Jump to content
Shipfriends

Διπλά Πληρώματα & τήρηση ωραρίων


Recommended Posts

να υποθεσω οτι αυτες τις μερες, της αυξημενης κινησης και των συνεχομενων και αδιακοπων δρομολογιων απο τα μονοπωλια του αιγαιου και του ιονιου, τηρουνται οι ωρες αναπαυσης των πληρωματων και γινονται με τη δεουσα επιμελεια, οι απαιτουμενοι ελεγχοι απο τις αρμοδιες υπηρεσιες.B):rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

και ερχεται η απαντηση απο τα πιο επισημα χειλη.;)

ρεπορταζ στη σημερινη πελοποννησο, που επικαλειται δηλωσεις του ταμία του το Σωματείου Ναυτεργατών Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων «Ο Αγιος Νικόλαος».

λεει αυτα που ολοι ξερουμε. κανω κόπυ πάστε ολη την αναρτηση. τα bold δικα μου

(για τις γραμμες τις κυλληνης λεει. υποθετω οτι στο αιγαιο δεν θα συμβαινουν αυταB))

Quote

Σε σοβαρές καταγγελίες, για παραβάσεις της σύμβασης εργασίας και των συνθηκών εργασίας των ναυτικών, προχώρησε το Σωματείο Ναυτεργατών Δυτικής Ελλάδας και Ιονίων Νήσων «Ο Αγιος Νικόλαος».

Το πρόβλημα των εξαντλητικών ωραρίων εργασίας στις γραμμές της Κυλλήνης, υπήρχε πάντα, όμως φαίνεται ότι έχει ενταθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της αυξανόμενης κίνησης που υπάρχει από και προς τα νησιά του Ιονίου.

Οπως εξήγησε στην «ΠτΚ» ο ταμίας του Σωματείου Θανάσης Χατζηνικολάου, τα πλοία αυτής της γραμμής, λόγω της απόστασης μεταξύ λιμένα απόπλου και λιμένα κατάπλου που είναι κάτω των 30 ναυτικά μίλια θεωρούνται Πορθμεία. Ως εκ τούτου εφαρμόζεται η Συλλογική Σύμβαση Πορθμείων, όσον αφορά την οργανική δύναμη (δηλ. ελάχιστος αριθμός μελών πληρώματος), τις αμοιβές, τις ώρες εργασίας και τις υπερωρίες.

Για να πραγματοποιηθούν όμως τα δρομολόγια, με το υπάρχων δυναμικό και αριθμό πλοίων, τα πληρώματα αναγκάζονται να εργάζονται συνεχόμενα για 18-19 ώρες καθημερινά (4:30-23:30) «χωρίς ανάσα», δηλαδή, χωρίς ρεπό και χωρίς την 10ωρη υποχρεωτική ανάπαυση εντός ενός 24ώρου που προβλέπει η νομοθεσία, για εργαζόμενους σε πλοία.

Το Σωματείο Ναυτεργατών με επιστολή του προς την «ΠτΚ» προειδοποιεί ότι, «είναι θέμα χρόνου να συμβεί κάποιο ατύχημα και ενόψει της νέας καλοκαιρινής περιόδου χτυπάμε το καμπανάκι».

Οπως τόνισε ο κ. Χατζηνικολάου, «κάθε πλοίο έχει κατώτερο πλήρωμα 15-17 άτομα και όλοι δουλεύουμε σαν σε γαλέρα. Εχουμε θίξει το θέμα πολλάκις προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και συγκεκριμένα στον υπουργό Φώτη Κουβέλη, στον Γενικό Γραμματέα Διονύση Τεμπονέρα, στη Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας (ΔΝΕΡ) και στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), προτείνοντας μείωση των δρομολογίων, κάτι που δεν επιθυμούμε, ή πρόσληψη διπλού πληρώματος, όπως συμβαίνει με τους πλοιάρχους αυτών των πλοίων, λες και οι μόνοι που κουράζονται και έχουν ανάγκη ξεκούρασης είναι αυτοί. Δυστυχώς, όλοι κωφεύουν».

Ο κ. Χατζηνικολάου που και ο ίδιος προσωπικά έχει κάνει καταγγελία στη δικαιοσύνη, τόνισε ότι για το πρόβλημα έχει ενημερωθεί και η Εισαγγελία Αμαλιάδος σχετικά, «καθόσον δεν γνωρίζουμε πότε θα συμβεί ατύχημα από υπερβολική κόπωση των πληρωμάτων. Ηδη το θέμα βρίσκεται σε δικαστική διερεύνηση, μετά από καταγγελίες για καταπάτηση του ωραρίου εργασίας, που έκαναν τέσσερις εργαζόμενοι ναυτικοί σε πλοία της γραμμής Κυλλήνη-Ζάκυνθος-Κεφαλλονιά από το καλοκαίρι του 2018.

Η τελευταία απάντηση από την 3η Περιφερειακή Διοίκηση Λιμενικού Σώματος (ΠΕΔΙΛΣ) σε καταγγελίες μας», πρόσθεσε ο κ. Χατζηνικολάου, είναι ότι όλα είναι σωστά και σε τηλ. επικοινωνία μαζί τους μας είπαν «αφού τα δρομολόγια τα έχει εγκρίνει το ΣΑΣ», χωρίς να εξετάζουν αν είναι μέσα σε νόμιμα πλαίσια.

 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν ήταν και οι συνδικαλιστές κομματικοποιημένοι, ίσως να συνόδευαν τις καταγγελίες τους και με κάμποσες μυνητήριες αναφορές περί παράβασης καθήκοντος πρός το ΣΑΣ, το ΛΣ και όλους τέλος πάντων αυτούς τους κρατικούς υπαλλήλους που παριστάνουν τις Αρχές και υποτίθεται πως φροντίζουν για την ασφαλή μετακίνηση επιβατών και αγαθών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

αλλη μια σαιζον μεγαλων και συνεχων καθυστερησεων φτανει στο τελος της.

δεν ειναι τυχαιο οτι αυτη η κατακορυφη αυξηση των καθυστερησεων στις μερες αιχμης, συμπτιπτει χρονικα με τη διαμορφωση ολιγοπωλιου στο αιγαιο και το ιονιο.

οι καθυστερησεις οφειλονται οτι τα δρομολογια εχουν υπολογιστει στις περισσοτερες περιπτωσεις με ταχυτητες trials και με μη ρεαλιστικους χρονους παραμονης στα λιμανια, ωστε στα χαρτια να φαινεται οτι τηρουνται οι ωρες αναπαυσης.

περα απο τον εξευτελισμο των επιβατων, υπαρχει και μεγαλη εξαντληση των πληρωματων.

εκτος απο τις εταιριες που τα προτεινουν, φταινε και αυτοι, οι προηγουμενοι βασικα, που τα υπεγραψαν.

αν δε ληφθουν μετρα, ωστε να περιοριστει αυτο το προβλημα, το "Ματι" της Ν.Δ. θα ερθει απο τη θαλασαα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η ΠΕΝΕΝ έχει βγάλει ανακοίνωση σχετικά με τη μη τήρηση των ωραρίων των πληρωμάτων του Super Jet και Sifnos Jet στις 08/07/20

Quote

Με βάση τα δρομολόγια των πλοίων «SUPER JET» και «SIFNOS JET» της ναυτιλιακής εταιρεία «SEAJETS Ν.Ε», τα ωράρια εργασίας προσθέτοντας τον χρόνο προετοιμασίας και αποκατάστασης του κάθε πλοίου, ξεπερνούν τις 15 ώρες ημερησίως !!!

Η ναυτιλιακή εταιρεία δεν έχει ναυτολογήσει διπλά πληρώματα ως όφειλε με βάση τα ωράρια εργασίας, αντίθετα και με την ανοχή της λιμενικής αρχής της Νάξου, υπάρχει εφεδρικό πλήρωμα που χρησιμοποιείται και στα 2 πλοία, με αποτέλεσμα να γίνονται καθημερινά προσλήψεις – απολύσεις ναυτεργατών.

Τα εξαντλητικά δρομολόγια που εφαρμόζει η εταιρεία παραβιάζουν την Διεθνή Σύμβαση Εργασίας 180/1996 και το Π.Δ 152/2003, που καθορίζουν τις ώρες εργασίας και ανάπαυσης των ναυτεργατών, προκαλώντας σοβαρούς κινδύνους στην ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα.

Σε άλλο έγγραφο επισυνάπτονται τα δρομολόγια των πλοίων όπως έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας.

Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση των υπηρεσιών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, με βάση την καταγγελία και την έγγραφη ενημέρωση μας.

Και στις 03/08/20

Quote

Επανερχόμαστε με νέα καταγγελία για τα δρομολόγια των πλοίων «SUPER JET» και «SIFNOS JET» της ναυτιλιακής εταιρεία «SEAJETS Ν.Ε», με τα ωράρια εργασίας προσθέτοντας τον χρόνο προετοιμασίας και αποκατάστασης του κάθε πλοίου, ξεπερνούν τις 15 ώρες ημερησίως !!!

Η ναυτιλιακή εταιρεία αντί να μεριμνήσει και να ναυτολογήσει διπλά πληρώματα με βάση τα ωράρια εργασίας, διατηρεί το εφεδρικό 3ο πλήρωμα που εναλλάσσεται στα 2 πλοία, η αλλαγή βάρδιας γίνεται στη Μύκονο, μεταφέροντας το εφεδρικό πλήρωμα από τη Νάξο, με αποτέλεσμα την μείωση των ωρών ανάπαυσης κατά 2 ώρες.

Οι προκλητικές και παράνομες μεθοδεύσεις της εταιρείας υπονομεύουν την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα. Επαναλαμβάνουμε ότι επιβάλλεται η άμεση παρέμβαση των υπηρεσιών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, με βάση την καταγγελία και την έγγραφη ενημέρωση μας.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Εγώ αισθάνομαι άτυχος που δεν έχω τέτοιους συνδικαλιστές στο δικό μου χώρο εργασίας, με τόση ενέργεια στην προάσπιση των συμφερόντων των μελών τους:rolleyes:. ΑΝ είναι αληθείς οι καταγγελίες, τότε ο ρόλος τους ποιός είναι? Να εκδίδουν ανακοινώσεις διαπιστώνοντας τις παραβάσεις? Δεν ειναι εκεί για να διαπιστώνουν αλλά για να δρούν. Γιατί δεν κάνουν κάτι? Το τι θα κάνουν είναι δική τους δουλειά να το βρούν. Αλλά συνδικαλισμός-διαπίστωση, είναι απλά ανέκδοτο.

Link to comment
Share on other sites

Μα Ο συνδικαλιαμος βοηθαει το συστημα να επιβραβευει ολο αυτο που γινεται!βλεποντας τα δρομολογια το ξερει απο την αρχη πως δεν βγαινουν πριν ξεκινησει το βαπορι τη γραμμη!τι κανει;τιποτα,βγαινει το βαππρι κ τωρα που κλεινει η σεζον πεταμε μια ανακοινωση για να λεμε οτι το ειπαμε!κ αυτοι οταν δουλευαν τα ιδια εκαναν εβαζαν τα εχτρα παντελονα απο τις υπερωριες

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα κράτος που οι ελεγκτικοί μηχανισμοί χρειάζονται την ''βοήθεια'' των συνδικαλιστών για να λειτουργήσουν, συγγνώμη για την έκφραση αλλα, κλάφτα Χαρίλαε.

Τα κατα τόπους λιμεναρχεία που κάθε καλοκαίρι παίζεται το ίδιο έργο με πλοία του ίδιου εφοπλιστή δεν ξέρουν τίποτα?

Έρχονται ας πούμε άτομα - ένα ολόκληρο πλήρωμα- και την μια μέρα απολύονται την άλλη ναυτολογούνται στα ίδια καράβια, και δεν έχει υποψιαστεί κανείς τίποτα έτσι?

Γιατί είμαι απόλυτα σίγουρος ότι όταν θα συμβεί κάτι που όλοι απευχόμαστε οι ίδιοι κύριοι θα είναι ξαφνιασμένοι και ανήξεροι...

Αυτά και το σταματάω εδώ...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετά από έλεγχο του Προεδρείου της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Ε.Ν στην Πορθμειακή γραμμή Κυλλήνης - Ζακύνθου - Κεφαλονιάς (την συγκεκριμένη γραμμή εξυπηρετεί μόνο ένα πλοίο) και συγκεκριμένα στο πλοίο "MARE DI LEVANTE" της Ναυτιλιακής εταιρείας LEVANTEFERRIES διαπιστώσαμε ότι παραβιάζεται και δεν τηρείται η συλλογική σύμβαση καθώς και οι ώρες εργασίας και οι ώρες ανάπαυσης, αφού το πλοίο έχει ώρα έναρξης δρομολογίων 6.00 πμ και πέρας δρομολογίων 8.30 μμ. Στο μεταξύ τους διάστημα το πλοίο έχει ένα κενό δρομολογίων μεταξύ 11:00 το πρωί έως 3:00 το μεσημέρι που όμως κατά την διάρκειά του εκτελούνται εργασίες επί του πλοίου, άρα όπως διαπιστώνεται οι Ναυτεργάτες υπερβαίνουν κατά πολύ τις ώρες εργασίας ημερησίως (14,5 ώρες) άλλα και εβδομαδιαίως καθώς την μια μέρα της εβδομάδας εξυπηρετώντας οχληρά καύσιμα - επικίνδυνα φορτία, το πλοίο δεν έχει διακοπή δρομολογίων αλλά εκτελεί συνεχώς δρομολόγια, έχει έναρξη από της 6.00 πμ έως 8.30 μμ και είναι απορίας άξιο πώς το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) εγκρίνει τις δηλώσεις τακτικής δρομολόγησης του πλοίου στην Πορθμειακή αυτή γραμμή χωρίς να λαμβάνει υπόψη τους κανόνες ασφαλείας, αφού στα δρομολόγια αυτά υπάρχει πλήρης παραβίαση των ωραρίων που απορρέουν από την Ναυτική νομοθεσία με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στην θάλασσα και η ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

Η ΠΕΝΕΝ απαιτεί από το ΥΕΝ και τις υπηρεσίες του τον άμεσο έλεγχο και την τήρηση της νομοθεσίας, άλλως θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των Ναυτεργατών και της Ναυσιπλοΐας.

Τι απαντά η Levante Ferries σε καταγγελία της ΠΕΝΕΝ

levante.jpg

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω ποιός έχει δίκιο και ποιός έχει άδικο, εντούτοις η ανακοίνωση της ΠΕΝΕΝ αναφέρει περί έγκρισης δρομολογιών από το Σ.Α.Σ... Όμως:

1) Το Σ.Α.Σ δεν αποφασίζει , δεν εγκρίνει αλλά γνωμοδοτεί κι ο ΥΝΑΝΠ αποφασίζει.

2) Το Σ.Α.Σ δεν έχει καμία αρμοδιότητα να γνωμοδοτήσει με το αν ο πλοιοκτήτης έχει σκοπό ή όχι να τηρηθούν τα ωράρια εργασίας κ ανάπαυσης.. Το Σ.Α.Σ γνωμοδοτεί για δρομολόγια και σε περίπτωση που τα κουκιά δεν βγαίνουν στα ωράρια, ο πλοιοκτήτης είναι υποχρεωμένος να επανδρώσει το πλοίο του με περισσότερο προσωπικό ώστε να τηρούνται σε όλες τις ειδικότητες και οι κατά τόπους λιμενικές αρχές να κάνουν έλεγχο.

Συνεπώς η ανακοίνωση της ΠΕΠΕΝ , ακόμη και να ισχύει ότι δεν τηρούνται τα ωράρια εργασίας κ ανάπαυσης είναι εντελώς λάθος προσανατολισμένη.

 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι άστοχη η ανακοίνωση αυτού του συνδυκαλιστικού σχήματος, πείτε όπως θέλετε...

Αλλά ότι ξεζουμίζονται τα πληρώματα δε μπορεί, νομίζω, δεν είναι δυνατό να το αμφισβητήσει κανείς.

Εκεί που στο Αιγαίο δηλώνονται, ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ, διπλοί πλοίαρχοι, πρώτοι μηχανικοί και πρ. ηλεκτρολόγοι, στο Ιόνιο, ούτε αυτό γίνεται.

Εξηγώ το: ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΑ!

Τα τρία αυτά, επιπλέον, άτομα δεν είναι διαφορέτικα απόα τα άλλα.

Σε κάποιες περιπτώσεις η κόπωσή τους δε δημιουργεί πρόβλημα στη ναυσιπλοία, αλλά προκαλεί πρόβλημα στους ίδιους και στα καθήκοντά τους.

Δεν είναι μηχανές, άνθρωποι είναι, οι οποίοι έχουν αντοχές, οι οποίες απαγορεύεται να δοκιμάζονται, δεν είναι θέμα αλλαγής στροφάλου, ελατηρίου και συναφών... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το 10ωρο για τα ταχύπλοα συνεχίζει να ισχύει; Για παράδειγμα ένα ταχύπλοο που φεύγει στις 7 το πρωί από Πειραιά και φτάνει στις 6 το απόγευμα είναι δυνατό να έχει ένα πλοίαρχο και γενικότερα ένα πλήρωμα μέσα;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν ένα πλοίο κάνει 11 ώρες την ημέρα ταξίδι για 6 ημέρες δηλαδή 66 ώρες σε μια εβδομάδα και 1 ημέρα έχει ρεπό δεν υπάρχει violation σωστά;

 

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Ο κανονισμός για τα ωράρια εργασίας των πληρωμάτων σε ταχύπλοα σκάφη προβλέπει τα ακόλουθα :

1) 8+2 ώρες ημερήσιας εργασίας και συνολικά μέχρι 70 ώρες εβδομαδιαίως 

2) Σε εξαιρετικές περιπτώσεις δύναται να παραταθεί ο χρόνος εργασίας μέχρι τις 11 ώρες αρκεί να μην ξεπερνά τις 70 εβδομαδιαίως. 

3) Αν ξεπεραστούν οι 11 ώρες και ανεξαρτήτως αν οι εβδομαδιαίες είναι 70 η και λιγότερες , πρέπει να μπει δεύτερο πλήρωμα .

4) Σε περίπτωση που το δρομολόγιο διακόπτεται για τουλάχιστον 4 ώρες μπορεί να συνεχίσει μετά το ταξίδι με το ίδιο πλήρωμα αρκεί να προσφέρονται ενδιαιτησεις η καταλύματα προκειμένου να ξεκουράζεται αυτό το το τετράωρο το πλήρωμα . Πχ αν ένα ταχύπλοο φύγει 7 το πρωΐ πάει στη Μήλο  στις 12 , παραμείνει εκεί μέχρι τις 4-5 το απόγευμα και φύγει απο εκεί για να επιστρέψει στον πειραια περί τις 9-10 το βράδυ , μπορεί να γίνει με μόνο δρομολόγιο αρκεί η εταιρεία να εχει εξασφαλίσει καταλύματα στη Μήλο .
 

 

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας για το "ειδικό τμήμα επιθεώρησης και ελέγχου" της ΠΝΟ, μού γεννώνται απορίες:

1. Δεν αποτελεί, το έργο της εν λόγω, αρμοδιότητα της επιθεώρησης εργασίας ή/και του ΛΣ; Του ΛΣ ως (φαντάζομαι) αρμοδίου περί παντός θέματος της ναυτιλίας;

2. Προβλέπονται κάπου, κανονιστική ή νομοθετικά, τέτοιου είδους επιθεωρήσεις και έλεγχοι από ένα όργανο ενός συνδικαλιστικού φορέα? Αλλάζει κ΄τι σε σύγκριση με τους νόμιμα ορισμένους και νομοθετικά καθορισμένους κρατικούς φορείς;

3. Είναι, αλήθεια, υποχρεωμένος ο εκάστοτε πλοιοκτήτης (προφανώς ενδιαμέσου του πλοιάρχου του) να δεχθεί την επιβίβαση των εν λόγω συνδικαλιστών στο πλοίο του και τη διενέργεια του όποιου ελέγχου? Η μήπως πρόκειται για εθιμοτυπική υπόθεση, προκειμένου να τελειώνουμε και να μην ανοίγουμε δουλειές; Σαν να λέμε "άσ' τους ν' αλωνίσουνε λιγάκι και να ξεκουμπιστούνε μια ωρα αρχίτερα, γιατί έχουμε και δουλειές...";

Link to comment
Share on other sites

Εύλογες οι απορίες σου και πολύ λογικές . Όμως με νομοθετική ρύθμιση ( θα ψάξω να την βρω και να την παραθέσω ) τόσο στα πλοία που εκτελούν πλόες , όσο και στην ναυπηγοεπισκευή , οι έλεγχοι γίνονται απο μεικτά κλιμάκια , το οποίο σημαίνει ότι σε αυτά εκτός απο εκπροσώπους λιμενικών αρχών συμμετέχουν και εκπρόσωποι συνδικαλιστικών φορέων .

Προσωπική μου άποψη είναι ότι πρόκειται περί εντελώς λανθασμένης πρακτικής αφού τα συνδικαλιστικά όργανα ναι μεν έχουν ως σκοπό εκτός των άλλων να προστατεύουν την κατηγορία των εργαζομένων την οποία εκπροσωπούν αλλά επ ουδενι δεν έχουν αστυνομικά καθήκοντα για να προβαίνουν σε ελέγχους . 

Link to comment
Share on other sites

Σέ ευχαριστώ θερμά, Αννίβα!

Ώστε υπάρχει νομοθετική ρύθμιση, έτσι εξηγείται το πράγμα. Βέβαια, από την ανακοίνωση καταλαβαίνω ότι το κλιμάκιο της ΠΝΟ αυτενέργησε και διενήργησε τον έλεγχο χωρίς το λιμενικό, εκτός κι αν δεν διαβάζω κάτι ή αν, απλά, "τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται". Στην προκειμένη περίπτωση, mea culpa...

Εξακολουθώ, φυσικά, να συμφωνώ μαζί σου ως προς το παράταιρο της υπόθεσης.  Ας θεωρήσουμε πως ο νομοθέτης θέλησε να αποτρέψει βομβαρδισμό των αρχών από διαβήματα επί διαβημάτων, όπου οι συνδικαλιστές θα αμφισβητούσαν το έργο των ελεγκτών και εν πολλοίς θα υπαγόρευαν στους αρμοδίους πώς να κάνουν τη δουλειά τους. Δεν βγήκε ένας προϊστάμενος των ελεγκτών να δηλώσει προσβεβλημένος επειδή αυτή η διάταξη θέτει εν αμφιβόλω το αδιάβλητο των ελέγχων, το ήθος των ελεγκτών κ.λπ κ.λπ? Λέω εγώ, τώρα... 

Τελοσπάντων μην κουράζουμε άλλο μ' αυτό το θέμα, μήνυμα ελήφθη, ευχαριστώ και πάλι!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
6 minutes ago, hsw said:

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται, τα εγκεκριμένα του δρομολόγια είναι για 70 ώρες την εβδομάδα (7:00-17:00 κάθε μέρα).

Ναι αλλά φτάνει Πειραιά συνεχώς μετά τις 6 το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...