Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γιατί είστε σίγουροι ότι θα τους έβγαζε παραπάνω κέρδος ενα πλοίο τύπου Ιθάκη σε σχέση με τρία ταχύπλοα?? Ένα πλοίο τύπου Ιθάκη θα πρέπει να δουλεύει σχεδόν 8-10 μήνες το χρόνο πχ στη γραμμή της Ραφήνας Άνδρου Τήνου Μυκόνου με μεγαλύτερα λειτουργικά έξοδα σε σχέση με το Superferry που ταξιδεύει το χειμώνα. Ενώ τα ταχύπλοα θα δουλέψουν 4-5 μήνες σε διαφορετικές γραμμές με το διπλάσιο εισιτήριο και με πολύ λιγότερο πλήρωμα. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι, αλλα να δουλευουν τα 3 ταχυπλοα. Οχι καθε 3.5 μέρες να βγαζουν βλαβες ;) αν συγκρινεις την φετινη σεζον των 3 ταχυπλοων με μια αντιστοιχη σεζον μονο με πλοιο τυπου ιθακη, περισσοτερο κερδος θα ειχε το ιθακη.

Ηταν μια αποτυχημενη σεζον.

Link to comment
Share on other sites

Με ποια λογική συγκρίνετε το Ιθάκη με ταχυπλοο? Τι σημαίνει ότι επειδή όταν το είχε η μπλου πήγαινε καλά αν το πάρω εγώ αύριο θα πάει και με εμένα καλά? Επίσης το πιο απλό παράγωντα που ξεχάσατε είναι ότι αν δώσω τα ίδια χρήματα για ένα Ιθάκη και τα ίδια για 3 ταχύπλοα το 1 βαπόρι θα μου χρωστάει λόγου χάρη 30 μύρια ένω τα 3 θα μου χρωστάνε από 10 το καθένα.. Οπότε με τα δεδομένα που διέπουν τα οικονομικά στην ακτοπλοΐα οι πιθανότητες να με ξεπληρωσουν τα 3 ταχύπλοα είναι μεγαλύτερες και παρα πολύ πιο γρήγορα.. 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Η λογική είναι απλή. Παίρνεις 3 ταχύπλοα προσπαθώντας να ανταγωνιστείς έναν αντίπαλο που έχει πολύ περισσότερα από σένα και κανεις ένα δρομολόγιο σιδηρόδρομο με πλοία αμφιβόλου αξιοπιστίας. Επίσης η SeaJet μετά από τόσα χρόνια -και ας μην ήταν πάντα η καλύτερη- έχει μια εμπειρία που καλώς ή κακως η Αφοι δεν έχουν. Γι’αυτο λοιπόν υποστήριξα την ιδέα του Ιθάκη ας πούμε. Έιναι στον τομέα των συμβατικών που έχουν δώσει σαν εταιρία πολύ καλα δείγματα, είναι ένα πλοίο αξιόπιστο και δοκιμασμένο που σίγουρα θα τους γυρίσει τα χρηματα τους πίσω. Και προς Θεού δεν εννοώ από Ραφήνα. Έχει κουράσει η όλη κατάσταση. Μετά τη συγχώνευση Blue Star-Hellenic έχει μειωθεί δραματικά ο ανταγωνισμός στις Κυκλαδες και το Αιγαίο γενικοτερα. Υπάρχουν τόσες γραμμές και μάλιστα από Πειραιά. Δεν είναι όλα Ραφήνα πια, ήμαρτον!

Link to comment
Share on other sites

Καλως ή κακως δεν υπαρχει πλεον συγκριση μεταξυ seajets και golden.Η πρωτη με την επεκταση/εξαπλωση της στο Αιγαιο εχει καταστει απο μικρη οικογενειακη εταιρεια σε βασικο ανταγωνιστη της Αττικα η δευτερη καλη,χρυση αλλα αναλωνεται πλεον καθε χρονο στο πως θα μπει στο ματι του Ηλιοπουλου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς εννοώ φιλε Miltiadis. Αντί να κοιτάξει πως μπορεί να επεκταθεί και να καθιερωθεί σε γραμμές έχει μπει σε ένα κυνηγητό που πολύ φοβάμαι ότι δεν θα της βγει σε καλό...

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Για μενα η δρομολογηση των ταχυπλοων ηταν μια ορθη κινηση.Οταν ερχεται ο αλλος και σου βαζει μεγαλο ταχυπλοο με τιμη συμβατικου πανω στο πρωινο και δημοφιλες δρομολογιο(του Superferry εδω και 30 χρονια τωρα) και σου περνει ολη τη πιτα τοτε τι κανεις;Ο 3ος παιχτης δεν παθαινει ζημια επειδη υποστηριζεται απο φορτηγα Χειμωνα Καλοκαιρι.Εσυ ομως σαν Golden εισαι αδειος απο επιβατες ολο το χρονο.Και ο αλλος το Χειμωνα εξαφανιζεται τη στιγμη που εσυ ματωνεις.Ενω το Μαιο περνει δρομολογιο απο το υπουργειο πανω στο δικο σου.Ομορφα πραγματα ετσι;Για να μη ξεχναμε αυτα που εχουν γινει.Τα ταχυπλοα αφηνουν κερδος τους 4 μηνες που ταξιδευουν.Και για να μεινει η Golden στο παιχνιδι ο μονος τροπος ηταν να απαντησει με το ιδιο νομισμα.Και πολυ καλα εκανε ασχετα αν ενοχλησε καποιους ακομη και μεσα απο το υπουργειο οι οποιοι μεχρι και σημερα δεν ξερω τι σκοπιμοτητες εξυπηρετουν.Θα ξεχασουμε τελικα τι ειναι το δικαιο και τι το ηθικο εδω στο Ελλαντα.Φτανει πια.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κατι πάει λάθος ομως. Πέρα απο το οτι η άφιξη και η αναχωρηση ειναι ανάποδα γραμμενα, δεν στέκει η αναχώρηση 1655 απο σαντορινη και αφιξη στις 18 στο Ηράκλειο. Αλλα λειπουν τα ψηφια διπλα στο 18, οποτε ισως να ειναι 1845;

Παντως την ταχυτητα αυτη δεν την εχει το πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Από χθες ανέλαβε Γενικός Διευθυντής στη Golden Star Ferries ο cpt Αντώνης Μαρινάκης.

On 1/12/2020 at 5:17 PM, hayabusagr said:

o cpt Κώστας Τζώρτζης αποχώρησε ;

Ακούγεται ότι μετά την ολοκλήρωση των επισκευών των πλοίων της εταιρείας θα αποχωρήσει από την εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

το εν ανδρω, στα πλαισια του φεστιβαλ κλαψας, λες και μονο την ανδρο αφορα η κατασταση που ζουμε, εκτος απο το διαγγελμα urbi et orbi του Δημαρχου, εχει και αλλα μια αναρτηση για τη γραμμη.

εκτος λοιπον απο τις βολες επι δικαιων και αδικων κανει και μια ειδικη αναφορα στη Golden 

Quote

Πληροφορούμε πως το Superferry II ήδη αποσύρθηκε στον Πειραιά και ετοιμάζεται για αναστολή συμβάσεων του πληρώματος! Η Golden Star θέτει σε αναστολή συμβάσεων και υπαλλήλους των γραφείων της! Η εταιρεία έβγαλε όλο τον χειμώνα με ελλείμματα...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 4/17/2020 at 12:39 AM, Villandry said:

Να ναι συμπαθατε φίλε @Nick the Greek αλλά η εταιρεία καθιερώθηκε στη γραμμή χάρη σε αυτό το πλοίο και από αυτό έβγαλε χρήματα, αυτό ήταν το έναυσμα και η εδραίωση.

Ο αντικαταστάτης σε παλαιότερα λεγόμενα σας, ο ίδιος, έχετε αναφέρει πως πλέον το πλοίο της γραμμής είναι ο Θεολόγος, επειδή το σκέτο Σουπερφερρυ δεν τα έχει καταφέρει.

Οι λόγοι πολλοί τεχνικά, όπως σωστά αναφέρει ο @Captain_Nionios. Συν το ανεπαρκές για μεγάλα οχήματα γκαράζ συν την κοστοβορα και χωρίς ανάλογο του αναμενόμενου αποτέλεσμα μετασκευή.

Το μόνο πλοίο που έβγαλε αρκετά χρήματα για την εταιρεία αλλά όχι σε βαθμό ανάλογο του πρώτου της κτήματος είναι το Σουπερραννερ.

Όλα τα υπόλοιπα δυστυχώς είναι κατώτερα των προσδοκιών της εταιρείας και κάποια εξ αυτών και του κοινού.

Σεζόν του Σουπερφερρυ ΙΙ σαν το 2011, το 2013, το 2014, το 2015 ακόμη και του 2012 λίγα πλοία έχουν κάνει στην ακτοπλοϊα.

Από εκεί και ύστερα δε διαχειρίζεται με το βέλτιστο τρόπο το πλοίο ώστε να αποφέρει το μέγιστο δυνατό κέρδος.

Σαν περιποίηση είναι όντως κούκλα, δεν ισχύει το 40+ κούκλα στα λόγια, δεν υπάρχει σύγκριση με αντίστοιχα της ηλικίας του, ούτε Ολύμπους, ούτε Πήγασος, ούτε Πρωτεύς, ούτε Κεφαλονιά, ούτε Άκουα Μπλου, ούτε και νεότερα σαν το Πρέβελης ή τα Κρήτη ή ακόμη και το Σάμος.

Το πλοίο είναι λειτουργικό μηχανικά, χωρίς βλάβες, με μία ταχύτητα η οποία λόγω συντήρησης έχει αυξηθεί έστω και ελάχιστα, ένα εσωτερικό ανανεωμένο, ένα γκαράζ αξιόλογο, ανταγωνίζεται συμβατικούς και ταχυπλοους αντιπάλους παραθέτοντας τα δικά του πλεονεκτήματα άλλοτε με επιτυχία άλλοτε με αποτυχία, αλλά με αξιοπρέπεια.

Όλοι αυτοί οι λόγοι με οδηγούν στο εξής συμπέρασμα, μία τέτοια κίνηση είναι λανθασμένη, πρώτα θα πρέπει να πωληθούν τα βαρίδια και ύστερα αυτό.

Για πέντε χρόνια ακόμα στέκεται άνετα, αντιθέτως Σούπερ εξπρές, σπηντ όχι. Το κατ δεν έχει συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης (Ω εστί μεθερμηνεθομενον, συγκεκριμένη προσοδοφόρα γραμμή) πλην της κόντρας με τη σητζετς, το Σουπερφερρυ σκέτο θα πρέπει να αποκτήσει γκαράζ σωστό για τη γραμμή του κι όχι μόνο, το θέμα της ταχύτητας για να αποτελέσει αναβάθμιση για τη γραμμή ή να δώσει την εναλλακτική για δρομολόγηση σε γραμμή με άλλα χαρακτηριστικα δυστυχώς δε διορθώνεται.

Κλείνοντας, στέκομαι σε αυτό που γράφει ο @Petros P πιο πιθανό και λογικό θα ήταν να θέλουν να πουλήσουν όλη την εταιρεία...

Σε κάθε περίπτωση καλή Ανάσταση σε όλους, με υγεία πάνω απ'όλα.

 

Δηλαδή το μονο καλο βαπορι που πήραν ειναι το σουπερφερρυ ιι και τα υπόλοιπα πέταξαν τα λεφτα τους.

παμε να τα δουμε λιγο απο την αρχη . 
Επειδη ταξιδεύω πολυ συχνά στη γραμμη ,Το σουπερφερρυ ειναι ένα εξαιρετικό πλοιο μετασκευασμένο πανω στα χνάρια του προκατόχου του. Οι χώροι μεσα έχουν την ιδια λογική στη διάταξη τους, ειναι πολυτελείς , εχει ακομη καλύτερη συμπεριφορά απο το σουπερφερρυ ιι (μόνον οτι σε πολυ χοντρό καιρο θα κοπανησει αλλα απο κούνημα λιγότερο ) , η ταχύτητα ειναι μισο μονο μιλι λιγότερο απο το σπυπερφερρυ ιι με πολυ λιγότερη κατανάλωση και περνει 20ΙΧ παραπάνω . Στη μανουβρα αλοιμονο αν με δυο bow με δυο stern thrusters , με δυο τιμονια που κανουν V , ειναι χειρότερο .Δεν εχει χάσει στα τέσσερα χρονια λιμανι , οταν δηλος και παρος τις τελευταιες δυο εβδομαδες έχασαν την Τήνο απο μια φορα .Ειναι ένα βαπορι με ολο τον σωστικό εξοπλισμό να παει σε οποιαδήποτε γραμμη της Ελλάδας και σε διεθνή κατι που δεν το βρίσκεις εύκολα σε πλοία τέτοιου μεγέθους .Μοναδικό του ελάττωμα στο combination φόρτωσης φορτηγών και ΙΧ , όπου εκει δεν έχεις πολλές επιλογές .ο Θεολόγος ειναι κι αυτο εξαιρετικό πλοιο , πλεονεκτεί σίγουρα στο γκαράζ του και στο οτι η εταιρία του ολα τα χρονια το κρατά σταθερο σε συγκεκριμένο δρομολόγιο με συγκεκριμένα ωράρια .

Για το Σουπερεξπρες  τρεις μηνες δρομολογια έκανε . Έκανε μια μεγάλη μετασκευη και ήταν η πρώτη του χρονια στην Ελλάδα και για ολα τα ταχύπλοα η πρώτη χρονια ειναι οδηγός που θα σου δείξει τα προβλήματα του βαποριου για να μπορέσεις να τα διορθώσεις . Δεν έχουν καμια σχέση με τα συμβατικά , δεν φαίνονται ολα τα προβλήματα , κάποια προβλήματα κάθε ταχύπλοο τα κρύβει καλα και μονο με την διαχείριση του τα φανερώνει . Θυμίζω το HIGHSPEED 6 στη πρώτη του χρονια έβγαλε πολλα προβλήματα με τον καινούριο καταπέλτη και στροφαλο , ομοίως το championjet 1 παρότι ανήκε σε πολυ σοβαρή εταιρεία , έβγαλε στροφαλο στα πρώτα του δρομολογια στην Ελλάδα ....Ολα τα ταχύπλοα θέλουν πίστωση χρονου ώστε η κάθε εταιρεία να μπορέσει να πιάσει ολα τα θέματα . Το Σουπρεξπρες εχει εξαιρετικούς χώρους , εξαιρετική χωρητικότητα , εξαιρετικό ταξιδεμα και σίγουρα ειναι πολύ καλύτερο βαπορι απο το Σουπερραννερ της ίδιας εταιρειας . Μένει μονο να δουμε φέτος αν η εταιρία εντόπισε σωστα τα προβλήματα και τα αντιμετώπισε με τον ενδεδειγμένο τροπο . 

Το ΣΟΥΠΕΡΚΑΤ ειναι πολυ καλο στο ταξιδεμα του για το μεγεθος του παντα , ειναι ένα πολυεργαλείο που μπορει να παίξει μπαλα σε οποιαδήποτε γραμμη οποτε για κάθε εταιρεία ειναι χρήσιμο .

το σουπερσπηντ απο όσα έχουμε δει μέχρι στιγμης ειναι ένα ταχύπλοο με χτυπητά πλεονεκτήματα αλλα και χτυπητές αδυναμίες . Εξαιρετικά ευρύχωρο για μικρό ταχύπλοο , πολυτελείς χώρους , εξαιρετική πλεύση στο καιρο , αλλα πολυ δυσκολο στη μανουβρα του διότι τα τζετ του ειναι στο μεσαίο πλωτηρα και δεν κανουν ζεύγος και οταν φορτωθεί πέφτει σημαντικά η ταχύτητα του κι εκει φαίνεται η έλλειψη ιπποδύναμης . 

Πιστευω ακράδαντα αυτο που λέει ο Nick the Greek . Το σουπερφερρυ ΙΙ όσο και να το αγαπήσαμε , μεγαλώνει και ίσως η συντήρηση σε σχέση με τα έσοδα να μην βγαίνει θετικά στο ισοζύγιο η να μην φέρνει τα αναμενόμενα η εν παση περίπτωση αυτα που φέρνει το σουπερφερρυ . Γι αυτο πιστεύω οτι τον χειμώνα οι Στεφανου κρατάνε το νεότερο κι όχι το παλαιοτερο .

Οσο για αν θέλουν να πουλήσουν την εταιρεία η όχι .... Μια εταιρεία με 6 βαπόρια όσο και να θέλεις να την πουλήσεις 99% δεν θα βρεις να την πουλήσεις . Πρεπει να πέσεις σε περιπτωση οπως το 2000 με τον Σφηνιά , η να τραβήξεις κάποιο επενδυτικό ενδιαφέρον απο το εξωτερικό όπου επίσης ειναι απίθανο σενάριο .

Αν οντως θέλουν να φύγουν θα μειώσουν σταδιακά τον στόλο τους που κι αυτο ειναι επίσης δύσκολα με τα σημερινά δεδομένα . 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

εστιαζετε σε άλλο ζήτημα, κυρίως στο θέμα της μανουβρας και γενικότερα στο καραβολατρικο. Εγώ κοιτάζω, ίσως λανθασμένα το συμφέρον του επιβάτη πρώτα και του πλοιοκτήτη δεύτερα.

Τα δύο μικρά ταχύπλοα στα δύο χρόνια που είναι εδώ έχουν ταξιδέψει από μία  σεζόν έκαστο, άρα δεν έχουν αξιοποιηθεί πλήρως, ενώ τα νούμερα τους αυτές τις σεζόν δεν ήταν ενθαρρυντικά.

Το Σούπερ Εξπρές δοκιμάζεται, αλλά οι καθημερινές καθυστερήσεις του, και οι συχνές βλάβες καθιστούν την πρώτη του σεζόν αποτυχημένη.

Το Σουπερφερρυ έχει θέμα στο γκαράζ κι έτσι όπως είναι δε θα μπορέσει ποτέ να προσελκύσει ικανό πλήθος μεταφορικών εταιρειών που διαθέτουν φορτηγά οχήματα.

Σε ορισμένα από τα παραπάνω θέματα δε φταίει πράγματι η εταιρεία, ισχύει αυτό.

Εγώ προσωπικά όμως όταν αντιμετωπίζω προβλήματα και δυσκολίες ψάχνω πρώτα τι φταίει γενικώς, αν έχω φταίξει εγώ ή κάποιος άλλος για αυτό που συμβαίνει, δεν επιρριπτω μονο αλλού τις ευθύνες, παρουσιάζοντας με ως κατατρεγμένο, άτυχο ή ότι άλλο.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως τα ταχυπλοα ορθως τα αγορασε η εταιρεια,το εχω δικαιολογησει στο παρελθον.Με το χρονο και την αποκτηση πειρας στο συγκεκριμενο τυπο θα βελτιωθουν τα πραγματα.Η επομενη κινηση που θα επρεπε να κανει η εταιρεια για να χτυπησει το Θεολογο,ειναι η αποκτηση ενος μικρου ro-ro στο μεγεθος του Νεαρχος.Το πλοιο αυτο θα στοχευσει στις μεταφορικες και θα μειωσει το χρονο παραμονης των συμβατικων στα λιμανια.Θα εχει ελαχιστα εξοδα λειτουργιας ενω το Χειμωνα που μειωνεται η κινηση στη γραμμη θα μπορει να αναζητησει φορτια και σε αλλα νησια.Το πλοιο αυτο θα στοιχισει το πολυ 5 εκ ευρω και δεν χρειαζεται η εταιρεια να αναζητησει συμβατικο στα προτυπα του Θεολογος.Ουτως η αλλως εχει 2 πολυ καλα συμβατικα.Το κυριοτερο,η εταιρεια πρεπει να διατηρησει σταθερα ωραρια των πλοιων ωστε να εδραιωθει επιτελους στη γραμμη.Το ενα συμβατικο αν περισσευει και δε χωρα στη γραμμη λογω μειωμενης κινησης μπορει να δρομολογηθει σε αλλη γραμμη των Κυκλαδων.Με 20 μιλια και καλο εσωτερικο πολλες γραμμες κερδοφορες θα μπορουσαν να συντηρησουν ενα τετοιο πλοιο.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα το μεταφορικών νομιζω δεν ειναι θέμα αποκλειστικά του πλοίου . Απο την αρχη η εταιρεία είχε στοχεύσει στον επιβάτη και στο ΙΧ του και οταν είχε μονάχα ένα πλοιο στην γραμμη βλέπαμε τα καλοκαίρια να φορτώνει φουλ επιβάτες και ΙΧ και φορτηγα ελάχιστα . 
Το αντίθετο δηλαδή απο την fast Ferries η οποία απο την δρομολόγηση του θεολόγος στην απογευματινή ζώνη στόχευσε στα φορτηγα που παραδοσιακά προτιμούν αυτο το δρομολόγιο . Εκμεταλλεύτηκε το γκαράζ του πλοίου της , εκτόπισε το Aqua jewel και προσέλκυσε και μεταφορικές που μέχρι τότε εξυπηρετούνταν απο Πειραια . Γι αυτο και ανάλογα την κίνηση παντα στο γκαράζ του Θεολόγος υπήρχε η διαθεσιμότητα για τουλάχιστον 20 φορτηγα . 
Αλλοι στόχοι της κάθε εταιρειας και ανάλογα με το τι διαθέτεις στοχεύεις ανάλογα . Οπως ο Θεολόγος δεν μπορει να στοχεύσει στα 1700 άτομα πρωτόκολλο του σουπερφερρυ ετσι κι αυτο με την σειρά του δεν μπορει να στοχεύσει στα 45 φορτηγα του Θεολόγος. Το μεν υπερτερεί σε χώρους και πρωτόκολλο το δε σε γκαράζ. Ο καθένας εκμεταλλεύεται το πλοιο του βάση των δυνατοτήτων του. Κακά τα ψέματα και τα δυο ειναι πολυ αξιόλογα πλοία αλλα χρίζουν διαφορετικής εκμετάλλευσης .

Το Σουπερεξπρες με τις παλινωδίες του υπουργείου αρχικά πήρε μια γραμμη που διαφαινόταν οτι θα παει απάτη απο κίνηση και τελικά κατέληξε σε μια γραμμη με πολυ πιεσμένα ωράρια με πολλα λιμάνια προσέγγισης και με πολλές ώρες ταξιδιού ιδιαίτερα για ένα νεοφερμένο πλοιο . Εκει πιστεύω χάλασε η μαγιά κι άρχισαν τα προβλήματα και οι καθυστερήσεις .

το Σουπερκατ παρότι γύριζε ολο το Αιγαίο και θα έπρεπε να εχει πιο ελαφρύ δρομολόγιο , εντούτοις η κίνηση του ήταν πολυ καλη. Σε όσα λιμάνια το πέτυχα πέρυσι ανεβοκατέβαζε αξιόλογο αριθμό επιβατών . 

Αν για κάποιο πρεπει να πονοκεφαλιάζουν ειναι το Σουπερσπηντ για το οποίο πρεπει να βρεθει ένας ρολος στα μετρα του. Η προπέρσινη αναγκαστική δρομολόγηση Θεσσαλονίκη Σποραδες δεν απέδωσε , πέρυσι έχασε σχεδόν όλη την σεζόν ... προσωπικά πιστεύω μια δρομολόγηση σε Σαρωνικό η Βόλο Σποραδες θα ήταν πιο ενδεδειγμένη για το πλοιο .
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Όπως σε πολλούς κλάδους, η γνώμη μου είναι ότι η πανδημία επετάχυνε ήδη ειλημμένες αποφάσεις. Να αποφάσισαν να πουληθεί το πλοίο μέσα σε 20 μέρες σύμφωνα με τις δικές μου προσλαμβάνουσες φαντάζει δύσκολο-αλλά με την ναυτιλιακή βιομηχανία δεν έχω σχέση, οπότε μπορεί αν είμαι εκτός θέματος. Θυμηθείτε επίσης ότι ολίγον προ της πανδημίας είχε αλλάξει ο GM της Εταιρείας-ίσως για να εφαρμόσει ένα μεσοπρόθεσμο (?) επιχειρησιακό σχέδιο που ήδη είχε καταρτισθεί. Τέλος, κατά την γνώμη μου, εκείνη η επιμονή με Νάξο/Σαντορίνη/Κρήτη, μάλλον κόστισε πολύ, αλλά όσα ξέρουν οι νοικοκύρηδες δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.

Link to comment
Share on other sites

Μα το πλοίο παίρνει φορτηγά μόνο στην πρύμη, άρα στοχεύει μόνο στην Άνδρο, τα πούλμαν της Τήνου το καλοκαίρι αλλά και Μάιο, Σεπτέμβριο, Οκτώβριο πως θα μεταφέρονται? Μαζί και οι προσκυνητές τους.

Αφού η εταιρεία στοχεύει στον επιβάτη πως δεν είχε προβλέψει αυτό το πράγμα? Μου φαίνεται περίεργο.

Ο Θεολόγος έγινε το βασικό βαπόρι της γραμμής επειδή το άξιζε εκείνο και η εταιρεία του, μπήκε στην απογευματινή ζώνη και δεν το κουνάει κανείς από κει, λόγω γκαράζ και συνέπειας. Οι 1200 είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι, πόσες φορες έχει πιάσει πρωτόκολλο το Σουπερφερρυ? 

Αφού στόχευαν στη συγκεκριμένη γραμμή, με συγκεκριμένο δρομολόγιο στους επιβάτες, γιατί έφτασαν να κατεβαίνουν ως το Ηράκλειο?

όλα είναι θέμα σωστής εκμετάλλευσης.

Το Σούπερ εξπρές αφού είχε αιτηθεί η παρούσα εταιρεία και η τότε συνέταιρος της να πάει σε αυτή τη γραμμή πως είναι δυνατόν να το έκαναν αυτό αφού ήξεραν ότι θα πάει απατη?

Ποιός έφταιγε που διάλεξε να πάει σε μία τόσο ζορικη γραμμή? Από άποψη ωραρίων, λιμανιών κι άλλων συνθηκών που εσείς προφανώς γνωρίζετε καλύτερα όπως φαίνεται.

Μία εταιρεία με επαγγελματίες στο δυναμικό της οφείλει αυτά να τα βλέπει και να τα διορθώνει εν τη γενέσει τους τέτοια θέματα αν δεν έχει τη γνώση δυστυχώς πάσχει στον τομέα του σχεδιασμού. 

ουδείς αλάνθαστος, αλλά με όριο.

Ειδικά όταν βλέπεις σε όλες τις πρυμες των πλοίων ζωγραφισμένο το βραβείο εταιρείας της χρονιάς 2017 η 2018 ακόμα και σήμερα, σκέφτομαι, είναι δυνατόν να παραμένει εκεί? 

Γιατί?

Δεν προσφέρει κάτι, δε νομίζω πως προσελκύει κόσμο αυτό. Είναι λεπτομέρεια αυτό που επαναφέρω, άλλος μπορεί να το χαρακτηρίσει επαναπαυση στις δάφνες του παρελθόντος...

Αυτά πιστεύω και λέω τα πράγματα αυτά με καλοσύνη για την εταιρεία, αλλά δε μπορώ να ακούω συνέχεια για υπουργεία και φταιχτες.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

ποτε άφησε πούλμαν εξω της Τήνου ;;; Διότι σε αυτο το νησί φίλος που κάθε μέρα πίνει καφέ σε καφενείο πανω απο το λιμανι εχει απαριθμήσει να κατεβάζει μια μέρα ενός Σεπτεμβρίου 9 πούλμαν .
Το πρωτόκολλο πριν την έλευση των πολλών ταχυπλοων ήταν καθημερινό φαινόμενο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο . Απο την έλευση των πολλών ταχυπλοων άρχιζε και άλλαζε το status στη γραμμη . 
Για το Ηράκλειο ειναι πασιφανές Ότι με την έλευση τόσων πολλών ταχυπλοων , με τη σάρωση που έκανε το terajet με τα 15 ευρω στη γραμμη , τόσα συμβατικά πλοία ήταν αδύνατον να σταθούν στη γραμμη . Για εμένα Καλα έκαναν και αναζήτησαν φαγητό αλλού, όπως και για εμένα κακώς έκαναν που παράτησαν αυτο που έχτισαν δυο χρόνια εκει.  Προφανώς ομως εκείνοι μπορει να ξέρουν και καλύτερα .
 

Για το Σουπερεξπρες ήταν προϋπόθεση αν θυμάμαι καλα τα Κουφονήσια και η Αμοργος απο το υπουργειο για να δώσουν δρομολογια αλλιώς θα είχε την τύχη του θαντερ. Τωρα στο ποιος έφταιγε που πήγε σε αυτή την γραμμη με τόσο πιεστικά απαιτητικά ωράρια δεν διαφωνούμε . Απόφαση της εταιρειας ήταν που μπρος στο φάσμα του να παει απατη η επένδυση στο Σουπερεξπρες προτίμησε να σκαντζαρει δρομολογια με το Σουπερσπηντ την τελευταία στιγμή και αντιμετώπισε προβλήματα .
 

Τα υπουργεία μέχρι ενός ορισμένου σημείου φταινε . Ειπαμε πέρυσι δόθηκε στο εξπρές δρομολόγιο το οποίο είχε υποδείξει εκείνο , φέτος το θαντερ το καθήλωσε με το ετσι θέλω δεμένο ... φταινε αλλα προφανέστατα δεν φταινε για όλους και για ολα. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Εμένα ένας άλλος φίλος μου σε καφενείο του Γαυριου είχε δει τα 9 πούλμαν να βγαίνουν και να περιμένουν την αποβίβαση των ΙΧ της Άνδρου και μετά ξαναμπηκαν μέσα για να φτάσουν στην Τήνο.

Το Σουπερσπιντ στην αρχική του γραμμή δηλαδή τα πήγαινε καλά με τα ωράρια?

Αντιμετώπιζε ήδη προβλήματα κι αντί να τα επιλύσει τα συνέχισε, αντί να κόψει λιμάνια όπως έκανε με το σουπερκατ.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

οι Αφοί Στέφανου είναι γνωστό ότι γλυκοκοιταζαν Ιθάκη και Μύκονος στο παρελθόν. Εγώ πάντως εξακολουθώ να πιστεύω πως η Ανδροτηνομυκονια δεν μπορεί να σηκώσει τόσα πλοία(το καλοκαίρι γιατί για χειμώνα δεν το συζητάμε καν) πόσο μάλλον και χωρίς φορτηγά . Οπότε ή θα πρέπει να βρουν νέες γραμμές ή να αρχίσουν να πουλάνε πλοια

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να μην είναι τόσο δραματικά τα πράγματα. Τα τελευταία χρόνια η γραμμή έχει αξιοπρεπέστατη κίνηση τον χειμώνα, τέτοια που θα ζήλευαν πολλές γραμμές, το δε καλοκαίρι είναι δεύτερη πίσω από την Παροναξία, πρώτη στο Αιγαίο, σε επιβάτες πάντα. 'Έτσι τουλάχιστον δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...