aiolosii Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Μπορει να προκειται για αποφαση της εταιρειας και όχι υποχρέωσή της. Σε διάφορες περιπτώσεις εταιρείες δίνουν τέτοια μικρά "κίνητρα" ώστε να κρατήσουν στελέχη τους ή να προσελκύσουν νέα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 21, 2008 Share Posted April 21, 2008 Αυτά γνωρίζω κι εγώ, γι’ αυτό μου έκανε εντύπωση η παρουσία αρχιλογιστή στο Corsica. Μου φαίνεται Orestis, ότι έχεις μπερδευτεί λίγο. Ο Προϊστάμενος Οικονομικός είναι ο Αρχιλογιστής. Μπορεί να πρόκειται για απόφαση της εταιρείας και όχι υποχρέωσή της. Δεν είναι απόφαση της εταιρείας αλλά υποχρέωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 23, 2008 Share Posted September 23, 2008 Μέσα σε λίγες μέρες η HSW χάνει 2 ταχυπλόους πλοίαρχους. ( Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες ότι και άλλος ένας πλοίαρχος της HSW από τα ταχύπλοα είναι να καταθέσει τα χαρτιά για τη σύνταξη. Πάμε για 3 νέους του χρόνου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΘΕΤΙΣ Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες ότι και άλλος ένας πλοίαρχος της HSW από τα ταχύπλοα είναι να καταθέσει τα χαρτιά για τη σύνταξη. Πάμε για 3 νέους του χρόνου. Θα βρούνε να βάλουνε. Δεν έχουνε πρόβλημα. Έχουν υπάρξει άνθρωποι που υπηρέτησαν τη Ηellenic με τον καλύτερο τρόπο. Δυστυχώς όμως αυτοί οι άνθρωποι της περίσσευαν φαίνεται και αναγκάστηκαν να αναζητήσουν αλλού στέγη. Κρίμα, γιατί οι άνθρωποι που κρατάνε στις εταιρείες τόσο καίριες θέσεις πρέπει να είναι τόσο ψηλά ώστε να μην ξεχωρίζουν πρόσωπα (σε περίπτωση που επηρρεάζονται από τα προσωπικά τους). Άλλωστε μπορείς να κρίνεις κάποιον ΜΟΝΟ όταν είσαι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ από αυτόν. Σωστά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Εγω γνωριζω 2 που σκεφτονται τη συνταξη απο τα ταχυπλοα της HSW και αλλους 2 που ετοιμαζονται απο τον υπολοιπο στολο. Συν τους 2 ατυχους παμε στο -6. Ανοιγουν οι δρομοι για τη νεα γενια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΘΕΤΙΣ Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Δυστυχώς για την πρώτη ναυτιλία του κόσμου, σε λίγο οι εταιρείες θα ψάχνουν να βρουν αξιωματικούς με το κυάλι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 21, 2008 Share Posted October 21, 2008 Το Flying Cat 1 χθες σταμάτησε τα διπλά πληρώματα. Λογικά το τελευταίο ταχύπλοο που σταμάτησε τα διπλά πληρώματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIHGHTHS Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Aπο 02/02, θα ξαναμπούν τα πληρώματα στα ΗSDs!! Με το καλό και η έναρξη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Φέτος άργησε η HSW κατά ένα μήνα να βάλει πληρώματα στα ταχύπλοα, έτσι τα πληρώματα έχουν μείνει έξω 3 μήνες (σχετικό αυτό, γιατί πολλοί έχουν δουλέψει σε κάποια από τα συμβατικά πλοία της εταιρείας). Κανονικά θα έπρεπε να είχαν βάλει από τις αρχές Ιανουαρίου, αφού όταν έδεσαν τα πλοία τέλος Οκτωβρίου απολυθήκαν όλα τα πληρώματα τους. Βέβαια από ότι έχω μάθει φέτος μπορεί να μπουν στις 2 Φεβρουαρίου αλλά θα παραμείνουν ναυτολογημένοι μέχρι τέλος Νοέμβριου αντί για τέλος Οκτώβριου (να είμαστε καλά το Νοέμβριο να δούμε τι θα γίνει τότε). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 10, 2009 Share Posted March 10, 2009 Aπο 02/02, θα ξαναμπούν τα πληρώματα στα ΗSDs!! Με το καλό και η έναρξη Δε μπήκαν όμως σε όλα. Από ότι μαθαίνω το Highspeed 1 και το Flying Cat 3, δεν έχουν επανδρωθεί από τα πληρώματα τους?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 14, 2009 Share Posted March 14, 2009 Τελικά το Highspeed 1 επανδρώθηκε αλλά αρκετά αργότερα από τα αλλά ταχύπλοα της εταιρείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Οι προβληματισμοί των αξιωματικών των ταχύπλοων της HSW που ανάφερε ο PERIHGHTHS μάλλον αποδείχτηκαν φρούδες. Γιατί βλέποντας τα πληρώματα που έχουν επανδρώσει τα ταχύπλοα είναι τα ιδία με τις προηγούμενες χρονιές. Όποτε τα πληρώματα των ταχύπλοων δούλεψαν το χειμώνα στα συμβατικά και το καλοκαίρι ξανά επέστρεψαν στη περπατημένη οδό. Τα έλεγα εγώ πριν 4 μήνες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Δε μπήκαν όμως σε όλα. Από ότι μαθαίνω το Highspeed 1 και το Flying Cat 3, δεν έχουν επανδρωθεί από τα πληρώματα τους?? Πριν λίγες ημέρες το Flying Cat 3 επανδρώθηκε από το πλήρωμα του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KARAVI Posted May 17, 2009 Share Posted May 17, 2009 Υποπλοίαρχος στο Speedrunner ΙΙ ο Νεκτάριος Κακάκης απο την Σίφνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Το τελευταίο διάστημα παρά πολύ αξιωματικοί (κυρίως της γεφύρας) έχουν περάσει από τα ταχύπλοα της HSW για πιστοποιήσεις και όχι μόνο σε ένα πλοίο αλλά σε όσο πιο πολλά προλάβαιναν να πιστοποιηθούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Που υπερβαίνουν τα ωράρια εργασίας το πλήρωμα του Mega Jet?? Εσείς ο ίδιος με τους χρόνους που μας δώσατε, μας κάνουν άθροισμα λιγότερο από 8 ώρες ενώ στα ταχύπλοα μπορούν να εργάζονται 8 ώρες, με maximum μέχρι 10 ώρες νομίζω (σύμφωνα με τα ωράρια των πλοίων) Στο ανέβασμα 22/08/09 : Ώρα αναχώρησης 08.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Θήρας 12.18 Δηλαδή 3 ώρες και 42 λεπτά.Στο κατέβασμα 25/08/09 : Ώρα αναχώρησης 20.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Ρεθύμνου 00.24 Δηλαδή 3 ώρες και 56 λεπτά. (με βεβαίωση παραβίασης ωραρίου) Από τη στιγμή σταμάτησε τις προσεγγίσεις στο Πειραιά όντως σταμάτησε το διπλό πλήρωμα στο Mega Jet. Σε αυτό που κυρίως διαφώνησε και όχι με εμάς αλλά με το πλήρωμα καταστρώματος του M.J. ήταν το ζήτημα που έθεσε το πλήρωμά του σχετικά με την κατάφωρη παραβίαση των συλλογικών δικαιωμάτων τους. Υπεραμύνθηκε των θέσεων της εταιρίας λέγοντας ότι μέχρι πριν 2 εβδομάδες είχε διπλό πλήρωμα και όλα ήταν καλύτερα. Αλλά μην ξεχνάμε ότι τον Ιούλιο το δεύτερο πλήρωμα δεν εργαζόταν φουλ, μιας και μόνο 3 ημέρες το πλοίο χρησιμοποιούσε το δεύτερο πλήρωμα. Οπότε το δεύτερο πλήρωμα πληρωνόταν για να ξεκουράζεται κάποιες ημέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Ίσως ο φίλος να μετράει μέσα και τις ώρες που μένει στην Σαντορίνη αγκυροβολλημένο σε κάποιο κόλπο του νησιού. Όπως και να έχει, είναι εξαντλητικό για το πλήρωμα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 Δεν ειναι παντα σε καποιο κολπο. Υπαρχουν και περιπτωσεις που μενει και στο λιμανι. Τότε είναι εξαντλητικό και στα καλοκαιρινά δρομολόγια των Speedrunner II, Speedrunner IΙΙ, οπως και στα ανοιξιάτικα δρομολόγια των Highspeed?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 28, 2009 Share Posted August 28, 2009 ρε παιδια μην μπλεκεστε. νομιζω πως οι ωρες παραμονης (εκτος stand by) σε ενδιαμεσο τερματικο λιμανι (πχ η μυκονος στο πειραιας συρος τηνος μυκονος) δε μετρανε στο 10ωρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Ναι αλλά τις περισσότερες φορές το Μεga Jet μένει εκτός λιμανιού...όπως και αρκετές το SR2! Το SR3 και όλα τα Highspeed μένουν δεμένα στα λιμάνια..οπότε μπορούν να βγούν κ όλας..είναι διαφορετικό. Τώρα για το τι μετράει στο 10ώρο δε μπορώ να γνωρίζω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Πρώτο το Mega Jet που σταμάτησε τα διπλά πληρώματα λόγω της περικοπής των προσεγγίσεων στο Πειραιά εξαιτίας των μηχανικών προβλημάτων. Δεύτερο ήταν το Speedrunner IV, που σταμάτησε τα διπλά δρομολόγια αρχές Σεπτεμβρίου. Τη σειρά πήραν μερικά εκ των ταχύπλοων της HSW. Δηλαδή το Highspeed 2, το Highspeed 3 και το Flying Cat 1. Ενώ το Highspeed 4 & το Highspeed 5 νομίζω ότι θα έχουν μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου ναυτολογημένα διπλά πληρώματα. (δουλεύουν τη μια ημέρα και κάθονται την άλλη??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LEFTERIS68 Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Αύριο η τελευταία μέρα διπλού πληρώματος και για το SUPERJET... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Τα πληρώματα των ταχύπλοων της Aegean Speed Lines απολαμβάνουν την ξεκούραση της μιας και σταμάτησαν τα πληρώματα στις αρχές του Νοέμβριου. Αναμένονται να ξανά ναυτολογηθούν στις αρχές Ιανουαρίου. Ενώ στη HSW αναμένεται να σταματήσουν τα πληρώματα των ταχύπλοων στο τέλος Νοέμβριου και να ξανά ναυτολογηθούν το Φεβρουάριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 Τη ξεκούραση απολαμβάνουν μόνο τα πληρώματα των ταχύπλοων Highspeed 4 & Highspeed 5. Στα αλλά ταχύπλοα Highspeed 1, Highspeed 2, Highspeed 3 & Hellenic Wind είναι ακόμα ναυτολογημένοι και εργάζονται κανονικότατα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 Από σήμερα τα ταχύπλοα της Aegean Speed Lines επανδρωθήκαν από τα πληρώματα τους, για να ξεκινήσουν την ετήσια επισκευή τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now