Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγώ για κάποιον λόγο πιστεύω ότι έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα δεν θα υπάρξουν πολλοί χειμερινοί μήνες που η γραμμή θα έχει τρία πλοία. Και για να είμαι ειλικρινής δεν ξέρω αν το μεταφορικό έργο είναι τέτοιο που να τα απαιτεί. Ήδη το ΧΙΟΣ αποδεσμεύτηκε. Μέχρι να καλύψει το ΜΥΚΟΝΟΣ και να κάνει και αυτό την ετήσιά του θα περάσει κάποιο διάστημα. Όταν επανέλθει θα αποδεσμευτεί κάποιο από τα άλλα δύο και πάει λέγοντας. Ειδικά το ΛΙΣΣΟΣ από ότι διαβάζω θα κάτσει κάποιο αξιόλογο διάστημα εκτός. Οπότε λογικά λίγο πριν αρχίσει πάλι να μυρίζει σουβλιστό αρνί και κοκορέτσι θα επανέλθουν και τα τρία σε πλήρη δράση. Όσο για την ΑΡΙΑΔΝΗ έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα κι εγώ τη βλέπω να καλύπτει όλες τις άλλες γραμμές της ΑΝΕΚ πλην της Χίομυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μια μικρη διευκρίνιση.Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ θα κάνει την ετήσιά του αμέσως μετά τις γιορτές, γύρω στις 10-15 Γενάρη.Με άλλα λόγια μόλις τελειώσει την σκάντζα του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ την 1η Νοέμβρη θα επανέλθει στην Χίο Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα περσυ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ειχε σταματησει για ελαχιστες μερες μονο για δεξαμενισμο. Αρα φετος θα δεσει για μεγαλουτσικο διαστημα. Το ιδιο ισχυει κ με ΛΙΣΣΟΣ. Οποτε μεχρι μεσα Μαρτη πιστευω πως δε θα υπαρχουν τρια πλοια στη γραμμη. Δε νομιζω να ειναι κ απαραιτητα για τους χειμερινους μηνες αλλωστε.

Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο ειναι εχει ανταγωνισμο η γραμμη;)Εφερε ο Στριντζης τα ΝΗΣΟΣ και ετρεχε η ΝΕΛ και δεν εφτανε.Ας ελπισουμε οτι θα μπει δυναμικα καποια αλλη εταιρια στη γραμμη διαφορετικα θα εχουμε ΛΙΣΣΟΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ μεχρι την δευτερα παρουσια:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Κακά τα ψέματα, όλοι έχουμε αποθέσει τις ελπίδες μας στην πολυθρύλητη έλευση της Άττικα στο Βόρειο Αιγαίο. Κάτι που μέχρι σήμερα, για σοβαρούς ή μη λόγους δεν έχει γίνει ακόμη.

Εκτός από αυτή, δύσκολο το βλέπω για κάποιον άλλο, τουλάχιστον στο Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη. Μέχρι τότε να λέτε πάλι καλά που ο Κύδωνας και οι συνομήλικοι του πρόλαβαν και έγιναν καρφίτσες, αλλιώς θα μας τα ανέβαζε ο σύντεκνος επάνω. Τότε θα παρακαλούσαμε για το Λισσός.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω η συγκεριμενη περιοδος ειναι οτι πρεπει να χτυπησει η ΑΤΤΙΚΑ εκει που πρεπει με δεδομενο οτι η ΑΝΕΚ εχει -1 πλοιο(ΚΡΗΤΗ 1),το ΜΥΚΟΝΟΣ για ετησια γ πανω απο μηνα και το ΧΙΟΣ απασχολημενο στην αλλη γραμμη.Ο δρομος ειναι ανοιχτος κ τα σκυλια δεμενα-αδυνατω να σκεφτω πως θα μπορουσε να απαντησει την δεδομενη στιγμη η ΑΝΕΚ στην δρομολογηση πχ του BLUES STAR 1,θα εφερνε το champion,την ΑΡΙΑΔΝΗ η μηπως θα γυριζε το ΧΙΟΣ?

Κατεβαστε το 11 στην Ροδο και φερτε το μπλε πανω,ευκαιρια να τους φαμε!:D:D

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν δεν ξέρουμε κατά πόσο η Attica σκέφτεται σοβαρά ένα τέτοιο ενδεχόμενο και στηριζόμαστε σε ικασίες και ευσεβείς πόθους. Αλλά και να το σκέφτεται εγώ βλέπω τρία (μικρά για κάποιους, μεγάλα για κάποιους άλλους) προβλήματα:

1) Το μεταφορικό έργο της γραμμής εν όψει του χειμώνα που έρχεται. Τόσα χρόνια που πέρασαν και ένα αυτό φέτος, η γραμμή βλέπουμε να καλύπτεται με 2 πλοία τον χειμώνα χωρις να αντιμετωπίζει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Και αυτά ήταν πλοία μεγέθους, χωρητικότητας και κατανάλωσης τύπου ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Πως θα σταθούν με αυτές τις συνθήκες ένα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ ή ένα BLUE STAR ή ακόμα και το HORIZON; Ειδικά όταν θα επανέλθει και το ΧΙΟΣ. Και σε αυτά προσθέστε ότι ειδικά τα μπλε στα Δωδεκάνησα παίζουν μπάλα μόνα τους, πάντα εκ του ασφαλούς και με κίνηση που πολλοί θα ζήλευαν. When someting works, you don't have to fix it ;)

2) Η Attica αυτόν τον καιρό κάνει τις ετήσιες των (όχι και λίγων) πλοίων της. Επομένως δεν ξέρω κατά πόσο θα της περισσεύει ένα πλοίο μονίμως για να το αποδεσμεύσει και να πειραματιστεί στη Μυτιλήνη.

3) Με ένα καράβι θα πρέπει ή να γυρίσει σε δρομολόγια στυλ ΧΙΟΣ (επί Στρίτζη) που πολλούς δεν τους βόλεψαν ή θα πρέπει να έχει αναχωρήσεις μέρα παρά μέρα το οποίο δεν ξέρω κατά πόσον θα βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχήν δεν ξέρουμε κατά πόσο η Attica σκέφτεται σοβαρά ένα τέτοιο ενδεχόμενο και στηριζόμαστε σε ικασίες και ευσεβείς πόθους. Αλλά και να το σκέφτεται εγώ βλέπω τρία (μικρά για κάποιους, μεγάλα για κάποιους άλλους) προβλήματα:

3) Με ένα καράβι θα πρέπει ή να γυρίσει σε δρομολόγια στυλ ΧΙΟΣ (επί Στρίτζη) που πολλούς δεν τους βόλεψαν ή θα πρέπει να έχει αναχωρήσεις μέρα παρά μέρα το οποίο δεν ξέρω κατά πόσον θα βοηθήσει.

Σίγουρα η συζήτηση που κάνουμε εδώ έχει να κάνει πιο πολύ με τους ευσεβείς μας πόθους παρά με τη συμφέρουσα ή μη στρατηγική της Άττικα. Αυτή νομίζω είναι παραδοχή στην οποία όλοι συμφωνούμε.

Δεν είμαι σίγουρος ότι δεν θα είχε πελατεία η Άττικα. Δείτε τι έγινε το μακρυνό 2005 όταν αποφάσισε να μπει η HSW στην γραμμή.

Μέχρι τότε η ΝΕΛ είχε ένα πλοίο την ημέρα, Μυτιλήνη και Θεόφιλο εναλλάξ και στις ετήσιες εμφανιζόταν και ο Ταξιάρχης. Τις δε περιόδους αιχμής εμφανιζόταν είτε ο μεγάλος Κεντέρης με αλλιώτικα ωράρια είτε κάποιο από τα μικρά.

Σεπτέμβριο του 2005 εμφανίστηκε η HSW με το Νήσος Μύκονος και με ωράρια αλλιώτικα, πρώτη φορά είχε άφιξη στη Χίο σε λογική ώρα.

Μέσα σε ελάχιστο διάστημα η εταιρεία τσίμπησε το 50 % της κίνησης και όλοι έτρεχαν πανικόβλητοι. Μην ξεχνάτε τις κοκορομαχίες του βασικού μετόχου της ΝΕΛ με τον Στρίντζη που εντάθηκαν ακριβώς την εποχή αυτή.

Όπως όμως όλοι διαπιστώσαμε πέρα από τα μεγάλα και όμορφα λόγια των μεγαλοεπενδυτών, όλα έχουν την τιμή τους και δύο χρόνια μετά η HSW περνά κάτω από την σκέπη των επενδυτών απο τις μεγαλόνησους.

Αποτέλεσμα η αλλαγή των ωραρίων σε αντίστοιχα των πλοίων της ΝΕΛ, με την επιμήκυνση λόγω της κρουαζιέρας στης Κυκλάδες, το ατύχημα του Τεο που έφερε και τη μαμά στο Βόρειο Αιγαίο κλπ.

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον γιατί θεωρείτε απίθανο την επιτυχή είσοδο παίκτη με παροχές αντίστοιχες αυτών της επί Στρίντζη HSW?

Δεν γνωρίζω τις όποιες επιπτωσεις μπορεί να είχε η αλλαγή των ωραρίων στη Λέσβο, γνωρίζω όμως ότι είχε σημαντικές στη Χίο. Οι ώρες άφιξης και αναχώρησης από το νησί τρόμαξαν και έδιωξαν κόσμο. Όχι τους μόνιμους ή τακτικούς. Αυτοί θα πάνε και κολυμπώντας. Ο μόνος ωφελημένος ήταν η Aegean.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα η συζήτηση που κάνουμε εδώ έχει να κάνει πιο πολύ με .....ευσεβείς .....πόθους ....

Συμφωνώ και επαυξάνω. Δεν είναι δυνατόν η στρατηγική του Ομίλου MIG να βασίζεται σε λογικές Απόστολου Β. ή Καπτά-Μάκη, ήτοι "γιούργια στον ταβλά με τα κουλούρια". Ή θα το κάνουν συστηματικά, αγνοούντες ετησίες "Μύκονος" και βλαβες "Κρήτη Ι", ή δεν θα το κάνουν ολωσδιόλου.

Τι στην ευχή, πειρατές είναι κι' αυτοί?

Link to comment
Share on other sites

Στα χειμωνιάτικα δρομολόγια του Νήσος Χίος από 06/11/09-25/03/10 νομίζω ότι θέλει μια διόρθωση στις παρατηρήσεις των δρομολογίων;). Αναφέρει ότι στις 14/02/10 ημέρα Κυριακή το δρομολόγιο από Μυτιλήνη θα μείνει ανεκτέλεστο. Στην επόμενη παρατήρηση αναφέρει ότι τη Καθαρή Δευτέρα 15/03/10 το Νήσος Χίος θα αναχωρήσει το πρωί από τη Μυτιλήνη στις 09:00. Οπότε πιστεύω ότι έχουν κάνει ένα λάθος κατά 1 μηνα για το ανεκτέλεστο δρομολόγιο της Κυριακής (14/03/10) παραμονή της Καθαρά Δευτέρας:confused::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ευκαιρια να τους φαμε!:D:D
Αγαπητέ συνάδελφε...διακρίνω μια μεροληψία ή είναι η ιδέα μου?:D
Τι στην ευχή, πειρατές είναι κι' αυτοί?
Η αλήθεια όμως είναι ότι ο καλός εφοπλιστής πρέπει να είναι και ολίγον "πειρατής" με την έννοια του να είναι ευέλικτος και να εκμεταλλεύεται τις ευκαιρίες. Οι μετέπειτα κινήσεις είναι αυτές που θα κρίνουν εάν πράγματι λειτουργεί πειρατικά. Και μη ξεχνάμε ότι και το Νήσος Μύκονος μπήκε στη γραμμή ολίγον τι πειρατικά.;)
Link to comment
Share on other sites

Kι εγώ πιστεύω ότι η ΑΤΤΙΚΑ αν τυχόν έρθει στην γραμμή θα το κάνει έχοντας καθημερινή παρουσία κι από Πειραιά κι από Χίο Μυτιλήνη.

Επειδή όμως αυτή την στιγμή δεν έχει το κατάλληλο βαπόρι ή βαπόρια για να το κάνει πιστεύω ότι τόσο για την Χίο-Μυτιλήνη όσο και για την Ικαρία-Σάμο αν σκεφτεί να μπει θα το κάνει μετά την έλευση των 2 νέων πλοίων που φτιαχνει στην Κορέα και την απαραιτητη ανακατονομή του στόλου στις γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν ειπα(εννοουσα)να ερθει για αρπαχτη η blue star ουτε αγνοω το ποσο δυσκολο ειναι(απο ολες τις πλευρες)να κανει μια ανακαταταξη στον στολο της ωστε να φερει πλοιο σε μας.Αστειευομενος επεσημανα οτι για ενα μηνα περιπου θα υπαρχει ενα μεγαλο παραθυρο οπου οποιος πραγματικα θελει μπορει να το διαβει;)

Αγαπητέ συνάδελφε...διακρίνω μια μεροληψία ή είναι η ιδέα μου?:D

Οχι μια,χιλιεςδεκατρεις:D Μα ειναι πραματα αυτα συναδελφε,να μας εχουν μομιμως του πεταματουB)

Link to comment
Share on other sites

E όχι και του πεταματού αγαπητέ μου.... :P

Τι να πούνε κι άλλοι πονεμένοι συνφορουμίτες... Και ΜΥΤΙΛΗΝΑΚΙ έχετε, και ΘΕΟΦΙΛΟ, και ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και νεότευκτον ετών 37 :eek: με περιστερώνα τα δύο τελευταία χρόνια.

Όλα δικά σας πιά τα θέλετε ??? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δευτερα 2/11 και Τετάρτη 4/11 δεν θα υπαρξει δρομολογιο απο Πειραια για Χιο Μυτιληνη συμφωνα με το openseas.gr .Δευτερα πρωι δενει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ για ετησια και Παρασκευη 6/11 ξεκινα το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ με 723 επιβατες,73 ΙΧ,35 φορτηγα και 23 δικυκλα

Πάντως τώρα που λείπει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ μαζεύει αρκετή κίνηση ακόμα και στα φορτηγά :) αν και υπάρχει και το ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ που εκτελεί δρομολόγια την ίδια μέρα με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Και την περασμένη Παρασκευή και την Τρίτη που ταξίδεψα μαζί της ήταν γεμάτο το γκαράζ. Ενώ τα σαλόνια μόνο την Παρασκευή. Την Τρίτη άδεια.

Edited by proud_ionian
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ειμαστε ηδη τέταρτο εικοσιτετραωρο χωρις πλοιο απο Πειραια για Χιο Μυτιληνη. Μια το δεσιμο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ, μια το απαγορευτικο, εχουν αφησει 2 νομους χωρις επικοινωνια με την υπολοιπη χωρα. Μενει το ΛΙΣΣΟΣ μοναχοβαπορο. To NHSOS ΧΙΟΣ δεν ξερω αν ξεκινα την Παρασκευη στη γραμμη. Εκεινη την ημερα επιστρεφει το ΜΥΚΟΝΟΣ στην Ικαροσαμια αλλα το openseas δινει το ΧΙΟΣ απο 11 Νοεμβρη στη Χιο Μυτιληνη κ οχι νωριτερα. Το ιδιο και το on line booking του hsw.gr .Απο την αλλη, το site της εταιριας στην κατηγορια ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ το δειχνει να ξεκινα κανονικα στις 6 Νοεμβρη. θα δουμε...

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο Earl Granville, ειχα ξεχασει πως εκκρεμει επιθεωρηση του ΜΥΚΟΝΟΣ αν και αυτο ειναι καθαρο τυπικο (αλλα ουσιαστικο). Παντως ουτε σημερα βλεπω να φευγει το ΛΙΣΣΟΣ καθως βγαζει ηδη 9αρι στο Βορειοανατολικο Αιγαιο. Να θυμισω πως εχει να φυγει απο την Παρασκευη το απογευμα πλοιο απο Πειραια για Χιο-Μυτιληνη.

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή της Χίου Μυτιλήνης πιστεύω ότι αυτή την εβδομάδα έχει δει τις χειρότερες ημέρες της. Λόγω των απαγορευτικών, της ακινησίας του Μυτιλήνη και τη μεταδρομολογηση του Νήσος Χίος στην γραμμή της Ικαρίας Σάμου, από τη προηγουμένη Παρασκευή έχει δει μόνο δυο δρομολόγια του Λισσος!!

Link to comment
Share on other sites

Αποτέλεσμα όλων αυτών ειναι το χθεσινο δρομολογιο του ΛΙΣΣΟΣ να εχει 1.031 επιβάτες. Τρελο νουμερο για αρχες Νοεμβριου. Παντως απο σημερα η κατασταση εξομαλυνθηκε με την ελευση του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και πλεον θα υπαρχει καθημερινη αναχωριση για Χιο Μυτιληνη, τις δε Πεμπτες θα φευγουν και τα 2 πλοια.;)

Link to comment
Share on other sites

Οποτε ή που θα γινει παλι υποτυπωδης δουλεια διοτι δεν θα προλαβαινουν (το πιο πιθανο) ή που θα καθυστερησουν και οι ακινησιες των αλλων βαποριων για να μη μεινη παλι η γραμμη με ενα βαπορι.

Γιατί θα μείνει με ένα βαπόρι η γραμμή της Χίου Μυτιλήνης εάν καθυστερήσει την επισκευή του το Μυτιλήνη?? Αυτή τη περίοδο είναι το Νήσος Χίος μέχρι το Φεβρουάριο και το Λισσος που όταν δέσει θα αντικατασταθει από άλλο πλοίο της ΑΝΕΚ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...