου είναι και η είσοδος στο κομοδέσιο. Μόλις στις στάσεις άνοιγε η πόρτα οι οσμές εισχωρούσαν στους κλειστούς χώρους στην δε επίστροφή από Καβάλα όπου η φόρτωση κράτησε 1 ώρα παραπάνω βρωμοκόπησε το σαλόνι μέχρι μπροστά.

ΥΓ2.:Επιδότηση 100.000 ευρώ την βδομάδα+μειωμένο προσωπικό+ταχύτητα οικονομίας 14,5 κόμβους+εισιτήρια+ναύλα+καλός πελάτης ο Στρατός (μιας και είχε πολλούς ένστολους και στρατιωτικά αυτοκινητα)= too much για την εποχή του μνημονίου του ΓΑΠ για μια γραμμή που τουλάχιστον στο κομμάτι ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ- ΚΑΒΑΛΑ ή ΘΕΣ/ΝΙΚΗ δεν είναι καθόλου άγονη

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μετά από αρκετό καιρό απραξίας μπορούμε επιτέλους να αναφωνήσουμε "κάλλιο αργά παρά ποτέ" ; :rolleyes:

Επιτέλους και μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη σ αυτό το σήριαλ, για να δούμε τη συνέχεια...

Από τις πλέον αποτυχημένες (για τους επιβάτες βέβαια, καθώς για την εταιρεία - βραχυπρόθεσμα τουλάχιστον - δεν το πιστεύω) κινήσεις της εταιρείας η ναύλωση του συγκεκριμένου πλοίου.

Η χρονική στιγμή βέβαια είναι αρκετά "κατάλληλη" καθώς αναμένεται πλέον να ξεκινήσει το Aqua Maria στη θέση του Ταξιάρχη ( ; ) και ο Ταξιάρχης στη θέση του Πηνελόπη ( ; ). Τυχαίο; ;)

Link to comment
Share on other sites

Απο δημοσιευμα της καθημερινης κραταω τα εξης

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο έγγραφο που απέστειλε ο κ. Χαλκιώτης προς τη ΝΕΛ, το εν λόγω πλοίο το οποίο επιδοτείται για δρομολόγια στις άγονες γραμμές του ανατολικού Αιγαίου, δεν εξυπηρετεί τις συγκοινωνιακές ανάγκες των κατοίκων των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου, εξ αιτίας της πολύ χαμηλής ταχύτητας του.Για το λόγο αυτό, σημειώνει ο κ. Χαλκιώτης, πρέπει μετά την 30η Μαρτίου 2011 να δρομολογηθεί άλλο ταχύτερο πλοίο στις γραμμές του βορειοανατολικού Αιγαίου, στη θέση του Ε/Γ Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ».

ομως 1 μηνα πριν αλλα ειχαμε ακουσει γιατι δεν κανει το πλοιο στην γραμμη

Σύμφωνα με το γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρη Χαλκιώτη, που έχει στην αρμοδιότητά του τα επιδοτούμενα δρομολόγια, «το συγκεκριμένο πλοίο ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Μπάρι και γι’ αυτό είχε αυτό το πρωτόκολλο, το οποίο λήγει στις 31 Μαρτίου. Εάν ζητούσαμε αλλαγή του πρωτοκόλλου, η διαδικασία θα διαρκούσε ένα μήνα και θα έμενε η γραμμή χωρίς πλοίο.».

Πάντως, το πλοίο «Πηνελόπη» θα πρέπει άμεσα να προχωρήσει στην αλλαγή πρωτοκόλλου αν θέλει να παραμείνει στη συγκεκριμένη γραμμή και - όπως τόνισε ο κ. Χαλκιώτης - «εάν το πλοίο παραμείνει και μετά τις 31 Μαρτίου, θα ζητήσουμε την αλλαγή πρωτοκόλλου και την αύξηση των θέσεων της οικονομικής θέσης, ώστε να εξυπηρετούνται όλα τα νησιά και να υπάρχουν πολλά εισιτήρια οικονομικής θέσης».

Τελικα μηπως ο κυριος Χαλκιωτης θελει κερδισει εντυπωσεις,γιαυτο μιλαει τωρα για ταχυτερο πλοιο ενω στην ουσια μας εχει πει νωριτερα οτι το πλοιο δεν μπορει να παραμεινει μετα τις 31/3? Επειτα αν ερθει ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και απο τα 14μιλια παμε στα 15,θεωρειται προοδος αυτη η αυξηση του ενος μιλιου :rolleyes:

ΥΓ.Καλο θα ηταν βεβαια να πληρωνει και το κρατος τις επιδοτησεις στην ωρα του,για να μην πηγαινουν οι εταιριες τα πλοια τους με 13μιλια ωστε να κανουν οικονομια στα καυσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Ο Χαλκιώτης πολιτεύεται με το ΠΑΣΟΚ στη Λέσβο και προφανώς οσμίστηκε κάλπες και κάνει τα δικά του. Το θέμα είναι πως το Βορειοανατολικό Αιγαίο υποεξυπηρετείται εδώ και μήνες και φως δεν φαίνεται γιατί όπως ειπώθηκε ούτε ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα φέρει αναβάθμιση στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Δεν είχε λάβει κανένα έγγραφο από τη Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικήςη ΝΕΛ, με το οποίο να ζητείται η αντικατάσταση του «Πηνελόπη» στις άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου. Αυτή την απάντηση μας έδωσε ο γενικός εντεταλμένος της Εταιρείας, Ιωάννη Αβραντίνη, όταν το μεσημέρι της Τετάρτης ζητήσαμε να μάθουμε πώς σκέφτεται η ΝΕΛ να αντιμετωπίσει το θέμα. Λίγο νωρίτερα, ο γενικός γραμματέας, Δημήτρης Χαλκιώτης, μας έλεγε ότι περιμένει τις ενέργειες της ΝΕΛ.
Link to comment
Share on other sites

Ποια είναι τα σχέδια της ΝΕΛ για τη γραμμή από το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Σε ό,τι αφορά στο σχεδιασμό της Εταιρείας για το πλοίο, ο κ. Αβραντίνης μάς είπε πως η ΝΕΛ σκέπτεται να το αντικαταστήσει με το «Ταξιάρχης», είτε στα τέλη του Μαρτίου είτε στα τέλη του Απριλίου. Ωστόσο, εξετάζεται και η περίπτωση να γίνει τροποποίηση του πρωτοκόλλου του πλοίου, ώστε να μεταφέρει περισσότερους επιβάτες στην οικονομική θέση προκειμένου να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες των άγονων γραμμών. Στην περίπτωση αυτή, το πλοίο θα μείνει στη γραμμή και τους καλοκαιρινούς μήνες θα πραγματοποιηθούν έκτακτα δρομολόγια από άλλα πλοία της Εταιρείας, που θα συνδέουν τα νησιά μας με τη βόρεια Ελλάδα.

Ευτυχως που το πρωτοκολλο του πλοιου ειναι το μοναδικο προβλημα του B) Ειναι

για πλοιο που το επιδοτει το ελληνικο κρατος και το πληρωνουμε ολοι μας? Ειναι δυνατον το Υπουργειο να υπογραφει συμβασεις με εταιριες που διαθετουν στο επιβατικο κοινο τετοια πλοια <_<
Link to comment
Share on other sites

εκτός από τις σκουρίες στα κάγκελα ξεχάσατε να μας δείξετε και τα βρόμικα πιάτα που έχει το πλοίο

επίσης τα βρόμικα μαξιλάρια και τους κάδους στους οποίους πλένονται είναι σκουριασμένοι

και μην ξεχάσω την κουτάλα που ανακατεύουν το φαί που έχει να πληθεί 100 χρόνια.δεν λέω ότι έχετε άδικο απλά δείτε το απ όλες τις γωνίες το πρόβλημα και όχι μόνο από μια

αλλά για να λέμε και το σωστό δεν φταίει το πλοίο.και εγώ αν είμουν ο Χ εφοπλιστής έτσι θα το είχα

να φρόντιζε το κράτος να μου δίνει τα λεφτά από την άγονη να το συντηρήσω και όχι μετά από 8-9 μήνες και αν

μετά σας φταίνε τα πλοία

επίσης ένα πρόβλημα του πλοίου είναι και η ταχύτητα σωστά ?να δω αυτό που θα έρθει πόσο θα πιάνει ;)

Edited by ΝΙΚΟΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

και εγώ αν είμουν ο Χ εφοπλιστής έτσι θα το είχα να φρόντιζε το κράτος να μου δίνει τα λεφτά από την άγονη να το συντηρήσω και όχι μετά από 8-9 μήνες και αν

Ναι αμέ, δηλαδή άμα το κράτος πλέρωνε μπαγκουί, όλα τα πλοία της άγονης θα ήτανε τζιτζί...μερακλαντάν?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

μα λογικό δεν είναι ?

πως εχεις την απαίτηση από το εφοπλιστή να σε προσέξει όταν το ίδιο το κράτος με τα δικά σου λεφτά κάνει την πάπια ??

αν πλήρωνε μπαγκουί οι ανθρώποι που δουλεύουν μέσα στο πλοίο και δεν θα ήταν απλήρωτοι για μήνες ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ ΟΜΩΣ το πλοίο δεν θα ήταν έτσι 100000 %

στην Ηγουμενίτσα το καλοκαίρι γιατί ήταν μια χαρά ??κανείς δεν τα λέει αυτά.μια χαρά κομπλέ ήταν το βαποράκι και βαμένο και προσεγμένο

Edited by ΝΙΚΟΛΑΣ
Link to comment
Share on other sites

αλοιμονο. το βαπορι τωρα χαλασε επειδη καθυστερουν να πληρωσουν τα μισθωματα της αγονης.

μετα το ionian queen, το port state control στο brindisi εβγαλε λαγο και στο penelope.

PENELOPE

Inspection details :

Date of first boarding : 27/03/2008

Date of final boarding : 27/03/2008

Port of inspection : Brindisi, Italy.

Type of inspection : More detailed inspection

Nb of deficiency(ies) : 6

Nb of deficiency(ies) ground(s) for detention : 1

Duration of detention : 1 day

Ship's particulars at the time of inspection :

IMO number : 7400261

Name : PENELOPE

Flag : Greece

Callsign : SWGI

Ship type : Roro passenger ship

Gross tonnage : 11335

Keel date : 1974

Classification society :

- Class certificate issued by Lloyd's Register (LR), classification

society responsable for issuance of class certificate as at date of first

boarding

Statutory certificates :

- International Air Pollution Prevention Cert is issued by Lloyd's

Register (LR)

- Passenger ship safety (inc. exemp.) is issued by Lloyd's Register

(LR)

- International ship security certificate is issued by Lloyd's

Register (LR)

- Safety management certificat (SMC) is issued by Lloyd's Register

(LR)

- Load lines certificates is issued by Lloyd's Register (LR) last

survey in Greece on 14/03/2008 by Lloyd's Register (LR)

- Oil pollution prevention (iopp) is issued by Lloyd's Register (LR)

last survey in Greece on 14/03/2008 by Lloyd's Register (LR)

Ship manager

- NISSIA AIGAIOY SHIPPINGCOMPANY, 2, Kapodistriou Street, Piraeus,

Greece

Areas inspected :

- Car deck

- Engine and steering room

- Navigation bridge

Operational controls carried out

- Other

- 15 ppm OWS tested

Deficiencies :

- Crew certificates, Doc evidence for personnel on ro-ro passenger

ship

- ISM related deficiencies, Development of plans for shipboard

operations, Not according SMS, ground for detention

- ISM related deficiencies, Development of plans for shipboard

operations

- Propulsion & aux., Auxiliary engine

- Ship's certificates and documents , Prevention of pollution by oil

(IOPP)

- Structural safety, Signs, indications

καλη ψαρια, δε λεω.

Gary Andrews, FOSE & Paris MoU

Link to comment
Share on other sites

ε καλά εντάξει τώρα !

είπα ότι χάλασε τώρα ??εγώ μίλισα για την όψη του !στην Ηγουμενίτσα μια χαρά ήταν καθαρό καθαρό στην μηχανή δεν ξέρω τι γίνεται

και στο κάτω κάτω όλοι εκείνοι που στέλνουν επιστολές(μπας και πάρουν κανένα ψήφο)όταν ακούστηκε στην αρχή ότι θα μπεί στην γραμμή γιατί δεν έκαναν τίποτε ?τότε δεν ήταν σαράβαλο ?

έχει πάει κανεί να μιλήσει με τους ανθρώπους που το ταξιδεύουν?αν είσασταν εγώ εσύ ο Χ ο Ψ στη θέση τους τι θα κάνατε άραγε ?

Link to comment
Share on other sites

το οτι ενα βαπορι ειναι βαμενο εξωτερικα και αστραφτει, μπορει αισθητικα να ειναι ωραιο, αλλα ουσιαστικα δεν λεει τπτ.

τα πλοια που ταξιδευουν στη μαγχη ειναι μεσα στα τρεξιματα, αλλα το μεγαλυτερο ειναι δεκαετιας.

κακα τα ψεματα, το πηνελοπη τα τελευταια χρονια (απο τοτε που εχασε την αγονη απο το σαμοθρακη), ταξιδευε για 2-3 μηνες τα καλοκαιρια και ισα ισα που γινονταν τα απαραιτητα μαζεματα.

τα βιντεακια ειναι κατατοπιστικοτατα και δειχνουν ενα πλοιο με το ξενοδοχειακο ρημαγμενο και εξωτερικα ειναι γεματο τρεξιματα. δεν σημαινει αυτο οτι ειναι αναξιοπλοο, αλλα ειναι απαραδεκτο που ενα πλοιο που κανει επιδοτουμενη γραμμη και το πλερωνουν οι μαλ@@@ς οι φορολογουμενοι, να εχει εικονα σταυλου.

Link to comment
Share on other sites

μαζί σου αλλά γαιτί κανείς ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕ στη αρχή ?

δεν ήξεραν για τι πλοίο μιλάμε ?τι περίμεναν δηλαδή να έχει μεταλαχτεί σε ΒΑΠΟΡΑ ??

τα βιντεάκια μας δείχνουν εξωτερικά τρεξίματα(και ποιο δεν έχει)και ένα χώρο με πούλμαν χάλια

από μέσα τι γίνεται ?γιατί δεν μας έδειξε κανείς ?

το θέμα είναι να το δούμε απ όλες τις μερίες το πρόβλημα.για να έρθει το πλοίο και να πάρει την γραμμή κάποιος έδωσε το οκ.σωστά ?

εκείνος δεν ήξερε τι καράβι είναι το ΠΗΝΕΛΟΠΗ ?

Link to comment
Share on other sites

ρε συ δεν ειναι απαραιτητο να ξερουν ολοι τι βαπορι τους φερνουν. τους το εφεραν για προσωρινη αντικατασταση του ΤΕΟ και θα τους μεινει αμανατι. πολυ καλα κανουν και διαμαρτυρωνται. η θεση αυτου του πλοιου ειναι αλλου και σιγουρα δεν ειναι για να το επιδοτει απο το υστερημα του ο ελληνας φορολογουμενος

ΥΓ και επειδη ειπαμε αρκετα για τρεξιματα, σαλονια κλπ με αφορμη τα videακια, θυμηθειτε ποσα θεματακια με μηχανες κλπ ειχε απο το δεκεμβρη, ειτε ανακοινωθεντα, ειτε μη ανακοινωθεντα (αλλα με μαρτυρες shipfriends)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως ηθελα πω κι εγω,δεν εχει σημασια αν ξεραμε η οχι ποσο παρατημενο ειναι πριν κατεβει στην αγονη ΑΛΛΑ ποσα εχουν ακουστει για αυτο απο την μερα που ξεκινησε.(2 φορες 'εμεινε' μεσοπελαγα,ελλειπης κλιματισμος,νερο μπαζει στις καμπινες,ταχυτητα απο 13-14 κλπ)

Δυστυχως,οπως εχουμε ξαναπει ΠΑΑΑΑΑΑΡΑ πολλες φορες,τα 'βρισκει' η ΝΕΛ(και η καθε ΝΕΛ)και τα κανει με την εννοια οτι οι λιμενικες αρχες και το υπουργειο εχουν κλειστα ματια και αυτια B)

ΥΓ.Αν ειναι ενα πλοιο παντως παρατημενο ετσι εξω(οπως ειδαμε στο καταστρωμα)εχω πολλες αμφιβολιες για το πως μπορει να ειναι εσωτερικα και κατω απο την ισαλο :ph34r:

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το γενικό γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρη Χαλκιώτη, που έχει στην αρμοδιότητά του τα επιδοτούμενα δρομολόγια, «το συγκεκριμένο πλοίο ήταν δρομολογημένο στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Μπάρι και γι’ αυτό είχε αυτό το πρωτόκολλο, το οποίο λήγει στις 31 Μαρτίου. Εάν ζητούσαμε αλλαγή του πρωτοκόλλου, η διαδικασία θα διαρκούσε ένα μήνα και θα έμενε η γραμμή χωρίς πλοίο.».

Για να δουμε...τι θα δουμε :ph34r: Στο online booking της ΝΕΛ τελευταιο δρομολογιο του πλοιου ειναι αυριο απο Βαθυ.Δεν υπαρχει ουτε το δρομολογιο της Δευτερας απο Σαλονικη αλλα ουτε τιποτα αλλο στις παραπερα ημερομηνιες.

Link to comment
Share on other sites

Μπηκαν τελικα δρομολογια μεχρι τις 31/3 στο online booking της εταιριας.Σημερα φτανει στην Θεσσαλονικη κατα τις 9 το βραδυ και αναχωρει 4 το ξημερωμα...(ποιος εγκρινει και υπογραφει αυτα τα δρομολογια ηθελα να ξερα B))

Link to comment
Share on other sites

Για την ιστορια να πουμε οτι τελικα εφυγε στις 4 ακριβως απο Θεσσαλονικη αλλα αποκλειεται να ειναι στις 1 στη Λημνο μιας και ακομα εχει τουλαχιστον 1 ωρα και για να φτασει.

Για την ταχυτητα να μην ανοιξω το στομα μου :angry:

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η ναύλωση του «Πηνελόπη» δε θα σταματήσει. Η ΝΕΛ θέλει να αξιοποιήσει το πλοίο αυτό σε άλλες άγονες γραμμές, γι’ αυτό και μόλις σταματήσει τα δρομολόγιά του, θα οδηγηθεί σε ναυπηγείο για καθαρισμό, επισκευή και συντήρηση.

Πιθανότατα το «Πηνελόπη» θα χρησιμοποιηθεί από την εταιρεία για την κάλυψη των πλοίων της που βγαίνουν εκτός δρομολογίων για την ετήσια ακινησία τους. Στο παρελθόν έχουμε σημειώσει πως η ΝΕΛ θεωρεί ότι πρόκειται για ένα αξιόπιστο πλοίο, που μπορεί να δώσει λύσεις σε πολλές γραμμές. Η αξιοποίησή του αυτή γίνεται απαραίτητη από τη στιγμή που το «Θεόφιλος» έχει αποφασισθεί είτε να δρομολογηθεί σε διεθνείς γραμμές είτε να ναυλωθεί στο εξωτερικό.

Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...