Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Άμα πατήσεις στο στόλο μας ανοίγει σελίδα και δείχνει το Superferry, Superferry II & Superexpress

13 hours ago, speedrunner said:

Δεν ξέρω που κοιτάς αλλά εγώ μια χαρά το βλέπω το super express στο στόλο, μάλιστα ακόμα δεν έχουν αφαιρέσει ουτε το superferry II.

 

11 hours ago, wysiwid said:

Στην mobile έκδοση στο μενου εχει μονο το ενα πλοιο , μετά όντως όταν πατήσεις ο στόλος τα δείχνει όλα

02FB1B4C-1F12-4053-AA9D-636C0DC33675.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνεις κλικ όμως στο Ο στόλος μας, αλλά αφήσεις πάνω τον κέρσορα, δείχνει μόνο το Superferry. Μυστήριο πράγμα... πριν απο λίγο, στο ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΜΑΣ έδειχνέ ομοίως μόνο το ΣΦ. Τώρα πάλι και τα 3. Μήπως κάνουν κάποιες εργασίες στη σελίδα, ή το σέρβερ;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
12 hours ago, valencay said:

Καποιοι φαινεται πως επιχαιρουν με την δυσκολη,λεει,θεση που εχουν ερθει οι Στεφαννου.Ας μην βιαζονται καθοτι δεν γνωριζουν τι κινησεις κανουν αυτη την στιγμη....Και να γνωριζουν πως οι μεχρι τωρα αποφασεις,οι πωλησεις δηλαδη,ηρθαν απο επιλογη και οχι αναγκη....Υπομονη λοιπον....

Έστω ότι ήρθαν από επιλογή. 

Τι καλύτερο θα καταφέρουν με οποιαδήποτε κίνηση κάνουν απο δω και στο εξής όταν είχαν το πιο δημοφιλές πλοίο σε μία κερδοφόρα γραμμή;

Όπως και να χει, τίποτα χειροπιαστό δεν αποδεικνύει προς το παρόν οτι η συναλλαγή αυτή έχει θετικό πρόσημο για τους Στεφάνου.

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι πως το SFII μπορεί να ήταν δημοφιλές στη γραμμή,αλλά όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν.30 χρόνια τι καινούρια υπηρεσία να προσφέρει,ίδιο πλοίο ήταν,ίδιο πλοίο είναι.Ενώ ένα καινούριο και γρήγορο συμβατικό από τη Golden θα έκανε θραύση.

 

Link to comment
Share on other sites

Οσο καλο και συντηρημενο και να ειναι το ΣΦΙΙ συγκαταλεγεται στα "τελειωμενα" βαπορια. Η κινηση κατ εμε ειναι σωστη απο τους Στεφανου...Τωρα αν φερουν πλοιο τυπου Ιθακη τοτε....Τζακ Ποτ....

Link to comment
Share on other sites

Όχι ακριβώς. Με πλοιο τυπου Ιθάκη τα λειτουργικά έξοδα θα φτάσουν στο Θεό, σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό που έχει οικονομικά πλοία. Συνεπώς θα έμπαινε μέσα το περισσότερο καιρό άρα παλι θα βρίσκεται σε δυσμενή θέση

Link to comment
Share on other sites

υποθέσεις επί υποθέσεων. . . 

το μόνο βέβαιο είναι ότι οι ίδιοι είναι οι μόνοι που πραγματικά ξέρουν τι πλάνο έχουν και ίσως κάποιοι στενοί τους συνεργάτες. 

πάντως μόνο  χθεσινούς δεν μπορεί να τους πει κανείς οπότε προσωπικά θεωρώ ότι οι κινήσεις τους είναι μελετημένες. 

το μέλλον θα δείξει 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 4/29/2021 at 5:20 PM, Nick the Greek said:

Με λίγα λόγια, σε μένα φαίνεται σαν μια λογικότατη και πολύ επιτυχημένη κίνηση. Ξεφορτώθηκαν το γηραιότερο κομμάτι του στόλου τους, τα ζημιογόνα ταχύπλοα και ένα ακόμη ταχύπλοο που η εταιρεία είτε δεν ήθελε, είτε δεν είχε ιδέες πως να το εκμεταλλευτεί. Συγκεντρώνονται στη βασική τους γραμμή και πάνω σε 2 κερδοφόρα πλοία, ελπίζοντας πως στο μέλλον θα ξανακάνουν κινήσεις που θα συνοδευτούν από καλύτερες επιλογές πλοίων που θα υλοποιήσουν τις κινήσεις τους.

 

On 4/29/2021 at 5:49 PM, MILTIADIS said:

Με τα τωρινα δεδομενα η εταιρεια πολυ συντομα θα μεινει με μονο ενα πλοιο.Θα το κρατησουν αυτο ή λετε να το δωσουν(προφανως καπου αλλου)και να αποσυρθουν;

Υ.Γ Συγγνωμη αλλα οταν πουλας τοσα πλοια πακετο δεν μπορω να σκεφτω οτι σχεδιαζεις νεες αγορες πλοιων κ ανοιγματα..

 

On 4/29/2021 at 5:55 PM, proud_ionian said:

Για μένα είναι μια μεγάλη αναδίπλωση της GS. Σωστή επιχειρηματικά, αλλά αναδίπλωση.

  

On 4/29/2021 at 7:36 PM, nomikos said:

Δε βλέπω ήττα της εταιρείας.Στρατηγική υποχώρηση λέγεται.Και είναι θετικό αυτό επειδή οι αδερφοί φαίνεται να έχουν μάθει από τα λάθη τους να έχουν αποκτήσει εμπειρία και ωριμότητα στα δεδομένα της ακτοπλοίας.Οπότε δε θα έπεφτα από τα σύννεφα αν έφερναν του χρόνου ένα συμβατικό μεγάλο και γρήγορο ενισχύοντας μια για πάντα τη παρουσία τους στη γραμμή.

  

On 10/11/2021 at 4:34 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ίσως υπάρχουν κάποιες σκέψεις για επένδυση σε κάποιο άλλο πλοίο συμβατικού τύπου.

  

On 10/24/2021 at 3:00 PM, Takisg said:

Μακάρι να επενδύσει εκ νέου η Golden Star αλλά βλέπω πιο πιθανό, εάν λέω εάν βρεθεί το κατάλληλο τίμημα πράγμα δύσκολο να απεμπλακεί τελείως από την ακτοπλοΐα και τα αδέλφια Στεφάνου να αφοσιοθούν στην ποντοπόρο ναυτιλία!!!

  

On 10/24/2021 at 3:26 PM, Nikos_Chania said:

Η Golden Star Ferries μοιάζει περισσότερο με διαττων αστέρα παρά για το αστέρι της Βηθλεεμ.. 

Δεν μοιάζει να θέλει να οδηγηθεί σε κάτι περισσότερο, αλλά ότι σταδιακά θα αποχωρήσει απο την ακτοπλοΐα.

Το ενδεχόμενο να πούλησε 4 πλοία μαζί για να αποκτήσει ρευστότητα για να φέρει νέο πλοίο δεν φαίνεται ρεαλιστικό. 

Προσωπικά, θα ήθελα να δω την GSF να γίνει μια σταθερή επιλογή στον ακτοπλοϊκό χάρτη, με στοχευμενες/σταθερές δρομολογήσεις.

Πάντως όσοι υποστήριζαν ότι η Golden Star Ferries θα οδηγηθεί σε συρρίκνωση και στο τέλος να εγκαταλείψει την ακτοπλοΐα, πλέον σήμερα πέφτουν επίσημα έξω με την αγορά του Silver Queen

Link to comment
Share on other sites

Κάτσε, ηρέμησε. 

Για αρχη μιλάμε για πληροφορίες. 

Ακόμα κι αν ισχύει, δεν σημαίνει πως οποιαδήποτε άποψη περί συρρίκνωσης και περιορισμού της δραστηριοποιησης τους είναι λάθος. 

Αυτό έλλειπε να έχουμε μία αλήθεια στο φόρουμ. 

Έξω ίσως έπεσαν οι Στεφάνου. Η εικόνα συρρίκνωσης δεν αλλάζει και φυσικά δεν πρόκειται για κάτι που αφορά ένα εξάμηνο ή ένα χρόνο. Το θέμα είναι οι ενέργειες του σήμερα πόσο εξασφαλίζουν την συνέχιση την επόμενη πενταετία, δεκαετία κ.ο.κ.

Η ενέργεια "ξεφορτωνομαι 4 πλοία στον βασικό μου ανταγωνιστή" κάθε άλλο παρά ισχυρή εταιρεία δείχνουν. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εκεί που έχει βάση η εταιρεία δηλαδή στη Ραφήνα, φώναζε εδώ και καιρο η γραμμη ότι χρειάζεται ένα ακομα συμβατικό και δεν υπήρχε στην ακτοπλοϊα μας κάτι που να ταιριαζε επί της ουσίας. Πλέον η εταιρεία κλειδωνει το μερίδιο της στην περιοχή για πολλά χρόνια ακόμα πιστεύω.  

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Nikos_Chania said:

Για αρχη μιλάμε για πληροφορίες. 

Ακόμα κι αν ισχύει, δεν σημαίνει πως οποιαδήποτε άποψη περί συρρίκνωσης και περιορισμού της δραστηριοποιησης τους είναι λάθος. 

Δεν μιλάμε για πληροφορίες αλλά για επίσημα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, πληροφορίες μιλούσαν και για το σκραπ. 

Τα επίσημα πράγματα δεν έχουν φανεί ακόμα. 

Δεν ειναι αμφισβήτηση της αγοράς φίλε Π100. Όμως πληροφορία απο πληροφορία πάντα θα διαφέρει. Οπότε ας κρατηθούν οι τύποι, κι όπως με τις υπογραφές της εξαγοράς (που δεν επεσαν) ας περιμένουμε για το επίσημο να είναι μια ανακοίνωση της εταιρείας, κι όχι ενα ποστ σε φόρουμ. 

Link to comment
Share on other sites

Aς αφήσουμε την εταιρία να δείξει τι κινήσεις έχει σκοπό να κάνεi!!! Συμφωνούμε όλοι ότι έχει την δύναμή να φέρει και να μετασκευάσει τέτοια πλοία αρκεί να έχει τη θέληση! Όσο για την συρρίκνωση είναι δεδομένη από 6 πλοία έμεινε με 2, εκείνο που μένει να δούμε είναι εάν έπραξε ορθά ή όχι!!! Ωστόσο για μένα καλά έκανε κι έδωσε τα 2μικρά ταχύπλοα και το Superferry II αλλά διαφωνώ για το Superrunner, όπως συμφωνώ ότι σου δημιουργεί πρόβλημα στο κύρος της εταιρίας σου να πουλάς τα 2/3 του στόλου σου σε έναν άμεσο ανταγωνιστή σου εάν θες πούλα στο εξωτερικό!!! Αναμένουμε για το Silver Queen της επίσημες ανακοινώσεις της εταιρίας!!!

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Nikos_Chania said:

Κάτσε, ηρέμησε. 

Για αρχη μιλάμε για πληροφορίες. 

Ακόμα κι αν ισχύει, δεν σημαίνει πως οποιαδήποτε άποψη περί συρρίκνωσης και περιορισμού της δραστηριοποιησης τους είναι λάθος. 

Αυτό έλλειπε να έχουμε μία αλήθεια στο φόρουμ. 

Έξω ίσως έπεσαν οι Στεφάνου. Η εικόνα συρρίκνωσης δεν αλλάζει και φυσικά δεν πρόκειται για κάτι που αφορά ένα εξάμηνο ή ένα χρόνο. Το θέμα είναι οι ενέργειες του σήμερα πόσο εξασφαλίζουν την συνέχιση την επόμενη πενταετία, δεκαετία κ.ο.κ.

Η ενέργεια "ξεφορτωνομαι 4 πλοία στον βασικό μου ανταγωνιστή" κάθε άλλο παρά ισχυρή εταιρεία δείχνουν. 

Προσωπικα πιστευω οτι δεν επεσαν εξω και περισσοτερο μου μοιαζει με μια ορθολογικη κινηση ωστε να παρει ενα νεοτερο συμβατικο με σκοπο να εδραιωθει ακομα καλυτερα.Καλο το SUPERFERRY ΙΙ αλλα ειναι κοντα στα 50.Ποσο ακομα θα ταξιδευει;Τοσο καιρο μιλαμε για ανανεωση στολου και στη μια εταιρια που το κανει αναρρωτιωμαστε για το αν με αυτο τον τροπο εξασφαλισει τη συνεχεια της 

Τα μικρα παλι δεν πιασανε καθολου για διαφορους λογους.Ακομα και ο ανταγωνιστης μονο το SUPERRUNNER εκμεταλευτεται μεχρι στιγμης και αυτο σε ασχετη γραμμη

Μπορει αυριο μεθαυριο να τα παρατησουν ολα και να το κλεισουν το μαγαζι αλλα αυτο θα ειναι μια αλλη κουβεντα 

 Με τη λογικη παντως οτι ηταν συρρικνωση πρεπει τωρα να μιλαμε για αναπτυξη

 

6 minutes ago, Nikos_Chania said:

Ε ναι, πληροφορίες μιλούσαν και για το σκραπ. 

Τα επίσημα πράγματα δεν έχουν φανεί ακόμα. 

Δεν ειναι αμφισβήτηση της αγοράς φίλε Π100. Όμως πληροφορία απο πληροφορία πάντα θα διαφέρει. Οπότε ας κρατηθούν οι τύποι, κι όπως με τις υπογραφές της εξαγοράς (που δεν επεσαν) ας περιμένουμε για το επίσημο να είναι μια ανακοίνωση της εταιρείας, κι όχι ενα ποστ σε φόρουμ. 

Και γω ξερω οτι ειναι επισημο. Σε πολλα θα πεσουμε εξω αλλα αν ειναι να περιμενουμε μονο τις ανακοινωσεις τοτε θα καναμε κουβεντα υστερα απο τα δελτια τυπου και τα υπολοιπα θα τα λεγαμε στον κουτσομπολη.Λιγο πολυ λιγο πολυ μετα απο τοσα χρονια ειναι γνωστοι ποιοι εχουν πληροφοριες και ποτε κατι ειναι επισημο χωρις να περιμενουμε τα δελτια τυπου

Ελπιζω οι Στεφανου δεν θα μας ριξουν στον κουβα αυτη τη φορα :D :D 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Nikos_Chania said:

Ε ναι, πληροφορίες μιλούσαν και για το σκραπ. 

Τα επίσημα πράγματα δεν έχουν φανεί ακόμα. 

Ας περιμένεις τότε κάτι πιο επίσημο για να πειστείς για την αγορά του Silver Queen. Όπως και πιο πάνω είχαμε αναφέρει ότι υπήρχαν σκέψεις για αγορά συμβατικού, έτσι ώστε να μπορεί να αντικατασταθεί το Superferry II.

Link to comment
Share on other sites

Σαφεστατα και τα σχόλια τα δικα μου κυριως δεν αφορούν το σφ2. Η πώληση των ταχύπλοων ήταν αυτή που δείχνει συρρίκνωση γιατί έκανε κίνηση ανανεωσης, ειδικα με το superrunner, και μετα έκανε πισω. 

Ναι, μετά απο την συρρίκνωση μιλαμε εκ νεου για ανάπτυξη, με μονη διαφορά οτι το κύρος ίσως έπεσε. 

Όσο για τις πληροφορίες τα εχω πει πολλες φορές. Δεν αμφισβητούνται απαραίτητα τα γεγονότα. Όμως το επίσημο λέγεται επίσημο γιατί εχει τα χαρακτηριστικά να προέρχεται απο τον αμεσα εμπλεκόμενο. Εκτός κι αν κάποια μέλη μας ειναι εκπρόσωποι των εταιρειών και ενεργούν κατ αυτό τον τρόπο.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Nikos_Chania said:

Όσο για τις πληροφορίες τα εχω πει πολλες φορές. Δεν αμφισβητούνται απαραίτητα τα γεγονότα. Όμως το επίσημο λέγεται επίσημο γιατί εχει τα χαρακτηριστικά να προέρχεται απο τον αμεσα εμπλεκόμενο. Εκτός κι αν κάποια μέλη μας ειναι εκπρόσωποι των εταιρειών και ενεργούν κατ αυτό τον τρόπο.

Ολοκληρώθηκε σήμερα 9 Φεβρουαρίου 2022 το κλείσιμο της συμφωνίας (closing) του ιαπωνικών συμφερόντων Επιβατηγού Οχηματαγωγού Silver Queen (IMO: 9166223) στον Όμιλο Golden Star Ferries των αδελφών Γιώργου και Δημήτρη Στεφάνου.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Nikos_Chania said:

Σαφεστατα και τα σχόλια τα δικα μου κυριως δεν αφορούν το σφ2. Η πώληση των ταχύπλοων ήταν αυτή που δείχνει συρρίκνωση γιατί έκανε κίνηση ανανεωσης, ειδικα με το superrunner, και μετα έκανε πισω. 

Ναι, μετά απο την συρρίκνωση μιλαμε εκ νεου για ανάπτυξη, με μονη διαφορά οτι το κύρος ίσως έπεσε. 

 

Αμφιβαλλω αν επεσε το κυρος στη λογικη πως ο κοσμος δεν προλαβε να μαθει καλα καλα τα μικρα ταχυπλοα για να λειψουν σε καποιον.Ισα ισα που πιο πολλα προβληματα δημιουργησαν με τις βλαβες. Αμφιβαλω αν τα θυμαται και κανεις με εξαιρεση εμας και αν τα θυμαται για καλο δεν θα ειναι.Το SUPERRUNNER ειναι μια πιο σημαντικη απωλεια αλλα και παλι το SUPER EXPRESS ταξιδεψε πολυ καλα περυσι και θεωρω οτι καλυψε σε μεγαλο βαθμο το οποιο κενο.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ την άποψή μου.

Από αυτά που έχω δει μέχρι τώρα οι Αφοι Στεφάνου προχώρησαν σε μια στρατηγική ανανέωσης (στρατηγική που ακολουθούν οι επιχειρήσεις όταν παρουσιάζεται φθίνουσα απόδοση και χωρίζεται σε στρατηγική διάσωσης και στρατηγική αναστροφής).

Οι Στεφάνου ακολούθησαν τη στρατηγική διάσωσης, η οποία είναι μια σχετικά βραχυπρόθεσμη στρατηγική όταν παρουσιάζονται σοβαρά, ή λιγότερο σοβαρά, προβλήματα απόδοσης.

Η στρατηγική αυτή βοηθά στη σταθεροποίηση των επιχειρηματικών λειτουργιών, στην αναζωογόνηση των οργανωσιακών πόρων και ικανοτήτων και στην κατάλληλη προετοιμασία ώστε η επιχείρηση να επαναπροσδιορίσει τους όρους με τους οποίους εμπλέκεται στον ανταγωνισμό, αυτό ακριβώς, δηλαδή, που κάνουν και οι Στεφάνου.

Επειδή έχει τεθεί, και εύλογα, το ζήτημα του κύρους, πιστεύω ότι είναι καθαρά θέμα προσωπικής οπτικής. 

Αν η Golden Star ήταν στο χρηματιστήριο και εγώ είχα μετοχές στην εταιρεία (που τέτοια τύχη), θα εκτιμούσα πολύ το γεγονός ότι οι Στεφάνου μπορούν και διαβάζουν σωστά το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης τους και λαμβάνουν μέτρα για την καλύτερη, μεσο-μακροπρόθεσμα, απόδοση της, θυσιάζοντας, βραχυπρόθεσμα, το κύρος τους στη γραμμή. Το γεγονός ότι είδαν σχετικά γρήγορα τα προβλήματα και τα διορθώνουν είναι δείγμα, για μένα, πολύ καλής γραφής.

Από εκεί και πέρα, πιστεύω ότι θα δούμε μια ενδιαφέρουσα μετασκευή, η οποία αν καταφέρει να συνδυάσει την ποιότητα του ξενοδοχειακού του Superferry και τη χωρητικότητα σε γκαράζ του Θεολόγου θα δημιουργήσει ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον πλοίο. Μην ξεχνάμε ότι είναι κατασκευής Mitsubishi, γεγονός που, συνήθως, συνηγορεί και στην ποιότητα της κατασκευής.   

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...