Jump to content
Shipfriends
ΣΕΙΡΙΟΣ

Ρυμουλκά - Ναυαγοσωστικά

Recommended Posts

Εντάξει, τέτοιες συμφωνίες αποτελούν νέο και επίτευγμα όταν επιτυγχάνονται εν μέσω ανταγωνισμού. Όταν επιτυγχάνονται εν μέσω μονοπωλίου στις συγκεκριμένες υπηρεσίας, δεν το λες και επιτυχία. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τελευταίο από μια υπέροχη τριάδα.... πολύ δυνατά για την εποχή τους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιγο δύσκολο να αγοράσει καποιο που ηδη εχει διαλυθεί ... απλα το είχε αναλάβει τη διαχείρηση του για μερικά ταξίδια και καποιες ρυμουλκησεις δλδ.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 νεότευκτα ελληνικά ρυμουλκά εγκαινιάστηκαν από την Spanopoulos Group

Quote

Ένα ακόμη μεγάλο επιχειρηματικό άλμα πραγματοποίησε η Spanopoulos Group των αδελφών Μιχαήλ και Ιγνάτιου Σπανόπουλου, Όμιλος ο οποίος δραστηριοποιείται εδώ και πάνω από 50 χρόνια μεταξύ άλλων στον τομέα των ναυπηγήσεων, της ναυπηγοεπισκευής και της ρυμούλκησης.

Ο Όμιλος πραγματοποίησε την Πέμπτη 11 Ιουλίου την παρουσίαση των τριών υπερσύγχρονων ρυμουλκών της, τα οποία ναυπηγήθηκαν στο Πέραμα. Ο λόγος για τα CHRISTOS XLV, CHRISTOS XXX και CHRISTOS XXXI, ρυμουλκά μήκους 29 και 27 μέτρων, τα οποία θα επιχειρούν στη Μεσόγειο και στη Μαύρη Θάλασσα, άνω και τα 3 ρυμουλκά θα φέρουν την ελληνική σημαία.

Στα εγκαίνια παρευρέθησαν μέλη της ναυτιλιακής κοινότητας και πολλοί φίλοι της οικογένειας, όπου μετά το πέρας του αγιασμού είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στα ρυμουλκά, να συνομιλήσουν με το πλήρωμα και να δώσουν τις θερμότερες ευχές τους.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δούμε αν μπορεί κανένας χριστιανός(ή άλλο θρήσκευμα δεν κολλάω εγώ σε τέτοια:D) να με βοηθήσει να ανακαλύψω την ταυτότητα αυτού εδώ του ρυμουλκού, το βλέπουμε δεμένο στο Portoferraio της νήσου Elba πρίν 2 χρόνια. Το LI 6656D που βλέπουμε στην πρύμη είναι μάλλον το νηολόγιο, όνομα όμως πουθενά. Έτσι όπως είναι βαμμένο προφανώς και δεν εκτελεί χρεή ρυμουλκού λιμένος αλλά μάλλον έχει κάποιον τουριστικό ρόλο. Το σουλούπι παραπέμπει σε πρώην ρυμουλκό του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Καμιά ιδέα κανείς?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος το LI 6656D σημαίνει Livorno με αριθμό νηολογίου 6656D. Οπότε το συγκεκριμένο είχε ιταλική σημαία τότε. Αν εκτελεί χρέη ρυμουλκού λιμένα δύσκολη η αναζήτηση της τύχης του

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμένα πιο πολύ κοτερά..τσι μου θυμιζει ελέω νηολογιου παρά ρυμουλκάσι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως τα μόνα δύο που βρήκα με αντίστοιχο νηολόγιο είναι δύο κότερα που έχουν νηολόγιο LI 4 ψηφία και D στο τέλος. το Benedycta (1000904) με νηολόγιο LI6150D και το BACS II (1000772) με νηολόγιο LI6141D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι σίγουρα κότερο/τουριστικό κάποιας μορφής, δεν έχει fenders κλπ για να είναι ρυμουλκό. Ούτε και το βάψιμο παραπέμπει σε ρυμουλκό λιμένος.

UPDATE

 

Έλα, το βρήκαμε

http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2187648
 

Αυτό το βρήκα εδώ

Quote

Nel nome si racchiude tutta la metafora di questo rimorchiatore canadese di 23 metri del 1942: Strong. L’imbarcazione, ristrutturata completamente nel 2004, ha quattro confortevoli cabine con bagno, aria condizionata e riscaldamento, tv al plasma, un tender di 7,60 metri e due motori che la spingono a 10 nodi. Strong viene noleggiato, con l’equipaggio composto da un comandante, un marinaio e una hostess/cuoca, per 15 giorni a 10.000 euro in bassa e 20.000 in alta stagione. La base nautica è all’Elba per itinerari nel Tirreno centrale (Oceanica Srl, tel. 0571.90.40.13, cell. 335.29.01.99).

 

 

Λέει πως μπορεί κανείς να το νοικιάσει για 15 μέρες με συνολικά 10,000 ευρώ. Είναι Καναδέζικο σκαρί του 1942, 4 καμπινες.

Edited by Nick the Greek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα αλλα ομως τα  Cronus,Eclipse και Olympic,είναι πρώην της Bourbon.Τα βρίσκει κανεις ποια ακριβώς ειναι ομως?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Cronus Z (IMO No: 9377614) είναι το πρώην Bourbon Thetys του 2007

Το Eclipse Z (IMO No: 9351191) είναι το πρώην Bourbon Themis του 2007

To Olympic Z (IMO No: 9351206) πρέπει να είναι το πρώην Bourbon Thalie του 2007(για το τελευταίο δεν είμαι 100% σίγουρος)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μικρής έκτασης θαλάσσια ρύπανση από το Ρ/Κ Κλαιρη Τ στην Ελευσίνα

Quote

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ελευσίνας ότι το Ρ/Κ “ΚΛΑΙΡΗ Τ” Ν.Π.8983, το οποίο βρισκόταν πρυμνοδετημένο στην περιοχή “ΒΛΥΧΑ” Ελευσίνας, παρουσίασε δεξιά κλίση.

Στο σημείο έσπευσαν στελέχη και περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. της οικείας Λιμενικής Αρχής, ενώ πέριξ του πλοίου ποντίστηκε πλωτό φράγμα από ιδιωτική εταιρεία συνεργαζόμενη με τον Οργανισμό Λιμένος Ελευσίνας, καθώς επίσης και απορροφητικό φράγμα και απορροφητικά υλικά της οικείας Λιμενικής Αρχής. Στην περιοχή έσπευσε και αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. της Λιμενικής Αρχής Πειραιά. 

Μετά τον εντοπισμό εντός του φράγματος ρύπανσης από ποσότητα ελαφρών πετρελαιοειδών και μικροποσοτήτων μαύρων πετρελαιοειδών σε έκταση περίπου 40 τετραγωνικών μέτρων, τοποθετήθηκε και έτερο πλωτό φράγμα πέριξ του πλοίου.

Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνέχεια ενημέρωσης για την μικρής έκτασης θαλάσσια ρύπανση από Ρ/Κ πλοίο στην Ελευσίνα

Quote

Αναφορικά με το Ρ/Κ ''ΚΛΑΙΡΗ Τ'' Ν.Π. 8983, το οποίο ενώ βρισκόταν πρυμνοδετημένο στην περιοχή ''ΒΛΥΧΑ'' Ελευσίνας, παρουσίασε βραδινές ώρες χθες δεξιά κλίση, και στη συνέχεια εντοπίστηκε εντός φράγματος ρύπανση από ποσότητα ελαφρών πετρελαιοειδών και μικροποσοτήτων μαύρων πετρελαιοειδών σε έκταση περίπου 40m2, γνωρίζεται ότι διαπιστώθηκε η ημιβύθισή του.

Από τη Λιμενική Αρχή Ελευσίνας που διενεργεί την προανάκριση σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.Δ.712/70(Α΄237), έχει οριστεί πραγματογνώμονας καθώς και βοηθός πραγματογνώμονα καταδυτικού συνεργείου προς υποβοήθησή του προκειμένου εξακριβωθούν τα αίτια και οι συνθήκες της ημιβύθισης.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχεδόν όλος ο στόλος της Lyboussakis Tugs ήταν το Σάββατο στο μόλο της ΔΕΗ (έλειπε μόνο το Έκτωρ). Στη μια τριάδα είναι το νέο Λέων, το Ταξιάρχης και το Λυμπουσσακης Χίος και στη δεύτερη τριάδα είναι τα παροπλισμένα Λέων, Ιάσων και Χίος Ι.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/20/2019 at 1:41 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τα δυο ρυμουλκά του ναυπηγείου του Σκαραμαγκά, το Τιτάν (ΙΜΟ Νο: 5362295) και το Κρόνος (ΙΜΟ Νο: 5082388), πλέον ήρθαν στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου στη Σαλαμίνα.

Το Κρόνος και το Τιτάν παραμένουν στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου, αλλά η ηλικία των πλοίων δεν νομίζω ότι αφήνει πολλές ελπίδες να επαναδραστηριοποιηθούν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Ocean Surveyor (IMO No: 9182215) είναι ναυπηγημένο το 1999 στο ναυπηγείο Appledore της στην Αγγλία με το όνομα Toisa Crest. Το πλοίο φοράει δυο κύριες μηχανές Wartsila 6L26 (5.228 BHP), που του δίνουν μεγίστη ταχύτητα 12 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 73.08 μέτρα και πλάτος 16.05 μέτρα και ανήκει στην MARITECH INTERNATIONAL LTD με έδρα τη Κύπρο. Το πλοίο αγοράστηκε το Νοέμβριο του 2018 με κόστος 750.000 USD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περσέας και ΕΘΥ VI είναι στην κοινοπραξία ή είναι ελευθέρας βοσκής?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω ότι δουλεύουν ανεξάρτητα από τη κοινοπραξία Med Tugs και πρέπει να δουλεύουν μαζί με το Captain Dimitris, που ήρθαν όλα από τη Σούδα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η μηπωs με το Νικολαοs B γιατι αράζουν ολα στο ιδιο σημειο?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...