Jump to content
Shipfriends

Shin Satsuma (IMO 9217113)


Recommended Posts

Οι Ιαπωνες συνεχιζουν να μας βαζουν τα κυαλια!! Οταν οι ευρωπαιοι τεινουν να χασουν το παιχνιδι της ναυπηγικης τεχνης.....

Ενω οι σχιστοματηδες κανουν ακομα σκαρια με τις αληθινες καραβισιες γραμμες και να συνδυασουν το μοντερνο με το κλασσικο και να ειναι χαρμα οφθαλμων!

Ευτυχως που δεν τους πηρε η λαιλαπα του ευρωπαικου design....

Γιαυτο παραθετω μια φωτο....

Το SHINSATSUMA MARU Της KYODO FERRY

πηγη: wakanatsu.com

post-1876-0-14501200-1299100813_thumb.jp

Edited by Nick the Greek
2 σε 1 tag
Link to comment
Share on other sites

Ατυχές το παράδειγμα πιο πάνω για να υποστηρίξεις πως "μας βάζουν τα γυαλιά οι Ιάπωνες, χάνουνε οι Ευρωπαίοι το παιγνίδι της ναυπηγικής τέχνης" και να μιλάς για "λαίλαπα"... Κόψε κάτι, φίλε! rolleyes.gif

Από τι καθορίζονται οι αληθινές καραβίσιες γραμμές; Από την μη ιδιαίτερη εξέλιξη του design στο πέρασμα των χρόνων; Πράγμα που τονίζεται σε άλλο σημερινό topic, μάλιστα!

Προσωπικά γούστα είναι αυτά, ας τα εκφράζουμε λιγότερο... "απαξιωτικά", δεδομένου ότι δε συνάδουν με την άποψη όλων wink.gif

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Ατυχές το παράδειγμα πιο πάνω για να υποστηρίξεις πως "μας βάζουν τα γυαλιά οι Ιάπωνες, χάνουνε οι Ευρωπαίοι το παιγνίδι της ναυπηγικής τέχνης" και να μιλάς για "λαίλαπα"... Κόψε κάτι, φίλε! rolleyes.gif

Από τι καθορίζονται οι αληθινές καραβίσιες γραμμές; Από την μη ιδιαίτερη εξέλιξη του design στο πέρασμα των χρόνων; Πράγμα που τονίζεται σε άλλο σημερινό topic, μάλιστα!

Προσωπικά γούστα είναι αυτά, ας τα εκφράζουμε λιγότερο... "απαξιωτικά", δεδομένου ότι δε συνάδουν με την άποψη όλων wink.gif

.voyager ατυχες η οχι το παραδειγμα δεν σημαινει οτι μιλαω απαξιωτικα αλλα την διαφορα μεταξυ δυο σχολων.....Kαι δεν χρειαζονταν να κανεις αμεσως επιθεση...Οι Ιαπωνες απο την μια αυτη ξεκινησαν με κουτια και με το περασμα του χρονου εχουν δειξει εξαιρετικα δειγματα που ολοι ξερουμε και τα θαυμαζουμε, οπως για παραδειγμα τα αδελφα SUZURAN και SUIZEN και οι ευρωπαιοι απο την αλλη οταν στο παρελθον καναν αριστουργηματα ναυπηγικης τεχνης που ολοι τα θαυμασαμε και ειχαμε την τυχη να τα εχουμε εδω στα νερα μας, αλλα να βλεπεις ενα οπως το NORMAN LEADER, νομιζω οτι ξεφευγει απο τις κλασσικες γραμμες ενως βαποριου και ειναι αξιο αποριας να βλεπεις την εφαρμογη των cruise ship σε φερρυ και μαλιστα με την μεθοδο της CARNIVAL που πρωτη λανσαρε αυτου του τυπου ναυπηγησεις οχι για να απολαυσει ο καθε ταξιδιωτης το ταξιδι του αλλα να μεινει κλεισμενος μεσα και να ξοδευει ολα του τα λεφτα μεσα...μια αποψη που πιστευω οτι πολλοι θα συμμεριστουν.....

Δεν ποσταρα με σκοπο να δημιουργησω αντιπαραθεσεις και ουτε να επιβαλω την αποψη μου, απλως ειπα την πραγματικοτητα και αν δεν μπορειτε να την δεχτειτε ειναι καθαρα προσωπικο σας θεμα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΕΣ ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝΕ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΞΕΚΑΘΑΡΑ,ΕΧΟΥΝΕ ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΜΙΛΗ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΟΥΝΕ ΤΟΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ ΕΠΙΒΑΤΗ ΝΑ ΑΙΑΣΘΑΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑΞΙΔΕΥΗ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙς ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Το βαποράκι υπάρχει ακόμα και με τα 17.5 μίλια του εξακολουθεί να εξυπηρετεί τη γραμμή που λέμε παραπάνω. Για να ρίξουμε μια ματιά στα χαρακτηριστικά του:

Μήκος: 121 μέτρα

Πλάτος: 16.5 μέτρα

Μηχανές: Pielstick Niigata, ιπποδύναμη 9,000bhp

Κατανάλωση: 2 τόννους/ώρα

Χτισμένο στο ναυπηγείο Miura Saiki(αριθμός 1225) 

 

Lane metres δεν βλέπω αλλά αν δεί κανείς τα παραπάνω χαρακτηριστικά, με την προυπόθεση πως συμμορφωνόταν με τους κανονισμούς των καυσίμων στην Ευρώπη, για Ελλάδα δεν είναι καθόοοολου άσχημη πρόταση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...