Jump to content
Shipfriends

Ρυμουλκά - Ναυαγοσωστικά


ΣΕΙΡΙΟΣ

Recommended Posts

Και ένα ρυμουλκό πλοιοκτησίας του ΟΛΠ του Rotterdam:D, πρόκειται για το RPA 14(IMO 8306412) με τα αρχικά RPA να παραπέμπουν στο Rotterdam Port Authority. Είναι χτισμένο το 1985 στα ναυπηγεία Gorter Machinefabriek και φέρει 2 μηχανές Caterpillar. Πάντα με την ίδια πλοιοκτησία σε όλη του την εργασιακή ζωή και μια μοναδική αλλαγή ονόματος το 2002 όταν και έχασε το πρώτο του όνομα που ήταν Havendienst 19. 

Link to comment
Share on other sites

Ένα ακόμη ρυμουλκό του στόλου της Kotug στις οθόνες σας, ονομάζεται Smit Ebro(ΙΜΟ 9476408) και το όνομά του μαρτυρά την σύμπραξη της Kotug με την Smit Towage. Είναι χτισμένο το 2009 στη Ρουμάνικη μετενσάρκωση των Ολλανδικών ναυπηγείων Damen με αριθμό γιάρδας 1158 και το ίδιο πάντα όνομα. Διαθέτει 2 κύριες μηχανές Caterpillar. 

Link to comment
Share on other sites

On 5/26/2018 at 2:25 PM, Petros P said:

Στου Σπανοπούλου στη Σαλαμινα ειναι το Adwa . Καινουρια αγορά ; 

https://www.marinetraffic.com/el/ais/details/ships/shipid:659997/mmsi:428150753/imo:9041344/vessel:ADWA

Πήρε η Netta τη Γιουροβυζιον , τους παιρνουμε τα ρυμουλκα.. :P   Sufa κα Gaash έρχονται. Απο οτι μαθαίνω ειναι voith sneider οπως το XLI και το XLII .

 

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να δούμε εδώ ένα κομμάτι που δουλεύει σαν πλοίο εφοδιασμού των πηγαδιών της Αδριατικής, στα ανοιχτά της Ιταλικής ακτής. Πρόκειται για το Ievoli Grey(IMO 9608788) που εδώ προχωρά πρός τα ενδότερα της Ravenna. Είναι χτισμένο το 2013 για την γνωστή Ιταλική εταιρεία Marnavi στα Ναυπηγεία ABG της cricketομάνας Ινδίας(354 αριθμός γιάρδας). Φοράει 2 μηχανές Wartsila των 9,014 ίππων. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/19/2011 at 4:53 PM, Nick the Greek said:

Πρώτ΄απ' όλα από τα ρυμουλκά της Βενετίας, εν προκειμένω βλέπουμε τα Emilio Panfido

Τον Αιμίλιο τον Πανφίδο(ΙΜΟ 6914801) λοιπόν, τον έχουμε δεί και στο παρελθόν. Σήμερα θα τον δούμε όμως σε ακόμη καλύτερες -ελπίζω- φωτογραφίες και μάλιστα επετειακές μια και διανύει πια το 50ό έτος της ηλικίας του. Golden Jubilee λοιπόν για το rimorchiatore που εδώ περνάει από μπροστά μας στα νερά της Βενετίας. Εϊναι χτισμένο Ιανουάριο του 1969 στην Ολλανδία, στο ναυπηγείο Bodewes Millingen με αριθμό 670 και 2 μηχανές Kloeckner - Humboldt - Deutz των 900 ίππων η κάθε μία. Το περίεργο εδώ είναι πως είναι χτισμένο μεν στην Ολλανδία αλλά δε δούλεψε ποτέ εκεί μια και ήταν παραγγελία των Ιταλοί, παραδόθηκε λοιπόν και ήρθε καρφί στην Ιταλία. Δουλέυει ακόμη για λογαριασμό της Federazione Italiana Armatori di Rimorchiatori ή αλλιώς Federimorchiatori. Περίεργο όνομα και στήσιμο μια και απ' ότι διαβάζω πρόκειται για μια ένωση πλοιοκτητών ρυμουλκών σε διάφορα Ιταλικά λιμάνια. Όπως και να έχει το πράγμα, Χρόνια σου Πολλά, Emilio Panfido.

Link to comment
Share on other sites

Η Federimorchiatori, εκτός από 50-χρονα ρυμουλκά, έχει και πιο καινούρια, όπως τον Giovanni τον Calderan που εδώ βλέπουμε εν πλώ κοντά στη Γαληνοτάτη. Έχει ΙΜΟ 9449003 και είναι χτισμένος το 2010 στο ναυπηγείο Union Naval της Valencia με αριθμό 471. Το μοναδικό της ιστορίας είναι ότι το πλοίο είχε πρώτο όνομα το Solan και αρχικά ήταν παραγγελία της τοπικής κυβέρνησης των Shetland Islands στα βόρεια της Σκωτίας. Το 2016 όμως, έφυγε από τα κρύα, και ήρθε σε πιο ζεστά κλίματα. Εδώ βρίσκεται μέχρι και σήμερα με τις 2 MAN B&W που του δίνουν 14 κόμβους ταχύτητα, σπάνιο για μη ναυγοσωστικό ρυμουλκό. Βαριά και στιβαρή κατασκευή.   

Link to comment
Share on other sites

Για τους φίλους των ρυμουλκών με Καταλανικά ονόματα:D, να παρουσιάσουμε απόψε το Montbrio, που παίρνει το όνομά του από ένα χωριό στα περίχωρα της Tarragona. Έχει ΙΜΟ 9361299 και είναι μέλος του στόλου της Rebarsa από το 2007 οπότε και χτίστηκε στα Astilleros Zamakona της χώρας των Βάσκων με αριθμό 636. Στο κράτος της Καστίλλης, τίποτα δηλαδή:D. Διαθέτωμεν επίσης 2 μηχανές Rolls Royce και ένα ωραιότατο γαλάζιο χρώμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Για να δούμε αν θα βρεθεί κανένας Χριστιανός(η Μωαμεθανός, δεν έχω εγώ τέτοια θέματα:D), να μας πεί ποιό είναι αυτό το ρυμουλκό που είναι μισοβυθισμένο στον Τύμβο της Σαλαμίνας? Κοιτώντας τη λίστα με τα ναυπηγήματα που παρέθεσε ο Π100, δε βλέπω κανέναν υποψήφιο που να ταιριάζει απόλυτα.

Link to comment
Share on other sites

Τέσσερα νέα ρυμουλκα της Svitzer Tanger Med που ναυπηγήθηκαν στο ναυπηγείο Sanmar στη Τουζλα, παραδόθηκαν και ξεκίνησαν πριν λίγες ημέρες από τη Τουζλα με προορισμό τη Tanger Med, όπου θα δουλέψουν εκεί. 

Πρόκειται για το Svitzer Tanger (IMO No: 9831880), Svitzer Tetouan (IMO No: 9831892), Svitzer Chefchaouen IMO No: 9831907) και Svitzer Al Hoceima (IMO No: 9831919).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Μέσα σε δυο μήνες έχουν έρθει στο ναυπηγείο του Σπανοπουλου τρία Αλβανικά ρυμουλκά για εργασίες συντήρησης. Πρώτο είχε έρθει το Adriatik (ΙΜΟ Νο: 7800564) και έφυγε στις 7 Σεπτεμβρίου για το Δυρράχιο. Δεύτερο είχε έρθει το Epidamn (ΙΜΟ Νο: 8120595) και έφυγε στις 28 Σεπτεμβρίου για το Δυρράχιο. Και σήμερα έρχεται το Iliria (ΙΜΟ Νο: 7817139)

Link to comment
Share on other sites

On 10/18/2018 at 9:53 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Αχιλλέας παρέλαβε από το Πέραμα το ρυμουλκό Σεκαβιν 1 (IMO No: 5398660) και ένα παλιό σκάφος του λιμενικού, για να τα πάει στον Αλιαγα.

Ας δούμε το Sekavin I στην παραλία του Αλιαγα, με τελευταίο όνομα Eka. To Sekavin Ι είχε ναυπηγηθεί το 1961 στο ναυπηγείο Grangemouth Dockyard στη Σκωτία

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κοινοπραξία «Med Tugs»: Επόμενος σταθμός Πάτρα, και στο Λονδίνο το 2019

Quote

Το λιμάνι της αχαϊκής πρωτεύουσας, η Πάτρα, είναι ο επόμενος σταθμός της Κοινοπραξίας ρυμουλκών-ναυαγοσωστικών σκαφών «Med Tugs».

Το πρώτο ρυμουλκό-ναυαγοσωστικό σκάφος της θα καταπλεύσει την επόμενη εβδομάδα εκεί και θα μετασταθμεύει πλέον μόνιμα.

Εντός του Δεκεμβρίου, άλλο ένα ίδιο σκάφος της κοινοπραξίας θα «μετακομίσει» και αυτό στην Πάτρα.

Και τα δύο σκάφη είναι ιπποδύναμης 5.000 ίππων το καθένα.

Εξάλλου, στη διάρκεια του 2019 η κοινοπραξία θα επεκτείνει τη δραστηριότητά της στο Λονδίνο, όπως προέβλεπε το αρχικό πλάνο της, με στόχο να εμβαθύνει τη σχέση της με τα P&I Club και Hull Club, παρέχοντας καλύτερες, ταχύτερες και ανταγωνιστικότερες εξειδικευμένες Β2Β υπηρεσίες ναυαγιαιρεσίας παντός τύπου.

Η κοινοπραξία «Med Tugs», στην οποία μετέχουν οι εταιρίες Vernicos Tugs & Salvage, Spanopoulos Group, Lyboussakis Towage & Salvage και Karapiperis Towage & Salvage, είναι μία από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη της Μεσογείου, καθώς διαχειρίζεται στόλο 30 σκάφη ειδικών τύπων, μεταξύ των οποίων ρυμουλκά, ναυαγοσωστικά, καταπολέμησης θαλάσσιας ρύπανσης κι αποκομιδής υγρών καταλοίπων πλοίων.

Και οι τέσσερις εταιρείες συνολικά παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε περισσότερα από 40.000 πλοία ετησίως τα οποία προσεγγίζουν στην Ελλάδα. Απασχολούν σχεδόν 300 ναυτικούς, ενώ διαθέτουν κι ένα ισχυρό και έμπειρο στελεχιακό δυναμικό στην ξηρά, το οποίο είναι έτοιμο να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επίπεδου.

 

Link to comment
Share on other sites

Εκ πρώτης οψεως απο τους 5000 hp που λέει είτε τα 2 Αλεξάντερ που ειναι 4800 θα πάνε στην Πάτρα, η το Βερνικος Ωκεανός που ειναι 5000 .

Του Σπανόπουλου κανενα απο τα υπάρχοντα δεν ειναι 5000 , δε ξέρω αν το Christos LII είναι,δε μπορώ να βρώ την ιπποδύναμη.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 11/8/2018 at 4:27 PM, Petros P said:

Και τώρα πάλι απο Σαλόνικα πάει το Σπύρος Λέκκας και μια μικρή υδροφόρα για κόψιμο στας Σελίμιας παραλίας

Να δούμε το Σπύρος Λέκκας στη παραλία του Αλιαγα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μετά τo CM Kurik, τo CM Pelios αλλά και το CM Mehran, έχουμε άλλα δύο ρυμουλκά της ίδιας πλοιοκτήτριας εταιρείας που κάνουν συντήρηση στο ναυπηγείο του Σάββα. Παρεπιπτόντως η εταιρεία είναι η CMI Offshore Marine Ltd με έδρα το Azerbaijan και ελληνικό παράρτημα στα Βριλήσσα, φέρεται δε να έχει στο στόλο της συνολικά 11 κομμάτια από καθαρά ρυμουλκά. Τα δύο ρυμουλκά είναι τα ακόλουθα:

 

CM Pecos (IMO 9741217): Χτισμένο το 2014 στο Κινέζικο ναυπηγείο Bengbu Shenzhou Machinery Co(1534), φέρει 2 μηχανές Yanmar των 3,200 ίππων και ενδεικτικής κατανάλωσης 7 τόνων το 24ωρο με ταχύτητα 12 κόμβων. Σημαία Kazakhstan, νηολόγιο Aktau και προηγούμενό του όνομα το TS Pecos.

 

CM Heather (IMO 9431927): Χτισμένο το 2007 στο Μαλαισιανό ναυπηγείο Forward Marine Enterprise(FM-29), φέρει 2 μηχανές Cummins των 3,200 συνολικά ίππων. Είχε χτιστεί σαν Sea Royal για εταιρεία του Bahrain και μετονομάστηκε σε CM Heather το 2009. Αξιοσημείωτο πως έχει αλλάξει διάφορες σημαίες, Νήσων Μάρσαλ, Τουρκμενιστάν, Αζερμπαιτζάν, Ρωσίας, ενώ τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν φαίνεται τι σημαία έχει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στo AIS φαινεται να βρισκεται στου Σπανοπουλου ενα ρυμουλκο με ονομα ΓΑΛΑΖΙΑ ΑΚΤΗ ,χωρις περισσοτερα στοιχεια.Χοντρικα πρεπει να ειναι διπλα ή κοντα στο ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ.

Ξερουμε τι ειναι αυτο ή αν εχει μετονομαστει το ΚΑΠΕΤΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ;

Link to comment
Share on other sites

Το Γαλάζια Ακτή (Νηολόγιο Πειραιά 2090)δεν είναι κάποιο ρυμουλκό άλλα όπως μπορούμε να δούμε στη φωτογραφία αυτή είναι μια πλατφόρμα με τη δεξαμενή πάνω της.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συμβόλαιο με τρεις από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών στο κόσμο, έκλεισε η ελληνική κοινοπραξία ρυμουλκών ναυαγοσωστικών, Med Tugs, στην οποία συμμετέχουν η εταιρεία Vernicos Tugs, Spanopoulos Group, Lyboussakis Towage & Salvage και Karapiperis Towage & Salvage.

Η συμφωνία αφορά τις εταιρείες Mediterranean Shipping Company, CMA CGM, και Happag Lloyd και την εξυπηρέτηση των πλοίων τους στην Ελλάδα, έχει διάρκεια πέντε ετών και θα εξασφαλίσει έσοδα στην κοινοπραξία άνω των 15 εκατ. ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει, τέτοιες συμφωνίες αποτελούν νέο και επίτευγμα όταν επιτυγχάνονται εν μέσω ανταγωνισμού. Όταν επιτυγχάνονται εν μέσω μονοπωλίου στις συγκεκριμένες υπηρεσίας, δεν το λες και επιτυχία. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...