Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αν πατήσουμε αυτό το σινιάλο στο SUPERRUNNER θα δούμε ότι αναφέρει ως γραμμή του αυτή της Αμοργού, ενώ στο SUPEREXPRESS τη γραμμή της Σαντορίνης. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι...?? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με λύπη μου παρατηρώ, ότι οι Στεφάνου φέρονται πλέον το ίδιο "ανέντιμα" απέναντι σε ανταγωνιστές και τοπικές κοινωνίες, όσο κατηγορούσαν δικαίως όλα τα προηγούμενα χρόνια τον Ηλιόπουλο.

Όλοι τους ίδιοι είναι. Σαν τους πολιτικάντηδες.......

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Themis Prevenios said:

Επίσης τα 58ευρώ Ραφήνα Τήνο με ταχύπλοο που δεν πάει πάνω από 26 μίλια αυτές τις μέρες δεν μπορώ να το αφήσω ασχολιαστο!!!

επί της αρχής ίσως δεν έχεις άδικο. Αλλά έχει υπάρξει ποτέ περίπτωση σε άλλη εταιρεία όπου λόγω βλάβης μειώθηκε ο ναύλος ;

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι στιγμης ειναι η εταιρεια που εχει παιδεψει τους επιβατες πιο πολυ!δεν εχει βδομαδα που πλοιο της να μην εχει βλαβη!σιγουρα αρνητικη εικονα για την εταιρεια που μαλλον παιζει σε ξενα νερα οπως τα ταχυπλοα που δεν εχει πειρα

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη μηχανική βλάβη του Ε/Γ- ΚΑΤ/ΡΑΝ Supercat στον Πειραιά

 

 

Μου κανουν εντυπωση οι συχνες βλαβες των ταχυπλοων της εταιριας.

Οσα χρονια ειναι στην ενεργο δραση νομιζω πως εχει δειξει καλη εικονα οσον αφορα τη συντηρηση των πλοιων της. Φαινεται οτι ενδιαφερεται.

Μηπως τα ταχυπλοα ειναι πιο απαιτητικα στον τομεα της συντηρησης απο τα συμβατικα και θελει ακομα καλυτερη προσπαθεια;

Μηπως ετυχε να ειναι σχετικα ζημιαρικα αυτα που εχει;

Ελπιζω να μην κανει μεγαλο κακο στην εικονα της.

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία σκοπεύει φέτος να χαλάσει εντελώς την εικόνα που είχε τόσα χρόνια με τα Superferry.

Αυτη η αστάθεια με τα ωράρια και στα  4 ταχύπλοα της εταιρείας εξαιτίας των χαμηλών ταχυτήτων οφείλεται σε πολιτική για λιγότερα πετρέλαια ή υπάρχουν τεχνικά προβλήματα? (και στα 4 πάντως περίεργο μου φαίνεται,αυτη τη στιγμή το superexpress πάει με  21knots κι εχει ηδη μαζέψει και 1 ωρα καθυστερηση)

Γίνεται εδω και σχεδόν ενα μήνα αυτό το πράγμα και αντιμετωπίζεται σαν κάτι φυσιολογικο...γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

πράγματι εχουν πέσει πολλές περιπτώσεις μαζεμένες τελευταία, αλλά θέλετε να σκεφτείτε λίγο ανάποδα;

Θέλει κανείς το μαγαζί του να βγάλει κακο όνομα ; Χαλαρώστε λίγο την κριτική. Για όλους μας πίσω από ένα πληκτρολόγιο όλα είναι εύκολα αλλά σκεφτούμε και αυτούς που δουλεύουν για να επιδιορθώσουν οτι συμβαίνει ή τους άλλους που βλέπουν ότι ενώ έχουν επενδύσει Χ λεφτά (μύρια όχι αστεία) οχι μονο δεν θα εισπράξουν αλλά θα κληθούν να καταβάλουν ενδεχομένως και αποζημιώσεις.

Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα και νομίζω το ξέρετε πολύ καλά οι περισσότεροι από εδώ. Οι ίδιοι που εξανίστανται (και σωστά) όταν ανακοινώνεται σύλληψη πλοιάρχου για τον κάθε χαζό λόγο γίνεται να ρίχνουν μονομιάς ευθύνες σε πλοιοκτήτες ή οποιονδήποτε άλλο πίσω ένα πληκτρολόγιο χωρίς την παραμικρή γνώση της πραγματικής κατάστασης ;

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι οταν τετοια σκαφη ειναι γυρολογοι στις ναυλωσεις και απο συντηρηση.....ο επομενος....αυτα ειναι τα επακολουθα...Οταν επισης πριν την αγορα δεν γινονται δοκιμες σε συνθηκες πιεσης των μηχανων κτλ κτλ....

Link to comment
Share on other sites

On 5/29/2019 at 10:22 PM, hayabusagr said:

Προσωπικά δεν θεωρώ ότι θέλει κάποιος να έχει δυσαρεστημένους πελάτες στο μαγαζί του και άρα να χάνει λεφτά πόσο μάλλον οι συγκεκριμένοι πλοιοκτήτες που έχουν δώσει δείγματα γραφής για τη σοβαρότητα και το μεράκι τους πολλαπλώς.

 

19 hours ago, trip said:

Η εταιρία σκοπεύει φέτος να χαλάσει εντελώς την εικόνα που είχε τόσα χρόνια με τα Superferry.

πιστευω οτι η εταιρια πρεπει να δει απο την αρχη, το θεμα της τεχνικης υποστηριξης του στολου της, ειδικα των ταχυπλοων. δεν θα μπω σε λεπτομερειες. ας δουν τι εκαναν η hsw στα καλα χρονια, προ ΙΣΒ και η Aegean Speedlines.

το μοντελο που εχει ακολουθησει ως τωρα στο τεχνικο κομματι (και στους εσωτερικους και στους εξωτερικους συνεργατες), δεν εχει αποδοσει.

Link to comment
Share on other sites

On 6/22/2019 at 7:27 PM, trip said:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η GOLDEN STAR FERRIES σας ανακοινώνει την έναρξη δρομολογίων του υπερσύγχρονου νέου ταχυπλόου πλοίου της, Ε/Γ-Ο/Γ-T/X SUPERΕXPRESS στην γραμμή Πειραιά-Πάρου-Νάξου-Μύκονου-Τήνου-Άνδρου-Ραφήνας και αντίστροφα από την Παρασκευή 21/06/2019. Η εταιρεία, πιστή στο πρόγραμμά της, εξακολουθεί να διευρύνει την παρουσία της στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με νέους προορισμούς και νέα πλοία.

 Η γραμμή θα εξυπηρετείται με καθημερινές αναχωρήσεις από τον Πειραιά στις 06.50 το πρωί και από την Ραφήνα στις 16.00.Το SUPEREXPRESS,πλήρως ανακαινισμένο είναι ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό σκάφος τύπου catamaran, συνολικής χωρητικότητας 1070 ατόμων και 200 Ι.Χ. οχημάτων και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις και του πιο απαιτητικού επιβάτη.

Τα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι:
Ολικό μήκος 91,30 μ., πλάτος 26μ. και ταχύτητα 33 κόμβοι. 

Τέλος να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία μας την φετινή χρονιά δραστηριοποιείται στις Κυκλάδες με δύο(2) ακόμη ΝΕΑ ταχύπλοα:
• Το SUPERCAT με καθημερινές αναχωρήσεις από Πειραιά στις 07.00 προς Μήλο, Φολέγανδρο, Σαντορίνη Ίο, Νάξο, Μύκονο και αντίστροφα, και
• Το SUPERSPEED με καθημερινές αναχωρήσεις από Ραφήνα στις 16.30 προς Σύρο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Κουφονήσια, Αμοργό και αντίστροφα με αναχώρηση κάθε πρωί στις 07.30 από Κατάπολα Αμοργού.

Για κάθε περαιτέρω πληροφορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Με εκτίμηση,
GOLDEN STAR FERRIES

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ευτυχώς να μην τα ματιάσω δεν έχει ακουστεί καμία βλάβη. Φαίνεται πως  Ήθελαν τον χρόνο τους τα ταχύπλοα της εταιρείας για να προσαρμοστούν στα δεδομένα των γραμμών τους.

Link to comment
Share on other sites

.

18 hours ago, Superfast VI said:

Ανεξάρτητα από την βλάβη, πρέπει να χτυπάει πολύ εύκολα τον τίτλο του πιο αναξιόπιστου πλοίου. Μεγάλη αποτυχία. 

.

On 6/23/2019 at 2:58 PM, proud_ionian said:

πιστευω οτι η εταιρια πρεπει να δει απο την αρχη, το θεμα της τεχνικης υποστηριξης του στολου της, ειδικα των ταχυπλοων. δεν θα μπω σε λεπτομερειες. ας δουν τι εκαναν η hsw στα καλα χρονια, προ ΙΣΒ και η Aegean Speedlines.

το μοντελο που εχει ακολουθησει ως τωρα στο τεχνικο κομματι (και στους εσωτερικους και στους εξωτερικους συνεργατες), δεν εχει αποδοσει.

ενας μηνας και κατι εχει περασει απο το παραπανω σχολιο μου και ολα οσα εχουν μεσολαβησει, το επιβεβαιωσαν ακομη περισσοτερο.

θα προσθεσω οτι εκτος απο το θεμα της τεχνικης υποστηριξης, η εταιρια πρεπει να ξαναδει και το κομματι των τεχνικων της συμβουλων.

αυτα τα αναξιοπιστα ταχυπλοα, καποιοι τα επιθεωρησαν και καποιοι τα επελεξαν εναντι αλλων.

ειτε λοιπον καποιοι δεν εκαναν σωστα τη δουλεια τους, ειτε η εταιρια τα επελεξε χωρις να κοιταξει τεχνικα χαρακτηριστικα και ιστορικο, αλλα με αλλα κριτηρια (π.χ. την εμφανιση)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σε βρισκω λιγο υπερβολικο.

Απο τα εξι πλοια της μονο τα μικρα βγαλανε καποιες βλαβες και αλλη μια το SUPERRUNNER

Οπως ειπα και στο αλλο θεμα πιο μεγαλο προβλημα ειναι ο σχεδιασμος των δρομολογιων για τα μικρα ταχυπλοα παρα τα πλοια τα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

On 6/23/2019 at 2:58 PM, proud_ionian said:

πιστευω οτι η εταιρια πρεπει να δει απο την αρχη, το θεμα της τεχνικης υποστηριξης του στολου της, ειδικα των ταχυπλοων. δεν θα μπω σε λεπτομερειες. ας δουν τι εκαναν η hsw στα καλα χρονια, προ ΙΣΒ και η Aegean Speedlines.

το μοντελο που εχει ακολουθησει ως τωρα στο τεχνικο κομματι (και στους εσωτερικους και στους εξωτερικους συνεργατες), δεν εχει αποδοσει.

Οι ίδιοι εξωτερικοί συνεργάτες είναι στους μεν και στους δεν!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και το Supercat πλέον έχει στρώσει αρκετά, δεν βγάζει τα προβλήματα που έβγαζε στην αρχή! Μόνο το Superspeed παραμένει προβληματικό..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανακοίνωση της εταιρείας στη σελίδα της στο Facebook 

Quote

Αγαπητοί επιβάτες,

Ενόψει της μεγάλης καλοκαιρινής εξόδου του Δεκαπευνταύγουστου και σε συνέχεια αρκετών περιστατικών που οι επιβάτες δεν καταφέρνουν να φθάσουν έγκαιρα στο λιμάνι του Πειραιά λόγω υπερβολικής κίνησης και πολλών ταυτόχρονων πρωινών αναχωρήσεων πλοίων, θα θέλαμε να δείξετε ιδιαίτερη προσοχή αν ταξιδεύετε τις επόμενες μέρες και να ξεκινάτε πολύ νωρίτερα ώστε να μην αντιμετωπίσετε πρόβλημα με το πλοίο. 

Καλό ταξίδι & καλή θάλασσα σ’ όλους!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η φετινή εικόνα της εταιρείας τουλάχιστον ως προς τα ταχύπλοα με επιείκεια θα την πει κανείς τουλάχιστον αναξιόπιστη.

Δεν μας είχε συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρεία σε τόσα περιστατικά.

Συνεχείς βλάβες με συνεχή προβλήματα σχεδόν καμία τήρηση των ωραρίων που τις περισσότερες φορές οφείλεταν στον λάθος σχεδιασμό και υπολογισμό της εταιρείας.

Από ότι ακούστηκε και τα δύο superferry δεν πήγαν και τόσο καλά στο κομμάτι Σαντορίνη Κρήτη όπως πέρσι.

 

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με το μήνυμα του themis.

Επίσης, δόθηκε ελεύθερο γήπεδο στα συμβατικά των κόκκινων στην κλασσική Ανδροτηνομυκονία που πάνε πάρα πολύ καλά.

Πιο συγκεκριμένα το δρομολόγιο των 13:45 ώρα επιστροφής από Μύκονο νομίζω πάντα δούλευε πολύ καλά και από πέρσι έχει χαριστεί στο ΦΦ Άνδρος που σαρώνει. 

Πρέπει του χρόνου να δοκιμάσουν το SUPER EXPRESS στο κομμάτι Κρήτη-Κυκλάδες και τα συμβατικά να επιστρέψουν το ένα στα κλασσικά/σίγουρα δρομολόγια Ανδροτηνομυκονίας και το άλλο σε Παροναξία χωρίς όμως όλα τα προηγούμενα νησιά κορμού για να μη χάνει χρόνο.

Το runner πάει πολύ καλά όπως είναι φέτος.

Αντιθέτως τα 2 μικρά φέτος έπεσαν θύματα πολύ πιεσμένων δρομολογίων.

Γενικά τα ταχύπλοα δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως συμβατικά ταξιδεύοντας ακατάπαυστα. Και η seajets άργησε να το καταλάβει μη κατηγορούμε μόνο την golden.

Του χρόνου θα μπορούσαν να δουλέψουν σε γραμμή Πειραιας-ΔυτικέςΚυκλάδες-Βόρειες Κυκλάδες-Ραφήνα με πολλές ενδιάμεσες στάσεις όμως το ένα να πηγαίνει μόνο και το άλλο να κάνει την αντίστροφη διαδρομή. Δηλαδή αυτό που ξεκινάει το πρωί από Πειραιά να διανυκτερεύει Ραφήνα και το ανάποδο.

 

Link to comment
Share on other sites

οι βασικες επιλογες της εταιριας τα τελευταια χρονια, εγιναν με κριτηριο περισσοτερο να πικαρει ανταγωνιστες και λιγοτερο το ποσο θα αποδωσει η καθε επιχειρηματικη κινηση.

θυμιζω το επεισοδιακο καλοκαιρι του 2017 (διαβαστε τι γραφαμε τοτε για τις κινησεις της εταιριας),  την αγορα των δυο μικρων ταχυπλοων, για να δρομολογηθουν πανω στα δρομολογια της seajets στις κυκλαδες, την επεκταση στην κρητη, παλι για να μπουμε στα χωραφια της seajets, τις χειμωνιατικες προσεγγισεις στη συρο, για να κοντραρουν την attica που ναυλωσε το fast ferries andros, αντι για το superferry και πολλα αλλα. 

αυτα ειναι τα σοβαρα. μην πιασουμε τις απεργιες πεινας κλπ γιατι...

για τα ταχυπλοα τα εχουμε ξαναπει: προβληματικες επιλογες, ανεπαρκης τεχνικη υποστηριξη και καπακι σφιχτα δρομολογια.

οι πραγματικες δυνατοτητες της εταιριας, φανηκαν τωρα που προσπαθησε να ανοιξει τα φτερα της, μακρυα απο την αιγλη του superferry II στη ραφηνα 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα αναπαράγω τη σκέψη ενός φίλου: Αν κάτσει κανείς και σκεφτεί πόσο πήγε η αγορά/μετασκευή του Σούπερφέρρυ, αγορά και εργασίες στα 4 ταχύπλοα, το κόστος από όλες αυτές τις βλάβες και καθυστερήσεις των ταχυπλόων, χαμένο εισόδημα από τις πρόωρες αποδρομολογήσεις 2 εξ' αυτών πέρυσι και φέτος, με όλα αυτά τα χρήματα που διέθεσαν θα μπορούσαν να είχαν κάνει ένα νεότευκτο μικρογραφία Νήσος Μύκονος και να μην τους κουνάει κανείς από το Ραφήνα - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο για τα επόμενα 25 χρόνια. Με το αν βέβαια δουλειά δεν κάνουμε, έχει πάντως τεράστιο ενδιαφέρον ποιά θα είναι η στρατηγική τους για την επόμενη πια σεζόν και ειδικότερα αν θα συνεχίσουν να ποντάρουν στα μικρά επιβατηγά ταχύπλοα. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω την εξής απορία εφόσον ενδιαφέρονται και για μικρά ταχύπλοα, γιατί δεν κοιταζαν από την ελληνική αγορά, όπως το superrunner το οποίο δεν τους έχει βγάλει σχεδόν καμία βλαβη; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...