Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

δεν ξερω πώς ακριβώς το έχεις στο μυαλό σου αλλά το επιχειρείν είναι αυτό ακριβώς. ανάληψη ρίσκου, με σκοπό να κερδίσεις μέρος του ανταγωνισμού σου. κι αν δεν πετύχει βέβαια έχεις και το ανάλογο κόστος.

και να τονίσω ότι δεν μιλάμε για ανθρώπους "χθεσινούς" ε ;

απλά η ελληνική ακτοπλοϊα μάλλον διαφέρει αρκετά

Edited by proud_ionian
move
Link to post
Share on other sites
  • Replies 716
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

41 minutes ago, Strofalos said:

Δεν τους το φόρτωσε το επιπλέον άγχος κανένας..μόνοι τους πήγαν να βάλουν γκολ σε ξένο τέρμα..! Δεν έχω να πω τίποτα άλλο παρά πως τζάμπα οι απεργίες πείνας έξω από το Υπουργείο πρόπερσι... 

Το τέρμα να πούμε την αλήθεια δεν είναι κανενός. Όποιος θέλει πάει και κάνει τελικές. Τώρα πόσες θα είναι εύστοχες, έχει να κάνει με το πόσο καλός παίκτης είσαι.

Δεν είναι άγχος, ήταν λανθασμένοι χειρισμοί σε αρκετά επίπεδα. Τα πλοία που έχουν είναι κατάλληλα για πολλά δρομολόγια, όμως δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν τις συνθήκες και την σωστή διαχείριση για να τα αξιοποιήσουν. Αυτό έχω εκλάβει εγώ, το τι συμβαίνει οντως δε νομίζω να το μάθουμε. 

Link to post
Share on other sites

Έπρεπε να κυνηγήσουν τους εναλλακτικούς προορισμούς.Έχασαν το παιχνίδι με τη Σίφνο και την Αμοργό με το κακό προγραμματισμό,τις βλάβες και τις αλλαγές πλοίων.Σε αυτά τα νησιά έπρεπε να παίξουν μπάλα συν Φολέγανδρο και Ίο με γρήγορες συνδέσεις με το Πειραια.

Edited by nomikos
Link to post
Share on other sites
On 4/16/2021 at 1:51 PM, Nick the Greek said:

Friday, April 16th, 2021

For those of you who are translating the posts we make in Greek, you will have noticed during this week but also the previous one, that the Superruner, Supercat and Superspeed have all performed sea trials. Yet at the same time, they are not scheduled to start sailing anytime soon, so what on earth is happening? Let's stop beating around the bush and say that there is lots of speculation around the future of these 3 ships. Anything between Seajets chartering the Superruner if they win the Sitia - Rhodes subsidised service tender, to Seajets buying all 3 ships from Golden Star, together with one of their two conventional ferries. Obviously there's nothing concrete and in the end nothing may come out of this. But definitely these sudden sea trials were not done by accident.

 

On 4/17/2021 at 10:57 PM, proud_ionian said:

μια μια τις βομβες βυθου παιδια ;) 

 

9 hours ago, valencay said:

Καλα το πας...πωληση μαλλον και με παρεα μαλιστα......

 

8 hours ago, Lord said:

Συμβατικό (Superferry 2) η ταχύπλοο?

 

6 hours ago, Nikos_Chania said:

ήταν λανθασμένοι χειρισμοί σε αρκετά επίπεδα. Τα πλοία που έχουν είναι κατάλληλα για πολλά δρομολόγια, όμως δεν κατάφεραν να δημιουργήσουν τις συνθήκες και την σωστή διαχείριση για να τα αξιοποιήσουν. Αυτό έχω εκλάβει εγώ, το τι συμβαίνει οντως δε νομίζω να το μάθουμε. 

 

τελικα πουλαει και τα ταχυπλοα και το superferry II?

αν ισχυει, αυτο ειναι λευκη πετσετα

Link to post
Share on other sites

Τώρα σκέφτομαι πως οι αδερφοί έχουν πει πολλά και έχουν πάρει πίσω πολλά.Ίσως είναι και αυτό μία μπλόφα.Μένει να δούμε..

Edited by nomikos
Link to post
Share on other sites

Εγω δεν πιστεύω να είναι θέμα μπλοφαρισματος, στην παρούσα στιγμή δεν εξυπηρετεί κατι τέτοιο ειδους την εταιρία.Σε περίπτωση που το ταμείο είναι μείον ειναι λογικό να γίνει μια αναδιοργανωση που μοιραία θα φέρει και μείωση του στόλου.Ακομα και αν δεν υπάρχει κάποιου είδους πρόβλημα, μπορεί να υπάρχουν προτάσεις που να συμφέρουν την εταιρία να πουλήσει.Ολα πωλούνται ολα αγοράζονται, έτσι πάει η αγορά-μπιζνα.

Link to post
Share on other sites

Αντικειμενικα αυτή η ξαφνική γιγάντωση και είσοδος στα ταχύπλοα με βιαστικές, αμφιβόλου σχεδιασμού αγορές θεωρώ ήταν αναμενόμενο να οδηγήσει σε μια ενδεχόμενη πώληση. Τα 2 Ferry & το Superrunner ήταν μια χαρά. Τα μόνα που δούλεψαν σταθερά καλα και έφεραν χρημα στα ταμεία της εταιρίας τους. Όλα τα υπόλοιπα αποδείχτηκαν κατώτερα των προσδοκιών, με πολλές βλάβες που αμαύρωσαν την μέχρι τότε εικόνα της εταιρίας, και χωρίς ουσιαστικό ρόλο στην ακτοπλοΐα. Πλοία-τσόντες με λίγα λόγια που δεν κατάφεραν ποτέ να αποκτήσουν το κοινό τους. Για την στάση των αδελφών μακροπρόθεσμα δεν έχω να σχολιάσω κάτι. Τους θεωρώ μερακλήδες πλοιοκτήτες αλλά με πολύ λάθος χειρισμούς και τακτικές που θυμίζουν ακτοπλοΐα του ‘80.

Link to post
Share on other sites
16 hours ago, hayabusagr said:

Θα είναι κρίμα πραγματικά για το Super Runner γιατι πρόκειται για το πλοίο που άνοιξε μια εντελώς νέα σελίδα στην εταιρία. Όμως βλέποντας τα πράγματα από τη σκοπιά του απλού εξωτερικού παρατηρητή πέρα από χρήματα τα ταχυπλοα νομίζω ότι έφεραν και πάρα πολύ "άγχος" επιπλέον στην εταιρία.  Το μεγαλύτερο κρίμα θα είναι να φύγει και το ένα από τα δύο συμβατικά. 

 

Θεωρώ ότι κρατώντας τα δύο sf και το Express  θα είχαν άριστη χωρητικότητα για πολλές προσοδοφορες γραμμές. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως θεωρώ ότι οι πλοιοκτητες ξέρουν πολύ καλύτερα ποιο είναι το συμφέρον γισ την εταιρία 

Διαφέρει το άγχος από τις ευθύνες!

Έχω άγχος για τους νέους τρόπους φορολόγησης έχοντας μία σταθερή περιουσία.

Ευθύνη και ρίσκο είναι η αγορά πραγμάτων διαμέσου των οποίων γίνεται η πρόσβαση σε νέους χώρους.

Αυτό επιχείρησε η εταιρεία, μέχρι στιγμής ανεπιτυχώς.

Μη βαφτίσουμε το κρέας ψάρι.

Έχουμε Μεγάλη εβδομάδα.

 

Link to post
Share on other sites

Επειδή ο καθένας λέει την άποψη του και χάνουμε την ουσία... ποια πλοία πωλούνται και σε ποιόν? στον Ηλιοπουλο?

Γιατί είδαμε οτι υπάρχει συνεργασία πλεον ,με τη ναύλωση του ΣΦ2

Link to post
Share on other sites

Οι Στεφάνου πιστεύω δεν θέλανενα δώσουν κανένα συμβατικό. Προφανώς όμως σε αναζήτηση ρευστότητας, πουλάνε ταχύπλοα. Ενδιαφέρεται ο Ηλιόπουλος. Όμως ο Ηλιόπουλος δεν παυει να είναι ανταγωνιστής και σου λέει "Θες ρευστότητα; Αγοράζω 2 τ/χ αλλά και 1 συμβατικό, αλλιώς δεν παίρνω τίποτα". Ε και κάπως έτσι, ξεπουλάει 3 βαπόρια...

(fun fact: βγαίνει ο Ηλιόπουλος αργότερα και με επιβεβαιώνει :D)

Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με το παρακάτω το sf II, τα μικρά ταχυπλοα και το super runner περνάνε στη sea jets 

 

https://www.androsportal.gr/poia-ploia-pernoyn-ston-stolo-toy-k-iliopoyloy-ekleise-to-deal-sea-jets-golden-star-ferries/

 

Για νζ πω την αλήθεια για το superferry στεναχωρηθηκα 

Edited by hayabusagr
Link to post
Share on other sites

Πραγματικά κι ενώ πριν 3-4 χρόνια γινόταν πόλεμος στην Ραφήνα ανάμεσα στις 2 εταιρείες με δηλώσεις, αντεγκλήσεις & απεργίες πείνας ξαφνικά ελέω & της πανδημίας οί Στεφάνου πωλούν στον Ηλιόπουλο τα 2/3  του στόλου τους!!! Μιλάμε για θεαματική νική Ηλιόπουλου & Seajets 

Link to post
Share on other sites

Είναι αυτό που είδαμε και με το Blue Star 1 και την Irish. Όταν βλέπεις πλοία ακίνητα επί μήνες ξαφνικά να βγαίνουν για δοκιμαστικά ή να επισπεύδονται οι συντηρήσεις τους, ενώ δεν επίκειται δρομολόγηση, δε χρειάζεται να έχεις πληροφόρηση, είναι προφανές πως συμβαίνει κάτι.

 

Με μια πρώτη ανάγνωση εγώ δεν το βλέπω σαν ούτε σαν θεαματική νίκη του Ηλιόπουλου, ούτε σαν λευκή πετσέτα από μέρους των Στεφάνου. Το βλέπω σαν μια ρεαλιστική, επιχειρηματική κίνηση ώστε να μειώσουν το αποτύπωμά τους στο συγκεκριμένο τομέα. Τα μικρά ταχύπλοα ήταν προφανές πως τελικά δεν ήταν επιτυχημένες αγορές με βάση την απόδοσή τους και τα προβλήματα που έβγαλαν. Το Runner μετά την αγορά του πολύ αξιόλογου Superexpress περίσσευε ή αν θέλετε έμπλεκαν τα μπούτια τους δρομολογιακά με το Superexpress. Ενώ το Superferry II, όσο κι αν το αγαπάμε, πάει ολοταχώς για τα 50 και το κόστος συντήρησής του αυξάνεται, ειδικά αν θέλεις να το κρατάς σε επίπεδο Golden Star, κι όχι σε επίπεδο ας μην ανοίξω το στόμα μου. Και όπως είχαμε ξαναγράψει, ήδη ψάχνονταν για να πουληθεί και πρό πανδημίας.

 

Με λίγα λόγια, σε μένα φαίνεται σαν μια λογικότατη και πολύ επιτυχημένη κίνηση. Ξεφορτώθηκαν το γηραιότερο κομμάτι του στόλου τους, τα ζημιογόνα ταχύπλοα και ένα ακόμη ταχύπλοο που η εταιρεία είτε δεν ήθελε, είτε δεν είχε ιδέες πως να το εκμεταλλευτεί. Συγκεντρώνονται στη βασική τους γραμμή και πάνω σε 2 κερδοφόρα πλοία, ελπίζοντας πως στο μέλλον θα ξανακάνουν κινήσεις που θα συνοδευτούν από καλύτερες επιλογές πλοίων που θα υλοποιήσουν τις κινήσεις τους.

Link to post
Share on other sites

Ήδη στο site της Golden star ferries έχουν αφαιρεθεί τα 3 ταχύπλοα!!! Κ έχουν μείνει μόνο Superferry I & II & Super Express 

Link to post
Share on other sites

Αντε να φερουν το Okesa τωρα να εχουμε να χαζεύουμε 😍😃

(το λεω ετσι για πλακα, αλλα φανταζεστε οντως να ανακοινωνότανε κατι τετοιο? 😁)

Edited by giorgos_249
Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, giorgos_249 said:

Αντε να φερουν το Okesa τωρα να εχουμε να χαζεύουμε 😍😃

(το λεω ετσι για πλακα, αλλα φανταζεστε οντως να ανακοινωνότανε κατι τετοιο? 😁)

Αντί για το Okesa να έφερναν ένα από τα δύο αδέλφια που πωλούνται...το Silver Queen ή το Venilia...

Iδανικες διαστάσεις και χωρητικότητα..

Link to post
Share on other sites

Εγώ θέλω να δω που θα δρομολογηθούν όλα αυτά τα πλοία για την Seajets...Πραγματικά δεν νομίζω να υπάρχει κανένα κενό στα υπάρχον δρομολόγια με τα υπάρχοντα πλοία εκτός και αν ανοιχτούν σε νέους προορισμούς όπως ο σαρωνικός

Link to post
Share on other sites

Σημαντικά όλα αυτά που λέτε αλλά θα ήθελα να περισσότερο να μάθω τους όρους & το αντίτιμο αυτής της συμφωνίας!!!

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, karavolatris said:

Αντί για το Okesa να έφερναν ένα από τα δύο αδέλφια που πωλούνται...το Silver Queen ή το Venilia...

Iδανικες διαστάσεις και χωρητικότητα..

Τωρα ελεγα να το πω, να μην το πω, ειναι και Μεγάλη Πέμπτη.... Αυτη συγκριση ειναι σαν να συγκρίνεις σαν γυναίκες τη Δούκισσα Νομικού με την Παπαρήγα 😝😝

(sorry, δεν αντεξα....😁

Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Takisg said:

Σημαντικά όλα αυτά που λέτε αλλά θα ήθελα να περισσότερο να μάθω τους όρους & το αντίτιμο αυτής της συμφωνίας!!!

Ειδικά για το Superferry II το τίμημα είναι άκρως ικανοποιητικό. Για τα ταχύπλοα θα πω ότι πρέπει να είναι περίπου όσο το τίμημα της αγοράς τους.

Link to post
Share on other sites

Με τα τωρινα δεδομενα η εταιρεια πολυ συντομα θα μεινει με μονο ενα πλοιο.Θα το κρατησουν αυτο ή λετε να το δωσουν(προφανως καπου αλλου)και να αποσυρθουν;

 

Υ.Γ Συγγνωμη αλλα οταν πουλας τοσα πλοια πακετο δεν μπορω να σκεφτω οτι σχεδιαζεις νεες αγορες πλοιων κ ανοιγματα..

Link to post
Share on other sites

Υποθέτω πώς θα υπάρξει κάποια αλλαγή στις ονομασίες των πλοίων, εφόσον ιδιοκτήτης πλέον είναι ο Ηλιόπουλος;

Edited by CptFourtounas
Link to post
Share on other sites
On 4/27/2021 at 6:58 AM, proud_ionian said:

τελικα πουλαει και τα ταχυπλοα και το superferry II?

αν ισχυει, αυτο ειναι λευκη πετσετα

Για μένα είναι μια μεγάλη αναδίπλωση της GS. Σωστή επιχειρηματικά, αλλά αναδίπλωση.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...