Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εννοώ ότι από Μαρμάρι θα ήταν πολύ πιο εύκολο για αυτούς που δεν έχουν Ι.Χ. σε σχέση με τα Στύρα και για κάποιο λόγο(πληρότητας να υποθέσω) δεν έχουν βάλει από Μαρμάρι.Ξαναλέω γι'αυτούς που δεν έχουν αμάξι και θέλουν να πάνε Εύβοια(κυρίως Νότια, δηλαδή Κάρυστο,Μαρμάρι και τα γύρω χωριά της Καρυστίας)είναι δύσκολο.

 

Πραγματικά πρέπει να μπει κάποιος ανταγωνιστής και θα δούμε που θα πάει το 9€(!)εισιτήριο και 21€(!)το Ι.Χ. όταν στα Στύρα είναι μισή τιμή στον επιβάτη και 25% κάτω το αμάξι.Κατ'αρχάς πρέπει να σουτάρουν το Πανόραμα που ίσως είναι ο λόγος που η τιμή είναι στα ύψη.Ναι μεν αναβάθμιση αλλά η αναβάθμιση είναι στους εσωτερικούς χώρους που τους βλέπεις για 1 ώρα(πλέον 1'10)που σιγά το πράμα για 1 ώρα.Δεν είναι οικονομικό και θέλει πιο πολύ πλήρωμα και λειτουργικά.Πραγματικά το Πανόραμα με μια μικρή μετασκευή μπορεί να "σκουπίζει"ότι μένει από Α-Τ-Μ.Δεν είναι για Μαρμάρι.

 

Το Εύβοια Σταρ θα κάτσει καμιά πενταετία και βάλε σίγουρα ακόμα,το εσωτερικό του είναι παντόφλας.Τώρα με τα πιο ακριβά καύσιμα ίσως ξανασκεφτούν την πώληση του

 

Το Μαρμάρι Εξπρές ήταν λίγο πιο μεγάλο για την γραμμή αλλά έφερε μια επανάσταση

Link to comment
Share on other sites

Είναι αναγκαίο πλέον να μπει καινούργιος παίκτης σε αυτή τη γραμμή...Αύξηση χρόνου από 1 ώρα σε 1 και 1 και 10 λεπτά καμμιά φορά ίσως και περισσότερο,περίεργα ωράρια(ιδίως τα τριήμερα),όχι φτηνό εισητήριο,το χειμώνα δεν πραγματοποιεί δρομολόγια αν δεν έχει κόσμο με ψεύτικο πρόσχημα τον καιρό,απαράδεκτη συμπεριφορά στο γκαράζ του εύβοια σταρ...Προτιμώ τα Στύρα με μόνη ένσταση το χρόνο της διαδρομής(45 λεπτά είναι πολλά για την απόσταση)...

 

Έχεις δίκιο για το Πανόραμα,είναι ασύμφορο για αυτή τη γραμμή...Θέλει να το πουλήσει αλλά έχει υψηλό αντίτιμο...Οσο για το Εύβοια Σταρ θυμίζει ακτοπλοία περασμένων δεκαετιών..Το εσωτερικό του ιδίως...

 

Αρτεμισία και Μαρμάρι Εξπρές ότι καλύτερο έχει περάσει από αυτή τη γραμμή...Ιδανικά μεγέθη άψογα σε όλα τους.

Link to comment
Share on other sites

Χθες από Ραφήνα το Εύβοια Σταρ με το δρομολόγιο στις 17:30 ήταν όσο γεμάτο είναι και τον Δεκαπενταύγουστο.Ειλικρινά δεν ξέρω κατα πόσο τήρησαν το 50%(ή δεν ξέρω αν έγινε 60%).Το γκαράζ δεν χωρούσε άλλο αμάξι ήταν γεμάτο και στο πλοίο μέσα-έξω γεμάτο κόσμο.Άραγε το λιμεναρχείο παρακολουθεί ή κλείνει τα μάτια;

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Τα δρομολόγια είχαν ξεκινήσει πάλι στις 16 Νοεμβρίου και αφού τελείωσε η επιδότηση της γραμμής Ραφήνας Μαρμάρι στις 31 Δεκεμβρίου, σταμάτησαν μέχρι νεοτέρας τα δρομολόγια, λόγω της απαγόρευσης κυκλοφορίας εξαιτίας του Covid 19.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια έχουν διακοπεί ως και τις 10 το μήνα...

http://www.in-karystos.gr/timetables-marmari.html

Εγώ έχω ακούσει ότι το ΕΥΒΟΙΑ σταμάτησε για κάποιες απαραίτητες εργασίες, όχι λόγω μη επιδότησης...  Τώρα θα δείξει τι θα γίνει μετά τις 10 Ιανουαρίου....

Link to comment
Share on other sites

Λένε ότι μετά τις 10 Ιανουαρίου θα ξανά βγει προκήρυξη για επιδότηση των γραμμών, εάν συνεχιστεί η απαγόρευση της κυκλοφορίας. Εάν ήθελαν να είχαν πλοίο γιατί το Εύβοια Σταρ θα κάνει κάποιες εργασίες (συνήθως τη παραμονή Πρωτοχρονιάς έδενε για την ακινησία του), θα έβγαζαν το Πανόραμα.

Link to comment
Share on other sites

Τα προηγούμενα χρόνια η σκάντζα γινόταν παραμονή πρωτοχρονιάς, αλλά φέτος το ΠΑΝΟΡΑΜΑ είναι κλειστό πλέον, δεν έχει πλήρωμα...  Τον φετινό χειμώνα δεν έχει κρατηθεί ενεργό.  Πολλά άτομα έχουν πάει σε άλλα καράβια...  Θα ενεργοποιηθεί λένε γύρω στο Πάσχα, κάπου εκεί.  Όταν ξανανοίξει η γραμμή πάλι το ΕΥΒΟΙΑ θα μας ξανάρθει...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Καλημέρα, παιδιά! Τελικά το ΕΥΒΟΙΑ θα ξεκινήσει δρομολόγια Δευτέρα ή Τρίτη που ξεκινάνε οι επιδοτήσεις?? Γιατί δεν αναγράφεται πουθενά.... Ούτε στο σύστημα κρατήσεων, ούτε στο site. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλυτερα ας την κόψουν την γραμμή. Δεν έχει παλι δρομολόγια από σήμερα. Ανα μια εβδομάδα το κλείνουν και το ανοίγουν. Το ΚΤΕΛ δεν έχει ανταπόκριση για Νεα Στυρα και ο κόσμος ταλαιπωρείται να παει στην Αθήνα. Τα εισιτήρια πανάκριβα, δρομολόγια ή δεν έχει ή έχει σε κακές ώρες και ειδικά ενόψει πχ τριημέρου τα βγάζουν πολυ αργά και ο κόσμος δεν μπορεί να κανονίσει. Έχει καταντήσει πλεον κουραστικό και γίνεται καιρό αυτό αλλά με αποκορύφωμα αυτό το περιστατικό μου δόθηκε η αφορμή να γράψω. Και θα μου πειτε, ναι τελείωσε η επιδότηση. Ας μειώσουν το εισιτηριο έστω και δυο ευρώ (για μια οικογένεια έχει διαφορά σε σχέση με τα Στυρα). Δεν είναι κατάσταση αυτή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απαράδεκτο το γεγονός ότι δεν έχουν ανακοινώσει ακόμα τα δρομολόγια για την ερχόμενη εβδομάδα. Να μην μπορεί κανείς να κανονίσει ουτε για αυριο αλλά ουτε μέσα στον Δεκαπενταύγουστο.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 3 months later...

Ενώ η κοινοπραξία είχε ανακοινώσει νωρίς (παραδοξως) δρομολόγια για τον Ιουλιο, εκτελώντας 4 τις καθημερινές και 6 τα ΠΣΚ, σήμερα δια μαγείας το δρομολόγιο στις 10:00 δεν εκτελέστηκε και ανακοίνωσαν νέα δρομολόγια μέχρι τις 10/07 όπου μειώθηκαν τα δρομολόγια κατά 1 σε σχέση με πανω. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 10/21/2022 at 10:20 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Πανόραμα ολοκλήρωσε τα δρομολόγια του στη γραμμή Ραφήνα Μαρμάρι στις 17 Οκτωβρίου, παίρνοντας 14 ημέρες από την ακινησία του Εύβοια Σταρ. Το πλοίο θα παραμείνει δεμένο στο λιμάνι του Μαρμαρίου για την ακινησία του μέχρι το νέος έτος.

Ξεκίνησε την κλασική χειμερία νάρκη του το Πανόραμα. Ανταγωνίζεται τα ταχύπλοα σε περίοδο δρομολόγησης.

On 5/25/2020 at 3:49 PM, togias_k said:

Πραγματικά πρέπει να μπει κάποιος ανταγωνιστής και θα δούμε που θα πάει το 9€(!)εισιτήριο και 21€(!)το Ι.Χ. όταν στα Στύρα είναι μισή τιμή στον επιβάτη και 25% κάτω το αμάξι.Κατ'αρχάς πρέπει να σουτάρουν το Πανόραμα που ίσως είναι ο λόγος που η τιμή είναι στα ύψη.Ναι μεν αναβάθμιση αλλά η αναβάθμιση είναι στους εσωτερικούς χώρους που τους βλέπεις για 1 ώρα(πλέον 1'10)που σιγά το πράμα για 1 ώρα.Δεν είναι οικονομικό και θέλει πιο πολύ πλήρωμα και λειτουργικά.Πραγματικά το Πανόραμα με μια μικρή μετασκευή μπορεί να "σκουπίζει"ότι μένει από Α-Τ-Μ.Δεν είναι για Μαρμάρι.

Πέρασαν 2,5 χρόνια και το παραπάνω σχόλιο παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ. Τις καθημερινές, η γραμμή Αγία Μαρίνα-Νέα Στύρα έχει δρομολόγιο ανά 2 ώρες παρότι μιλάμε για ταξίδι 40' και με αρκετά χιλιόμετρα οδήγησης από Ραφήνα και Μαρμάρι/Κάρυστο αντίστοιχα, την ώρα που η γραμμή Ραφήνα-Μαρμάρι έχει όλα κι όλα 2 δρομολόγια. Ένα βήμα πριν την...επιδότηση. Δεν προβληματίζεται κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...