Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και από που πληρώνεται το δάνειο γνωρίζεις? Από που οι ασφάλειες? Από που το γραφείο? Από που οι ναυτικοί? Μήπως από καμιά πιστωτική κάρτα?Τα πλοία πληρώνουν τα έξοδα! ΚΆΘΕ εταιρεία είτε είναι ακτοπλοϊκή είτε ποντοπόρου υπολογίζει το break even της με βάση τα πάντα που ανέφερα (δάνεια, ασφάλειες, πετρέλαια, λάδια, γραφεία,κτλ). 

Δέχομαι κάποιος να μη γνωρίζει και να κάνει μια λαθος υποθεση.. Μη το παίζουμε ομως έξυπνοι αν δεν έχουμε περάσει ούτε απέξω από ναυτιλιακή.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

πραγματικα δεν μπορω να καταλαβω το νοημα αυτου του τοσο λεπτομερους... ψειρισματος.

εννοειται οτι και δανεια και ασφαλειες και διοικητικα εξοδα κλπ κλπ, συνυπολογιζονται στο κοστος λειτουργιας. και δανεισμο να μην εχεις, πρεπει να παρεις τα λεφτα σου πισω, με μια καλη αποδοση. αλλιως τα αφηνεις στο σεντουκι. αλλο πραγμα τωρα αν στις ακτοπλοϊκες, που τα εσοδα τους παρουσιαζουν εντονη εποχικοτητα, δεν μπορει να περιμενεις να βγαλεις τα εξοδα σε μια νεκρη περιοδο και να κλαιγεσαι καθε χειμωνα.

ας μην το συζητησουμε ομως αλλο σε αυτο το τοπικ. το εχουμε αναλυσει και στις συνεπειες της κρισης στην ακτοπλοϊα και στις τιμες των καυσιμων και σε πολλα αλλα topics

απο εκει και περα, βαπορι που δεν βγαινει δενει. για να αποφασιζουν να ξαναβγουν, τουλαχιστον δεν θα μπαινουν μεσα. σε τετοιες εποχες σημαντικο ειναι επισης το να διατηρησεις την παρουσια σου. αν εσυ εισαι δεμενος και ο αλλος ταξιδευει, σιγα σιγα πας στο περιθωριο.

εχω πει και αλλες φορες, οτι κατα τη γνωμη μου, τα δυο σημαντικοτερα λαθη που εχουν κανει ειναι η υπερβολικη εκθεση στη δημοσιοτητα και το οτι αρκετες αποφασεις τους, τις πηραν παρορμητικα, (λεπτομερειες υπαρχουν σε αρκετα ποστ στις προηγουμενες σελιδες. δεν χρειαζεται να επαναλαμβανομαστε).

κακως βγαινουν, ακομη και τωρα, καθε τρεις και λιγο σε καποιο site και καποιο καναλι, αλλα πολυ καλα κανουν και το ξαναβγαζουν. δεν μπορεις να αφηνεις τον ανταγωνιστη σου να παιζει μπαλα μονος.

Link to comment
Share on other sites

Τα voyage costs του πλοιου ειναι πετρελαια , λαδια, πληρωματα , λιμανιατικα , φθορες , αναλωσιμα.. Τα 28.000 που λεει ο κ. Στεφανου ειναι πολλα οπως εξηγηθηκε παραπανω. Εαν λεγε την αληθεια χωρις υπερβολες δε θα ηταν εφοπλιστης ο ανθρωπος...

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εσυ αναφέρεις τα έξοδα που θέλει ένα πλοίο να βάλει μπρος να πάει μέχρι Μύκονο και να γυρίσει Ραφήνα  . Αυτο ομως σε καμία περίπτωση δεν είναι running cost που υπολογίζουν όλες οι εταιρείες για τα πλοία τους. Σε αυτο όλες μα όλες οι εταιρείες συμπεριλαμβάνονται ασφάλειες,  επισκευές, έξοδα γραφείου , δανειακές υποχρεώσεις - αποσβέσεις , κλπ.
Κι ο λόγος είναι οτι όλα αυτά  τα έξοδα θα πρέπει να πληρωθούν απο τα έσοδα του κάθε πλοίου  όποτε Αυτα ειναι και τα χρήματα που θέλεις για να ισοσκελίσεις τα έξοδα .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

Σωστα. Για τη συνολικη βιωσιμοτητα της εταιρειας χρειαζεται να συνυπολογιστουν ολα οσα αναφερεις παραπανω. Αλλα για την εκτελεση η οχι καποιων δρομολογιων ειδικα απο αυτες τις συνθηκες, πρεπει να υπολογισεις μονο τα εξοδα που σχετιζονται αποκλειστικα με αυτα τα δρομολογια. Εαν αφαιροντας τα σου μενει εστω 1€ για να καλυψεις τα υπολοιπα (δανεια , ασφαλειες, μισθοι γραφειου κλπ) που "τρεχουν" ετσι κι αλλιως, τοτε δε "μπαινεις μεσα". 

Και σε τελικη αναλυση , δε μπορεις να απαιτεις η επιδοτηση να σου καλυπτει και ολα τα fixed costs (δανεια , ασφαλειες , γραφεια, αποσβεσεις κλπ).

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, για τι μιλάμε..,για τους Στεφάνου?

Αυτούς που κλαψουρίζουν μέρα-νύχτα ότι δεν βγαίνουν και κάθε καλοκαίρι αγοράζουν κι από ένα πλοίο?

Αυτούς που για να τους δώσουν τα δρομολόγια που ήθελαν πήγαν και τσαντίρωσαν όξω από το υπουργείο? 

Αυτούς που έχουν κάνει πόσες απεργίες πείνας ως τώρα για να πάει ο εκάστοτε υπουργός με τα νερά τους? 

Αυτούς που στο τέλος τέλος για να αυξήσουν την ταχύτητα του πλοίου τους αφαιρούν τον έναν από τους δύο καταπέλτες?

Εντάξει.. έλεος.. έχει και η γραφικότητα τα όριά της κάποια στιγμή! 

Αν ζούσαν οι συγχωρεμένοι καπτα Μάκης, Αγαπητός (ο μπλάκ), και λοιπά μαργαριτάρια θα τους αναφωνούσαν με μια φωνή "Σοβαρέψου αγόρι μου"... 

Link to comment
Share on other sites

βέβαια αν ο καπτα Μάκης ήταν τόσο "μάγκας" δεν θα είχε αφήσει τους ναυτικούς και τα πλοία του στο έλεος του θεού. Γιατί αν θυμάσαι, κι εκείνος τα πεπραγμένα του κράτους επικαλέστηκε (και ενδεχομένως σωστά) για το φαλιμέντο του. Από την άλλη έχω την εντύπωση ότι τα πληρώματα των ΑΦΩΝ πίνουν νερό στο όνομά τους γιατί εκτός των άλλων είναι μάλλον απίθανο να τους παρατήσουν σε κάποιο λιμάνι χωρίς ρεύμα και τροφοδοσία κάνοντας την ίδια ώρα dolce vita στην Ελβετία. :)

Αυτά τα αναφέρω επειδή έγραψες οτι κλαίγονται. Όπως θυμάμαι από πολλούς εδώ, που γνωρίζουν καλύτερα τα της ακτοπλοϊας από εμένα, είχε τότε τεκμηριωθεί πολλάκις το πόσο λάθος ήταν οι αποφάσεις του υπουργείου. Οπότε εγώ, στο ότι χαλιούνται αν θέλεις εύκολα τους δίνω μια κατανόηση, γιατί δεν νομίζω ότι στο εξωτερικό όπου παίζουν μπάλα με τεράστια επιτυχία, ζουν τέτοιες καταστάσεις.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Για τα δρομολόγια είχαν μία δόση δίκιου διότι ο Ήλιο έπαιρνε σχεδόν ότι ζητήσει και αυτος δεν τα πήρε

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Όποιος έχει ακούσει αυτή την έκφραση (Σοβαρέψου αγόρι μου) από τον Μακ και τον μπλακ, θα καταλάβει τι λέω... 

Εξου και η αναφορά μου στον Κάπτεν Μάκη και όχι για τον επαγγελματισμό του. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτή την ώρα μιλάει ο κ. Γιώργος Στεφάνου στην εκπομπή Μεσημέρι του Mega Channel. Σύμφωνα με δηλώσεις του εάν δεν αρθουν περιορισμοί του 50% του πρωτοκόλλου δεν πρόκειται να ξεκινήσει κάποιο ταχύπλοο πλοίο του στόλου, γιατί χρειάζεται πληρότητα τουλάχιστον 75% για να βγάλει τα έξοδα του. Εάν αρθουν τα μέτρα και υπάρξει κίνηση θα ξεκινήσει ένα ταχύπλοο γύρω στα μέσα Ιουλίου. 

Link to comment
Share on other sites

Οκ, τί θα κάνουμε;

Θα κλάψουμε που δε δρομολογηθεί ταχύπλοο;

Ή θα βγούμε στους δρόμους να διεκδικήσουμε τα αιτήματα των πλοιοκτητών, όχι μόνο του συγκεκριμένου αλλά και άλλων.

Παραδείγμα μπορεί να βρεί κανείς στο πρόσωπο του μέχρι πρότινος ανταγωνιστή του.

Αν δε βγαίνουν, κατανοητό, δεν υπάρχει θέμα, ας κρατήσουν τα πλοία και τα δρομολόγια που δεν τους βάζουν μέσα.

Τα μεσημεριανα θυμίζουν Σία Λιαροπουλου, Τατιάνα και Λαμπίρη στα καλά τους.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο κι εδώ, το ερώτημα είναι όμως ότι αυτοί που θα χρειάζονται μια άμεση μετακίνηση θα πρέπει να αρκούνται στα συμβατικά μόνο;, η αεροπλάνα; βέβαια κι αυτοί δίκιο έχουν, αλλά κι ο κόσμος δίκιο έχει.

 

Βλέποντας τις προκρατήσεις που είχαν γίνει στα ταχύπλοα, από τον Οκτώβριο μέχρι Φεβρουάριο να έχουν μηδενιστεί και γενικά ακυρωθεί, αυτό το γεγονός μας δημιουργεί την εντύπωση ότι δεν θα κινηθεί τόσος κόσμος ιδίως από το εξωτερικό ώστε να μπορέσουν να καλύψουν τα τεράστια έξοδα τους. Η μέχρι τώρα άποψη μας είναι ότι δεν θα δρομολογηθούν ταχύπλοα τους επερχόμενους θερινούς μήνε

https://www.marinews-blog.eu/?p=21067

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποια εκπομπή στην τηλεόραση διαφήμιζε την εταιρία ν κάνει δρομολόγια για Σαντορίνη, οπότε σίγουρα θ ξεκινήσει κάποιο από τα ταχύπλοα που διαθέτει.. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στα θέματα του ΣΑΣ στις 30/06/20, βλέπουμε τις αιτήσεις ανάκλησης δρομολόγησης των ταχυπλόων της Golden Star

το Super Speed  από την 01/07/20 στη γραμμή Πειραιά Κυκλάδες

το Super Runner  από την 01/07/20 στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες

το Super Cat ζητάει από την 01/07/20 από τη γραμμή Σύρο Τήνο Μύκονο Ίο Σαντορίνη.

το Super Express ζητάει από την 01/07/20 στη γραμμή Ραφήνα Τήνο Μύκονο Νάξο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ΤΟ «10-ΕΤΕΣ» ΤΑΞΙΔΙ ΤΗΣ GOLDEN STAR FERRIES!

Quote

Η GOLDEN STAR FERRIES γεννήθηκε ως μικρή εταιρία, μετά από την πρωτοβουλία των αδερφών Δ. & Γ. Στεφάνου, να αγοράσουν από την Attica Group το διασημότερο πλοίο των Κυκλάδων SUPERFERRY II, στη γραμμή Ραφήνα Άνδρο Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις. 10 χρόνια αργότερα, έπειτα από εξαγορές και μελετημένες κινήσεις είναι μία ελληνική δύναμη στις ελληνικές θάλασσες! Την πρώτη χρονιά της η εταιρία εξυπηρέτησε 450.000 επιβάτες φτάνοντας στο σημείο να μεταφέρει ετήσια περίπου 2.000.000 επιβάτες & οχήματα.

Η GOLDEN STAR FERRIES ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα από το 2011! Πρωταρχικός σκοπός της εταιρείας ήταν και είναι η εξυπηρέτηση και η μεταφορά του επιβατηγού κοινού και των οχημάτων τους με ασφάλεια, άνεση και συνέπεια.

Η GOLDEN STAR FERRIES πρόσθεσε στο στόλο της το 2016 άλλο ένα ποιοτικό και σύγχρονο πλοίο, το SUPERFERRY, το οποίο αφού προσάρμοσε στα Ευρωπαϊκά πρότυπα και δεδομένα και ανακαίνισε πλήρως, έφερε νέα δεδομένα στις Κυκλάδες καλύπτοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις μεταφορικές ανάγκες επιβατών- οχημάτων- φορτηγών από το λιμάνι της Ραφήνας.

Ο δρόμος προς την επιτυχία ήταν μακρύς με αρκετές δυσκολίες, που ξεπεράστηκαν με υπομονή και επιμονή. Το 2017 η εταιρεία μεγαλώνει επενδύοντας στην αγορά ενός ταχυπλόου, από τα πιο δημοφιλή στην κατηγορία του, το SUPERRUNNER. Με έδρα την Ραφήνα επεκτείνεται το δίκτυο των προορισμών με καθημερινές αναχωρήσεις την θερινή περίοδο προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη. Η GOLDEN STAR FERRIES σε πείσμα των καιρών και σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλίμα, κατόρθωσε να εδραιώσει την παρουσία της στην ελληνική ακτοπλοΐα με μεθοδικότητα και αφοσίωση. H προσφορά μας στην τόσο σύντομη διαδρομή μας στον τομέα των θαλάσσιων συνδέσεων αναγνωρίστηκε από τον διεθνή οργανισμό Lloyd’s με την απονομή του βραβείου «Passenger Line of the Year 2017».

Το 2018 νιώθοντας περισσότερο από ποτέ τη δέσμευση να συνεχίσουμε το επενδυτικό μας πρόγραμμα, τη σταθερή ανάπτυξη του στόλου μας και τη διασύνδεση των νησιών των Κυκλάδων προχωρήσαμε στην αγορά των δύο ταχυπλόων σκαφών υψηλών προδιαγραφών SUPERSPEED και SUPERCAT. Τον ίδιο χρόνο η εταιρία άνοιξε τους προορισμούς της, συνδέοντας την Ραφήνα με τις Κυκλάδες και την Κρήτη, με καθημερινές αναχωρήσεις από και προς Ηράκλειο.

Καθώς η ανάγκη να προσφέρουμε είναι έντονη, το 2019, αναβαθμίζουμε τις ήδη υπάρχουσες υπηρεσίες μας και προσθέτουμε ένα από τα μεγαλύτερα και υπερπολυτελή οχηματαγωγά catamaran της Ελλάδας, το SUPEREXPRESS. Η GOLDEN STAR FERRIES με τα νέα ταχύπλοα της έρχεται τώρα στον Πειραιά και προσθέτει νέα λιμάνια στη λίστα των προσεγγίσεων τους. Τα πλοία με το χρυσό αστέρι να είναι η καλύτερη επιλογή για τους ταξιδιώτες. Συνεχίζουμε την πορεία μας με τις ίδιες αξίες, με ηθική και σεβασμό προς το επιβατικό κοινό. Μεγαλώνουμε και βελτιωνόμαστε!

Ως προς τα σχέδιά μας για το φετινό, δύσκολο καλοκαίρι, είναι και αυτά ιδιαίτερα μελετημένα. Η σταθεροποίηση του τουριστικού ρεύματος που αναμένεται φέτος είναι η συνθήκη στην οποία επιλέγει και η GOLDEN STAR FERRIES να κινηθεί. Το πρόγραμμα των δρομολογίων της εταιρίας μας για το 2021 καλύπτει ένα δίκτυο 13 προορισμών των Κυκλάδων, Κρήτης με δυνατότητα 111 συνδυασμών δρομολογίων.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του 2021 έχουν αναρτηθεί τόσο στο site όσο και στο σύστημα κρατήσεων της εταιρείας. Το Superferry II δεν εμφανίζεται στους πίνακες, ωστόσο στο σύστημα είναι περασμένα κάποια απογευματινά δρομολόγια από Ραφήνα χωρίς όμως δυνατότητα επιλογής ενώ το Superexpress δεν εμφανίζεται προς το παρόν πουθενά.

Το line up είναι λίγο-πολύ γνωστό:

Superferry: Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος

Superruner: Ηράκλειο-Θήρα-Νάξος-Μύκονος

Superspeed&Supercat: Πειραιάς-Μήλος-Φολέγανδρος-Θήρα-Ίος-Πάρος-Μύκονος-Σύρος & Σύρος-Μύκονος-Πάρος-Ίος-Θήρα-Φολέγανδρος-Μήλος-Πειραιάς

Supercat (από 20/9 ως 31/10): Σύρος-Τήνος-Μύκονος-Θήρα

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nikos_Chania said:

το Superexpress δεν εμφανίζεται προς το παρόν πουθενά.

Έχουν ανοίξει τα πλάνα του, πρωινό δρομολόγιο από Ραφήνα για Τήνο, Μύκονο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 4/16/2021 at 1:51 PM, Nick the Greek said:

- For those of you who are translating the posts we make in Greek, you will have noticed during this week but also the previous one, that the Superruner, Supercat and Superspeed have all performed sea trials. Yet at the same time, they are not scheduled to start sailing anytime soon, so what on earth is happening? Let's stop beating around the bush and say that there is lots of speculation around the future of these 3 ships. Anything between Seajets chartering the Superruner if they win the Sitia - Rhodes subsidised service tender, to Seajets buying all 3 ships from Golden Star, together with one of their two conventional ferries. Obviously there's nothing concrete and in the end nothing may come out of this. But definitely these sudden sea trials were not done by accident.

@Nick the Greek keeps information for himself and for our english speaking friends:P

μια μια τις βομβες βυθου παιδια ;) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα είναι κρίμα πραγματικά για το Super Runner γιατι πρόκειται για το πλοίο που άνοιξε μια εντελώς νέα σελίδα στην εταιρία. Όμως βλέποντας τα πράγματα από τη σκοπιά του απλού εξωτερικού παρατηρητή πέρα από χρήματα τα ταχυπλοα νομίζω ότι έφεραν και πάρα πολύ "άγχος" επιπλέον στην εταιρία.  Το μεγαλύτερο κρίμα θα είναι να φύγει και το ένα από τα δύο συμβατικά. 

 

Θεωρώ ότι κρατώντας τα δύο sf και το Express  θα είχαν άριστη χωρητικότητα για πολλές προσοδοφορες γραμμές. 

Σε κάθε περίπτωση πάντως θεωρώ ότι οι πλοιοκτητες ξέρουν πολύ καλύτερα ποιο είναι το συμφέρον γισ την εταιρία 

Link to comment
Share on other sites

Δεν τους το φόρτωσε το επιπλέον άγχος κανένας..μόνοι τους πήγαν να βάλουν γκολ σε ξένο τέρμα..! Δεν έχω να πω τίποτα άλλο παρά πως τζάμπα οι απεργίες πείνας έξω από το Υπουργείο πρόπερσι... 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...