Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

44 minutes ago, allk said:

Ισχύουν οι φήμες ότι η golden star ψάχνει να μπει στην γραμμή του Ευβοικου- Μαρμαρι αγοράζοντας τα πλοία της γραμμής 

 

30 minutes ago, polmyt said:

Βασικα ισχυει οτι ειδανε το ΠΑΝΟΡΑΜΑ. Τωρα αν θα προχωρησουν στην αγορα του και αν μπουν στη γραμμη του Μαρμαριου ειναι μια αλλη ιστορια και μαλλον μακρινη ακομα

Και έτσι όπως πάει η γραμμή, φαίνεται λαμπρή επιχειρηματική ευκαιρία για τους αφους 🤪

Αν δε γίνει κάτι (μείωση τιμών, αύξηση δρομολογίων και πιθανώς αλλαγή πλοίων με λιγότερο κοστοβόρα, βελτίωση υπηρεσιών γενικότερα κλπ) τα πράγματα δεν είναι καλά για το μέλλον....

(Το plot σε excel δικό μου βάσει στοιχείων που υπάρχουν δημόσια - είναι επιβατική κίνηση - σύνολο επιβιβάσεων και αποβιβάσεων ανά τρίμηνο)

326522241_727821298863123_1685018636861229746_n.png

Είναι φαύλος κύκλος. Η μειωμένη κίνηση επιβάλλει περικοπές δρομολογίων, οι τελευταίες μειώνουν ακόμη περισσότερο την κίνηση και η μειωμένη κίνηση φέρνει περεταίρω περικοπές δρομολογίων. Είναι ημέρες (μέσα στα τελευταία χρόνια) που έχει μόνο ένα δρομολόγιο, οπως πχ και τώρα τις Κυριακές..... 

Περισσότερα και αυστηρή επιστημονική αποδειξη εδώ: https://www.tau.ac.il/~bennya/publications/TransResB2013BarYosefMartensBenenson.pdf 

Link to comment
Share on other sites

Καλά, δε θα τους χαλαγε να έχουν χειμώνα καλοκαίρι μόνο του το Σταρ στο Μαρμάρι ίσως με θερινή προσθήκη της Καρύστου και ταυτόχρονα το Πανόραμα σε ενδοκυκλαδικη επιδοτούμενη γραμμή.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Και το Εύβοια Σταρ πολύ είναι για το χειμώνα. Εκτιμώ ότι χρειάζεται ένα μικρό οικονομικότερο πλοίο (ως 60-70 μετρα πχ, να παιρνει και μερικα φορτηγά, το Aqua Spirit θα ήταν καλό ή έστω κάτι τέτοιο) με περισσότερα δρομολόγια (τουλάχιστον 4 τη μέρα ορισμένες ημέρες) για να μπορεί να είναι ανταγωνιστικό στη γραμμή των Στύρων, και χαμηλότερες τιμές. 

Οπως ηταν το Κάρυστος δηλαδή κάποτε, κάτι τέτοιο. 

Link to comment
Share on other sites

Οικονομική κρίση

Ασφαλέστερος και γρηγορότερος δρόμος από Στυρα. Για μια οικογένεια με αυτοκίνητο η διαφορά είναι μεγάλη. 

Σιγά σιγά απευθύνεται πιο πολυ στους επιβάτες χωρίς ΙΧ. πολλες φορές δεν υπάρχει ανταπόκριση ΚΤΕΛ. 

Τα δρομολόγια ακόμα και για το τριήμερο που έρχεται δεν έχουν ανακοινωθεί, μη μπορώντας κάνεις να κανονίσει. Σε αντίθεση με τη γραμμή των Στυρων που είναι αναρτημενα. Επίσης πλέον την Κυριακή καθιερώθηκε το μονο δρομολόγιο.

Πως να επιλέξει κάποιος να παει από Μαρμάρι; Εκτός αν είναι πεζός ή βαριέται να οδηγήσει 20 λεπτά + 20 λεπτά παραπανω. 

Επιπλέον το Ευβοια Σταρ μόνο του πολυ δυσκολα σηκώνει τριημερα, Πασχα κ καλοκαίρι. Οπότε χρειάζεται μεγαλυτερο πλοιο. Και παμε στο Πανόραμα που παρα είναι μεγάλο. 

Link to comment
Share on other sites

20 +20 ; Δεν θα το έλεγα, διπλάσιοι και βάλε χρόνοι και για Αγία Μαρίνα, και από Νέα Στύρα για Κάρυστο.

Συν το κόστος της οδικής μεταφοράς, πολλά τα χιλιόμετρα.

Αυτό που σώζει τη γραμμή της Αγίας Μαρίνας είναι η συχνότητα και μόνο. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς, είκοσι λεπτά κάνεις από το Μαραθώνα για να φτάσεις στο λιμάνι της Αγίας Μαρίνας, όχι από τη Ραφήνα.

Όπως και το Νέα Στύρα Μαρμάρι είκοσι λεπτά ασχολιαστο, εκτός αν το κάνεις ως συνοδηγός του Φερσταπεν.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Από τότε που βελτιώθηκε ο δρόμος Μαρμαρίου-Στύρων δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να πάρει κανείς το πλοίο για Μαρμάρι. Οι τιμές ήταν πάντα πολύ φτηνότερες για τα Στύρα (ειδικά για το αυτοκίνητο). 

Αλλά και για όσους επιβάτες δεν έχουν αυτοκίνητο όλα τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Αττικής συνδέονται με το φέρι, το οποίο περιμένει κιόλας το ΚΤΕΛ αν αυτό αργήσει.

Ο πιο σημαντικός παράγοντας όμως είναι (όπως προαναφέρθηκε) η συχνότητα και η συνέπεια στα δρομολόγια της Αγίας Μαρίνας. Ειδικά τη θερινή περίοδο τα δρομολόγια ανακοινώνονται μήνες πριν. 

Η Κάρυστος ίσως είναι άλλη περίπτωση και λόγω της μεγαλύτερης απόστασης απ' τα Στύρα αλλά για το Μαρμάρι όσο δεν αλλάζει κάτι ριζικά στις δύο επιλογές πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να πάει κάποιος από Ραφήνα

Link to comment
Share on other sites

Κάρυστος Μαρμάρι γυρω στο ενα τέταρτο με εικοσάλεπτο και αντίστοιχα Καρυστος Στυρα 40-45 λεπτά είναι. 

Μετά πχ Αγία Παρασκευή Ραφήνα είναι 30 λεπτά και Αγια Παρασκευη Αγια Μαρίνα 50-60 λεπτά

Αλλά το ζήτημα δεν είναι εκεί, αν είναι 45 λεπτά ή μια ώρα παραπανω οδήγηση. 

Λίγοι είναι αυτοί που επιλέγουν την γραμμή με ΙΧ. Τους περισσότερους που ξέρω και πηγαινοερχονται Καρυστο Αθήνα με ΙΧ από Στυρα πανε, περαν καποιων εξαιρέσεων όπως άνθρωποι πιο προχωρημένης ηλικίας, ενα άτομο με ΙΧ οπότε δεν αξίζει από Στυρα και άτομα που απλά δίνουν τα παραπανω χρήματα γιατί δεν θέλουν αυτή τη παραπανω οδήγηση. 

Και ξαναλέω, ουτε στους επιβάτες δεν μπορεί να βασιστεί η γραμμή, καθώς δεν είναι κανένας σίγουρος αν υπάρχει ανταπόκριση ΚΤΕΛ σε κάθε δρομολόγιο για να κανονίσει. Κάτι πρεπει να αλλάξει σαφώς. 

Link to comment
Share on other sites

Για του λόγου το αληθές, το Σάββατο δεν υπάρχει ΚΤΕΛ από Μαρμάρι στο τελευταίο δρομολόγιο από Ραφήνα (17:30). Στην ερώτησή μου, γιατί σε ένα τριήμερο δεν υπάρχει ΚΤΕΛ στο τελευταίο δρομολόγιο του Σαββάτου, έλαβα την τεκμηριωμένη απάντηση: "είναι πολυ αργά"  18:30 ώρα το απόγευμα. Τα συμπεράσματα δικά σας. 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Δεν είναι ακριβώς ένδειξη πένθους, υπάρχουν και κάποια διαδικαστικά προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν απ'ότι άκουσα. Η δολοφονηθείσα φαινόταν σαν ιδιοκτήτρια της εταιρίας των 2 πλοίων οπότε τώρα ουσιαστικά έμεινε ακέφαλη. Επίσης υπάρχει κι ένα κληρονομικό δικαστήριο. Πρέπει να τακτοποιηθούν νομικά αυτά τα θέματα, αλλά δε νομίζω να πάρει και πολύ χρόνο η όλη ιστορία....

Edited by proud_ionian
Δολοφονία είναι
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα μία μελέτη με τον τίτλο Εύβοια Μετά, που έχει γίνει για όλο το νησί, αλλά περισσότερο για την Βόρεια Εύβοια μετά την μεγάλη φωτιά. 

Στο θέμα των υποδομών της Νότιας Εύβοιας αναφέρει

Διερεύνηση σκοπιμότητας δημιουργίας νέας
πορθμειακής σύνδεσης από Αγία Μαρίνα προς
Μακρυλαίμι Καρυστίας για την καλύτερη εξυπη-
ρέτηση της οδικής πρόσβασης στην Κύμη, σε αντι-
κατάσταση της σημερινής πορθμειακής σύνδεσης
Αγία Μαρίνα - Νέα Στύρα, υπό το φως και των
νέων δεδομένων που διαμορφώνονται για την
προσβασιμότητα της Κύμης, που θα προκύψουν
για την ανταγωνιστική πορθμειακή σύνδεση Σκά-
λα Ωρωπού – Ερέτρια σε συνδυασμό με τη νέα
διάρθρωση του βασικού οδικού δικτύου

 

Προφανώς μία τέτοια γραμμή, θα είχε διαδρομή λιγότερο από 4 νμ και χρόνο στα 20 λεπτά, δηλαδή τον μισό από τον σημερινό, με ανάλογη μείωση των τιμών των εισιτηρίων. Σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση και του νέου δρόμου που φτιάχνεται, θα είχαμε μείωση της διαδρομής για όλη την νότιο-ανατολική Εύβοια. 

Ως προς τα ΚΤΕΛ αυτά αν έχουν κόσμο θα βάζουν δρομολόγια, ενώ και τα Νέα Στύρα θα γλυτώσουν και από την κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Το Μακρυλαίμι που είναι; με μια πρόχειρη αναζήτηση δεν το βρίσκω πουθενά. είναι το κομμάτι μπροστά στην Καβαλλιανή; 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι "ελάχιστοι επιβάτες"!!! Όχι σκέτο επιβάτες, να καταλάβουν όλοι γιατί ζητάμε "περικοπή" και "περικοπή" δρομολογίων..!

Είναι κάτι σουπιές αυτοί... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...