Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 8/1/2018 at 11:40 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Έχουμε ήδη καταθέσει νέο αίτημα με τα εξής δρομολόγια: Το ένα είναι Πειραιάς – Σίφνος – Μήλος – Φολέγανδρος – Θήρα – Ίος – Νάξος – Μύκονος  και αντίστροφα και το δεύτερο Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Μύκονος – Τήνος – Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος – Νάξος – Πάρος – Πειραιάς,  από τον Μάιο ως τον Οκτώβριο του 2019.

Ο ίδιος ο Στεφάνου πριν λίγο καιρό είχε πει για τα superspeed και supercat ότι έχει καταθέσει αίτημα για τα παραπάνω δρομολόγια, οπότε αν το ένα δρομολόγιο το πάρει το Golden Express το ένα μικρό περισσεύει για άλλη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Η εταιρεία προφανώς αρνείται πεισματικά να υποστηρίξει το "πρόσωπό" της στο διαδίκτυο με την σελίδα της να μην έχει ανανεωθεί, να έχει περασμένους στους πίνακες δρομολογίων τα δρομολόγια ακόμα και του Superrunner, και φυσικά ούτε λόγος για τα δρομολόγια του Superferry μέχρι την Πάρο.

Ας ελπίσουμε να αναρτήσουν τους πίνακες των δρομολογίων που εκτελούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Να ρωτήσω τους "γνώστες"... η εταιρία δέχεται ασυνόδευτα ΙΧ από Ραφήνα για Κρήτη και αντίστροφα; Γιατί στην μηχανή κράτησης της δεν δίνεται τέτοια επιλογή.:confused:

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, ΟΡΙΩΝ said:

Να ρωτήσω τους "γνώστες"... η εταιρία δέχεται ασυνόδευτα ΙΧ από Ραφήνα για Κρήτη και αντίστροφα; Γιατί στην μηχανή κράτησης της δεν δίνεται τέτοια επιλογή.:confused:

Ασυνόδευτα οχήματα για τη Golden Star μόνο από το πρακτορείο του Τόγια στο τηλ/νο: 2294026300. :)

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ΟΡΙΩΝ said:

Να ρωτήσω τους "γνώστες"... η εταιρία δέχεται ασυνόδευτα ΙΧ από Ραφήνα για Κρήτη και αντίστροφα; Γιατί στην μηχανή κράτησης της δεν δίνεται τέτοια επιλογή.:confused:

Πάντως η τιμή του δεν θα είναι και τόσο φιλική, ωστόσο οι τιμές των Πελαγίτης και Ταλως/Νέαρχος για Χανιά είναι πιο προσιτές στα ασυνόδευτα οχήματα.

Συγγνωμη για το οφ τοπικ κυριοι διαχειρισται

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έβγαλε ειδήσεις για την Άνδρο, για το Αιγαίο, για τον ελληνικό τουρισμό, αλλά και για την ελληνική ναυτιλία, η μεθοδικά επεξεργασμένη ομιλία του Δημήτρη Στεφάνου που εκφωνήθηκε στο μεγάλο σαλόνι του πλοίου το βράδυ 22 Φεβρουαρίου 2019 του πλοίου Superferry στον Πειραιά μπροστά σε εκατοντάδες παράγοντες της ναυτιλίας, της πολιτικής και της ναυτικής δημοσιογραφίας, στην εκδήλωση της κοπής της πίττας των εταιρειών των αδελφών Στεφάνου.

Quote

Η Άνδρος όχι μόνο θα συνεχίσει μέσω των SUPERFERRY να συνδέεται την θερινή σεζόν με τις Νότιες Κυκλάδες (Πάρο, Σαντορίνη) και το Ηράκλειο της Κρήτης, αλλά θα συνδεθεί και με το Ρέθυμνο! Και θα συνδεθεί με το ταχύπλοο SUPERSPEED με ένα καινούριο κυκλικό δρομολόγιο από Πειραιά σε Ραφήνα με Πάρο, Νάξο, Μύκονο, Τήνο!

Αλλά και τα άλλα νησιά του Αιγαίου αποκτούν επιπλέον προσβάσεις στον τουρισμό. Έτσι το έτερο ταχύπλοο, της GOLDEN STAR, το SUPERCAT, θα ανοίξει μια νέα γραμμή σύνδεσης των Δυτικών και Ανατολικών Κυκλάδων ενώνοντας με επιπλέον τρόπους το Αιγαίο και κάνοντας εύκολες τις διαδρομές μεταξύ των νησιών ανοίγοντας νέους δρόμους στον ελληνικό τουρισμό.

Τέλος το νέο υπερμέγεθες CATAMARAN, το GOLDEN EXPRESS, που απέκτησε η GOLDEN STAR από κοινού με την FAST FERRIES  θα συνδέσει την Ραφήνα με την Σύρο, την Μύκονο, την Πάρο, την Νάξο, τα Κουφονήσια και την Αμοργό!

Μια διαδρομή ονειρεμένη για κάθε επισκέπτη, αλλά ιδίως τους Συριανούς που βλέπουν το νησί τους να συνδέεται με Ραφήνα μειώνοντας τον χρόνο του ταξιδιού κατά πολύ. Αλλά και για κάθε κάτοικο των Κουφονησιών και της Αμοργού. Κάτι που αποτυπώνεται από την θερμότητα που υποδέχτηκαν αυτό το δρομολόγιο στην μικρή και μακρινή Αμοργό.

Έβγαλε όμως ειδήσεις ο σπουδαίος απολογισμός της δράσης των τριών εταιρειών των αδελφών Δημήτρη και Γιώργου Στεφάνου και για την ελληνική διεθνή ναυτιλία. Ειδήσεις πολύ πιο διαχρονικές και ουσιαστικές αναδείχνοντας την σπουδαία στόφα των Ελλήνων στη ναυτιλία. Αλλά και έβγαλε ειδήσεις και για την συνεχιζόμενη παρουσία της ναυτικής Άνδρου στην παγκόσμια ναυτιλία, αλλά και την επάνοδο της μετά από δεκαετίες στην ελληνική ακτοπλοΐα.  

Βλέπουμε πως δύο φτωχόπαιδα από τις Στενιές της Άνδρου, που έγιναν ναυτικοί και καπετάνιοι για να ζήσουν, εργαζόμενοι με φαντασία, με μεράκι και αγάπη μεταξύ τους, κατάφεραν μέσα σε 28 χρόνια (1981- 2019) να φτάσουν από τις να είναι νούμερο 3 στο παγκόσμιο Crewing (προετοιμασία ναυτικών πληρωμάτων) στον κόσμο! Και όχι μόνο αυτό, αλλά μπαίνοντας πριν 18 χρόνια (2001-2019) με δικά τους καράβια στη διεθνή ναυτιλία κατάφεραν να έχουν σήμερα 9 εξαιρετικά ποντοπόρα πλοία!

Και να σημειώσουμε - αυτό που πλέον ενδιαφέρει ιδιαιτέρως την Άνδρο και την Ελλάδα βλέπουμε πως στο αποκορύφωμα αυτής της σπουδαίας διεθνής διαδρομής τους έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στον τόπο τους ανοίγοντας νέους ναυτικούς δρόμους με δεκάδες συνδέσεις στο Αιγαίο και συνάμα αναβαθμίζοντας την Άνδρο με πλήθος νέους προορισμούς στο Νότιο Αιγαίο και στην Κρήτη.

Μέσα σε 8 χρόνια (2011-2019) - από παρότρυνση του πρώην δημάρχου Γιάννη Γλυνού – όπως ομολογεί ο Δημήτρης Στεφάνου, βρέθηκαν να έχουν σήμερα μια αξιόλογη και συνεχώς ανερχόμενη παρουσία στην ελληνική ακτοπλοΐα με 5 εξαιρετικά πλοία: 2 συμβατικά και 3 ταχύπλοα. Προσθέτοντας εφέτος ένα ακόμα ξεχωριστό ταχύπλοο στον στόλο του με συνιδιοκτήτη τον Θεολόγο Παναγιωτάκη της FAST FERRIES ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για συνεργασίες και συνέργειες στην ελληνική ακτοπλοΐα, που μόνο μέσα από αυτές θα σταθεροποιηθούν οι Έλληνες στον διεθνοποιημένο και πολύ ανταγωνιστικό χώρο της ελληνικής ακτοπλοΐας.

Τέλος να πούμε πως η βραδιά έκλεισε με τον Γιώργο Στεφάνου, που σχεδόν βουρκωμένος, βράβευσε τους δύο πλοιάρχους και τα πληρώματα των δύο πλοίων της GOLDEN STAR, του SUPERFERRY και του SUPERRUNNER για εκείνο το μοιραίο βράδυ της 23ης Ιουλίου 2018 όταν διέσωσαν 14 ανθρώπινες ζωές από βέβαιο πνιγμό στα ανοιχτά του Ευβοϊκού. Και τον λιμενάρχη Ραφήνας που έκανε ότι καλύτερο μπορούσε από την μεριά μιας ανίκανης και απούσας πολιτείας.

Αγαπητοί φίλοι,

Επιτρέψτε μου να αναφερθώ με λίγα λόγια σε κάθε μια από τις δραστηριότητες μας, γιατί μας κάνουν να αισθανόμεθα υπερήφανοι για το τελικό αποτέλεσμα της προόδου, της κάθε μίας εξ'αυτών χωριστά.

Πέρασαν 26 χρόνια από την δημιουργία της πρώτης μας εταιρείας "BRIGHT MARITIME CORPORATION“ που από ένα μικρό γραφείο στην Μανίλα των Φιλιππίνων, καταφέραμε σήμερα να είμαστε οι τρίτοι στον κόσμο στο χώρο του CREWING, έχοντας 7 χιλιάδες ναυτικούς επί των πλοίων, όχι μόνο των καλυτέρων ελληνικών εταιρειών, αλλά και εταιρειών ανά την υφήλιο. Η Bright Maritime Corporation σήμερα διαθέτει ένα τεράστιο κτίριο, όπου μέσα σε αυτό στεγάζονται τα σχολεία μας, οι κλινικές και τα δύο γραφεία Manning, τα οποία επανδρώνουν καθημερινά τα πλοία των συνεργαζόμενων εταιρειών μας.

Και σε αυτό το σημείο, θέλω να ευχαριστήσω τον ανηψιό μου, Πέτρο Στεφάνου δια τις δυναμικές προσπάθειες που κατέβαλε, μακριά από όλους μας για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, δια την ολοκλήρωση αυτού του τεράστιου έργου.

Η Bright Maritime Corporation με το άριστα εκπαιδευμένο προσωπικό της 200 ατόμων, τηρεί τους διεθνείς κανονισμούς εκπαίδευσης και πιστοποίησης, των καθημερινά ναυτολογούμενων αξιωματικών και κατώτερων πληρωμάτων.

Πριν από 18 χρόνια, ξεκινήσαμε την ίδρυση της Bright Navigation και της Seagate Navigation και με ένα δάνειο από την τράπεζα ElJROBANK καταφέραμε να αγοράσουμε το πρώτο πλοίο μας, το PETER S. Υπάρχουν συνεργάτες σήμερα, που στάθηκαν στο πλάι μας από την πρώτη μέρα του 2001, από το ξεκίνημα της ναυτιλιακής μας, όπου από ένα πλοίο φτάσαμε σήμερα, μετά από σκληρή δουλειά , θυσίες, αγώνες και κόπο να έχουμε ένα στόλο 9 ποντοπόρων πλοίων, εκ των οποίων τα 5 New Building.

Παρά τις διακυμάνσεις της αγοράς, καταφέραμε να σταθούμε όρθιοι, με την βοήθεια των άξιων συνεργατών μας, αλλά και όλων σας που αποτελείτε την οικογένεια της Bright Navigation και της Seagate Navigation. Πέρυσι, υποσχεθήκαμε ότι θα αυξάναμε τον στόλο μας με δύο ποντοπόρα, πλοία τα οποία τελικά έγιναν 3 μοντέρνα πλοία CAPESIZE.

Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ποντοπόρο ναυτιλία να ανανεώνουμε και να αυξάνουμε τον στόλο μας, διότι πιστεύουμε σε αυτόν. Στόχος μας είναι το 2019 τα πλοία μας να γίνουν περισσότερα για να παραδώσουμε στα παιδιά μας μια δυνατή και υγειή εταιρεία, την οποία, Ευχή όλων μας είναι να την κάνουν ακόμα μεγαλύτερη και να καταξιωθούν στον Διεθνή Ναυτιλιακό Στίβο.

Πριν από 8 χρόνια, ιδρύσαμε την GOLDEN STAR FERRIES, αγοράζοντας με την παρότρυνση του τότε Δημάρχου Άνδρου, αειμνήστου Γιάννη Γλυνού, το SUPERFERRY II. Σήμερα η GOLDEN STAR FERRIES κατέχει στο δυναμικό της πέντε πλοία εκ των οποίων δύο συμβατικά και 3 ταχύπλοα.

Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι αποκτήσαμε και ένα έκτο πλοίο με τον αγαπητό μας συνεργάτη Θεολόγο Παναγιωτάκη της εταιρείας FAST FERRIES, το οποίο είναι το μεγαλύτερο CATAMARAN στην Ελλάδα, με μεταφορική ικανότητα 1.2ΟΟ ατόμων, 250 οχημάτων και αναπτύσσει την ταχύτητα των 40 μιλίων την ώρα. Το νέο μας στολίδι είναι το "GOLDEN EXPRESS“ θα συνδέσει την Ραφήνα με την Σύρο, την Μύκονο, την Πάρο, την Νάξο ,τα Κουφονήσια και την Αμοργό.

Πέρυσι με τα πλοία μας SUPERFERRY και SUJPERFFERY II, υπό πραγματικά αντίξοες συνθήκες, δημιουργήσαμε νέα σύνδεση της Ραφήνας με τις Κυκλάδες και το λιμάνι του Ηρακλείου και έχοντας την πλήρη στήριξη του εγχώριου αλλά και του εισερχόμενου τουρισμού, θα συνεχίσουμε και φέτος να δραστηριοποιούμαστε στη γραμμή αυτή, προσθέτοντας και το Λιμάνι του Ρεθύμνου.

Φέτος με δύο νέα ταχύπλοα σκάφη, υψηλών προδιαγραφών, το SUPERSPEED και το SUPERCAT δημιουργούμε νέες γραμμές με αφετηρία τον Πειραιά. Το SUPERSPEED θα προσεγγίζει καθημερινά από Πειραιά, Πάρο, Νάξο, Μύκονο, Άνδρο, Τήνο και Ραφήνα, σε ένα κυκλικό δρομολόγιο με τελικό προορισμό τον Πειραιά. Το SUPERCAT το καλοκαίρι του 2019 θα ανοίξει την γραμμή σύνδεσης Δυτικών και Ανατολικών Κυκλάδων. Σας γνωρίζουμε δε, ότι τα πλοία της εταιρείας μας θα κάνουν 67 προσεγγίσεις ημερησίως σε λιμάνια την προσεχή περίοδο.

Η GOLDEN STAR FERRIES εξαπλώνεται σε όλο το Αιγαίο με καινούργια πλοία , νέα δρομολόγια, νέα λιμάνια, νέους στόχους και να είστε σίγουροι ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας , με την δική σας βοήθεια! Δηλαδή, με την ειλικρινή συνεργασία των πρακτόρων μας οι οποίοι κατέχουν σημαντικό ρόλο στην πρόοδο και στην ανάπτυξη μιας ναυτιλιακής ακτοπλοϊκής εταιρείας. Οι πράκτορες είναι δύναμη, σας ζητάμε λοιπόν την τίμια και ειλικρινή συνεργασία σας, την οποία αξίζουμε και θεωρούμε δεδομένη. Και την αξίζουμε, διότι εμείς σας στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις, τίμια και με κάθε ειλικρίνεια.

Θα ήθελα να σταθώ και να επισημάνω τον πολύ σημαντικό ρόλο των τουριστικών πρακτόρων στον τομέα που δραστηριοποιούμαστε, διότι το τελικό έργο σας επηρεάζει άμεσα την ανάπτυξη της εταιρείας μας. Σας υπόσχομαι προσωπικά ότι η GOLDEN STAR FERRIES, θα συνεχίσει και στο μέλλον να σας στηρίζει και να είναι δίπλα σας, κάνοντας το έργο σας πολύ πιο εύκολο, διότι θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε άριστα, ασφαλή, πολυτελή και ταχύπλοα πλοία, παρέχοντας στους επιβάτες υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Κατ' αυτόν τον τρόπο διαφημίζουμε αξιοκρατικά την GOLDEN STAR FERRIES, αλλά και συμβάλουμε στην ανάπτυξη του τουρισμού στην χώρα μας, συνεισφέροντας γενικότερα στην εθνική μας οικονομία.

Για την πρόοδο και την ανάπτυξη του ομίλου των εταιρειών μας απαιτήθηκε σκληρή, επίμονη, επίπονη και μεθοδική δουλειά. Και όπως γνωρίζετε κανείς από μόνος του δεν είναι ικανός να εκτελέσει μία ολόκληρη συμφωνία απαιτείται μία ολόκληρη ορχήστρα.

Νιώθω λοιπόν την ανάγκη αυτήν την ορχήστρα την οποία αποτελούν όλα τα στελέχη των εταιρειών μας να τα ευχαριστήσω και να τα συγχαρώ δια την εργατικότητα, την αφοσίωση και την εν γενεί προσπάθεια τους όλα αυτά τα χρόνια. Σαν ελάχιστη επιβράβευση σήμερα θα απονείμουμε στους επικεφαλής των τριών εταιρειών μας ένα επάξιο βραβείο.

Εγώ όμως προσωπικά νοιώθω την υποχρέωση να προσφέρω ένα έπαθλο στον άνθρωπο που βάζει νέους στόχους, οργανώνει, ενθαρρύνει και τον διακρίνει η εργατικότητα, η ορθή σκέψη και η ευστροφία αλλά και η διορατικότητα αναφορικά με τις μελλοντικές επιχειρηματικές κινήσεις και τις σωστές επενδύσεις των εταιρειών μας.

Μιλάω, φυσικά για τον αγαπημένο μου αδελφό Γιώργο Στεφάνου που του απονέμω αυτό το αναμνηστικό κύπελο σαν ένδειξη της μεταξύ μας αγάπης για να διατηρούμε την ευχή των γονέων μας, ένα όπλο που μας θωρακίζει και μας δίνει δύναμη στις επιτυχίες αλλά και στις δυσκολίες.

Είναι τελειώνοντας, ηθική υποχρέωση μας να βραβεύσουμε τους πλοιάρχους, τους αξιωματικούς και τα πληρώματα του SUPERFERRY και του SlJPERRlJNNER οι οποίοι με αυτοθυσία και τόλμη αψηφώντας τον κίνδυνο προσέφεραν στο κοινωνικό σύνολο, σώζοντας δεκάδες ζωές στη φονική πυρκαγιά στο Μάτι τον Ιούλιο του 2018.

Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους σας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
8 hours ago, Superfast VI said:

Μόλις επέστρεψε στη Ραφήνα με μειωμένη ταχύτητα 

 

On 4/19/2019 at 8:45 AM, polmyt said:

Καποιο προβλημα πρεπει να εχει το πλοιο μιας και μετα την αναχωρηση του απο το Ηρακλειο ,γυρισε αμεσως πισω 

δεν ξεκινα ευχαριστα η σαιζον για την εταιρια στο τεχνικο κομματι

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
43 minutes ago, ΟΡΙΩΝ said:

Δυστυχώς όμως δεν είναι η πρώτη φορά φέτος που γίνεται αυτό, ενώ η σεζόν μόλις ξεκίνησε. Κάτι μάλλον δεν πάει καλά. Ας το βρούν οι υπεύθυνοι. Χαλάει μια κατα τ΄αλλα θετικότατη εικόνα της εταιρίας και είναι κρίμα.

Δυστυχώς η καλή εικόνα της εταιρείας έχει χαλάσει καθημερινά είναι τα παράπονα με τις καθυστερήσεις ειδικά τώρα στα social media μπαίνει ο καθένας και τους κράζει!Μάλλον ο σχεδιασμός φέτος ήταν λάθος εξ αρχής για αυτό προβαίνουν και στα δύο μικρά ταχύπλοα σε κόψιμο προορισμων!!!! Δυστυχώς όταν κάποια εταιρεία μεγαλώνει και από ένα δύο πλοία φτάνει στα 6 μετά αρχίζουν πιο δύσκολα μονοπάτια!!!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φέτος μέχρι στιγμής η εταιρία έχει αποτύχει παταγωδώς. Η μόνη ελπίδα είναι το καινούργιο ταχύπλοο που αγόρασαν οι Αφοι. Εγώ αν είχα την εταιρία θα τα πούλαγα τα μικρά και θα κυνηγούσα μέχρι τέλους το HS4. 

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια η εταιρεία θα μπορουσε να αφήσει ένα δρομολόγιο πιθανόν αυτό της Παροναξιας και να κάνουν τα δρομολόγια από Πειραιά τα δύο μικρά εναλλάξ όπως γίνεται και με τα μικρά της Seajet...

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

βρε παιδιά νομιζω οτι έχει εξαντληθεί το θέμα. είναι πολύ εύκολο για όλους μας να κρίνουμε από την ασφάλεια του πληκτρολογίου μας.

Προσωπικά δεν θεωρώ ότι θέλει κάποιος να έχει δυσαρεστημένους πελάτες στο μαγαζί του και άρα να χάνει λεφτά πόσο μάλλον οι συγκεκριμένοι πλοιοκτήτες που έχουν δώσει δείγματα γραφής για τη σοβαρότητα και το μεράκι τους πολλαπλώς.

Οπότε με δεδομένο το παραπάνω πιστεύω οτι είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι από την πρώτη στιγμή ψάχνουν να βρουν τα αίτια του προβλήματος και να δώσουν την καλύτερη δυνατή λύση.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά τα λες,αλλά όταν κόβεις νησιά για να μείωσεις μια καθυστέρηση των 3-4 ωρών για 30 λεπτά δεν λέει κατι...Σκεψου εσύ να περιμένεις να φτάσεις Πειραιά τα μεσάνυχτα και να φτάνεις 3 με 4 το πρωι.Το μόνο που θα μπορούσαν να κάνουν είναι να πάνε τα δύο μικρά Πειραιά και να κάνουν εναλλάξ δρομολογια και ας άφησουν την Παροναξια.Απο του χρόνου βλέπουμε για καλύτερη κατανομή πλοίων και δρομολογιων.Ας μην ξεχνάμε ότι η γραμμή της Παροναξιας αρχικά ήταν αν πραγματοποιηθεί απο το SuperExpress αλλά βέβαια αυτό στην πορεία άλλαξε με τα ακόλουθα αποτελέσματα.Καλυτερα να κάνουν κάτι νωρίς γιατί ενα καλοκαίρι γεμάτο καθυστερήσεις σίγουρα κακό θα κάνει στην φημη της εταιρείας και είναι πραγματικα κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι οτι αυτά τα 2 καραβάκια δουλεύουν κοντά στις 15 ώρες την ημέρα...δεν αντέχουν οι μηχανές τους...η λύση είναι να κοπούν νησιά ή το 1 να συμπληρώνει το άλλο...να κόψει τις ορεινές Κυκλάδες και να πάρει απ το Supercat την Ίο και την Θήρα...και λιγότερες ώρες ταξιδιού και λιγότερη καταπόνηση...τα βλέπεις δυστυχώς και γράφουν ώρες ώρες 17-18Kn και μετά τρέχουν και δεν φτάνουν...

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να δούλευαν 15 ώρες αλλά δυστυχώς όταν φεύγεις 7 και γυρνάς πολλές φορές στις τρεις με τρεις και μισή τα ξημερώματα είναι 20+ ώρες.

Από σήμερα είναι κομμένο και το superunner φέτος κάτι δεν βγαίνει στην εταιρεία γενικά με τόσα προβλήματα!

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Έντονες ανησυχίες από τους δημάρχους και τους κατοίκους της Αμοργού και Σύρου για αντικατάσταση πλοίων της Golden Star Ferries

Quote

Έντονες είναι οι αντιδράσεις των κατοίκων και των φορέων της νήσου Αμοργού αλλά και του επιμελητηρίου Σύρου, σχετικά με το αίτημα της εταιρείας GOLDEN STAR FERRIES για αντικατάσταση του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ GOLDEN EXPRESS (μετονομάστηκε πρόσφατα σε SUPER EXPRESS ) από το Ε/Γ-Τ/Χ SUPERSPEED.

Και δικαίως οι κάτοικοι και οι φορείς διαμαρτύρονται καθόσον το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ GOLDEN EXPRESS :

Πρώτον δρομολογήθηκε για να καλύψει έκτακτες συγκοινωνιακές ανάγκες στην γραμμή από Αμοργό-Κουφονήσι-Νάξο-Πάρο-Μύκονο-Σύρο-Ραφήνα, εξυπηρετώντας τις εργάσιμες ημέρες τους πολίτες με την διοικητική πρωτεύουσα των Κυκλάδων την Σύρο, καθώς και την για άλλους λόγους εξυπηρέτηση των τουριστών, επαγγελματιών, άλλων πολιτών και μεταφορά εμπορευμάτων-προϊόντων με οχήματα από και προς  την Σύρο τις καθημερινές καθώς και τα Σαββατοκύριακα.

Δεύτερον, μετά αποχώρηση από την γραμμή του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ HIGHSPEED 4, το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ πλοίο GOLDEN EXPRESS είναι το μοναδικό Ε/Γ-Ο/Χ-Τ/Χ πλοίο που συνδέει την Αμοργό με Αττική (Ραφήνα), αλλά και την Σύρο με την Αττική το πρωί εξυπηρετώντας τόσο τους επιβάτες όσο και οχήματα.

Σημειωτέoν ότι τόσο η Αμοργός όσο και η Σύρος είναι κατεξοχήν προορισμοί Ελλήνων ταξιδιωτών μονίμων κατοίκων και παραθεριστών που κατά μεγάλη πλειοψηφία ταξιδεύουν με τα οχήματα τους ταυτόχρονα .

Η εταιρεία GOLDEN STAR FERRIES προσπαθεί να αποφύγει την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της που ανέλαβε έναντι του Υπουργείου , των κατοίκων και των ταξιδιωτών  με την έκτακτη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ GOLDEN EXPRESS, αλλά προσπαθεί επίσης και να μην τηρήσει την υπόσχεση της προς τους τοπικούς φορείς για εκτέλεση των δρομολογίων του εν λόγω πλοίου για όλη την εγκριθείσα περίοδο, επιδιώκοντας και ζητώντας από το αρμόδιο Υπουργείο να αντικαταστήσει το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ GOLDEN EXPRESS (μήκους 91 μέτρα, μεταφορικής ικανότητας 1000 επιβατών και 200 ΙΧ) με το κατά πολύ μικρότερο  Ε/Γ-Τ/Χ πλοίο SUPERSPEED που μπορεί να μεταφέρει μόνο επιβάτες, μικρότερης ταχύτητας και ικανότητα πλεύσης, και το οποίο θα δυσκολεύεται στα μελτέμια που ειδικά στην περιοχή αυτή των Κυκλάδων πνέουν με πολύ μεγάλη ένταση.

Το αίτημα δε της GOLDEN STAR FERRIES για την αλλαγή των πλοίων έχει προκαλέσει και δικαίως τις έντονες διαμαρτυρίες τόσο του απερχόμενου δημάρχου Αμοργού, όσο και του επερχόμενου προσφάτως εκλεγέντα δημάρχου, αλλά και του επιμελητηρίου Σύρου αφού η έκτακτη δρομολόγηση του εν λόγω πλοίου δόθηκε μόνο και μόνο για την κάλυψη των ανωτέρω συγκοινωνιακών αναγκών και όχι για άλλα φιλέτα γραμμές που θέλει τώρα να δρομολογηθεί το πλοίο αυτό .

Οι διαμαρτυρόμενοι δήμαρχοι, τοπικοί φορείς οι οποίοι με θέρμη υποστήριξαν την δρομολόγηση του ανωτέρου πλοίου καθώς  και οι κάτοικοι αναμένουν με αγωνία την σχετική απόφαση του αρμόδιου αναπληρωτή Υπουργού Νεκτάριου Σαντορινιού, που καλείται να αποφασίσει αν θα επιλέξει το δημόσιο συμφέρον απορρίπτοντας το αίτημα της εταιρείας ή θα επιλέξει τα επιχειρηματικά συμφέροντα αποδεχόμενος το αίτημα της εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...