Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

STX France has received an order to build a luxury cruise ship, the "EUROPA 2". The new ship is being acquired by a third-party proprietary company outside the TUI group at the French STX shipyard and will enter service in 2013.

The vessel, that will complement the famous "EUROPA" in the fleet of German cruise operator Hapag Lloyd-Cruises, will be designed and built according to latest international regulations and delivered in 2013. For STX France this new contract represents about 2.5 million working hours. Construction will start in September 2011.

"We are proud to be chosen to build the new cruise liner in our Saint-Nazaire shipyard and we are delighted to contribute to the expansion of the luxury cruise activities of Hapag-Lloyd Cruises", says Jacques Hardelay, General Manager of STX France.

Hapag Lloyd Cruises is part of TUI, Europe's leading travel group. Presently the Hapag-Lloyd Cruises fleet includes four cruise ships: the luxur

(πηγή STX Europe)

 

Edited by Nick the Greek
tag
  • 8 months later...
Posted (edited)

Παρακάτω η σχεδιαστική απεικόνιση του υπό ναυπήγηση πλοίου.

post-2195-0-83200600-1317198869_thumb.jp

Edited by .voyager
Posted

Όμορφες γενικά γραμμές, αλλά το βλέπω κι αυτό καλά "μαντρωμένο" από παντού. Ασφυξία.............

"Ανακοίνωση προς τους κ.κ. επιβάτες : Αέρα θα παίρνετε μόνο από το προσωπικό σας μπαλκόνι, ή σε φιάλες οξυγόνου που διατίθενται δωρεάν στην ρεσεψιόν". :P

Έτσι όπως τα φτιάχνουν πλέον τα κρουαζιερόπλοια, θα μπορούν στο μέλλον να χρησιμοποιούνται και ως υποβρύχια για υποθαλάσσιες περιηγήσεις. Δεν υπάρχει κίνδυνος να μπει νερό από πουθενά......... :wacko:

Posted (edited)

Θα μπορούσαν να μην εκμεταλλεύονται και το τελευταίο τμ για τη δημιουργία κλειστού χώρου, ειδικά στα πλοία που ναυπηγούνται για να δραστηριοποιηθούν στη Μεσόγειο και ένα ανοιχτό κατάστρωμα, πέραν του upper, θα ήταν προτιμότερο από ένα bar λιγότερο. Τέλος η περατζάδες, πλέον θυσιάζονται για να έχουν οι επιβάτες 200 cafes-bars-restaurants κτλ. στη διάθεσή τους! Το ανώτερο κατάστρωμα για περατζάδα μόνο πια, που έχει συνήθως και διάδρομο για jogging! Αλλά για να το κάνουν οι εταρείες, θα έχουν προβεί και σε σχετικούς υπολογισμούς-έρευνες.

Edited by .voyager
  • 9 months later...
  • 10 months later...
Posted

Στις 26 Απριλίου παραδόθηκε το Europa 2, του οποίου η ναυπηγηση διήρκησε 20 μήνες. Bαφτίστηκε στο Αμβούργο στις 10 Μαΐου σε συνδιασμό με τον εορτασμό των 824ων γενεθλίων του λιμένα. Στον Πειραιά θα βρεθεί 2 φορές τον Οκτώβρη. Eδώ το βλέπουμε σημαιοστολισμένο στη Βαρκελώνη δίπλα στο Eurostars Grand Marina Hotel. Η Βαρκελώνη αποτελεί ένα από τα 4 home ports του την τρέχουσα σεζόν, μαζί με τα λιμάνια της Palma, του Monaco & της Valletta.

 

gallery_2195_660_59860.jpg

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...
Posted
Quote

Μήπως κύριε Πρέσβη μας κακομαθαίνετε; Κάπως έτσι θα πρέπει να αισθανθήκαμε όλοι το πρωί της 6ηςΙουνίου όταν είδαμε για 2η φορά και μάλιστα σε διάστημα μόλις μία εβδομάδας το κρουαζιερόπλοιο MS Europa 2 να βρίσκεται μπροστά στο λιμάνι της Νάξου και να κατεβάζει τις λάντζες ώστε να προχωρήσει στην αποβίβαση των επιβατών.

Μια φωτογραφία από τη συγκεκριμένη επίσκεψη του Europa 2 στη Νάξο.

large.593d34ded749b_Europa2.jpg.c01a33f6

  • 3 months later...
Posted

Το Europa 2 αναμένεται να μείνει στο ναυπηγείο της Blohm & Voss μέχρι τις 27 Σεπτεμβρίου, όπου εκτός από το δεξαμενισμό του θα υποστεί κάποια ανακαίνιση στο Gin bar και στο Jazz Club.

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 year later...
Posted

Επανεκκίνησε τση κρουαζιέρες του το πλοίο πάντα με το χαρακτηριστικό σινιάλο της εδράζουσας στο Balindam του Αμβούργου, Hapag Lloyd στο φουγάρο του. Την Δευτέρα που μας πέρασε ήταν στον Πειραιά στο Π3 ανατολικά και καθώς αναπόδιζε μας χάρισε πολλά ωραία πλάνα από την αναχώρησή του. Εδώ βλέπουμε άλλο ένα εξ' αυτών.

  • 3 months later...
Posted

Εκτός από τον Πειραιά, το Europa 2 ήταν φέτος το καλοκαίρι και επισκέπτης της Μυκόνου, για μερικές εμφανίσεις. Πάντα αρόδου αποβιβάζοντας κόσμο με τα tenders του, και πάντα κουβαλώντας Γερμανόφωνους με οικονομική άνεση. Αυτό που μου άρεσε πάντα στα πλοία της Hapag Lloyd ήταν πως η εξωτερική διακόσμησή τους ήταν λιτή. Τραβήξανε μια κόκκινη γραμμή κατά μήκος του πλοίου και τέλος. Δεν κάνανε τα βαπόρια καρνάβαλους. 

Posted

Κατά τη δική μου γνώμη είναι πανέμορφο.Λιτό και λευκό,ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα πλοία-κλόουν.

  • 10 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...