Jump to content
Shipfriends

Πληρώματα ταχύπλοων πλοίων


Earl Granville

Recommended Posts

Το πλήρωμα του SpeedRunner 1, αλλάζει το Σάββατο μεσημέρι γυρνώντας από το πρωινό δρομολόγιο, το πρωινό ξαναμπαίνει μέσα τη Δευτέρα το μεσημέρι!! Δηλαδή το απογευματινό κάνει δρομολόγιο το Σάββατο στις 16:00, Κυριακή στις 12:00 και Δευτέρα 07:00!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Μέχρι φέτος οι λογιστές των ταχύπλοων της HSW της πρώτης βάρδιας, ναυτολογοντουσαν το Ιανουάριο κατά τη διάρκεια της επισκευής!! Φέτος θα ναυτολογηθούν το Μάρτιο, πριν ξεκινήσουν τα πλοία!! Ο νόμος για τα πληρώματα των ταχύπλοων αλλά λέει?? Τι άλλο θα σκεφτούν για να κάνουν οικονομία!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έχω ξεχάσει ποιός ήταν πλοίαρχος του ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ το καλοκαίρι. Θυμάται κανένας; Το πλήρωμα του πλοίου μετά την υποτιθέμενη βλάβη τι απέγινε; Βρίσκεται διασκορπισμένοι σε άλλα καράβια της εταιρείας ή πήραν τον δρόμο τον μακρύ;

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα μπήκε από 3/2, αλλά κάτι ακούγεται για μειωμένο χρόνο σύμβασης."Ξυπνήσανε" κι'αυτοί φαίνεται!!!

Λοιπόν,παρ'όλα αυτά απ'οτι φαίνεται,η συγκεκριμένη εταιρεία τον προσέχει τον κόσμο της.Άκουσα κάτι πραγματικά πρωτότυπο και γιατί όχι και πρωτοπόρο,σχετικά με τον χρόνο σύμβασης....μένει να επιβεβαιωθεί.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Κάποια μέλη πληρώματος του Speedrunner 1 αντικαθιστούνται από το δεύτερο πλήρωμα, για εξοικείωση του πληρώματος!! Το πρώτο θα είναι έξω μέχρι τις 26 Ιουνίου που θα ξεκινήσει τα διπλά δρομολόγια αλλά θα πληρώνεται!!

Σε αντίθεση με άλλης εταιρείας πληρώματα ταχύπλοων που βγαίνουν σε άδειες άνευ αποδοχών!!!

Link to comment
Share on other sites

Ε οχι και θα πληρωνεται!!!!! ποιος σας τα ειπε αυτα ρε παιδια?!?! εκτος εαν εννοειται τον καπετανιο και τον α' μηχ. που "φροντισαν" να τακτοποιηθουν παρασκηνιακα.Απλα καταφεραν να μειωσουν τον χρονο απασχολησης στους οκτω μηνες,αντι των αρχικα 10 υπεσχημενων.Βεβαια,τυπικα και μεχρι την "απελευθερωση" εχουν ολοκληρο πληρωμα 10 μηνες.Του χρονου θα ερθει και η σειρα των "υπολοιπων" και βεβαια ολα αυτα θα συνοδευτουν και απο καποιο γενναιο συμμαζεμα (βλεπε:περικοπες αποδοχων).Καλοφαγωταααα και καλα ταξειδια...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αρχική σημοσίευση από Panagia Ekatontapiliani

Κάποια μέλη πληρώματος του Speedrunner 1 αντικαθιστούνται από το δεύτερο πλήρωμα, για εξοικείωση του πληρώματος!! Το πρώτο θα είναι έξω μέχρι τις 26 Ιουνίου που θα ξεκινήσει τα διπλά δρομολόγια αλλά θα πληρώνεται!!

Σε αντίθεση με άλλης εταιρείας πληρώματα ταχύπλοων που βγαίνουν σε άδειες άνευ αποδοχών!!!

4 εβδομάδες τώρα προσπαθώ να εντοπίσω τα χαρούμενα μέλη του πληρώματος που πληρώνονται 2 μήνες από την “καλή” εταιρία για να κάθονται. Δυστυχώς δεν εμφανίζονται σε κανένα ναυτολόγιο, συνεπώς 2 σενάρια υπάρχουν:

1. Δεν ναυτολογήθηκαν ποτέ.

2. Με τους μισθούς που πήραν και χωρίς να έχουν δουλειά, έχουν πάει διακοπές στη Μύκονο….

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Έχω μια απορία για τα πληρωματα των ταχυπλοων.

Στα ταχύπλοα τι δουλειά έχει ο καμαρωτός να τοποθετεί τη σκάλα αποβίβασης και η πλοιοσυνοδός να τη προσδέσει στο σκάφος:D !! Αυτή η δουλειά είναι των ναυτών!!

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Ετσι ειναι. Με 3 πληρωματα θα κανουν διπλα δρομολογια και τα 2 ταχυπλοα. Οχι ομως ολες τις μερες για να προλαβαινουνε να ξεκουραζονται και λιγο

Προς το παρόν το πλήρωμα που είναι απογευματινή βάρδια στο Speedrunner I, αποναυτολογείται από το Speedrunner I και ναυτολογείται στο Speedrunner II. Αυτό δε θα συνεχιστεί για πολύ λογικά, γιατί περιμένουν να πάρουν την έγκριση από το ΥΕΝ, για να μη κάνουν όλες αυτές τις διαδικασίες 3 φορές την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Δεν ρώτησα για τα γαλόνια του, αλλά για το ποια λογική έχει να έχει αρχιλογιστή το ταχύπλοο. Πόσους οικονομικούς δηλαδή έχει μέσα;

Link to comment
Share on other sites

Τα ταχυπλοα (που εχουν γκαραζ) εχουν 2 οικονομικους αξιωματικους (Προισταμενο Οικονομικο & Β' Οικονομικο). Απο φετος ο Προισταμενος Οικονομικος πρεπει να εχει και του διπλωμα του προισταμενου.

Εκτος απο τα ταχυπλοα επιβατηγα (τυπου Flying Cat, Sea Jet) εχουν μονο ενα και αυτος ειναι Β' Οικονομικος. Τα δελφινια δεν εχουν καθολου Οικονομικο Αξιωματικο. Τη δουλεια του λογιστη τη κανουν οι πλοιοσυνοδοι, που σε μερικες περιπτωσεις ειναι Δοκιμοι Οικονομικοι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...