Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το τι κάνει κάθε πλοιοκτήτης αφήστε να το κρίνει ο χρόνος.. Αν εισασταν εσείς πιο έξυπνοι και μαγκες ας ανοιγατε την Golden Sea Star Jets και να σαρωνατε τη Μεσόγειο.. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

22 minutes ago, kefalonia94 said:

Κράμα Αφών Αγγελόπουλων και Αλαφούζου εντέλει, διορθώνω την προηγούμενη μου ανάρτηση.

Link to comment
Share on other sites

«Ναυμαχία» Golden Star Ferries – Πλακιωτάκη για τα δρομολόγια των Κυκλάδων

Quote

Δεν λέει να ηρεμήσει η κατάσταση στην ακτοπλοΐα με μήλον της Έριδος τα δρομολόγια στις Κυκλάδες. Μετά τις χθεσινές εξελίξεις με το υπουργείο Ναυτιλίας να μην εγκρίνει αρχικώς τις ομόφωνες αποφάσεις του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για έκτακτη δρομολόγηση του νεοαποκτηθέντος ταχύπλοου Thunder της Fast Ferries και τροποποίηση δρομολογίων για πλοία για την Golden Star Ferries και στη συνέχεια να αλλάζει απόφαση, σήμερα είχαμε νέο επεισόδιο.

Η Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου εξέδωσε ανακοίνωση καταγγέλλοντας τον υπουργό Ναυτιλίας για προσπάθεια αποπροσανατολισμού.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

 «Επειδή διαβλέπουμε προσπάθεια αποπροσανατολισμού από την πλευρά του ΥΝΑΝΠ, διευκρινίζουμε τα ακόλουθα:
Χθες 17/1/2020 και ώρα 10 π.μ. η εταιρεία μας κλήθηκε στο Υπουργείο Ναυτιλίας σε συνάντηση με το κ. Γενικό Γραμματέα, το Διευθυντή του γραφείου του κ. Υπουργού και τους νομικούς συμβούλους του. Σε αυτήν, αλλά και μετά, μας ανακοινώθηκε ότι το αίτημα τροποποίησης των δρομολογίων μας δεν θα γίνει δεκτό ως είχε υποβληθεί. Όταν αξιώσαμε να έχουμε άμεσα σαφή και ολοκληρωμένη απάντηση προκειμένου η εταιρεία μας να γνωρίζει ποια δρομολόγια έχει και να κάνει προγραμματισμό, αλλά και να ασκήσει τα δικαιώματά της, μας δηλώθηκε ότι ο κ. Υπουργός δικαιούται να απαντήσει μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2020.

Εν όψει της αρνητικής στάσεως του ΥΝΑΝΠ, η εταιρεία μας χθες το μεσημέρι απηύθυνε επιστολή διαμαρτυρίας στον κ. Πρωθυπουργό, σε βουλευτές και σε άλλους φορείς, ενώ εξέδωσε και σχετικό δελτίο τύπου.
Στη συνέχεια, το ΥΝΑΝΠ, πιεζόμενο από την έντονη αντίδρασή μας και φοβούμαστε προκειμένου να ρίξει στάχτη στα μάτια όλων, εξέδωσε χθες και ώρα 17.46’ ανακοίνωση ότι εγκρίθηκαν τα δρομολόγιά μας χωρίς όμως να παρέχονται περαιτέρω εξηγήσεις. Μέχρι τώρα ουδεμία απόφαση μας γνωστοποιήθηκε, ενώ μάταια προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με τους αρμόδιους ώστε να πληροφορηθούμε τα περιεχόμενό της.

Προφανώς το ΥΝΑΝΠ έσπευσε να  εκδώσει την ανακοίνωση προκειμένου να δημιουργήσει εντυπώσεις και να καταλαγιάσει τις αντιδράσεις μας. Σε κάθε ευνομούμενη χώρα που λειτουργεί με κανόνες διαφάνειας, πρώτα ενημερώνεται ο πολίτης για την πορεία του αιτήματός του και μετά ανακοινώνεται δημοσίως. Στην περίπτωσή μας ο κ. ΥΝΑΝΠ επέλεξε να ενεργήσει διαφορετικά …

Όπως αναφέραμε, δεν γνωρίζουμε ακόμη το περιεχόμενο της αποφάσεως, ούτε καν εάν έχει εκδοθεί. Σε κάθε περίπτωση επαναλαμβάνουμε ότι τυχόν φαινομενική αποδοχή του αιτήματος μας, αλλά με τροποποίηση από τον κ. Υπουργό των ωραρίων ή των λιμένων προσέγγισης, δεν θα γίνει δεκτή διότι θα είναι απολύτως αυθαίρετη και παράνομη, θα αποτελεί πρωτοφανή διάκριση σε βάρος της εταιρείας μας, ιδίως εν όψει του γεγονότος ότι παρόμοια αιτήματα ανταγωνιστικής εταιρείας έχουν γίνει κατ’ επανάληψη δεκτά, και θα μας προκαλέσει μεγάλη ζημία οδηγώντας μας σε απόσυρσή από την ακτοπλοΐα, που βέβαια θα έχει ως αποτέλεσμα το όφελος των ανταγωνιστών μας.»

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Γραφικοί τείνουν να γίνουν σε αυτή την εταιρεία...όλο απειλές για λουκέτο όταν δεν τους κάνουν τα  χατίρια...Αν είναι μάγκας ας την κλείσει επιτέλους...

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχεις δίκαιο επειδή το Υπουργείο προσπαθεί να περάσει τη γραμμή αντίπαλης εταιρείας, καλά κάνουν και απειλούν να αποχωρήσουν. Ήδη απομακρύνθηκαν κάποιοι προϊστάμενοι υπηρεσιών του ΥΕΝ, που είχαν θετική άποψη για τις τροποποιήσεις των δρομολογίων της Golden Star Ferries (& Fast Ferries), για να καταλάβουμε το κλίμα που επικρατεί στο ΥΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Έχουν κουράσει πολύ οι Στεφάνου μ αυτά που λένε και κάνουν.Συνεχώς γκρινιάζουν,απειλούν σχετικά με αποχώρηση από την ακτοπλοϊα και διάφορα άλλα.Το όποιο δίκιο και να έχουν το χάνουν με όλη αυτήν την στάση τους..Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να χρησιμοποιούν ή να παίζουν με τους εργαζόμενους(με την απειλή ότι θα αποχωρήσουν και θα μείνουν άνεργοι) τους για να πετύχουν τους σκοπούς τους και μετά να το παίρνουν πίσω αφού τελικά πετύχανε  τον σκοπό τους..Θεωρώ ότι όλο αυτό κάνει κακό στην εικόνα της GSF και θα πρέπει κάποια στιγμή να προβληματιστούν και να κάνουν μια αυτοκριτική σχετικά με τα πεπραγμένα τους.Τι θέλω να πω.....ότι το καλοκαίρι του  2019 ήταν πιστεύω η χειρότερη σεζόν για την εταιρία,μιας και είχαμε πολλές βλάβες στα πλοία της,τα ταχύπλοα της(με εξαίρεση το SUPERRUNNER) αποδείκτηκαν πολύ κατώτερα των περιστάσεων και γενικότερα έδειξε μια εικόνα ασυνέπειας,αναξιοπιστίας μη σεβασμού στον επιβάτη και προχειρότητας.Θεωρώ λάθος την αγορά των ταχυπλόων και ειδικά των 3(SUPERSPEED,SUPERCAT,SUPEREXPRESS) τα οποία δεν έχουν δώσει τα προσδωκόμενα αποτελέσματα και κατά την γνώμη μου θα μπορούσανε μ αυτά τα λεφτά να παίρνανε 1 ή 2 καλά συμβατικά και με την ευκαιρία να επεκτείνονταν σε νέες γραμμές και όχι να κοιτάνε πως θα ανταγωνιστούν ή να χτυπήσουν την seajets.Για μένα η καλή εικόνα που είχε δημιουργήσει με τα SUPERFERRY,SUPERFERRY II και SUPERRUNNER έχει χαθεί.

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ήδη απομακρύνθηκαν κάποιοι προϊστάμενοι υπηρεσιών του ΥΕΝ, που είχαν θετική άποψη για τις τροποποιήσεις των δρομολογίων της Golden Star Ferries...για να καταλάβουμε το κλίμα που επικρατεί στο ΥΕΝ

Τα ύστερα του κόσμου: οι Στεφάνου (επί δεκαετίες κυνηγημένοι κομμουνιστές) έγιναν στόχος της άσπλαχνης φιλελέ administration ενώ η Seajets μεταλλάχθηκε σε ευνοούμενη των ακραίων που μας κυβερνούν.

Link to comment
Share on other sites

Αλλος έπαιρνε επιδότηση με δεμένο πλοιο και αλλος σε εγκαίνια πλοίου έβριζε αυτόν που του εκανε τα χατίρια 

κωλοτουμπα τζετ το επόμενο 

Link to comment
Share on other sites

Μα οι αντιδράσεις αυτού τύπου στερούνται σοβαρότητας ...Δεν μπορείς να εκβιάζεις καταστάσεις με τέτοιο τρόπο καταντά γελοίο...άλλωστε και να αποχωρήσουν μικρό το κακό στην ακτοπλοΐα...Δεν έχουν καταλάβει ότι δεν είναι δα και ναυτιλιακό κολοσσός που θα στενοχωρηθεί κανείς αν αποχωρήσουν ή θα έχει  συνέπειες...Λίγοι και καλοί(και σοβαροί)...

Link to comment
Share on other sites

Όταν ζεις σε μπανάνια και άλλοι εκβιάζουν εσένα και την επένδυση που έκανες πολύ καλά κάνεις να εκβιάζεις με τη σειρά σου.. Και πίστεψε με δεν θες να μείνουν οι "λίγοι και καλοί" που λες γιατί θα κλαις με μαύρο δάκρυ μετά.. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

Πολυ ακτοπλοια 90s ακουγεται ολο αυτο και γενικα ολη αυτη η κοντρα.Και μαντεψτε που ειναι σημερα ολοι αυτοι που μαλλιοτραβιοντουσαν τοτε..Στο χρονοντουλαπο της ιστοριας.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, MILTIADIS said:

Πολυ ακτοπλοια 90s ακουγεται ολο αυτο και γενικα ολη αυτη η κοντρα.Και μαντεψτε που ειναι σημερα ολοι αυτοι που μαλλιοτραβιοντουσαν τοτε..Στο χρονοντουλαπο της ιστοριας.

Μόνο που τότε η πίτα ήταν χωρισμένη σε πολλά κομμάτια.. Σήμερα δεν είναι καθόλου έτσι.. 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Nereus said:

Όταν ζεις σε μπανάνια και άλλοι εκβιάζουν εσένα και την επένδυση που έκανες πολύ καλά κάνεις να εκβιάζεις με τη σειρά σου.. Και πίστεψε με δεν θες να μείνουν οι "λίγοι και καλοί" που λες γιατί θα κλαις με μαύρο δάκρυ μετά.. 

Τουλάχιστον οι λίγοι καλοί θα είναι πιο σοβαροί και αξιόπιστοι και όχι γελοίοι γραφικοί...Άλλοι θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ όπως λες και πάντως όχι οι επιβάτες...Εφοπλιστές τύπου Στεφάνου -Λυκούδη  τι επένδυση έχουν κάνει και εκβιάζονται...με σκυλοπνίχτες ?

Link to comment
Share on other sites

Ότι η Golden δεν είναι σοβαρή εταιρεία? Έχεις ταξιδέψει ποτέ με κάποιο από τα πλοία της?Έχεις δει τι δουλειά έχει πέσει εκεί μέσα και σε τι επίπεδο τα έχουν φέρει? Βάζουν κάτω σε πολυτέλεια πολλά νεότευκτα..

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, LoveBoat said:

Εφοπλιστές τύπου Στεφάνου -Λυκούδη  τι επένδυση έχουν κάνει και εκβιάζονται...με σκυλοπνίχτες ?

Ο παραλληλισμός είναι τουλάχιστον ατυχής...

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, LoveBoat said:

Τουλάχιστον οι λίγοι καλοί θα είναι πιο σοβαροί και αξιόπιστοι και όχι γελοίοι γραφικοί...Άλλοι θα κλαίνε με μαύρο δάκρυ όπως λες και πάντως όχι οι επιβάτες...Εφοπλιστές τύπου Στεφάνου -Λυκούδη  τι επένδυση έχουν κάνει και εκβιάζονται...με σκυλοπνίχτες ?

Εντελώς ατυχές ο συσχετισμός και εντελώς δυσφημιστικα αυτα που γράφεις περι σκυλοπνιχτων του Στεφανου . Αν έχεις στοιχεία για μια τόση σοβαρή καταγγελία παράθεσε τα αλλιώς τα λίγα λόγια ειναι ζάχαρη και τα καθόλου μέλι 

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ και εγώ με το περί σκυλοπνιχτών και θεωρώ ότι έχουν ρίξει και συνεχίζουν να ρίχνουν πολλά χρήματα στα πλοία τους και γενικά τα έχουν σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο.Τώρα επικοινωνιακά όπως έχω πει το χάνουν πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Αδικαιολόγητη και ύποπτα αρνητικά στάση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε βάρος της απρόσκοπτης δρομολόγησης πλοίων της εταιρείας ‘‘GOLDEN STAR FERRIES’’, προς όφελος ανταγωνιστικής εταιρείας που επιδιώκει τη διαμόρφωση όρων μονοπωλίου – Εξαγγελία νομοθετικών παρεμβάσεων στην ακτοπλοΐα

Quote

Η εταιρεία ‘‘GOLDEN STAR FERRIES’’, η οποία δραστηριοποιείται από το 2011 στον τομέα της εγχώριας ακτοπλοΐας, με στόχο την ποιοτική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και την παροχή του βέλτιστου δυνατού θαλάσσιου μεταφορικού μέσου, έχει επενδύσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια ευρώ, απασχολεί πάνω από 400 εργαζομένους και επενδύει διαρκώς στη συντήρηση του στόλου της και τη δρομολόγηση πλοίων από τη Ραφήνα προς τις Κυκλάδες, ενώνοντάς τες με την Κρήτη, ενώ το 2017 διακρίθηκε διεθνώς ως ‘‘Passenger Line of the Year 2017’’ από το διεθνή οργανισμό Lloyd’s. Κατά τα τελευταία χρόνια, μάλιστα, επενδύει σε ταχύπλοα πλοία,  συμβάλλοντας καθοριστικά στην ενδυνάμωση του τουρισμού αλλά και στην ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού στο πεδίο της ακτοπλοΐας.

Ωστόσο, για άλλη μία φορά, και πάλι πρόσφατα αντιμετώπισε την αδικαιολόγητα αρνητική στάση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής που θέτει προσκόμματα και μας αιφνιδιάζει με εξωθεσμικές πρακτικές, θέτοντας ζήτημα βιωσιμότητας της εταιρείας μας. Συγκεκριμένα, ενώ στις 13-12-2019 υπεβλήθη αίτημα τροποποίησης ακτοπλοϊκού δρομολογίου και ενώ το αρμόδιο γνωμοδοτικό Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) γνωμοδότησε ομόφωνα θετικά επί του αιτήματός μας, μας ανακοινώθηκε εκτός προβλεπόμενης διαδικασίας του ν. 2932/2001 ότι το αίτημά μας είτε θα απορριφθεί εν συνόλω είτε θα εγκριθεί από τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής τροποποιημένο ως προς τους όρους της δρομολόγησης. Συγκεκριμένα, για δρομολόγηση που εκκινούσε στις 07:45 από το Λιμένα Ηρακλείου προς Σαντορίνη, αιτηθήκαμε να εκτελείται όχι από συμβατικό πλοίο αλλά πλέον από ταχύπλοο, για λόγους απελευθέρωσης της αγοράς της ακτοπλοΐας. Δηλαδή προτάθηκε προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής το ήδη εγκεκριμένο δρομολόγιο να εκτελείται εφεξής με πλοίο χωρητικότητας 809 επιβατών και 145 οχημάτων, αντί πλοίου χωρητικότητας άνω των 1.400 επιβατών και 270 οχημάτων, ουσιαστικά απελευθερώνοντας την αγορά και ενισχύοντας τον υγιή ανταγωνισμό, ώστε, σε καμία περίπτωση, δεν ανακύπτει ζήτημα μονοπωλίου εκ μέρους μας.

Ωστόσο, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αγνοώντας και υποβαθμίζοντας το θεσμικό ρόλο του Σ.Α.Σ., καθυστερεί παράνομα και καταχρηστικά την υπογραφή της απόφασης δρομολόγησης πλοίων, η οποία ήδη έπρεπε να έχει υπογραφεί βάσει του εδαφίου β’ της παρ. 3 του άρθρου ένατου του ν. 2932/2001. Παράλληλα, ο Διευθυντής του Γραφείου Υπουργού μας ανακοινώνει απροκάλυπτα και μεροληπτικά ότι δεν θα ευοδωθεί το αίτημά μας, γιατί υπάρχει δήθεν διάκριση εις βάρος  ανταγωνιστικής εταιρείας , η οποία πίεσε για την αλλαγή των ωραρίων αναχώρησης του δικού μας πλοίου σε ώρες που είτε δεν εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό είτε περιορίζουν δραματικά το μεταφορικό μας έργο, αφού η ανταγωνίστρια εταιρεία διαθέτει δύο ταχύπλοα σκάφη που προηγούνται χρονικά στις αναχωρήσεις τους από εμάς. Επομένως, στόχος των πιέσεων που έχουν ασκηθεί στο Υπουργείο είναι η πλήρης κυριαρχία της εν λόγω ανταγωνιστικής εταιρείας και η διαμόρφωση όρων μονοπωλίου στο Λιμένα Ηρακλείου. Επισημαίνεται δε ότι η σκόπιμη καθυστέρηση έκδοσης της σχετικής υπουργικής απόφασης εμποδίζει την εταιρεία μας να προβεί σε οικονομικό προγραμματισμό διάθεσης των εισιτηρίων της εγκαίρως σε ξένα πρακτορεία, ενόψει μάλιστα της επικείμενης θερινής περιόδου, με αποτέλεσμα να προκύπτουν αξιόλογα διαφυγόντα κέρδη σε βάρος της. Παράλληλα, με τις ενέργειες και παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου παραβιάζονται βασικές και συνταγματικά κατοχυρωμένες διοικητικές αρχές – ενδεικτικά η αρχή της νομιμότητας, της χρηστής διοίκησης, της διαφάνειας, της αμεροληψίας και της ίσης μεταχείρισης, της ειδικής, επαρκούς και νόμιμης αιτιολόγησης των αποφάσεων, καθώς και του σεβασμού του ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού.

Δεδομένων των ανωτέρω, η εταιρεία μας προέβη σε σειρά ενεργειών για την ενημέρωση των αρμοδίων θεσμικών οργάνων για την αυθαίρετη, παράνομη και μεροληπτική αντιμετώπιση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Υπό την πίεση της δημοσιότητας που έλαβε το θέμα, το Υπουργείο εξέδωσε παραπλανητικό δελτίο τύπου στις 17-01-2020, με το οποίο ενημέρωνε ότι εγκρίθηκαν τα δρομολόγια της Golden Star Ferries, στη γραμμή από Ραφήνα έως Μύκονο και Νάξο, καθώς και τα δρομολόγια από Ηράκλειο Κρήτης προς τα παραπάνω νησιά, χωρίς ωστόσο – σκοπίμως – να διευκρινίζει τις ώρες δρομολόγησης των πλοίων της εταιρείας μας.

Επειδή η αυθαίρετη, παράνομη, μονομερής και άκαμπτη στάση του Υπουργείου που εξυπηρετεί μονοπωλιακά συμφέροντα ανταγωνίστριας εταιρείας που δολίως επιδιώκει να μας εκποδήσει από την αγορά, αναγνωρίζοντας ότι εμείς κινούμαστε με νόμιμο και λογικό τρόπο, με μαθηματική ακρίβεια οδηγεί στην οικονομική καταστροφή την εταιρεία μας, θέτει τον προβληματισμό περί συνέχισης δραστηριοποίησής της στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Αιφνιδιάζοντας περαιτέρω την αγορά της ακτοπλοΐας και ενώ ήδη εκκρεμεί η έκδοση απόφασης επί των αιτημάτων δρομολόγησης πλοίων βάσει της γνωμοδότησης του Σ.Α.Σ. του Δεκεμβρίου του 2019, το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εξαγγέλλει νομοθετικές αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο της ακτοπλοΐας (ν. 2932/2001), με νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί έως το τέλος Ιανουαρίου στο Υπουργικό Συμβούλιο και να τεθεί σε διαβούλευση εν συνεχεία. Σύμφωνα δε με δημοσιεύματα, αφορμή για τη νομοθετική αυτή πρωτοβουλία στάθηκαν οι νόμιμες και λογικές αντιδράσεις της εταιρείας μας σχετικά με τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια, λόγω του ισχύοντος ν. 2932/2001 που δήθεν αφήνει περιθώρια παρερμηνειών και εμπεριέχει γκρίζες ζώνες που χρήζουν διευκρίνισης.

Επισημαίνουμε στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ότι, σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητη η αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου της ακτοπλοΐας αλλά πρωταρχική προτεραιότητά του πρέπει να είναι η εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, ακόμα και αν δεν βολεύει τους ημετέρους που θέλει να εξυπηρετήσει η πολιτική του ηγεσία, ιδίως αν αυτοί εκπροσωπούν μονοπωλιακά και ιδιοτελή συμφέροντα εναντίον σύννομων εταιρειών.

Με λίγα λόγια, το Υπουργείο, με τις νομοθετικές του εξαγγελίες, προσπαθεί να ρίξει στάχτη στα μάτια της κοινωνίας και της ακτοπλοΐας, δήθεν επισημαίνοντας ότι δεν υπάρχουν ξεκάθαροι και ισότιμοι κανόνες για τους δραστηριοποιούμενους στην ακτοπλοΐα. Όμως, η πικρή πραγματικότητα είναι ότι δυστυχώς το Υπουργείο επιδιώκει να αποφύγει την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας με κάθε τρόπο – ακόμα και αδιαφορώντας για την πρόσφατη ομόφωνα θετική γνωμοδότηση του Σ.Α.Σ. για το δίκαιο αίτημά μας. Επίσης, με αυτά τα τερτίπια επιδιώκει να υποβαθμίσει περαιτέρω το Σ.Α.Σ., να δικαιολογήσει την άρνηση του Υπουργού να συμμορφωθεί με το γνωμοδοτικό έργο του Σ.Α.Σ., ρίχνοντας το ανάθεμα σε μία δήθεν ασαφή και θολή νομοθεσία που δεν του επιτρέπει να εγκαθιδρύσει κανόνες υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά της ακτοπλοΐας.

Αναρωτιόμαστε αν το Υπουργείο τελικώς θα εφαρμόσει ότι γνωμοδότησε ομόφωνα το Σ.Α.Σ. υπέρ του αιτήματος της εταιρείας μας ή αν θα υποκύψει στις πιέσεις συγκεκριμένης ανταγωνιστικής ακτοπλοϊκής εταιρείας που οι ιθύνοντες του Υ.ΝΑ.ΝΠ. ξεκάθαρα επεσήμαναν ότι έχει «στεναχωρηθεί» από τη δραστηριοποίηση της εταιρείας μας, αν θα διασφαλίσει τον υγιή ανταγωνισμό ή θα οδηγήσει μία καθ’ όλα σύννομη εταιρεία σε οικονομική καταστροφή, ικανοποιώντας το επιτακτικό αίτημα ανταγωνιστικής εταιρείας, αν θα εξασφαλίσει όρους μονοπωλίου σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος και του επιβατικού κοινού ή θα συμμορφωθεί με τη νομιμότητα και τη διαφάνεια. Προκρίνεται η τήρηση της διαφάνειας και της νομιμότητας, διαφορετικά καταλύεται η έννοια του κράτους δικαίου και αμαυρώνεται η Κυβέρνηση που ευαγγελίζεται την αναπτυξιακή προοπτική της χώρας και ο υγιής ανταγωνισμός!

 

Link to comment
Share on other sites

Ας ελπίσουμε η φετινή σεζον να είναι καλύτερη για την εταιρία γιατί η περσινή με το φιάσκο των ταχύπλοων θεωρώ επηρέασε πολύ την εικόνα της και όλο αυτό που είχε χτίσει με τα 2 Superferry. Πραγματικά με τα χρηματα των 3 τελευταίων ταχύπλοων ας έφερνε πίσω το Ιθάκη από τον Καναδά. Πλοίο πασπαρτού που παει παντού, με ταχύτητα και δοκιμασμένο στο Αιγαίο. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν είπε οτι το πουλάνε. Έκανε μία αναφορά συγκρίνοντας τα χρηματα που δαπανηθηκαν για 3 ταχυπλοα ενω θα μπορουσαν να επενδυθουν λογου χαρη σε ενα πλοιο οπως το ιθακη το οποιο σαφως θα τους εβγαζε περισσοτερο κερδος. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...