Jump to content
Shipfriends

Ταχύτητες - Με το κοντέρ του Shipfriends


Recommended Posts

  • Replies 599
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δυτικό έχει σήμερα στο κρητικό γι’αυτό και η ταχύτητα.Εχει φτάσει και σε χαμηλό βύθισμα πάνω από 35 πέρυσι όταν είχε πρωτοξεκινήσει.Ισχύει ότι το πλοίο δεν έχει T-foil;Ίσως για αυτό να έχει και μεγαλύτερη ταχύτητα από το αδερφάκι του caldera.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ τον τελευταίο καιρό πως όλος ο στόλος της Αττικά στο Αιγαίο (συμπεριλαμβανομένων και των τέως Νήσος) πλέει με ένα γενικότερο κόφτη στην ταχύτητα. Ακόμα και όταν υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση δεν ανοίγουν παραπάνω από 24,9. Ακόμα και το Μυκονος που παλιότερα άνοιγε δρόμο για να προλάβει το μακρύ δρομολόγιο του πλέον κινείται πιο συντηρητικά. 

Link to comment
Share on other sites

Κ στο αλμπουρο πανω εχει νταλικα το Μυκονος απο τη κινηση που εχει οποτε πεφτει η ταχυτητα του!σημερα φυγανε με το Πατμος με διαφορα 10λεπτου πηγαιννανε σταθερα 24.8 κ τα 2 μεχρι το Ταμελο στη Τζια αλλα μολις περασαν το φαναριβκ ηρθε φρεσκος ο βοριας πεσανε στα 23.5

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, margaritis24 said:

Κ στο αλμπουρο πανω εχει νταλικα το Μυκονος απο τη κινηση που εχει οποτε πεφτει η ταχυτητα του!

Για το Μυκονος το γνωριζω. Πραγματοποίησα ένα ταξίδι για Τηνο την περασμένη βδομάδα και αφήσαμε έξω στον Πειραιά 4 νταλίκες. Στην αποβίβαση στην Τηνο που ειδα το γκαράζ δεν χωρούσε ούτε σμαρτακι. Πάντως και τα υπόλοιπα πάνε συντηρητικά(Χίος, Δήλος, 2).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η αληθεια ειναι πως κοντευουμε να κανουμε το παρων τοπικ "Ταχυτητες με το κοντερ του marinetrafic".Ή ταχυτητες με το κοντερ του ρουφ.Το αναφερω καλοπροαιρετα και με ολο το συμπαθειο.

ΥΓ Αμα δε συμμορφωθουμε ας μετανομαστει το τοπικ. :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ναι καλό είναι να γράφεται εδώ κάτι που είναι σημαντικό για την ταχύτητα ενός πλοίου, γιατί σε διαφορετική περίπτωση το τόπικ θα γίνει πιο βαρετό και από την ανάγνωση των συστατικών της χλωρίνης.

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολλές φορές κάνουμε αναφορα για τα ποσταλια που δραστηριοποιούνται στην ελληνική επικράτεια σχετικά με τις ταχύτητες τους, αλλά αυτά που είναι μεταξύ brindisi και Αλβανίας χειρότερα από παντόφλες πάνε...

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι με το Αγία Ρουμέλη σταθερά 17 στο πήγαινε και 16 στο έλα αν και το Μαρίν τραφικ έλεγε για 14 και 15 το πολύ .Τόση απόκλιση έχει πάντα;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Σε αντίθεση με το αδελφό του που το βλέπουμε πλεον ορισμένες μέρες της εβδομάδας με πεσμένη ταχύτητα, παρατηρώ το Ν. Χίος στα δρομολόγια της επιστροφής προς Πειραιά μονίμως με ταχύτητα που ξεπερνάει ακόμα και αυτή που είχε το Δήλος, δηλαδή περισσότερο απο 25 μίλια.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το θεωρώ περίεργο.Η γραμμή απαιτεί υψηλή ταχύτητα και το Χίος ούτως η άλλως έχει υπηρεσιακή μεγαλύτερη κατα 1,5 κόμβο από το Δήλος.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

@proud_ionian τα Κρήτη είχαν τους 23 κόμβους όταν είχαν έρθει Αδριατική.Το 2011 ερχόμενο από Βενετία το Κρήτη 2 χτύπησε 22,8.Το θυμάμαι πολύ καλά γιατί μου είχε κάνει εντύπωση.Και ρεύματα να είχε είναι αρκετά μεγάλη ταχύτητα.Τα Κρήτη έχουν μέγιστη 23+ υπηρεσιακή 21,5.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

...μην πολυ δινετε βαρος στα διαφορα 23ρια και 22ρια που ακουγονται. Μπορει σε καποιο δοκιμαστικο ξεσαβουρωτα ή σε καποια κοντρα με τα εμβολα στο γκαραζ.

Γενικως παντως, στα 80s και τα 90s, οταν μονο απο τα οργανα της γεφυρας του πλοιου μπορουσες να δεις με τι δρομο παει, η ταχυτητα του πλοιου ηταν αυτη που διερρεαν οι διοικησεις των εταιριων, με πρωταθλητες τη ΔΑΝΕ και τη ΝΕΛ. Απο την ταχυτητα των πλοιων κρινονταν ψηφοι και στις γενικες συνελευσεις των εταιριων και στις εκλογες (αυτοδιοικητικες ή βουλευτικες), οπου εκτιθεντο (με ολες τις σημασιες του ορου), στελεχη των εταιριων. Οι κρητικες εταιριες, αν εξαιρεσεις τα 23 μιλια των ΚΡΗΤΗ, δεν ειχαν βγαλει πολλες φιδιες για τις ταχυτητες.

το ιδιο πραγμα λεμε @ΝΟΜΙΚΟΣ;) υπηρεσιακη ταχυτητα 23 τουλαχιστον μιλια, με την οποια θα εκαναν πατρα ancona σε 22 ωρες, δεν την ειχαν. ετσι τα ειχε προαναγγειλει ο τοτε ισχυρος ανδρας της ΑΝΕΚ Σ.Βαρδινογιαννης. γινοταν μαλιστα και αντιπαραβολη του κοστους ναυπηγησης του αρετουσα με το κοστος αγορας και μετασκευης των κρητη.

μπορει να την επιασαν μια φορα το 2011 με ευνοϊκο καιρο και πολλες αλλες οταν ειχαν επισκεπτες στη γεφυρα ή σε trials ξεφορτωτα. η υπηρεσιακη τους ειναι 21+.

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι μια ανάρτηση του καπετάν Σιδέρη στο f/b για κόντρα σε κατέβασμα από Ιταλία μεταξύ ενός εκ'  των Κρήτη και του Ionian Victory. 

Το Victory ήταν πίσω και πλησίαζε, σε όλο το ταξίδι μέχρι την Ηγουμενίτσα με ελάχιστο ρυθμό. Μπορεί και με 0.1 κόμβο διαφορά. Νομίζω πρέπει να ταξίδευαν φουλ φορτωμένα με 22.5+. 

Εννοείται ότι αυτή δεν ήταν η υπηρεσιακή τους. 

Ο @ΝΟΜΙΚΟΣισως θυμάται αυτήν την ανάρτηση, δεν τη βρίσκω να μεταφέρω περισσότερα. 

Πάντως οι κόντρες δεν ήταν μόνο προνόμιο του Αιγαίου των '80-' 90.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι τη ταχύτητα που έγραψα την είχα δει στο AIS το 2011.Το Κρήτη 2 τότε είχε καθυστέρηση στη γραμμή της Βενετίας και είχε ακόμη δυνατότητα να αναπτύξει τέτοιες ταχύτητες.

Τώρα για αυτή την ανάρτηση δε θυμάμαι πολλά,δυστυχώς.

Η ουσία είναι πως τα 2 Κρήτη όταν ήρθαν στάθηκαν αξιοπρεπέστατα σε όποια γραμμή και αν πήγαν έχοντας 21+ ταχύτητα άνετα όποτε ήθελαν.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

κολλησατε στα κρητη και οχι στην ουσια. 

η ουσια ειναι οτι και στα κρητη, οπως και σε πολλα αλλα, αλλη ταχυτητα διαφημιζοταν/διαδιδοταν οτι ειχαν και αλλη ειχαν πραγματικα.

ειδικα για τα κρητη

9 hours ago, proud_ionian said:

το ιδιο πραγμα λεμε @ΝΟΜΙΚΟΣ;) υπηρεσιακη ταχυτητα 23 τουλαχιστον μιλια, με την οποια θα εκαναν πατρα ancona σε 22 ωρες, δεν την ειχαν. ετσι τα ειχε προαναγγειλει ο τοτε ισχυρος ανδρας της ΑΝΕΚ Σ.Βαρδινογιαννης. γινοταν μαλιστα και αντιπαραβολη του κοστους ναυπηγησης του αρετουσα με το κοστος αγορας και μετασκευης των κρητη.

μπορει να την επιασαν μια φορα το 2011 με ευνοϊκο καιρο και πολλες αλλες οταν ειχαν επισκεπτες στη γεφυρα ή σε trials ξεφορτωτα. η υπηρεσιακη τους ειναι 21+.

ισχυει οτι η πραγματικη υπηρεσιακη τους ηταν 2 κομβους κατω απο αυτην την οποια διαφημιζονταν και γι'αυτο δεν μπορεσαν να σταθουν στη γραμμη για την οποια ηλθαν και για την οποια διαφημιζονταν ως η οικονομικη εναλλακτικη λυση στα γρηγορα νεοτευκτα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...