Jump to content
Shipfriends

Πληρώματα ταχύπλοων πλοίων


Earl Granville

Recommended Posts

Μπορει να προκειται για αποφαση της εταιρειας και όχι υποχρέωσή της. Σε διάφορες περιπτώσεις εταιρείες δίνουν τέτοια μικρά "κίνητρα" ώστε να κρατήσουν στελέχη τους ή να προσελκύσουν νέα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά γνωρίζω κι εγώ, γι’ αυτό μου έκανε εντύπωση η παρουσία αρχιλογιστή στο Corsica.

Μου φαίνεται Orestis, ότι έχεις μπερδευτεί λίγο. Ο Προϊστάμενος Οικονομικός είναι ο Αρχιλογιστής.;)

Μπορεί να πρόκειται για απόφαση της εταιρείας και όχι υποχρέωσή της.

Δεν είναι απόφαση της εταιρείας αλλά υποχρέωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Μέσα σε λίγες μέρες η HSW χάνει 2 ταχυπλόους πλοίαρχους. (

Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες ότι και άλλος ένας πλοίαρχος της HSW από τα ταχύπλοα είναι να καταθέσει τα χαρτιά για τη σύνταξη. Πάμε για 3 νέους του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Εάν αληθεύουν οι πληροφορίες ότι και άλλος ένας πλοίαρχος της HSW από τα ταχύπλοα είναι να καταθέσει τα χαρτιά για τη σύνταξη. Πάμε για 3 νέους του χρόνου.

Θα βρούνε να βάλουνε. Δεν έχουνε πρόβλημα. Έχουν υπάρξει άνθρωποι που υπηρέτησαν τη Ηellenic με τον καλύτερο τρόπο. Δυστυχώς όμως αυτοί οι άνθρωποι της περίσσευαν φαίνεται και αναγκάστηκαν να αναζητήσουν αλλού στέγη. Κρίμα, γιατί οι άνθρωποι που κρατάνε στις εταιρείες τόσο καίριες θέσεις πρέπει να είναι τόσο ψηλά ώστε να μην ξεχωρίζουν πρόσωπα (σε περίπτωση που επηρρεάζονται από τα προσωπικά τους). Άλλωστε μπορείς να κρίνεις κάποιον ΜΟΝΟ όταν είσαι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ από αυτόν. Σωστά;

Link to comment
Share on other sites

Εγω γνωριζω 2 που σκεφτονται τη συνταξη απο τα ταχυπλοα της HSW και αλλους 2 που ετοιμαζονται απο τον υπολοιπο στολο. Συν τους 2 ατυχους παμε στο -6. Ανοιγουν οι δρομοι για τη νεα γενια. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Φέτος άργησε η HSW κατά ένα μήνα να βάλει πληρώματα στα ταχύπλοα, έτσι τα πληρώματα έχουν μείνει έξω 3 μήνες (σχετικό αυτό, γιατί πολλοί έχουν δουλέψει σε κάποια από τα συμβατικά πλοία της εταιρείας).

Κανονικά θα έπρεπε να είχαν βάλει από τις αρχές Ιανουαρίου, αφού όταν έδεσαν τα πλοία τέλος Οκτωβρίου απολυθήκαν όλα τα πληρώματα τους.

Βέβαια από ότι έχω μάθει φέτος μπορεί να μπουν στις 2 Φεβρουαρίου αλλά θα παραμείνουν ναυτολογημένοι μέχρι τέλος Νοέμβριου αντί για τέλος Οκτώβριου (να είμαστε καλά το Νοέμβριο να δούμε τι θα γίνει τότε).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Οι προβληματισμοί των αξιωματικών των ταχύπλοων της HSW που ανάφερε ο PERIHGHTHS μάλλον αποδείχτηκαν φρούδες:rolleyes:. Γιατί βλέποντας τα πληρώματα που έχουν επανδρώσει τα ταχύπλοα είναι τα ιδία με τις προηγούμενες χρονιές. Όποτε τα πληρώματα των ταχύπλοων δούλεψαν το χειμώνα στα συμβατικά και το καλοκαίρι ξανά επέστρεψαν στη περπατημένη οδό.:rolleyes:

Τα έλεγα εγώ πριν 4 μήνες;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Το τελευταίο διάστημα παρά πολύ αξιωματικοί (κυρίως της γεφύρας) έχουν περάσει από τα ταχύπλοα της HSW για πιστοποιήσεις και όχι μόνο σε ένα πλοίο αλλά σε όσο πιο πολλά προλάβαιναν να πιστοποιηθούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Που υπερβαίνουν τα ωράρια εργασίας το πλήρωμα του Mega Jet??

Εσείς ο ίδιος με τους χρόνους που μας δώσατε, μας κάνουν άθροισμα λιγότερο από 8 ώρες ενώ στα ταχύπλοα μπορούν να εργάζονται 8 ώρες, με maximum μέχρι 10 ώρες νομίζω (σύμφωνα με τα ωράρια των πλοίων)

Στο ανέβασμα 22/08/09 : Ώρα αναχώρησης 08.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Θήρας 12.18 Δηλαδή 3 ώρες και 42 λεπτά.

Στο κατέβασμα 25/08/09 : Ώρα αναχώρησης 20.30 ώρα κατάπλους βάσει λιμεναρχείου Ρεθύμνου 00.24 Δηλαδή 3 ώρες και 56 λεπτά. (με βεβαίωση παραβίασης ωραρίου)

Από τη στιγμή σταμάτησε τις προσεγγίσεις στο Πειραιά όντως σταμάτησε το διπλό πλήρωμα στο Mega Jet.

Σε αυτό που κυρίως διαφώνησε και όχι με εμάς αλλά με το πλήρωμα καταστρώματος του M.J. ήταν το ζήτημα που έθεσε το πλήρωμά του σχετικά με την κατάφωρη παραβίαση των συλλογικών δικαιωμάτων τους. Υπεραμύνθηκε των θέσεων της εταιρίας λέγοντας ότι μέχρι πριν 2 εβδομάδες είχε διπλό πλήρωμα και όλα ήταν καλύτερα.

Αλλά μην ξεχνάμε ότι τον Ιούλιο το δεύτερο πλήρωμα δεν εργαζόταν φουλ, μιας και μόνο 3 ημέρες το πλοίο χρησιμοποιούσε το δεύτερο πλήρωμα. Οπότε το δεύτερο πλήρωμα πληρωνόταν για να ξεκουράζεται κάποιες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως ο φίλος να μετράει μέσα και τις ώρες που μένει στην Σαντορίνη αγκυροβολλημένο σε κάποιο κόλπο του νησιού. Όπως και να έχει, είναι εξαντλητικό για το πλήρωμα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι παντα σε καποιο κολπο. Υπαρχουν και περιπτωσεις που μενει και στο λιμανι.

Τότε είναι εξαντλητικό και στα καλοκαιρινά δρομολόγια των Speedrunner II, Speedrunner IΙΙ, οπως και στα ανοιξιάτικα δρομολόγια των Highspeed??

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια μην μπλεκεστε. νομιζω πως οι ωρες παραμονης (εκτος stand by) σε ενδιαμεσο τερματικο λιμανι (πχ η μυκονος στο πειραιας συρος τηνος μυκονος) δε μετρανε στο 10ωρο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά τις περισσότερες φορές το Μεga Jet μένει εκτός λιμανιού...όπως και αρκετές το SR2! Το SR3 και όλα τα Highspeed μένουν δεμένα στα λιμάνια..οπότε μπορούν να βγούν κ όλας..είναι διαφορετικό. Τώρα για το τι μετράει στο 10ώρο δε μπορώ να γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πρώτο το Mega Jet που σταμάτησε τα διπλά πληρώματα λόγω της περικοπής των προσεγγίσεων στο Πειραιά εξαιτίας των μηχανικών προβλημάτων. Δεύτερο ήταν το Speedrunner IV, που σταμάτησε τα διπλά δρομολόγια αρχές Σεπτεμβρίου. Τη σειρά πήραν μερικά εκ των ταχύπλοων της HSW. Δηλαδή το Highspeed 2, το Highspeed 3 και το Flying Cat 1.

Ενώ το Highspeed 4 & το Highspeed 5 νομίζω ότι θα έχουν μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου ναυτολογημένα διπλά πληρώματα. (δουλεύουν τη μια ημέρα και κάθονται την άλλη??)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τα πληρώματα των ταχύπλοων της Aegean Speed Lines απολαμβάνουν την ξεκούραση της μιας και σταμάτησαν τα πληρώματα στις αρχές του Νοέμβριου. Αναμένονται να ξανά ναυτολογηθούν στις αρχές Ιανουαρίου. Ενώ στη HSW αναμένεται να σταματήσουν τα πληρώματα των ταχύπλοων στο τέλος Νοέμβριου και να ξανά ναυτολογηθούν το Φεβρουάριο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τη ξεκούραση απολαμβάνουν μόνο τα πληρώματα των ταχύπλοων Highspeed 4 & Highspeed 5. Στα αλλά ταχύπλοα Highspeed 1, Highspeed 2, Highspeed 3 & Hellenic Wind είναι ακόμα ναυτολογημένοι και εργάζονται κανονικότατα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...