Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Κρίμα όλα τα πλοία που φτιάχνονται στην Ελλάδα να πρέπει να περάσουν 5 και 10 χρόνια στις ντάνες για να αποπερατωθούν. Από το ναυπηγικό γραφείο shipinvestigation.gr όπου υπάρχει και ένα GA του υπό κατασκευή πλοίου, επιβεβαιώνουμε ότι το αρχικό όνομα που θα λάμβανε είναι το ΘΕΟΜΗΤΩΡ.

Edited by Nick the Greek
tag
Posted (edited)
...σε ασχημη κατασταση ειναι και το μικρο φερρυ που βρισκεται τοσο καιρο εκει.Το βαπορακι εχει παρει καμια 20αρια μοιρες κλιση οπως φαινεται και στις φωτο(1,2,3)
ενώ το αγνώστου ονόματος ημιτελές Ε/Γ-Ο/Γ που έχει φτιαχτεί στου Σάββα και που πριν λίγο καιρό εδώ είχαμε διαβάσει κάποια νέα του, εξακολουθεί να παραμένει στα αζήτητα της Ελευσίνας.

αφου μαθαμε και το ονομα του, ας το εχουμε σε ξεχωριστο θεμα να το παρακολουθουμε. μπορει καποτε να αποπερατωθει. (εδω και η γωνια του στο gallery)

08072008%28002%29.jpg

(η φωτο απο το shipinvestigation)

Edited by proud_ionian
link
  • 8 months later...
Posted (edited)

Το μόνο που ίσως μπορούμε να πούμε "νέο", είναι ότι το καραβάκι βρίσκεται ανάμεσα σε δύο "νάρκες".

Στα αριστερά του, ανάμεσα σε αυτό και το ANNA MARU, βρίσκεται ημιβυθισμένο το ΚΑΜΕΛΙΑ και δεξιά του το επίσης ημιβυθισμένο ΒΙΟΛΕΤΤΑ. Kαι τα δύο "υπό γωνία" προς τα ύφαλα του, και έτσι και ξεσύρει λίγο δεξιά - λίγο αριστερά με κανέναν περίεργο άνεμο, το βλέπω να πηγαίνει κι αυτό να τους κάνει παρέα στα ραδίκια του βυθού της Ελευσίνας.

gallery_2102_961_137553.jpg

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Posted

Και από τη φωτογραφία του Σείριου διακρίνονται ήδη πάνω του αρκετά παράσημα από τους γείτονες. Κρίμα και πάλι.

  • 3 months later...
Posted

Συγκρίνοντας μια φωτογραφία από το 2010 και μια πρόσφατη, παρατήρησα κάποιες διαφορές στο Θεομήτωρ. Οι καταπέλτες και οι σκάλες που οδηγούν στα καταστρώματα έχουν βαφτεί μπλε πλέον. Ενώ στη δεξιά μπάντα παρατήρησα κάποιες μικρο διαφορες στις λαμαρίνες (προφανώς για να επισκευάσουν ζημιές που προκληθήκαν από το ημιβυθισμένο Βιολέτα δίπλα του)

Posted

Συνεπώς κάποιοι έκαναν κάποιες δουλειές πάνω στο πλοίο,πράγμα που σημαίνει ότι έστω και υποτυπωδώς,υπάρχει μέριμνα γι'αυτό.

Ξέρουμε σε ποιόν/ποιούς ανήκει;

Κρίμα πάντως να κάθεται έτσι ημιτελές,θα μπορούσε να έχη φτιαχτεί και δρομολογηθεί.Από το μέγεθός του βλέπω ότι θα ήταν κατάλληλο και γιά τον Σαρωνικό και γιά τα ενδοκυκλαδικά,ενδεχομένως και γιά το Ιόνιο.

Posted

θεωρω οτι η οποια μεριμνα υπαρχει ειναι περισσοτερο για να μην το δει τελειως χαρβαλο ενας ενδιαφερομενος αγοραστης παρα γιατι προκειται να ολοκληρωθει η κατασκευη του συντομα

Για Σαρωνικο και ενδοκυκλαδυτικα πιστευω οτι ειναι αρκετα μικρο.40 μετρα μηκος ειναι νομιζω

  • 1 month later...
Posted

Το μόνο που ίσως μπορούμε να πούμε "νέο", είναι ότι το καραβάκι βρίσκεται ανάμεσα σε δύο "νάρκες".

Στα αριστερά του, ανάμεσα σε αυτό και το ANNA MARU, βρίσκεται ημιβυθισμένο το ΚΑΜΕΛΙΑ και δεξιά του το επίσης ημιβυθισμένο ΒΙΟΛΕΤΤΑ. Kαι τα δύο "υπό γωνία" προς τα ύφαλα του, και έτσι και ξεσύρει λίγο δεξιά - λίγο αριστερά με κανέναν περίεργο άνεμο, το βλέπω να πηγαίνει κι αυτό να τους κάνει παρέα στα ραδίκια του βυθού της Ελευσίνας.

gallery_2102_961_137553.jpg

"Τα όμορφα καραβάκια ....βλακωδώς βυθίζονται" :(

Πάμε για του λόγου το αληθές, να δούμε δύο φωτογραφίες από το περασμένο Σάββατο 14/4ου, με μπόλικο νοτιαδάκι στην Ελευσίνα. Σχόλια ή περιγραφή του τι βλέπουμε, νομίζω περιττεύουν.

post-2102-0-42949700-1334660117_thumb.jp

post-2102-0-21034500-1334660097_thumb.jp

Posted (edited)

Ετσι οπως το βλεπω λογικα πρεπει να εχει ηδη ακουμπησει πανω στο βυθισμενο ΚΑΜΕΛΙΑ.Αν δεν το μαζεψουν πραγματικα δεν θελει και πολυ να γινει το κακο

Edited by polmyt
  • 1 year later...
Posted

Το G.A του πλοίου, μιας που το λινκ του enas chiotis δεν δουλεύει πλέον. Πρέπει να είναι το μοναδικό ελληνικής κατασκευης, αυτου του μεγεθους, με βαπορισιες ναυπηγικες γραμμες που εχει φτιαχτει τα τελευταια 30 χρόνια.

Posted

Μιάς και θέλατε τα GA του.. είχαν πέσει στα χέρια μου πριν απο αρκετά χρόνια οταν ο ιδιοκτήτης του έψαχνε αγοραστή.



Και ένα δεύτερο... (συγνώμη admins αλλά εδώ που είμαι τώρα δεν έχω πολλές επιλογές)

post-1837-0-42890700-1371044660_thumb.jp

post-1837-0-04978000-1371044820_thumb.jp

Posted

Κρίμα το καραβάκι! Με αυτές τις διαστάσεις και την πραγματικά βαπορίσια ναυπηγική γραμμή, ήταν ιδανικό για τους διαπόντιους νήσους, ειδικά το χειμώνα που ταλαιπωρούνται αρκετά οι λιγοστοί κάτοικοι αυτών των νησιών.

  • 1 year later...
Posted

Από τον οργανισμό λιμένος Ελευσίνας, και την κατάσταση οφειλών μέχρι 31/12/2013 που θα στείλει προς τις ΔΟΥ, μαθαίνουμε ότι το πλοίο δεν λέγεται πια Θεομήτωρ, αλλά Ευτυχία Π. Βέβαια η εταιρεία sandri είναι η ίδια που αναφέρεται στα σχέδια του πλοίου 2 post παραπάνω, και το γεγονός ότι η οφειλή οδεύει προς ΔΟΥ σημαίνει ότι δεν κινείται φύλλο στην περίπτωση.  

 

...
ΚΑΛΥΜΠΑΚΙ-ΚΡΟΝΟΣ
1. Η εταιρεία SANDRI ΕΝΕΡΓ/ΚΗ ΚΑΤΑΣΚ/ΚΗ ΕΡΓΩΝ (ΠΑΡΑΛΙΑ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ-ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ, ΑΦΜ 099537500 , ΔΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ ) , ιδιοκτήτρια του πλοίου “EYTYXIA Π” πρώην “ΘΕΟΜΗΤΩΡ” οφείλει το ποσό των τεσσάρων χιλιάδων εννιακοσίων εννέα ευρώ και δυο λεπτών (4.909,02 €),το οποίο απορρέει από τον ελλιμενισμό του στην περιοχή Καλυμπάκι Ελευσίνας, για το χρονικό διάστημα από 01/01/2013 έως και 31/12/2013 , και προσαυξήσεις έως και 31/05/2014.

 

 

  • 1 year later...
  • 1 year later...
Posted

Το IMO όμως δεν είναι πολύ παλιό σε σχέση με την έναρξη της ναυπήγησης του; Η τα χαρτιά του εκδόθηκαν πολύ πριν ξεκινήσει η κατασκευή του; 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...