Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απ΄ όσο γνωρίζω είχαν δείξει προ διετίας ενδιαφέρον αγοράς για το αδερφάκι του του, το Speedrunner III, αλλά δε δέχθηκε να το πουλήσει η Aegean Speed Lines. Άλλα ταχύπλοα δε ξέρω να ήταν διαθέσιμα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Η Golden Star Ferries έχει αιτηθεί στο επόμενο ΣΑΣ να σταματήσουν τα συμβατικά της πλοία τα δρομολόγια από Κρήτη Κυκλάδες Ραφήνα για το επόμενο καλοκαίρι και αντί για αυτού να πάει το Superrunner από Κρήτη Κυκλάδες (μέχρι τη Μύκονο). Ενώ το Super Express να κάνει το δρομολόγιο του Superrunner από τη Ραφήνα μέχρι τη Σαντορίνη χωρίς τη Πάρο. Ενώ τα μικρά ταχύπλοα να κάνουν αντίθετα δρομολόγια από Πειραιά μέχρι Μύκονο μέσω Μήλου 

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση με αυτό που γράφεις!! Είναι κάτι που πέρυσι είχε γίνει σαν σκέψη και νομίζω είχε αιτηθεί η Golden Star Ferries πριν το καλοκαίρι (για τη χαμηλή περίοδο) αλλά δεν είχε εγκριθεί από το υπουργείο. 

Link to comment
Share on other sites

Και ομως εχει αμεση σχεση αν κατσεις να σκεφτεις πισω απο τις λεξεις..Τα πλοια αυτα δεν θα ειναι πλεον ανταγωνιστικα με τα ταχυπλοα της γραμμγς γιατι θα πρεπει για να ειναι βιωσιμα σε μια τετοια μεγαλη γραμμη να ανεβασουν τα εισιτηρια και δεδομενου οτι δεν μπορουν να μειωσουν τους χρονους του ταξιδιου μαντεψε ποιος θα ειχε θεμα του χρονου...

Γενικα μην μενεις μονο σε σκεψεις και φημες των παπαγαλινων του Πειραια γιατι θα πρεπει να σου θυμισω τι ελεγες πριν λιγο καιρο για το Σαντορινη Παλας..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Τα έχω ξαναγράψει για το Υπουργείο και τις πρακτικές του σχετικά με την έγκριση των δρομολογήσεων, η γνώμη μου δεν αλλάζει.

Εδώ όμως παρατηρούμετη χρήση της τεχνικής ' τεχνητή κρίση'. 

Δημιουργία εντυπωσιασμού, δε νομίζω πως θα υλοποιήσουν την απειλή τους για αποχώρηση, κάποιος σε έναν παλιό καζαμία έγραφε (όχι αυτολεξί βεβαίως βεβαίως) 'Μάρτιο απειλούν να αποχωρήσουν και Αύγουστο αγοράζουν το original Superspeed'.

Από εκεί και πέρα εντύπωση μου προκαλεί πάντως η κόντρα με το υπουργείο, αφού με την προηγούμενη κυβέρνηση - διοίκηση του υπουργείου υπήρχαν όντως διαφωνίες. Με την τωρινή όμως, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν το περίμενα, αφού προ οκταετίας θυμάμαι θερμούς εναγκαλισμούς με σημερινό κορυφαίο στέλεχος του Υπουργικού συμβουλίου και τότε υφυπουργό του αρμόδιου υπουργείου..

Έχουν πιθανότατα περιέλθει σε δυσμενή κατάσταση, εξαιτίας των δικών τους επιλογών και χειρισμών. Έχουν απωλέσει το κάστρο τους και δεν έχουν καταφέρει να επεκταθούν, για ένα εξάμηνο μόνο ένα από τα έξι πλοία ταξιδεύει. Τα δύο τους μικρά ταχύπλοα στα δύο χρόνια που είναι εδώ δεν έχουν βγάλει δύο σεζόν το καθένα. Το περσινό απόκτημα απογοήτευσε. Η μεγαλύτερη τους επένδυση που υποτίθεται ότι αποτελεί την εξελιγμένη έκδοση του παλαιότερου τους πλοίου έχει την ίδια ταχύτητα με αυτό κι ένα γκαράζ κάπως περιορισμένο.

Τέτοιες κινήσεις κινδυνεύουν να τους καταστήσουν ως Αφούς Αγγελόπουλους της ακτοπλοιας.

Με κάθε σεβασμό στα εκατομμύρια που έχουν επενδύσει και στην αγάπη που τρέφουν για το νησί τους, θα πρέπει να στοχεύσουν στην κύρια γραμμή τους, με ορισμένες προεκτάσεις έξυπνες κι οπωσδήποτε μικρές οι οποίες όμως να μη γίνονται εκεί που δεν υπάρχει χώρος απλά για να πάνε κόντρα στους ανταγωνιστές.

Ιντριγκαδόρικο πόστ, αν μη τι άλλο αυτό το χάρισμα, της ίντριγκας, μας το προσφέρει απλόχερα η εταιρεία, για να κάνουμε και λίγο χιούμορ.

Edited by Villandry
Link to comment
Share on other sites

Καλά και εγώ δεν πιστεύω ότι θα αποχωρήσουν αλλά ένα δίκιο το έχουν πάλι, γιατί αντίστοιχες τροποιησεις δρομολογίων στην seajets περνάνε αέρα και εδώ πέρασαν απο το ΣΑΣ και δεν τις υπογράφει το υπουργός? 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε Villandry για τις λανθασμένες κινήσεις της εταιρείας. Μετά την επιτυχημένη αγορά του superferry ii με τα χρήματα της αγοράς και μετασκευής του superferry και με τα χρήματα των 4 ταχυπλόων θα έχτιζαν ένα νεότευκτο σαν το blue star delos που θα έπαιρνε 2400 άτομα, θα είχε μεγάλο γκαράζ που θα σκούπιζε όλη την κίνηση φορτηγών και ιχ, ταχύτητα 24 μίλια και δεν θα τους κουνούσε κανένας από τη γραμμή της ραφήνας. Όμως άλλο πράγμα τα συμβατικά και άλλο πράγμα τα ταχύπλοα. Τα συμβατικά ταξιδεύουν 10 μήνες το χρόνων το καθένα και εξυπηρετούν 12 μήνες το χρόνο τη γραμμή. Τα ταχύπλοα ταξιδεύουν 4 μήνες βάση νομοθεσίας. Από τα 25 πλοία της seajet πόσα ταξιδεύουν αυτή την εποχή? Ποιος είναι αυτός  που βάζει όποιο πλοίο θέλει, όπου θέλει και όποτε θέλει???? Ποιος είναι αυτός που αλλάζει μέχρι και χρονολογία ναυπήγησης πλοίου για να πάρει άγονες?????  

Link to comment
Share on other sites

On 3/2/2018 at 3:47 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ο πλοιοκτήτης Γ. Στεφάνου σε πρωινές δηλώσεις του στον Σκάι δήλωσε ως αν δεν πάρει τα δρομολόγια εγκαταλείπει την ακτοπλοΐα, πουλά τα πλοία και απέρχεται. Την δήλωση του Γιώργου Στεφάνου επιβεβαίωσε τηλεφωνώντας στο Εν Άνδρω ο ίδιος ο έτερος συνιδιοκτήτης Δημήτρης Στεφάνου τρεις φορές και επιβεβαιώνοντας την αρχική δήλωση πως εξετάζουν την αποχώρηση τους από την ακτοπλοΐα.

 

4 hours ago, kefalonia94 said:

λιγη πρωτοτυπια πια.

Link to comment
Share on other sites

Λαϊκισμός σε όλο το μεγαλείο...Αφού τελείωσε η...απεργία πείνας θα γίνει και η αποχώρηση..Του χρόνου έρχεται ο τρίτος κύκλος με νέα επεισόδια.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο κ. Υεν που δεν αφηνετε Ιανουαριο μηνα δυο εταιρειες να ανοιξουν τα πλανα τους.Μπραβο που και εσεις-οπως και οι Συριζουπουργοι πριν απο εσας-εξακολουθειτε με σκανδαλωδη τροπο να κανετε τα χατηρια ενος μοναχα.Συνεχιστε ετσι....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...