Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μα από πού ακούμε ότι πάει καλά η Θεσσαλονίκη;; Δεν νομίζω πως ισχύει αυτό, και δεν νομίζω πως θα συνεχιστεί του χρόνου! 

Το Superrunner όπως έχω ξαναπεί πρέπει να πηγαίνει πολύ καλά φέτος, για τα Superferries δεν έχω άποψη..

Πάντως και τα δρομολόγια της Fast Ferries δεν τα λες και ίδια με πέρσι.. Πρώτον πέρσι είχε 4 καθημερινές αναχωρήσεις για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο (2 πρωινές και 2 απογευματινές), ενώ φέτος 3 + 1 Παρασκευές και Σάββατα, και δεύτερον πέρσι η Νάξος δεν ήταν στο εξπρές δρομολόγιο, τη μία ήταν στις 8:05, την άλλη στις 7:30, τα είχαν μπερδέψει. Με λίγα λόγια η Fast Ferries φέτος δεν κράτησε τα περσινά της δρομολόγια, επανήλθε στα προπέρσινα 😉

Κατά τα άλλα η συνέντευξη σκέτη διαφήμιση για την εταιρεία με ερωτήσεις βγαλμένες ανάλογα με το τί ήθελε να πει και να αναδείξει (πόσο φανταστική εταιρεία είναι) ο κύριος Στέφανου, ο οποίος μάλλον ξεχνάει ότι τα δύο προηγούμενα χρόνια η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδων εξυπηρετούταν από το Flyingcat 4 και πως δεν είναι η πρώτη χρονιά που υπάρχει τέτοια σύνδεση, και ο (έμπειρος) δημοσιογράφος μάλλον δεν το γνωρίζει καν. Τα δρομολόγια που έχουν αιτηθεί πάντως για του χρόνου είναι πολύ πιο λογικά και (για μένα) σωστά από τα περσινά!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 825
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δυστυχως τετοιες συνεντευξεις εχουν καταντησει ολο και περισσοτερο τα τελευταια χρονια να ειναι στα πλαισια διαφημησης παρα ουσιαστικου λογου υπαρξης και ενημερωσης

Για το SUPERSPEED αυτο που ακουσα ειναι απλα δεν μπαινει μεσα.

Προσωπικη αποψη μου ομως ειναι οτι δυσκολα θα το δουμε και του χρονου εκει

Link to comment
Share on other sites

για τη fast ferries, λεω σχεδον τα ιδια δρομολογια. οι διαφορες ειναι διορθωτικες και σε εβδομαδιαια βαση οι αποκλισεις ελαχιστες. δεν εχει μειωσει 70% τα δρομολογια της.

το runner απο περσυ λεγοταν οτι ξεπερασε τις προσδοκιες, κατι που αποδεικνυεται απο το οτι συνεχιζει φετος στα ιδια σχεδον δρομολογια.

για τα υπολοιπα θα δειξει ο σεπτεμβριος.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Το ένα αυτογκόλ μετα το άλλο τα αδέρφια για εμάς τους καραβολάτρες...για τους επιβάτες ομως που απλά πάνε ενα πλοίο κάθε τόσο?

Τα ίδια δεν έκανε και ο Ηλιόπουλος παρουασιάζοντας super wow καταστάσεις με πολλά ταχυπλοα παντου και τελικά είδαμε τα 2/3?

Την ίδια πεπατημένη χρησιμοποιεί .

 

 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...Η Κρήτη πάει καλά,Το superunner έχει βγει "μικρο" για φέτος -με ότι αυτό συνεπάγεται για το μέλλον,Και το Superspeed πάει μέτρια έως αρκετά μέτρια....Αυτα εν συντομία

Link to comment
Share on other sites

Το Runner και πέρυσι πήγαινε πολύ καλά από κίνηση , απλά με αρκετά φτηνότερα εισιτήρια. Φέτος πάει εξίσου πολύ καλά με ακριβότερα εισιτήρια. Μια χαρά είναι για τη γραμμή, δε νομίζω ότι χρειάζεται μεγαλύτερο και νομίζω είναι και αρκετά οικονομικό.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, proud_ionian said:

για τη fast ferries, λεω σχεδον τα ιδια δρομολογια. οι διαφορες ειναι διορθωτικες και σε εβδομαδιαια βαση οι αποκλισεις ελαχιστες. δεν εχει μειωσει 70% τα δρομολογια της.

το runner απο περσυ λεγοταν οτι ξεπερασε τις προσδοκιες, κατι που αποδεικνυεται απο το οτι συνεχιζει φετος στα ιδια σχεδον δρομολογια.

για τα υπολοιπα θα δειξει ο σεπτεμβριος.

Αν τα φετινά δρομολόγια δεν ήταν ακριβώς τα ίδια με το καλοκαίρι του 2016 θα συμφωνούσα μαζί σου, αλλά όταν τελικά καταλήγουν να έχουν τα ίδια δρομολόγια με πρόπερσι, για μένα δεν κάνανε διορθωτικές αλλαγές, επανήλθαν σε αυτά που τους είχαν βγει τότε και τους είχανε πετύχει. Γιατί και οι αποκλίσεις δεν είναι ελάχιστες:

1) Μείωση εβδομαδιαίων δρομολογίων από 4 σε 3

2) Επαναφορά του Θεολόγου στο απογευματινό δρομολόγιο (πέρσι αν δεν κάνω λάθος έκανε μόνο ένα απογευματινό την εβδομάδα το οποίο λέγανε ότι ήταν άλλο ένα λαθος τους λόγω του γκαράζ των άλλων δύο που κάνανε το δρομολόγιο τις υπόλοιπες μέρες)

3) Επαναφορά της Νάξου στο δρομολόγιο των 8:05 σε καθημερινή βάση

4) Επαναφορά του εξπρές δρομολογίου (με τη Νάξο μέσα) στις 8:05 σε καθημερινή βάση

5) Κάθε πλοίο έχει το πρόγραμμά του και το δρομολόγιό του ενώ πέρσι και τα τρία κάνανε λίγο από όλα τα δρομολόγια

Η Golden Star (η οποία μείωσε κατά 50% και όχι 70% τα δρομολόγιά της αν βάλουμε και το Superrunner μέσα) δεν νομίζω ότι απλά υποχώρησε από τη Ραφήνα επειδή 'πάτωσε', απλά βρήκαν μια καλή εναλλακτική που θεώρησαν ότι θα τους αποφέρει μεγαλύτερο κέρδος από το να έχουν δύο δρομολόγια συμβατικού και ένα ταχυπλοου τη μέρα από τη Ραφήνα οπότε θυσιάσανε τη δεύτερη αναχώρηση του συμβατικού. Και πολύ καλά κάνανε θεωρώ γιατί 1) η Fast Ferries δεν θα έφευγε (και στο απογευματινό δρομολόγιο έχει το πάνω χέρι λόγω των φορτηγών κλπ οπότε η Golden Star ήταν σε μειωνεκτική θέση), 2) μπαίνανε στη μύτη του Ηλιόπουλου στο Ηράκλειο-Κυκλάδες (μην ξεχνάτε τι πόλεμο τους έκανε) σαν 'αντίποινα' σε αυτά που τους έκανε πέρσι,  3) ανοιγόντουσαν σε δύο νέες αγορές, ενδοκυκλαδικά και Ηράκλειο-Κυκλάδες, και 4) με τέτοιες τιμές που υπάρχουν στο Ηράκλειο-Κυκλάδες μπορούσαν να βάλουν κι εκείνοι πανάκριβα εισιτήρια και να είναι και πάλι φτηνοί. Θα συμφωνήσω πάντως ότι η πραγματική επιτυχία του εγχειρήματος της Κρήτης θα εξαρτηθεί από το αν θα το ξανακάνουν του χρόνου. 

Το Superrunner για να είμαι ειλικρινής είχα καταλάβει ότι είχε πάει καλά πέρσι, αλλά νόμιζα πως φέτος πάει ακόμα καλύτερα σε κίνηση. 

Link to comment
Share on other sites

Μα κανεις δεν αμφισβητει το  runner  2 χρονια τωρα!με τις υπολοιπες κινησεις ειναι το θεμα!η Fast ferries  φοβηθηκε την πρωτη χρονια αλλα καταλαβε γρηγορα οτι δεν εχει να φοβηθει κατι κ παρεμεινε σταθερη στη γραμμη με 3 πλοια κ χωρις να ψαχνει εναλλακτικο πλανο κ εξτρα δρομολογια..

Link to comment
Share on other sites

Δεν βρίσκω το λόγο να μην επαναλάβει το δρομολόγιο από τη Κρήτη για Κυκλάδες όταν αυτή τη στιγμή, τα Superferry συναγωνιζονται με Champion Jet 2 για τη πρωτιά σε κίνηση από το Ηράκλειο για Σαντορίνη!! Και ειδικά όταν του χρόνου θα έχουν μια ώρα καλύτερη από την τελευταία αναχώρηση που έχουν φέτος!! 

Link to comment
Share on other sites

Ειπαμε, η Κρήτη όντως πάει πάρα πολύ καλα.Του χρόνου δε ,που θα έχει και καλύτερες επιστροφές για Ραφήνα ,Θα δουλέψει καλύτερα και το κομματι Μύκονος Ραφήνα το οποίο τώρα λόγω του κακού ωραρίου (22.00 στην Ραφηνα) δεν πάει όσο καλά ήθελαν γιατί περνάει αργά από τα νησιά.Οσο για το Runner επαναλαμβάνω ότι βγήκε μικρό φέτος,με ο,τι αυτό συνεπάγεται

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
8 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγώ πιστεύω ότι θα δούμε νέο πλοίο στη Ραφήνα από την Golden Star Ferries και από την Fast Ferries!!! 

7 hours ago, valencay said:

Κατι θα δουμε,ναι....Αυτο είναι βέβαιο.Και αν πονταρα,Θα πονταρα σε ταχύπλοο....

7 hours ago, proud_ionian said:

και οι δυο ταχυπλοο;

6 hours ago, valencay said:

Αυτό δεν το ξέρω....Παντως σε ένα ταχύπλοο θα πόνταρα σίγουρα !!Και μεγάλο ταχύπλοο μάλιστα....

6 hours ago, Champion Jet_2 said:

Από Ελλάδα ή εξωτερικό το ταχύπλοο που υποθέτεις ότι μπορεί να αγοραστεί;

6 hours ago, valencay said:

Θα δούμε...παντως θα αγοραστει

 

Σύμφωνα με δηλώσεις του κ. Στεφάνου σε κάποια εκδήλωση στην Άνδρο αυτές τις ημέρες αναφέρθηκε ξεκάθαρα για ταχύπλοο μεγαλύτερο σε χωρητικότητα σε επιβάτες και σε ΙΧ, όπου θα προέρχεται από το εξωτερικό!!! 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Πάντως η εταιρεία έχει έλλειψη στις απογευματινες αναχωρήσεις απο Ραφήνα. 

Παράλληλα, στην αναχώρηση απο τα νησιά προς Ραφήνα ανταγωνιζεται τον εαυτό της (Superferry κ superrunner) και λείπει αλλο δρομολόγιο ενδιάμεσα αφηνοντας πολύ χώρο στους ανταγωνιστές. 

Προσωπικά θεωρώ επιτακτική ανάγκη για την εταιρεία την ενίσχυση των δρομολογίων ραφηνας-νησιων με καλύτερη διασπορά 

Link to comment
Share on other sites

Του χρόνου βέβαια-πρωτα ο Θεος- το πλοίο που θα γυρίζει από Κρήτη θα περνάει σε πολύ καλύτερη ώρα από  Μύκονο Τήνο Άνδρο γιατί φέτος μπορεί να φαντάζει καλό το 8 από Άνδρο για Ραφήνα,αλλά με τις καθυστερήσεις πάει αρκετά αργότερα.Θα περνάει 1830 η 1900 . Από την δε Τήνο έχει το μειονέκτημα του ότι περνάει το Αικατερίνη κατευθείαν για Ραφήνα,οπότε και προτιμάται.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μην πάει 740 ,και 830 να πάει θα είναι Ραφήνα μια ώρα νωρίτερα ,ώστε να έχει καλές επιστροφές από Ανδροτηνομυκονια. Να είναι πίσω το πολύ στις 2100. Τώρα,όσον αφορά το 0930 ,Ίσως βολεύει κάποιους Έλληνες εκδρομείς,αλλά μην ξεχνάμε οτι η μερίδα του λέοντος είναι τα πακέτα με τους ξένους τουρίστες,οι οποιοι θα πάνε έτσι και αλλιώς....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να γιατί πρέπει να επιλέξεις να ταξιδέψεις με την Golden Star Ferries!!

Quote

Έχω κάνει πολλά ταξίδια στη ζωή μου. Όχι μόνο τώρα λόγω του travelgirl.gr  αλλά γενικά. Όταν αποφάσισα να πάω στην Άνδρο για να κάνω αφιέρωμα στο νησί, ταξίδεψα για πρώτη φορά από το λιμάνι της Ραφήνας με την εταιρία Golden Star Ferries. Το ταξίδι είχε διάρκεια 2 ώρες όπως και η επιστροφή για Αθήνα. Την μέρα εκείνη λοιπόν έτυχε και ταξίδευε μαζί μου και ο ιδιοκτήτης της εταιρίας, Δημήτρης Στεφάνου κι έτσι είχαμε την ώρα να μιλήσουμε για το νέο πλοίο του που συνδέει τις Κυκλάδες με την Κρήτη.

Κατά την επιστροφή μου από το λιμάνι του Γαυριου στην Ραφήνα, μπήκα στο καινούριο πλοίο της Golden Star Ferries. Με το που πάρκαρα το αυτοκίνητό μου κι ανέβηκα πάνω, ένιωσα ότι βρισκόμουν σε κρουαζιερόπλοιο. Η πολυτέλεια σε όλους τους χώρους κι όχι μόνο στις διακεκριμένες θέσεις, ήταν παντού. Φαινόταν ότι η εταιρία έχει ξοδέψει πολλά χρήματα για να φτιάξει το συγκεκριμένο πλοίο. Η μοντέρνα διακόσμηση, από τις κουρτίνες μέχρι και τα φωτιστικά δε θύμιζαν σε τίποτα ένα πλοίο γραμμής.

Μάλιστα αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση ήταν το γεγονός ότι δεν κρύωνα μέσα. Ίσως είναι το μοναδικό πλοίο που έχω μπει φέτος και δεν χρειάστηκε να φορέσω κάποιο μακριμάνικο μπλουζάκι. Η θερμοκρασία ήταν ρυθμισμένη άψογα χωρίς κανείς να παραπονείται για το πολύ κρύο.

Εκείνη την ημέρα ταξίδευε μαζί μου και ο ιδιοκτήτης της εταιρίας Δημήτρης Στεφάνου με τον οποίο μιλήσαμε για το συγκεκριμένο βαπόρι. «Αυτό το βαπόρι ήρθε από την Ιαπωνία πριν από 2 χρόνια. Είναι ιαπωνικής κατασκευής αλλά μετασκευάστηκε εξολοκληρου στην Ελλάδα, έχουν μπει τα καλύτερα υλικά που υπάρχουν, είναι σαν κρουαζιερόπλοιο και κόστισε 35 εκατομμύρια ευρώ από την αρχή που το φέραμε μέχρι το τελείωμά του. Δούλεψαν 18 μήνες εντατικά 900 Έλληνες κι αυτό είναι παρά πολύ σημαντικό και δεν πήγαμε ούτε στην Κίνα ούτε στην Τουρκία γιατί θέλαμε τα χρήματα να μείνουν στον ελληνικό χώρο», μου είπε χαρακτηριστικά.

Ο ίδιος όμως μου εξέφρασε τα παράπονά του για την σημερινή κυβέρνηση η οποία όπως λέει χαρακτηριστικά έχει βρει αντιπαλότητα από το ίδιο το Υπουργειο. «Παρότι επενδύσαμε και είμαστε από τους καλύτερους επενδυτές σε αυτή τη χώρα όχι μόνο σε αυτό το πλοίο αλλά και σε ταχύπλοα που έχουμε φέρει, σας διαβεβαιώνω ότι έχουμε βρει αντιπαλότητα στο ίδιο το Υπουργείο. Το οποίο δεν μας δίνει ούτε αλλαγή ενός 5λεπτου ενώ σε άλλη ναυτιλιακη εταιρία πριν ζητήσει το έχει ήδη πάρει. Είναι ντροπή για τα ελληνικά δεδομένα, διότι αυτήν την στιγμή εξυπηρετούμε και επενδύουμε στην ανάπτυξη της Ελλάδας, των νησιών μας και προσπαθούμε με κάθε τρόπο να δώσουμε ανάπτυξη και δουλειά σε 350 ανθρώπους. Αυτό δεν το σέβεται η σημερινή κυβέρνηση και έχουμε βρει την αντιπαλότητά της σε ό,τι και να κάνουμε».

Ο κύριος Στεφάνου και η εταιρία του θέλησε να ενώσει τα κυκλαδονήσια με την μεγαλόνησο, Κρήτη. Η γραμμή που εξυπηρετούν τα πλοία της είναι η εξής: Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Ίος-Σαντορίνη-Ηράκλειο Κρήτης. «Έχουμε δώσει ανάπτυξη στις Κυκλάδες. Ουδέποτε θα μπορούσαν οι Κυκλάδες να συνδεθούν με την Κρήτη και δίνουμε τη δυνατότητα σε όλους τους Κυκλαδίτες να επισκεφθούν τα νησιά, τα υπόλοιπα κυκλαδονήσια μεταξύ τους αλλά και να επισκεφθούν την μεγαλόνησο Κρήτη. Επίσης έχουμε δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα Κυκλαδονήσια να φέρνουν φθηνά κηπευτικά και νταλίκες από την Κρήτη κι έτσι βοηθάμε και τον γεωργό της Κρήτης. Τα προιόντα της είναι τα καλύτερα στην Ελλάδα». 

«Έχουμε καταφέρει να κάνουμε το ταξίδι των επιβατών κρουαζιέρα για αυτό το σύνθημά μας στην τηλεόραση είναι «δε θες να κατέβεις», μου λέει στο τέλος της συζήτησής μας. Η Golden Star Ferries έχει σαν πρωταρχικό σκοπό την πολυτέλεια, την ταχύτητα και την άνεση του ταξιδιού. Οι διακοπές ξεκινούν από την ώρα που θα μπει ο επιβάτης μέσα στο βαπόρι.

Εγώ προσωπικά όταν ταξιδεύω με πλοίο δεν παίρνω ποτέ καμπίνα. Είμαι κλειστοφοβική θεωρώ ότι είναι άβολες για μένα. Όμως επειδή το συγκεκριμένο καράβι θυμίζει κρουαζιερόπλοιο θέλησα να μπω σε κάποιες καμπίνες για να δω πώς είναι. Κάποιες από αυτές μάλιστα νομίζεις ότι είναι σουίτες ξενοδοχείων!

Το σίγουρο είναι ότι αν επιλέξεις να ταξιδέψεις με την Golden Star Ferries δε θα θέλεις να ταξιδέψεις με άλλη εταιρία. Όσο για το κόστος; Πολύ οικονομικό!

 

Edited by proud_ionian
travel girl .gr
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Νομίζω ότι υπάρχει πρόταση για συνέχιση της ναύλωσης στη Naviera Armas, οπότε για αυτό λέω ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα έρθει!! 

Πάντως το Εν Ανδρω γράφει για ένα δρομολόγιο από Πειραιά Πάρο Νάξο Μύκονο Τήνο Άνδρο Ραφήνα και από Ραφήνα για Άνδρο Τήνο Μύκονο Νάξο Πάρο Πειραιά, εάν έρθει τελικά στην Ελλάδα. 

Αν ισχυσει κάτι τέτοιο εφόσον έρθει, τα μικρά θα κάνουν τη δρομολόγηση που ζητούσαν περυσι? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...