Jump to content
Shipfriends

Ναυλαγορά


Recommended Posts

Όλοι αυτές τις μέρες αυτό συζητάνε. Έχουν κλεισμένα capes στα 15 και στα 20.. Ξέρω περιπτώσεις που είναι κοντά στα 25..Δεν βγαίνει η πράξη.. 

Φήμες λένε ότι κάποιοι μεγάλοι φλερτάρουν με την χρεωκοπία.. Πράγμα που θα είχε γίνει από καιρό αν δεν είχαν πέσει στα τάρταρα οι τιμές καυσίμων 

Link to comment
Share on other sites

Έχουν κυκλοφορήσει κάποιες φωτο σήμερα, όπου ένα bulk carrier φορτώνει ολόκληρα δέντρα και φυτά(!!) από την Ταυλάνδη για PG(εικάζεται). Τα αμπάρια μοιάζουν με ζούγκλα, ομολογώ δεν το έχω ξαναδεί αυτό, εκτός κι αν είναι φωτομοντάζ. Αν είναι αληθινό, αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως πενία τέχνας κατεργάζεται. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Έχω αναφέρει κάμποσες φορές πόσο ψιλικατζήδικα χρήματα είναι η ακτοπλοία στο πλαίσιο της ναυτιλίας σαν ευρύτερο τομέα. Ας δώσουμε ένα ακόμη παράδειγμα Έλληνα πλοιοκτήτη που δεν δραστηριοποιείται στην ακτοπλοία. Πρόσφατα έκλεισε δουλειά για 2 κοντεινεράδικα με μεγάλο ναυλωτή του εξωτερικού για ναύλωση 5ετίας με ημερήσιο ναύλο γύρω στα 44 χιλιάρικα απ' ότι κυκλοφόρησε στο ταράφι. Αυτά τα 2 πλοία με φουσκωμένους υπολογισμούς πρέπει να του κοστίζουν γύρω στα 12 χιλιάρικα την ημέρα οπερέσιο και capital cost συμπεριλαμβανομένων. Κέρδος 32 χιλιάρικα την ημέρα, βγάλε 5% μεσιτικά κλπ πάμε στα 30,400 καθαρό κέρδος το οποίο σε βάθος 5ετίας πάει στα 55.5 εκατομμύρια δολλάρια για κάθε πλοίο. Σε μια αγορά σαν τη σημερινή, καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό. Και καταλαβαίνετε γιατί πλοιοκτήτες όπως οι Στεφάνου για παράδειγμα που πατάνε και στις δύο βάρκες, τους είναι σχετικά απλή απόφαση να αποεπενδύσουν από την ακτοπλοία. Αντίστοιχα βέβαια σε άσχημες περιόδους χρειάζεται στομάχι αλλά τέλος πάντων, κέρδη και ζημίαι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

Έσκασε σήμερα η είδηση της συγχώνευσης δύο εκ των μεγαλυτέρων ονομάτων στο χώρο της ναυλομεσιτείας. Από τη μία η Ελβετική(καλά, Ιταλοί την έχουν) Ifchor και από την άλλη η Galbraiths. Λογική σύμπραξη, η Ifchor πολύ δυνατή στα φορτία και από την άλλη η Galbraiths πολύ δυνατοί σε analytics και σε S&P, είναι ένα από τα 5 μεγαλύτερα μαγαζά παγκοσμίως. Το παγκόσμιο trend είναι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 10/4/2022 at 2:15 PM, gtogias said:

400 χιλιάδες ντόλαρς την ημέρα για το Yiannis. Πρέπει να είναι ρεκόρ ναύλου για τα πλοία της κατηγορίας του. 

 

Τελικά τσάμπα το δώσανε:D. Τo LNG index του Baltic για τη γραμμή US Gulf - Ευρώπη ξεπέρασε τα 500 χιλιάρικα την ημέρα, για την ακρίβεια πήγε στα 509 χιλιάρικα. Την ίδια στιγμή σύμφωνα με τους Clarksons, τα VLCC που σποτάρουν και έχουν scrubber, ξεπέρασαν τις 100 χιλιάδες δολλάρια την ημέρα. Και με αυτά θυμήθηκα κάποτε που οι Χιώτες πίεζαν τον Τσάκο να αγοράσει και να βάλει φέρρυ από τον Πειραιά για τη Χίο. Επενδυσάρα:D, καταλαβαίνετε τι σκέφτονται τέτοιου τύπου εταιρείες όταν ακούνε κάτι τέτοια, ενώ παίζουν σε νούμερα σαν αυτά.

 

Link to comment
Share on other sites

Έντονα φημολογείται στις ναυτιλιακές πιάτσες του Πειραιά , επικείμενη σύμπραξη ή πιο καλά Joint Venture μεταξύ Αγγελικής Φράγκου και Μαρίας Αγγελικούση.

Αν όντως αυτή η φημολογία περί σύμπραξης των δυο Καρδαμυλίτισσων (εκτός των άλλων η Α. Φράγκου είναι δεύτερη εξαδέλφη με την Μ. Αγγελικούση) πάρει σάρκα και οστά , το νέο σχήμα θα απαριθμεί κοντά στα 400 βαπόρια και αυτόματα θα ανακηρυχθεί παγκόσμιος κολοσσός .

Θα μου πείτε τώρα τι σχέση μπορεί να έχουν όλα αυτά με την ναυλαγορά.... Το Joint Venture θα λειτουργεί με αυτόνομο και κοινό για τις δύο πλευρές chartering , οπότε σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε κανείς να του δώσει την ιδιότητα ενός εκ των ρυθμιστών της αγοράς ή καλύτερα ενός εκ των Market Maker.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...