Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Αναβρασμός επικρατεί τις τελευταίες ημέρες, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, καθώς κατατέθηκε πλήρης φάκελος ναυτιλιακής εταιρίας, από τις μεγαλύτερες που δραστηριοποιούνται στο χώρο, με τον οποίο ζητείται η επικύρωση δρομολόγησης νεότευκτου πλοίου επιβατηγού - οχηματαγωγού στη γραμμή Πειραιά – Χίου - Μυτιλήνης.

Το πλοίο ναυπηγήθηκε στην Αυστραλία και η παραλαβή του έγινε πριν λίγες ημέρες. Εδώ και καιρό σχεδιάζεται η δρομολόγησή του, με προορισμό είτε τα Δωδεκάνησα, λόγω της γνωστής έλλειψης πλοίων που παρουσιάστηκε μετά τη χρεοκοπία της ΔΑΝΕ, είτε προς το Βορειοανατολικό Αιγαίο δεδομένης της αστάθειας που παρουσιάζει η ΝΕΛ, μετά τις πρόσφατες αλλαγές στο ιδιοκτησιακό της εταιρίας, αλλά και την ηλικιακή κατάσταση των συμβατικών της πλοίων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το Υπουργείο έχει ήδη αποφανθεί θετικά και για τις δυο γραμμές, χωρίς το ίδιο να δείχνει προτιμισιακή σχέση προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση, προσδιορίζοντας και τις ημερομηνίες έναρξης δρομολογίων που «παίζουν» από τέλος Αυγούστου μέχρι αρχές Σεπτέμβρη.

Η ακτοπλοϊκή εταιρεία, η οποία επί του παρόντος και μέχρι να καταλήξει στην οριστική δρομολόγηση δεν επιθυμεί να διαρρεύσει το ενδιαφέρον της, έχει συλλέξει πλήθος στοιχείων για την επιβατική κίνηση της γραμμής Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης, τα οποία σύντομα προβλέπεται να αξιολογήσει.

Για να δούμε, αυτή τη φορά θα σπάσει το μονοπώλιο της ΝΕΛ από εταιρεία που στοχεύει αληθινά στην ανάπτυξη του ανταγωνισμού και όχι μόνο στις παχυλές επιδοτήσεις;"

http://www.politis-chios.gr/2005/11082005/default.html

Link to comment
Share on other sites

Απο τα λεγομενα του Πολιτη πρεπει να ειναι το νεο HIGHSPEED....και ειναι ολοφανερο αυτο!!! Ολοι ξερουμε το μεγαλο καημο των Χιωτων!!! Δεν τους παιρνει καρδια να μπαινουν σε καραβια των Μυτιληνιων.....!!!!

Αλλο!!! Οι Χιωτες γνωριζουν καλα για τον Ε8ναρχη της ακτοπλοιας??? Φαινεται οι δημοσιογραφοι πανε μονο σε στραβους γιαλους!!!! Λιγη ενημερωση απο μας τους Κρητικους δεν 8α ηταν κακο!! Εξαλλου οι συντοπιτες μου ποτε δεν ενδιαφερ8ηκαν για γραμμες του βορειοανατολικου αιγαιου!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hellenic Seaways: Στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη το «Νήσος Μύκονος»

ΕΝΤΑΣΗ του ανταγωνισμού στο Βόρειο Αιγαίο αναμένεται το επόμενο διάστημα καθώς η Hellenic Seaways σκοπεύει να δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη, το νεότευκτο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Μύκονος», σπάζοντας το «μονοπώλιο» της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (ΝΕΛ) στη συγκεκριμένη γραμμή.

Το πλοίο αναμένεται να αρχίσει τα καθημερινά του δρομολόγια προς τα δύο ακριτικά νησιά εντός των επόμενων δύο ή τριών εβδομάδων.

Το «Νήσος Μύκονος» ναυπηγήθηκε στις εγκαταστάσεις του ναυπηγείου Σκαραμαγκά από υπεργολάβους και σύντομα αναμένεται να αρχίσει τα δρομολόγιά του.

Σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνει η Hellenic Seaways το «Νήσος Μύκονος» έχει μήκος 141 μέτρα, πλάτος 21 και μέγιστη ταχύτητα 27 ναυτικά μίλια. Θα μπορεί να μεταφέρει 2.100 επιβάτες, 300 οχήματα, ενώ διαθέτει 31 καμπίνες.

Το νεότευκτο «Νήσος Μύκονος» θα διαθέτει επίσης πολυτελή και αριθμημένα καθίσματα αεροπορικού τύπου για την οικονομική θέση, εστιατόριο, τέσσερα bars, καταστήματα και σαλόνι πρώτης θέσης δύο επιπέδων.

Οπως δήλωσε στη «Ν» ο διευθύνων σύμβουλος της Ηellenic Seaways, Γεράσιμος Στρίντζης, «το πλοίο θα προσφέρει σημαντικές και καλές υπηρεσίες στους ταξιδιώτες στους συγκεκριμένους προορισμούς, θα αναβαθμίσει και θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη των νησιών διότι τα καινούργια πλοία είναι τα απαραίτητα εργαλεία για να συνδέονται τα νησιά τα νησιά με την κυρίως Ελλάδα».

Αξίζει ωστόσο να σημειωθεί ότι σε κινήσεις ενίσχυσης της θέσης στη συγκεκριμένη γραμμή προχωρεί και η ΝΕΛ η οποία σχεδιάζει την ναύλωση δύο φορτηγών τα «Sea Witch» και το «Aegean Sun» προκειμένου να ικανοποιήσει τις αυξημένες ανάγκες για τη μεταφορά εμπορευμάτων.

πηγη: η ναυτεμπορικη

(δικα μου ειναι τα bold στην τελευταια παραγραφο)

Link to comment
Share on other sites

Απο κει που πηγαιναν με 5 πλοια ξαφνικα 8.. Καποιοι θα πηγαινουν μισοαδειοι η τελειως αδειοι. Πως μεγαλωνουν ετσι οι χωρητικοτητες ρε γαμωτο... Να βαλουμε και μεις ενα ΡΟΡΟ καπου? Απο του χρονου διακοπες στη Μυτιληνη.. Τζαμπα προβλεπεται να ειναι... Εκτος και αν τους πιασει το φιλοτιμο οπως τοτε με το Φαιδρα.. Αλλα ο πειρασμος του Νεοτευκτου ειναι μεγαλος για τον καθενα... Απο τιμολογια λογικα θα εχει 20% πανω σαν νεοτευκτο να υποθεσω ετσι?

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο πλοίο αν κάνει τη ζημιά στη ΝΕΛ θα την κάνει με τους Χιώτες.

6 ώρες για μένα είναι το θεωρητικώς maximum που αντέχει κάποιος σε καρέκλα. Αντε και 7 για τη Χίο θα το αντέξουν (θα βοηθήσει λίγο και η χρόνια... αλλεργία που έχουν για τη ΝΕΛ! :D ) Ειδικά αν προσφέρει και βολικότερες ώρες άφιξης στη Χίο, κάτι αρκετά πιθανό. Αντιθέτως αν θέλει 9ωρο για τη Μυτιλήνη και φτάνει και περίεργες ώρες, δύσκολα θα πιάσει. Εδώ με τον Κεντερ και πολλοι δεν πάνε, βολεύονται με το συμβατικό που φτάνεις πρωι πρωι με φρέσκα μαγουλάκια απ τον ύπνο την καμπινουλα σου... ;)

Αυτά βέβαια στην επιβατική κίνηση. Το μεγάλο ζήτημα είναι τα φορτηγά. Η γραμμή Χίος - Λέσβος για μένα είναι ίσως η πιο περίεργη στο Αιγαίο. Πολύ κίνηση το τρίμηνο Ιουνιος-Αυγουστος και ελάχιστη τον υπόλοιπο χρόνο πλην Χριστουγέννων-Πάσχα. Τελείως διαφορετικές απαιτήσεις χειμώνα και καλοκαιρι. Ουτε Κυκλάδες είναι να εχει κόσμο τα Σαββατοκύριακα ούτε Δωδεκάνησα να μπορείς να βάλεις 9 λιμάνια στη σειρά. Γι αυτό και αν γίνει η κίνηση με τα RoRo μου φαίνεται ότι πανε να σώσουν τα φορτηγά το χειμώνα, μπας και "σκιαχτούνε" οι 'Heλληνάδες" από ενδεχόμενη μειωμένη κίνηση και πάνε αλλού. Δύσκολο βέβαια αλλα αμα εισαι βουτηγμένος στα χρέη..... ο πνιγμένος απ τα μαλλιά του πιάνεται.

Link to comment
Share on other sites

ΠωΠω!!! Με τοσα πλοια στην γραμμη ουτε η Μεγαλη Βρεταννια να ηταν αυτα τα νησια!!! Γραμμη για σφαξιμο ειναι φαινεται....Ασε που μου προκαλει εντυπωση που η HSW θελει να βαλει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ μετα την καλοκαιρινη περιοδο που τελειωσαν οι διακοπες του λαου....Ισως επειδη δεν ξεραν που να το βαλουν, ειπαν σαυτην την γραμμη...Δεν περιμενα να κανει τετοια κινηση και ειδικα απο εναν οπως ο Γερασιμος Στριντζης που θεωρειται απο τους πιο αξιοπιστους παικτες τησ ακτοπλοιας...

Link to comment
Share on other sites

Για το Στριντζη επετρεψε μου να μην εχω και τοσο καλη γνωμη...

Φαινεται μια ποιο ποιοτικη στρατηγικη ας το πω ετσι..

Ποιες αγονες μωρε τωρα μωρε που λεει και ο Αλεφαντος.

Παμε μια Χιο Μυτιληνη παμε και μια Δωδεκανησα η Ικαροσαμια να χουμε τουλαχιστον τα σιγουρα φορτηγα.

Μεγαλα νησια μεγαλυτερη κινηση μεγαλυτερα κερδη

Βεβαια αν μπορεις να γεμισεις το πλοιο σε μια γραμμη με ποιο λιγα μιλια οπως πχ Παροναξια αρα να γλιτωσεις καυσιμα γιατι να πας εκει αλλα αυτο το ξερουν αλλοι;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι λες και πανε στα νησια τυπου Κρητης και να παρουν και τα ζουμακια στις μασχαλες τους!!!! Μονο η Κρητη εχει το μεγεθος και την κινηση των φορτηγων απο οποιοδηποτε νησι του Αιγαιου και του Ιονιου...

Link to comment
Share on other sites

Ας μηνξεχνάμε ότι ο Στρίντζης την κυνηγάει και την θέλει αυτή την γραμμή από παλιά. Το BS1 πριν πάει Χανιά είχε κάνει δοκιμαστικό Χίο-Μυτιλήνη, αλλά στην Χίο το πλοίο έσκαβε τον βυθό και έτσι ναυάγησε η δρομολόγησή του, γιατί με σκέτη Μυτιλήνη δεν μπορείς να σταθείς.

Γιατί ξέρει καλά ότι εάν στεριώσεις σε αυτή την γραμμή δύσκολα θα σου προκύψει ανταγωνιστής.

Η γραμμή αυτή αντέχει 3 ΕΓ/ΟΓ, 1 ταχύπλοο (το καλοκαίρι) και 2 RO/RO.

Και τώρα είναι η ευκαιρία για όποιον έχει τα κότσια να κάνει κατά μέτωπον επίθεση στην ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως είναι και μιά επιπλέον πίεση στη ΝΕΛ-Α. Βεντούρη σχετικά με τη δρομολόγηση των 'ταχύπλοων' σε δικά τους νερά?? Ειδικά αυτή η δρομολόγηση του Θαλασσινή μέσα στην καρδιά της εταιρείας εκεί που αποπλέουν Δαίδαλος (αλήθεια τι θα γίνει με τη γραμμή του???) και FC4 δεν πρέπει να τους έκατσε και πολύ καλά. Οπως βέβαια και του Π. Πάρου, ανεξάρτητα αν πήρε ότι περίσευε από τα Highspeed. Εικασία κάνω και το δούμε από το καλοκαίρι σε Σύρο-Μύκονο-Σάμο-Ικαρία και γελάσει λίγο και ο φίλος Ηλίας ο οποίος πέρασε μάυρο καλοκαίρι με την αναχώρηση της 'φίλης' μας...

Link to comment
Share on other sites

Και μια παρατήρηση.

Με την δρομολόγηση πλοίου της ΣΑΟΣ, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή από Πειραιά είναι 3 (ΝΕΛ, GA, SAOS), οπότε η γραμμή θα πληροί τα προσόντα για απελευθέρωση του ναυλολογίου, όποτε βέβαια το αποφασίσει ο ΥΕΝ.

Το παραπανω ειναι απο μυνημα του ενας Χιωτης στις 10-07. Τωρα με την ελευση του Νησος Μυκονος, οι δραστηριοποιουμενοι στη γραμμη γινονται 4. Κυριε εικονιζομενε, θα την απελευθερωσεις τη γραμμη, η ειπαμε ετσι μια μπαρουφα καποτε για να περναει η ωρα? Εκτος κι αν ο ανθρωπος ειναι απασχολημενος να κυνηγαει τους πειρατες...

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι η απελευθέρωση της γραμμής είναι δεδομένη. Σιγά μην έβαζε το νεότευκτον ο Στρίντζης χωρίς διαβεβαιώσεις ;)

Τώρα κατά τα άλλα, βλέπω ότι ενώ στην Χίο ανοίγουν σαμπάνιες, στην Μυτιλήνη είναι κουμπωμένοι και θυμίζουν την δρομολόγηση - για ένα φεγγάρι - του Φαίδρα.

Γενικώς η Χίος είναι έτοιμη να πέσει σαν ώριμο φρούτο, αλλά το μέσα κάστρο της ΝΕΛ (η Μυτιλήνη) αντιστέκεται σθεναρά, υπερασπιζόμενη των πατρίων εδαφών.

Τέλος, ο χρόνος θα δείξει εάν ο Στρίντζης θα γίνει και Πορθητής της Μυτιλήνης ή θα παραμείνει απλώς Πολιορκητής.

Η κερκόπορτα, πάντως, είναι ορθάνοικτη. Και την ξέχασε ανοικτή η ίδια η ΝΕΛ!

Link to comment
Share on other sites

Μ αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι...

Να σου θυμησω μονο για το παραδειγμα του Φαιδρα οτι στη Ραφηνα* οταν εβαλε ο Στριντζης το Δηλος και μετα το Ιονιαν Σαν για Παροναξια δεν εκανε τιποτα. Ενα καλοκαιρι ομως που ειχε το Ιθακη σαρωσε... Ελπιζω να καταλαβαινεις που το παω. Και δε μιλαμε για μια γραμμη που εχει την κινηση της Παροναξιας απο Ραφηνα...

* μην ξεχασω και το Αγιος Γεωργιος που περυσι δουλευε απο Ραφηνα και να μην πω τι πηρε απο κοσμο

Link to comment
Share on other sites

Eρχεται εντός δεκαπενθήμερου το «Nήσος Mύκονος», το νεότευκτο, συμβατικό μεν αλλά ταχύτατο, πλοίο της Hellenic Seaways, το οποίο η εταιρεία δρομολογεί στη γραμμή Πειραιάς – Xίος – Mυτιλήνη έχοντας την πρόθεση εκτέλεσης 6 δρομολογίων την εβδομάδα κατά τη χειμερινή περίοδο και καθημερινά το καλοκαίρι, καλύπτοντας τη γραμμή Πειραιά – Xίου σε 6 ώρες.

Aυτό τουλάχιστον επισήμανε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο Δ/νων Σύμβουλος της εν λόγω εταιρείας, Γεράσιμος Στρίντζης. H είσοδος του «Nήσος Mύκονος» έρχεται να ταράξει τα ύδατα στη μονοπωλιακή (επί της ουσίας) εκμετάλλευση της γραμμής από τη NEΛ σε μια στιγμή μάλιστα που η τελευταία αντιμετωπίζει τα γνωστά προβλήματα (τα ταχύπλοοά της, εκτός του “KENTEPHΣ”, παραμένουν ανενεργά), ενώ από το 2007 «χάνει» εάν εφαρμοστεί το όριο συνταξιοδότησης των πλοίων, αρκετά από τα πλοία που έχει στη γραμμή.

AIΠΕ

.

Link to comment
Share on other sites

Μες τη βδομαδα πρεπει να σταματαει τα δρομολογια του ο Κεντερης και το πολυ μεχρι την επομενη μπαινει στη Γραμμη το Aegean Sun που θα πηγαινει Πειραια-Μεστα-Μυτιληνη

Link to comment
Share on other sites

Πηγές:chiosnews.com, chiostimes.com

Και ενώ το εμπορικό τμήμα της εταιρείας Hellenic Seaways έχει ζητήσει οικονομικές προσφορές από όλες τις εφημερίδες σε Χίο και Μυτιλήνη για καταχωρήσεις των δρομολογίων του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ, ένα πλοίο 12 ετών παρέλαβε από την Κορέα η Ναυτιλιακή Εταιρεία ΣΑΟΣ το οποίο μετά τις απαραίτητες επισκευές και διαμορφώσεις θα το δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης. Το πλοίο είναι δυναμικότητας 2000 επιβατών και η ταχύτητα του 27 κόμβοι την ώρα.

Και εγώ προσθέτω, όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι αργεί να ξημερώσει..

Στην προκειμένη λαλούν για χρόνια και ακόμα νύχτα είναι..

Ίσως τελικά να αλλάξουν τωρα τα πράγματα και να έχουμε πλέον νέα δεδομένα στην γραμμή όμως περίμενα από την ΝΕΛ μια διαφορετική αντιμετώπιση με τις επικείμενες δρομολογήσεις.

Αντίθετα βλέπω να τρώγεται με τα ρούχα της και να ασχολείτε ακόμα με δικαστικές μάχες και βάζωντας RO-RO αντί να προλάβει να ανασυνταχθεί στο ίδιο της το "κοτέτσι".

Και επειδή η γραμμή δεν είναι για τρείς εταιρίες, κάποιος θα μείνει ταπί και όχι ψύχραιμος..

Η ΝΕΛ ακόμα και ως μονοπώλειο εμφάνιζε τα τελευταία χρόνια ζημίες,δεν μπορώ να φανταστώ έστω και με μόνο έναν ανταγωνιστή να επανέρχεται στην κερδοφορία.

Τίθεται πλέον θέμα βιωσιμότητας της εταιρίας..

Από την άλλη η ΣΑΟΣ πάει να χτυπήσει μία γραμμή που δεν είναι για τα δόντια της , όμως τί έχει να χάσει?

Κάπου αλλού θα τα βάλει τα βαπόρια της και με την βοήθεια της κυβέρνησης..

Η HSW φαίνεται μόνο να μπαίνει οργανωμένα στο παιχνίδι αλλά και αυτή έχει την "ασφάλεια"των κυκλάδων για το Ν.Μύκονος. Άλλωστε αυτό το πλοίο για μένα δεν είναι μόνιμο και απλά αποτελεί τον προπομπό του κουφαριού 1702 που λογικά θα έχει και αρκετές καμπίνες.

Γία να δούμε λοιπόν, αναμένεται θερμός χειμώνας με τις ναυμαχίες στο Β.Αιγαίο και θα τις παρακολουθήσουμε με αμείωτο ενδιαφέρον...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον ράδιο Αρβιλα πρέπει να έιναι. Παρότι λογικό είνια να θέλει να χτυπήσει η ΣΑΟΣ το Χίος Μυτιλήνη, δεν νομίζω οτι μπορεί οικονομικά να αγοράσεικαι μετασκευάσει πλοίο αυτών των προδιαγραφών. Ιδίως αν μετά τη φερόμενη αγορά τριών πλοιών. Εκτός και αν αναφερεται με κάποιες δόσεις υπερβολής στο Θεσ/νικη, που θα μπορούσε να μοιαζει ( '95, 26 κομβους και με κατάλληλη μετασκευη φτάνει τους 2000 επιβάτες. Άσε που μου φαινεται σχετικά χαζό να αγοράζει κανείς τέτοιο πλοίο για την ελληνική αγορα ρο ρο...

Link to comment
Share on other sites

Τε 7/9/2005

"Μπορεί να γίνει νησί του Σαββατοκύριακου η Χίος;", είναι το ερώτημα που συχνά- πυκνά τίθεται από όσους βλέπουν πως η οικονομική αναζωογόνηση του νησιού μπορεί να γίνει μόνο αν επεκταθεί η τουριστική περίοδος και αποκτήσουμε και επισκέπτες του σαββατοκύριακου.

Αυτό το στόχο θα προσπαθήσει να πετύχει το πλοίο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ της εταιρείας HELLENIC SEAWAYS, όπως μας δήλωσε ο Διευθυντής Ναυτιλιακού της εταιρείας ο βρονταδούσης Αντώνης Πιτσιλός.

Το νεότευκτο βαπόρι (με πρωτόκολλο 1900 επιβατών, γκαράζ για 410 ΙΧ), εκτελεί αυτές τις ημέρες δοκιμαστικές πλόες στο Σαρωνικό και αναμένεται την προσεχή Δευτέρα, 12 Σεπτεμβρίου να γίνουν τα επίσημα εγκαίνια στον Πειραιά. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό στις 14 θα έρθει στη Χίο και εν συνεχεία θα πάει Λέσβο, για να κάνει το δοκιμαστικό ταξίδι.

"Τέτοιο βαπόρι δεν υπάρχει στην Ελλάδα, είναι αντάξιο της Χίου", μας το παίνεσε ο κ. Πιτσιλός και αναφέροντας ότι στόχος είναι το δρομολόγιο Πειραιάς- Χίος να γίνεται σε 6 ώρες.

Σημείωσε ότι απομένει να στηριχτεί από τους Χιώτες, ενώ σχετικά με τα δρομολόγια μας αποκάλυψε μόνο αυτό που μπορεί πράγματι να φέρει επισκέπτες του σαββατοκύριακου στη Χίο. Στις 4.30 το απόγευμα της Παρασκευής θα φεύγει το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ από Πειραιά (οπότε θα είναι στη Χίο στις 10.30 μ.μ.) και θα επιστρέφει την Κυριακή το βράδυ.

Aπό: www.chiosnews.com

Link to comment
Share on other sites

"Μπορεί να γίνει νησί του Σαββατοκύριακου η Χίος;"
Μήπως, άρχισαν να παραλογίζονται κάποιοι στην Μυροβόλο? Λέω, μήπως?

Επίσης την Παρασκεύη, το νεότευκτον θα πηγαίνει και Μυτιλήνη? Και θα φτάνουν οι δυστυχείς στις 01.00-01.30???

Ας κάνουμε τότε και την Μυτιλήνη νησί του Σαββατοκύριακου. Δύο-δυόμισυ ωρίτσες παραπάνω είναι!

Εμπρός για Σαββατοκύριακο Χίο-Μυτ. και διακοπές στην Αίγινα, στην Τζιά και στην Άνδρο!

"Τέτοιο βαπόρι δεν υπάρχει στην Ελλάδα, είναι αντάξιο της Χίου", μας το παίνεσε ο κ. Πιτσιλός και αναφέροντας ότι στόχος είναι το δρομολόγιο Πειραιάς- Χίος να γίνεται σε 6 ώρες.
Εντάξει τώρα, αν δεν παινέσεις το σπίτι σου...

Αυτό το "στόχος", τι να σημαίνει άραγε? Μήπως ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα κάνει 6 ώρες, τουλάχιστον σε όλα τα δρομολόγια?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι και τοσο τραγικο αυτο... Τα δυσκολα θα ειναι με τις θεσεις που δεν υπαρχουν παρα μονο αεροπορικου τυπου..

Το τραγικο ειναι οτι το 2005 για Χιο θα κανεις 6 ωρες και για Σιφνο 6,5:mad:

Link to comment
Share on other sites

.

Ένα πολύ καλό και ολοκληρωμένο άρθρο από το emprosnet, για το ακτοπλοϊκό τοπίο που διαμορφώνεται στο Βόρειο Αιγαίο.

Μάχη για το φιλέτο του Βορείου Αιγαίου

Γράφει ο ΝΙΚΟΣ ΜΑΝΑΒΗΣ

7/9/2005

Δυναμικό μπάσιμο επιδιώκει να κάνει στην γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη με το «Νήσος Μύκονος» η Hellenic Seaways. Το πλοίο θα ξεκινήσει δρομολόγια στις 15 Σεπτεμβρίου. Σχετικά σύντομα αναμένεται να δούμε στην γραμμή και συμβατικό πλοίο της εταιρείας ΣΑΟΣ, ηλικίας δέκα ετών, που θα έχει μεταφορική ικανότητα 2000 επιβατών. Στις κινήσεις αυτές αναμένεται σύντομα να υπάρξει απάντηση από την πλευρά της ΝΕΛ. Κάτι που πιθανότατα θα γίνει μετά την ολοκλήρωση της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

Το μόνο στοιχείο που προβληματίζει είναι ότι όλες αυτές οι επιχειρηματικές κινήσεις πραγματοποιούνται μέσα σε ένα εξαιρετικά δυσμενές περιβάλλον, που έχει δημιουργηθεί από τις συνεχείς αυξήσεις στις τιμές των υγρών καυσίμων. Υπό διαφορετικές συνθήκες θα μπορούσε κανείς με βεβαιότητα να μιλήσει για νέα εποχή στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου και της Χίου με την ηπειρωτική Ελλάδα. Η σημερινή πραγματικότητα, όμως, μας αναγκάζει να κρατάμε μικρό καλάθι, ελπίζοντας οι παραπάνω κινήσεις να επιβεβαιωθούν.

Η Hellenic Seaways

H αρχή θα γίνει από το «Νήσος Μύκονος», που θα κάνει το πρώτο του ταξίδι στις 15 Σεπτεμβρίου. Ασφαλείς πληροφορίες κάνουν λόγο για πολυτελές πλοίο που θα εκτελεί το δρομολόγιο από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη μέσα σε οχτώμισι ώρες και θα αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα περί τα 25 μίλια την ώρα (η ανώτατη ταχύτητά του είναι 27 μίλια την ώρα). Οι τιμές του εισιτηρίου στην οικονομική θέση θα είναι 35 ευρώ το άτομο και στην διακεκριμένη θέση 45 ευρώ. Όσοι επιλέξουν να κοιμηθούν στις μόλις 31 καμπίνες που διαθέτει θα πληρώνουν περί τα 65 ευρώ.

Τα καθίσματα, τόσο στην οικονομική, όσο και στην διακεκριμένη θέση είναι έτσι φτιαγμένα, ώστε να γίνονται πρόχειρα κρεβάτια. Κάτι που θα είναι ιδιαίτερα βολικό για όσους ταξιδεύουν με το πλοίο αυτό κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Αυτές τις μέρες το κύριο ζήτημα που απασχολεί την Hellenic Seaways είναι η επιλογή του κεντρικού ναυτιλιακού πράκτορα για την Μυτιλήνη, καθώς και του κεντρικού ναυτιλιακού πράκτορα της Χίου. Φαίνεται ότι το πρακτορείο του κ. Γιάννη Σαμιώτη βρίσκεται πολύ κοντά στο κλείσιμο συμφωνίας, αλλά ως χθες το απόγευμα δεν είχε οριστικοποιηθεί τίποτα. Η εταιρεία έχει συζητήσεις με τα τουριστικά γραφεία των κ. Δημάκη και Καραντάνη, που επίσης διεκδικούν δυναμικά να γίνουν κεντρικοί πράκτορες.

Έπεται η ΣΑΟΣ

Η ΣΑΟΣ ετοιμάζει το δικό της χτύπημα. Πρόσφατα αγόρασε τρία πλοία τύπου Ρο – Ρο, δηλαδή πλοία μεταφοράς φορτηγών, από τα οποία ένα θα μετασκευασθεί και θα γίνει επιβατηγό. Το πλοίο αυτό είναι ηλικίας δέκα ετών, αποκτήθηκε από την Κορέα και αναπτύσσει υπηρεσιακή ταχύτητα 27 μιλίων την ώρα. Κατά πληροφορίες το πλοίο θα μετασκευαστεί στα ναυπηγεία της Ελευσίνας και θα μπει σε δρομολόγια το 2006, πιθανότατα λίγο πριν το καλοκαίρι και θα ονομαστεί «Θεσσαλονίκη».

Τα άλλα δύο πλοία είναι κατασκευασμένα το 1973 και το 1975. Το πρώτο θα συνεχίσει να λειτουργεί ως πλοίο μεταφοράς φορτηγών. Το δεύτερο θα μετατραπεί σε επιβατηγό, για να αντικαταστήσει το «Νόνα Μαίρη» στα δρομολόγια της άγονης γραμμής. Η απόκτηση των τριών πλοίων από την εταιρεία του κ. Φώτη Μανούση κόστισε 20 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό το διάστημα η ΣΑΟΣ βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με ιταλική εταιρεία για την απόκτηση δύο επιβατηγών πλοίων.

Στόχος της ΣΑΟΣ, όπως έχει αποκαλύψει ο Πρόεδρός της κ. Φώτης Μανούσης, είναι να δρομολογήσει δύο επιβατηγά και δύο πλοία Ρο - Ρο στην γραμμή Πειραιάς – Χίος - Μυτιλήνη.

Η ΝΕΛ

Η ΝΕΛ χθες ανέμενε τον ορισμό πραγματογνώμονα από το δικαστήριο που εξετάζει το αίτημά της για αποζημίωση από την εταιρεία που κατασκεύασε τις μηχανές των πλοίων Αίολος Ι, Αίολος ΙΙ και Κεντέρης. Όσον αφορά στις επενδύσεις σε νέα πλοία αυτές είναι ζήτημα χρόνου να ανακοινωθούν, καθώς έτσι κι αλλιώς το 2007 το «Μυτιλήνη» και το «Θεόφιλος» πρέπει να αντικατασταθούν.

Οι άγονες γραμμές

Σε αντίθεση με το έντονο ενδιαφέρον για την κύρια γραμμή του Βορείου Αιγαίου, μικρό ενδιαφέρον υπάρχει για τις άγονες γραμμές. Χθες και προχθές οι αθηναϊκές εφημερίδες έγραφαν ότι δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για την δρομολόγηση πλοίων προς Πάτμο, Λέρο, Σάμο, Αμοργό, Αστυπάλαια, Ικαρία, Φούρνους, Κύθηρα, Άι Στράτη και Λήμνο.

Οι ακτοπλοϊκές εταιρείες υποστηρίζουν ότι τα πανάκριβα καύσιμα και το όριο ηλικίας των πλοίων τούς αποτρέπει να δρομολογήσουν πλοία προς αυτά τα νησιά. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι οι δηλώσεις αυτές από την πλευρά των εταιρειών γίνονται την ώρα που οι υπουργοί Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου δηλώνουν ότι με υπογραφή συμβάσεων πενταετίας δίνουν τη δυνατότητα στους εφοπλιστές να επενδύσουν σε νέα πλοία.

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/news/article.asp?cid=85&uid=2005090719596

Τα bold είναι δικές μου επισημάνσεις.

Τελικά η ΣΑΟΣ πόσα καράβια θα φέρει? 1-2-3-4-5, μήπως και παραπάνω? Και που θα τα βάλλει?

Ένας Θεός ξέρει και οι τράπεζες που δίνουν το χρήμα!

Μου φαίνεται ότι σε λίγο το ΒΑ Αιγαίο θα θυμίζει την νύχτα των Ιμίων.

Όπου σε ελάχιστο χώρο είχαν συγκεντρωθεί οι δύο στόλοι και δεν χώραγαν ούτε να στρίψουν τα πλοία!

Εκτός και αν και εδώ έχουμε την κατάληξη των Ιμίων.

Με ένα "No flags, no troops", έφυγαν όλα τα πλοία και έμειναν μόνο τα κατσίκια!

.

Link to comment
Share on other sites

Tα κατσικια στην προκειμένη Νηρέα είναι τα Μυτιλήνη ,Θεόφιλος? :D

Παντως δεν ξέρω αν η ΣΑΟΣ φέρει 1-2 ή 5 πλοία αλλά μου κάνει εντύπωση η ΝΕΛ.

Θα απαντήσει με νέες μηχανές! :confused:

Link to comment
Share on other sites

Οι κινήσεις της ΝΕΛ απ το Νοέμβρη και μετά.

Να "κόψουμε" πρώτα το νέο πλοίο, να δούμε πως πάει.

Να μπει σ' ενα δρόμο και η περίφημη αγωγή να δούμε αν θα πάρουμε τίποτα (η μόνο τα... γνωστά)

Κατά τη γνώμη μου έχει περιθώρια για μία τελευταία κίνηση, ένα τελευταίο σπρώξιμο δηλαδή από τις τράπεζες που χρηματοδοτούν τον Βεντούρη, αλλά το πρόσφατο παρελθόν και της ΝΕΛ και του Αποστόλη δεν με αφήνουν και πολύ να αισιοδοξώ.....

Η δική μου πρόγνωση....

Αγορά ΕΝΟΣ πλοίου που θα αντικαταστήσει το Θεόφιλος, και διατήρηση του "Μυτιλήνη" για καμιά πενταετία ακόμα. Η 35ετία φυσικά θα αρθεί την τελευταία στιγμή λόγω.... ανωτέρας βίας και να μου το θυμηθείτε.

Την όλη φάση πάντως με το Ν.Μύκονος την κάνω πολύ γούστο. Σίγουρα είναι αναβάθμιση της γραμμής, αλλά πλέον βλέπω ότι από τα ΜΜΕ της Χίου, αρχίζουν και του αποδίδονται "μυθολογικές" ιδιότητες. Σκεφθείτε να είχε και το σωστό όνομα τι θα γινόταν..... :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...