Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

8 minutes ago, MILTIADIS said:

Με τα τωρινα δεδομενα η εταιρεια πολυ συντομα θα μεινει με μονο ενα πλοιο.Θα το κρατησουν αυτο ή λετε να το δωσουν(προφανως καπου αλλου)και να αποσυρθουν;

 

Υ.Γ Συγγνωμη αλλα οταν πουλας τοσα πλοια πακετο δεν μπορω να σκεφτω οτι σχεδιαζεις νεες αγορες πλοιων κ ανοιγματα..

Όχι απλά θα μείνει στην Ραφήνα με το Superferry και το Superexpress που το θεωρώ πολυ καλό. Ανοίχτηκε προς Πειραιά με τα μικρά και κατέληξαν ζημιογόνα. Μια χαρά είναι με το Superferry όλο τον χρόνο και το Superexpress(που έδειξε πολυ καλα δείγματα ταχύτητας μετά τις επισκευές/μετασκευες) και μάλλον θα δουλέψει στο πολυ επιτυχημένο δρομολόγιο του Runner. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και ίσως έτσι να μπορέσει να αγοράσει ή να κατασκευάσει κάποιο πλοίο όπως είπαν μερικοί shipfriends παραπάνω με το οποίο να μην μπορεί να τους κουνήσει κανένας από Ραφήνα

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα και πιο πίσω αναμενόμενη κίνηση. Οι Στέφανου κινήθηκαν σπασμωδικά κάνοντας αλόγιστες αγορές με απώτερο σκοπό να κυνηγήσουν την Seajets. Χαλίφης στη θέση του χαλίφη δεν μπορείς να γίνεις. Μια εταιρία που μέχρι πρότινος διαχειριζόταν άψογα συμβατικά δεν μπορεί εν μια νυκτί να κατακτήσει τη θέση μιας άλλης που πέρα από υπερδύναμη στα ταχύπλοα, τα τελευταία χρόνια έχει δώσει αξιόλογα δείγματα βελτίωσης σε πολλούς τομεις. Για μένα θα είναι κρίμα να εξαφανιστεί σαν σινιάλο. Ας προχωρήσει στην αγορά ενός νέου και γρήγορου στα πρότυπα του Ιθάκη ώστε να μακροημερεύσει στη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Takisg said:

Πραγματικά κι ενώ πριν 3-4 χρόνια γινόταν πόλεμος στην Ραφήνα ανάμεσα στις 2 εταιρείες με δηλώσεις, αντεγκλήσεις & απεργίες πείνας ξαφνικά ελέω & της πανδημίας οί Στεφάνου πωλούν στον Ηλιόπουλο τα 2/3  του στόλου τους!!! Μιλάμε για θεαματική νική Ηλιόπουλου & Seajets 

Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν προ ημερών έγραφα πως "Τζάμπα οι απεργίες πείνας των αδελφών έξω από το ΥΕΝ προ τριετίας"... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, polmyt said:

Δεν ξερω τι θα φερει, αλλα το SUPERFERRY II αυτο το καλοκαιρι θα δουλεψει για την Golden Star

Η παράδοση του Superferry II είναι στο τέλος της φετινής δρομολόγιακης σεζόν (τέλος Οκτωβρίου)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα όλο αυτό μου μοιάζει σαν ένα καλό νοικοκύρεμα της εταιρείας.Η ενδεχόμενη αποχώρηση της Sea Jets από τη Ραφήνα λόγω της συμφωνίας που θα έχουν κάνει θα οφελήσει και τους δύο.Ο ένας πέρνει τα ταχύπλοα,ο άλλος αποχωρεί από τη γραμμή.

Ξαναγράφω ο λόγος αποτυχίας των μικρών ταχυπλόων,ήταν οι βλάβες,οι καθυστερήσεις και ο κακός προγραμματισμός.Από την αρχή υπήρξαν αρνητικές εντυπώσεις στη Σίφνο και στην Αμοργό νησιά τα οποία μαζί με Φολέγανδρο και Ίο θα δούλευε πολύ καλά η εταιρεία.Ειδικά η μη δρομολόγηση του Superexpress τη τελευταία στιγμή πιστεύω ήταν μεγάλο πλήγμα.Το εντυπωσιακό αυτό ταχύπλοο θα είχε χτίσει πολύ καλό όνομα στη γραμμή λαμβάνοντας υπόψιν και την αποχώρηση του Highspeed4.

Δε βλέπω ήττα της εταιρείας.Στρατηγική υποχώρηση λέγεται.Και είναι θετικό αυτό επειδή οι αδερφοί φαίνεται να έχουν μάθει από τα λάθη τους να έχουν αποκτήσει εμπειρία και ωριμότητα στα δεδομένα της ακτοπλοίας.Οπότε δε θα έπεφτα από τα σύννεφα αν έφερναν του χρόνου ένα συμβατικό μεγάλο και γρήγορο ενισχύοντας μια για πάντα τη παρουσία τους στη γραμμή.

 

Link to comment
Share on other sites

Οπως λεμε"ολιγον εγκυος";

Ποσες πιθανοτητες να υπαρχουν αραγε ο αδηφαγος Ηλιοπουλος να συμφωνησε να εγκαταλειψει τη Ραφηνα με ανταλλαγμα μερικα ταχυπλοα που ομοια ή και καλυτερα τους θα μπορουσε να βρει απεξω με λιγοτερα λεφτα;Ομοιως και για το Σφ2.

Ειναι σιγουρα ομως ενα καλο νοικοκυρεμα οταν οι κινησεις σου τοσα χρονια δεν αποδιδουν κατι τετοιο πρεπει να κανεις για να μην εχεις τη μοιρα του Αγουδημου.

Link to comment
Share on other sites

Οι ανθρωποι εφοπλιστες ειναι κ με δικα τους κεφαλαια μπηκαν στο χορο της ακτοπλοιας πριν 9 χρονια εριξαν ενα σορο λεφτα κ τωρα σωστα βλεπουν πως δεν τους βγηκε κ προσπαθουν να ελαχιστοποιησουν τη χασουρα τους!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η φημολογούμενη συμφωνία έχει πολλές αναγνώσεις. Ανάλογα με τις τελικές παραμέτρους, χρόνος παράδοσης πλοίων, τιμές, μοιρασιά γραμμών, κ.ά. την λες από σούπερ επιτυχία της Seajets ως σούπερ επιτυχία της Golden Star Ferries. Όλα εξαρτώνται από τις παραπάνω παραμέτρους. Αν ποτέ τις μάθουμε, τότε θα μπορούμε να εκφράσουμε γνώμη.

Link to comment
Share on other sites

Σε κάθε συμφωνία και από τις 2 πλευρές υπάρχουν και θετικά και αρνητικά.. 

Δεν νομίζω ότι κάποια από τις 2 μεριες να βγήκε περισσότερο κερδισμένη από την άλλη.. 

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν έχουμε πλήρη εικόνα καθώς δε γνωρίζουμε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας και τους οικονομικούς όρους αυτής, η δική μου εντύπωση πάντως είναι ότι η GSF, σε αυτό το γύρο, μάλλον χαμένη έχει βγει, απλώς ίσως βρήκε τρόπο να περιορίσει τη χασούρα της.

- Επένδυσε σε ταχύπλοα τα περισσότερα των οποίων δε μπόρεσε να εκμεταλλευτεί σωστά και τα πουλάει. Με τα χρήματα της πώλησης + τα όποια κέρδη έχει κάποιο όφελος ;

- Επένδυσε στο SFII, ένα πλοίο ήδη 4 δεκαετιών+ , έβαλε gooseneck,  έριξε χρήμα στα μηχανικά μέρη (θυμάμαι καλά ότι είχε ειπωθεί ότι είχαν έρθει μηχανικοί από τη Γαλλία;),έριξε χρήμα στο πλοίο γενικώς - και καλά έκανε, εννοείται-. Τα έφερε πίσω αυτά τα χρήματα ; Σε συνδυασμό με το αντίτιμο της πώλησης είναι θετικός ο απολογισμός ; 

Αν η απάντηση στα ερωτήματα αυτά είναι θετική τότε έχει καλώς. Όμως και πάλι η εταιρεία περιορίζει το έργο της.

21 hours ago, Strofalos said:

Αυτό ακριβώς εννοούσα όταν προ ημερών έγραφα πως "Τζάμπα οι απεργίες πείνας των αδελφών έξω από το ΥΕΝ προ τριετίας"... 

Αυτό πού το πας ; όλη αυτή η κρισάρα και η αναξιοπρέπεια για το τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχάς δεν έχει σχέση ότι έριξε λεφτά στο Superferry II. Όσο και να είναι το αντίτιμο της πώλησης, πάνω σε αυτό το βαπορι η εταιρεία χτίστηκε και έβγαλε και με το παραπανω τα χρήματα. Επιπροσθέτως, όσο μεγαλώνει, τόσο μεγαλώνει και το κόστος συντήρησης. Και απ'οτι είπε και ο @Panagia Ekatontapiliani ήταν αρκετά καλά τα χρήματα. 

Εγώ την θεωρώ αρκετά συμφέρουσα την συμφωνία. Κατ'αρχάς ξεφορτώθηκε τα μικρά ταχύπλοα που δεν κατάφερε να τα εκμεταλλευθεί σωστά και τέλος παντων αποδείχτηκαν αναξιόπιστα και χάλασαν κατά πολυ το όνομα της εταιρείας στις Κυκλάδες. Επισης αν είχες παρατηρήσει, η εταιρεία δεν ήταν σταθερή ως προς την δρομολόγηση των δυο Superferry. Χρόνο παρα χρόνο αλλαζε τα δρομολόγια τους. Οποτε δεν μπορεσε να βρεθεί η χρυσή τομή για την πιο αποτελεσματικη εκμετάλλευση των δυο αυτών πλοιων. Οποτε θα μείνει και θα στηριχτεί με το Superferry που αν μη τι άλλο, είναι ενα κόσμημα. Επισης θα έχει το Superexpress που έχει πολυ καλο πρωτοκολλο και γκαράζ για ταχυπλοο και απ'οτι είχαν δείξει τα δοκιμαστικά ξεπεράστηκαν κατά πολυ τα προβληματα που είχε παρουσιάσει. Από την άλλη έχασε το Superrunner που και αυτό με την σειρά του έφερε χρήματα στα ταμεία της εταιρείας. Ίσως το μελανό σημείο του deal για την GSF. 

Συνοψίζοντας, πολυ καλά έκανε η GSF, ξεκαθάρισε τον στόλο της και έχει δυο πολυ αξιόλογα πλοια στον στόλο της. Εγώ δεν θα στεκομουν στο κατά ποσο είναι συμφέρουσα η συμφωνία για την GSF, αλλά τι ακριβώς σκέφτεται ο Ηλιόπουλος με τόσα ταχυπλοα και μια γραμμή μείον. 

31 minutes ago, kyr1 said:

Αν η απάντηση στα ερωτήματα αυτά είναι θετική τότε έχει καλώς. Όμως και πάλι η εταιρεία περιορίζει το έργο της.

Όσο ήταν περιορισμενοι στην Ραφήνα και με το Runner ήταν μια χαρά, όταν ανοίχτηκαν άρχισαν τα ζόρια και χάθηκε λίγο η μπάλα. 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής πάντως δεν έχουμε δει ακόμα ούτε καν επιβεβαίωση της συμφωνίας. Ούτε ποια πλοία αφορά, ούτε τους χρόνους παράδοσης, πόσο μάλλον το οικονομικό αντίτιμο και τις όποιες ρήτρες.

Οπότε λίγη υπομονή, σύντομα θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστεύω ότι απο την στιγμή που δεν ξέρουμε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας και τις προθέσεις κάθε πλευράς δεν μπορούμε να πούμε μετα βεβαιότητας ποιος ειναι ο κερδισμένος και ποιος ειναι ο χαμένος . 
Ο ηλιοπουλος ειναι γνωστό οτι στοχεύει ολοένα στην περισσότερη ανάπτυξη του στην ακτοπλοΐα που ειναι η πιο βασική του δραστηριότητα ειδικα στο τομέα των ταχυπλοων . Σε αυτο το πλαίσιο έβγαλε απο την τσέπη του ένα ποσο εν μέσω κρίσης εξαγοράζοντας κάποια πλοία ενός βασικού ανταγωνιστή του στοχεύοντας και στις καλύτερες ημέρες που θα έρθουν κάποια στιγμή . Ειναι μια στρατηγική κίνηση στην σκακιέρα εφόσον διαθέτει ρευστο .

Απο την άλλη οι Στεφανου σε προτεραιότητα έχουν πάντα την ποντοπόρο ναυτιλία. Σε αυτές τις συγκυρίες της πανδημίας το να πάρουν χρήματα μειώνοντας την δραστηριότητα τους δεν νομίζω να τους χάλασε . Επίσης επειδή πρόκειται για επιχειρηματίες οι οποίοι δεν είναι υπό πτώχευση , τουναντίον έχουν μια αξιοσημείωτη δραστηριότητα στην εμπορική ναυτιλία , δεν νομίζω να ξεπούλησαν κιόλας . 
 

Σε αυτο το πλαίσιο λοιπόν , προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτή  η συμφωνία κατα πάσα πιθανότητα βγάζει κερδισμένους και τις δυο πλευρές αφού διαφαίνονται διαφορετικοί στόχοι και προτεραιότητες για την καθεμία πλευρά σε σχέση με την ενασχόληση τους στην ακτοπλοΐα.

Αλλωστε μην ξεχνάμε ότι η απότομη ανάπτυξη των Στεφανου στα ταχύπλοα ήρθε την εποχή της μεγάλης κόντρας με τον Μάριο . Απο την στιγμή που τα βρήκαν νομίζω δεν είναι χαμένος κανείς .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σημερινό άρθρο στην ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds, κάτι σαν πότ πουρί από πανδημία, ακτοπλοία, με μπόλικη από Golden Star και μικρές δηλώσεις του Δημήτρη Στεφάνου. Ο τελευταίος ανέφερε πως πούλησαν τα 4 πλοία που γράψαμε τω καιρώ εκείνω στον Ηλιόπουλο(η πρώτη επίσημη επιβεβαίωση) γιατί "είναι ο μόνος που μπορεί να βγάλει κέρδος σε μια τέτοια αγορά", εμμέσως πλήν σαφώς όμως φαίνεται πως δεν υπάρχει διάθεση πλήρους απεμπλοκής πρός το παρόν, τα άλλα 2 θα μείνουν στην Golden Star. Δε φαίνεται όμως πουθενά και πρόθεση επανεπένδυσης σε άλλο φέρρυ. 

 

Αντίθετα γίνεται μνεία πως τα 2 αδέλφια έχουν αγοράσει συνολικά 8 ποντοπόρα πλοία ξηρού φορτίου από το 2018, φτάνοντας τον αριθμό 13 σε αυτόν τον τομέα της αγοράς. Κι όποιος παρακολουθεί την αγορά ξέρει πως ήταν εξαιρετικά πετυχημένες κινήσεις ως πρός το timing, τελευταία τους αγορά για 11.4 εκατομμύρια ένα handy από τη Navios. Μάλιστα εκφράζεται η πρόθεσή τους να φτάσουν το στόλο στα 20 κομμάτια χωρίς να αποκλείουν και την είσοδό τους στον τομέα των δεξαμενοπλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα παντως αυτες οι ξαφνικες κολακιες που διαβασα στην συνεντευξη μεταφραζονται στο μυαλο μου ως"Αν στο μελλον μας κανει μια καλη προσφορα και για τα αλλα 2 πλοια,ευχαριστως να το συζητησουμε.."

Link to comment
Share on other sites

Όλα έχουν την τιμή τους στα σίγουρα. Αλλά για να είμαι και ακριβής σχετικά με αυτό που είπε ο πλοιοκτήτης και να μην δημιουργούνται εντυπώσεις, η εφημερίδα το γράφει ως:

 

Quote

 “We accepted to give the ships to him because we believe he is the only one able to make headway in the market,” 

 

Η ερμηνεία σε "μπορεί να βγάλει κέρδος σε μια τέτοια αγορά" είναι η δική μου γιατί η συγκεκριμένη έκφραση δεν έχει ακριβή μετάφραση στα ελληνικά, ή τουλάχιστον εγώ δε την ξέρω.

Link to comment
Share on other sites

Τη φραση to make headway, το Cambridge το αποδιδει ως to begin to make progress. Η πιο κοντινη ελληνικη φραση που θα μπορουσα να σκεφτω ειναι το "να κανει προκοπη".:D

H ουσια ειναι οτι ο @Nick the Greekμια χαρα απεδωσε το πνευμα της δηλωσης, το οποιο πνευμα^_^ δεν αποκλειει περαιτέρω αποεπενδυση στο μελλον.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Mετά την πώληση του 66% του στόλου τους στην Seajets μία ακόμα βλάβη στο Super Express

έρχεται κατά την γνώμη μου να δημιουργήσει έντονο κλυδωνισμό στην εικόνα της εταιρίας

των αδελφών Στεφάνου. Eάν δεν δούμε θεαματικές νέες επενδύσεις σε πλοία μέχρι το τέλος

του Έτους η άποψη μου είναι ότι θα έχουμε την σταδιακή απόσυρση της εταιρίας.

gsf.png

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι μια βλαβη σε ενα ταχυπλοο θα φερει καποιο κλυδωνισμο και θα επισπευσει τις οποιες αποφασεις.

Αν ηταν ετσι η Seajets θα ειχε διαλυθει εδω και χρονια με τις βλαβες να ειανι δυο τη βδομαδα

Link to comment
Share on other sites

Βλάβες μεν αλλά βλάβες αντιμετωπίσιμες δε με αντικατάσταση των πλοίων από άλλα το συντομότερο δυνατό . Η εταιρεία στο τέλος του έτους θα έχει μόνο 2 πλοία βάση των τωρινών δεδομένων εκτός και αν προκύψει κάποια αγορά πλοίου.Από όταν μπήκε στον πόλεμο των ταχυπλόων έχει χαλάσει πολύ η εικόνα της . Απανωτές βλάβες τα μικρά καταμαράν ,  απανωτές βλάβες το Superexpress και πούλησε τον μισό και παραπάνω στόλο οπότε δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να προκύψει στη συνέχεια . Προς ώρας πάντως δεν φαίνεται να έχει την δυναμική να ανταγωνιστεί άλλες εταιρείες είτε Fast είτε Seajets... Αν γίνει αγορά άλλου πλοίου είτε συμβατικού είτε ταχυπλόου ελπίζω να βρει τον τρόπο να ανακάμψει γιατί τα πράγματα μοιάζουν δύσκολα...Αλήθεια η seajets μέχρι πότε βάση της συμφωνίας που έγινε με την golden δεν επιτρέπεται να βάλει πλοίο στη γραμμή της Ραφήνας;Γιατί αν του χρόνου βάλει κανα Tera με χαμηλές τιμές όπως παλαιότερα φαντάζεστε τι μπορεί να γίνει...

Link to comment
Share on other sites

Καλά μη τα βάφουμε όλα μαύρα για την εταιρεία.Έδιωξε τα ζημιάρικα ταχύπλοα και το μεγάλης ηλικίας SF2 με μόνο μείον στη συμφωνία την απώλεια του πολύ αξιόλογου Superrunner.Εγώ πιστεύω πως φέτος έκανε μία στρατηγική αναδίπλωση και του χρόνου θα φέρει κάποιο πολύ δυνατό συμβατικό αποκλειστικά και μόνο για τη γραμμή της ΑνδροΤηνοΜυκονίας.Αν μέχρι του χρόνου δε γίνει κάποια τέτοια κίνηση τότε ναι θα μπορούμε να μιλάμε για συρρίκνωση της εταιρείας και απώλεια εδάφους στη γραμμή.

Το SuperExpress πόσο καιρό θα μείνει εκτός;

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...