Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 12/1/2011 at 8:37 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Αναγνωρίζουμε το κρουαζιερόπλοιο στο βάθος ???
post-2102-0-57558500-1294857354_thumb.jp
Πηγή φωτό : EOA (screenshot)

 

 

 

On 13/11/2006 at 1:49 AM, Nick the Greek said:

Χαρακτηριστικο παραδειγμα πλοιου που για μονιμο ερμα ειχε τσιμεντο, ειναι το SS Canberra.

 




το "κρουαζιεροπλοιο", ειναι το τουρμπιναδικο liner της P & O Canberra. Aρχισε να κατασκευαζεται το 1957, πηρε το ονομα του το 1958 και ξεκινησε να ταξιδευει Βρετανια Αυστραλια. εμεινε καμια δεκαετια στη γραμμη, μεχρι που η γραμμη σταματησε λογω της μειωσης της μεταναστευσης, αλλα και του κλεισιματος της διωρυγας του σουεζ, (λογω του πολεμου των 6 ημερων το 1967). κατασκευαστηκε στα Harland & Wolff του Belfast, oπου κατασκευαστηκαν ο Τιτανικος, οι 4 Αγιοι και πολλα αλλα

το 1974, μετα απο ανακαινιση του ξενοδοχειακου, ξεκινησε νεα καριερα σαν κρουαζιεροπλοιο, παντα με την P & O.

εγινε παγκοσμιως γνωστο το 1982, με την συμμετοχη του στη βρετανικη εκστρατεια στα Falklands και μετα την επιστροφη του στην ενεργο δραση, οι κρουαζιερες του ηταν sold out

ενα αλλο χαρακτηριστικο της ειναι το συστημα προωσης. δυο ηλεκτροπαραγωγα ζευγη, που κινουντο απο ατμοτουρμπινες, εδιναν ρευμα σε δυο ηλεκτροκινητηρες, που στη συνεχεια εδιναν κινηση στους τελικους αξονες. κατι σαν προδρομος του τροπου λειτουργειας των azipods.

κατι οτι το ολο συστημα προωσης επινε πολυ πετρελαιο, κατι οτι το ξενοδοχειακο ηταν "απαρχαιωμενο" (πολλες καμπινες με κοινα μπανια, ανεπαρκης κλιματισμος κλπ) η εταιρεια του αποφασισε να το αποσυρει το 1997. καποιες προσπαθειες διασωσης απετυχαν και τελικα κατεληξε για διαλυση στο gadani του πακισταν. κατι το μεγαλο βυθισμα του, κατι η βαρια κατασκευη του, η διαλυση του πηρε ενα χρονο, αντι των αναμενομενων τριων μηνων.

πληροφοριες στο site των νοσταλγων του, στο wikipeadia και στο facebook. στο site των νοσταλγων υπαρχουν πολλες φωτο και απο τη ζωη του και απο τη στρατιωτικη του θητεια και απο τη διαλυση.

οι ναυτικοι του και οι βρετανοι συνασθενεις μας, το αποκαλουσαν: The Great White Whale (η μεγαλη λευκη φαλαινα).


εδω η επιστροφη του με τη συνοδεια ενος απο τα Countess/Viscountess:

 

 

 

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Όπως τα είπε ο φιλεύσπλαχνος:P Proud Ionian είναι τα πράγματα. Με λίγα λόγια και τσεκουράτα, επειδή οι ναυπηγοί που το παρακολουθούσαν ήταν συνέχεια τύφλα στη Guiness, το πλοίο βγήκε λίγο όρτσα, σαν το μάτι του Γύλλου. Προκειμένου λοιπόν να διορθωθεί λίγο η ευστάθεια του πλοίου, απεφασίσθη να του τσιμεντώσουν τα ύφαλα όπως τσιμέντωσε ο Νονός τον Clemenza. Το πλοίο τελικά ξεκίνησε με μεγάλη καθυστέρηση αλλά έγινε μεγάλη επιτυχία τελικά και εξελίχθηκε σε ένα από τα αγαπημένα πλοία των Εγγλέζων από 80 εώς 800 ετών που είχαν ξεμείνει στα χρόνια της Βασίλισσας Βικτώριας και του ήλιου που δε δύει ποτέ στη Βρεταννική Αυτοκρατορία. Φέρτε στο μυαλό σας εικόνες με ημιθανείς γριές με κόμμωση α-λά Βασίλισσα Ελισάβετ να είναι ξαπλωμένες στις ξύλινες ξαπλώστρες και να διαβάζουν Jane Eyr. Φήμες ότι οι γιατροί επάνω στο πλοίο ήταν περισσότεροι από τους καμαρώτους, ελέγχονται ως ανακριβείς. Είναι χλιαρό το τσάι, Άλφρεντ:D.

Στον Πειραιά το βλέπαμε τακτικά, αλλά όχι εκεί που νομίζετε. Λόγω του οπλισμένου σκυροδέματος που κοσμούσε τις δεξαμενές έρματός του, το είχε μεγάλο, πολύ μεγάλο(το βύθισμα). 12 ολόκληρα μέτρα, με συνέπεια να μη χωράει στον Πειραιά και να αναγκάζεται να ρίχνει άγκυρα στο Φάληρο, φάτσα από την Πισίνα και να αποβιβάζει τα λείψαν.. έεεε τους επιβάτες με τα tenders του στο σημείο που παλιά έφευγαν τα δελφίνια για τον Αργοσαρωνικό. Για το τέλος μια πραγματική ιστορία που συνέβη πρίν από περίπου 20 χρόνια: Οικογένεια Άγγλων μαζί με τα πεθερικά κάνει πολυήμερη κρουαζιέρα με το πλοίο αλλά για κακή τους τύχη το βράδυ πρίν το πλοίο πιάσει Πειραιά, η μαμά πήγε να συναντήσει τη Florence Nightingale για να παίζουν κούμ-κάν. Φτάνει το πλοίο και ανεβαίνει ο ιατροδικαστής, διαπιστώνει την αιτία θανάτου και στα καπάκια ο κόρακας κάνει ένα ευρωπαικό αμπαλάζ στη συχωρεμένη. Όλοι μαζί με την οικογένεια ανεβαίνουν στο tender, φτάνουν στη Ζέα, αποβιβάζεται ο ιατροδικαστής, ξεφορτώνεται το φέρετρο και η υπόλοιπη οικογένεια γυρνάει με το tender πάνω στο πλοίο για να συνεχίσει την κρουαζιέρα..:D:D

Πάρτον κάτω το Γεωργίου!!

Link to comment
Share on other sites

Μα οι άνθρωποι,ώς γνήσιοι Βρεταννοί,είχαν σίγουρα υπ'όψιν τους το "Obladi-Oblada,life goes on" που τραγουδούσαν τα αθάνατα "Σκαθάρια".Εφ'ώ και το έκαναν πράξη......

Πάντως μού κάνει εντύπωση ότι αντί να κάνουν πιό παχιές τίς λαμαρίνες στήν καρίνα,ώστε να έχη το απαιτούμενο βάρος γιά να "κάθεται" ευσταθώς στο ύδωρ με κάποια νορμάλ σαβούρα,τού έριξαν μέσα τσιμέντο

Αλλά και πάλι,τόοοσο πολύ ήταν το βύθισμά του που δέν μπορούσε να πέση ούτε στην παγόδα;12 μέτρα είναι σχεδόν το ύψος μιάς πενταόροφης πολυκατοικίας.Πόσο ρηχός πιά είναι ο Πειραιάς;

Επίσης,άν δέν απατώμαι,το σύστημα πρόωσης αυτό δέν είναι και τόσο πρωτότυπο-το είχε και το QE2 (αλλά μετά το refurbishment που τού βάλανε τίς εννέα ντηζελομηχανές).Το έχουν και στα τραίνα,σε όσα έλκονται από Δ/Η (δηζελοηλεκτράμαξες).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...