Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν αναλογιστούμε ότι την Δευτέρα το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ βγαίνει για επισκευή η οποία θα κρατήσει περίπου 20 ημέρες τότε λογικό ακούγεται το 27/2 προκειμένου η γραμμή να μην μείνει μόνο με ενα πλοιο.

Σημερα ειδα στον υπνο μου οτι το Λισσος με το Πρεβελης ειχαν μονοπωλειακα τη γραμμη για ενα διαστημα. Βρε λες να ηταν εφιαλτης η προφητικο ονειρο?

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω Neptune να δεις και τα νουμερα του ΤΖΟΚΕΡ ωστε να οικονομισουμε και τιποτα με το χαρισμα σου:D

Σοβαρα παντως,νομιζω ολοι εδω μεσα το εχουμε αναλυσει οτι η ΑΝΕΚ προσπαθει με καθε τροπο να εδραιωθει στην γραμμη και δεν υπαρχει περιπτωση να την αφησει.Απ την στιγμη μαλιστα που εχει βρει στηριγμα στην ΝΕΛ(η μαλλον η ΝΕΛ εχει 'ακουμπησει' πανω στην μαμα της)μπορει να 'κανει' οτι γουσταρει.

Αρκει να σκεφτει κανεις ποσα συμβατικα αλλων εταιριων και πλοιοκτητων εχουν περασει απο Χιο-Μυτιληνη κ εφυγαν νυχτα,ενω το ΛΙΣΣΟΣ.....ειναι αλλο βαπορι,εχει μαγικες ιδιοτητες:rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτο ο Αρχάγγελος σήμερα για Χίο, για να μεταφέρει τα γκαζάκια της Ελπίδας.

Ελ. Τσουρή: Ο "Αρχάγγελος" δεν φέρνει την άνοιξη...

Πηγη: GREEK SHIPPING NEWS

Από το πολιτικό Γραφείο της βουλευτή Ελπίδας Τσουρή, εκδόθηκε το παρακάτω: Με συγκρατημένη ικανοποίηση διαπιστώσαμε ότι το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, μετά την πίεση που ασκήθηκε, ανταποκρίθηκε, με την έκτακτη δρομολόγηση του πλοίου «ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ», στο αίτημα των κατοίκων της Χίου, για εξυπηρέτηση του Νομού από Φ/Γ-Ο/Γ πλοία, η οποία, με ευθύνη της Κυβέρνησης, τους τελευταίους μήνες, υπήρξε προβληματική έως ανύπαρκτη.

Θα πρέπει, ωστόσο, να επισημάνουμε ότι με αυτό τον τρόπο, αποσπασματικά και εμβαλωματικά, δεν επιλύεται το πρόβλημα στο σύνολό του. Για παράδειγμα, το συγκεκριμένο πλοίο εξυπηρετούσε, μέχρι πρότινος, τις μεταφορικές ανάγκες του Νομού Χανίων, 3 φορές την εβδομάδα. Είναι, λοιπόν, πολύ πιθανό, να οξυνθεί το, ήδη, υπάρχον πρόβλημα εξυπηρέτησης της Κρήτης, από Φ/Γ-Ο/Γ πλοία, αν οριστικοποιηθεί η έγκριση δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς - Χίος.

Επισημαίνουμε, για μια ακόμη φορά, ότι θα πρέπει να αλλάξει το σημερινό καθεστώς αυθαιρεσίας, ανοχής και προστασίας, που απλόχερα παρέχει η Κυβέρνηση, στις εταιρείες, ειδικά, κατά τους χειμερινούς μήνες, για τη μη εκτέλεση προγραμματισμένων δρομολογίων, με το αιτιολογικό της έλλειψης μεταφορικού έργου, ικανοποιώντας αβίαστα όλα τα αιτήματα τους.

θα πρέπει, επιτέλους, οι μεταφορικές εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στα νησιά, οι εργαζόμενοι που αναμένουν στις προβλήτες των λιμανιών, μαζί με τα φορτηγά τους, ο επαγγελματικός και εμπορικός κόσμος να πάψουν να ταλαιπωρούνται και να πλήττονται οικονομικά, στο βωμό της κερδοφορίας κάποιων εταιρειών.

Link to comment
Share on other sites

ΝΕΛ: Λόγω αγροτικών κινητοποιήσεων αναβάλλονται τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ Μυτιλήνη

Η ΝΕΛ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

<Λόγω των κινητοποιήσεων των αγροτών στο λιμάνι του Πειραιά και τη μη πρόσβαση επιβατών και οχημάτων στο πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ενημερώνουμε το επιβατικό κοινό ότι τα προγραμματισμένα δρομολόγια του πλοίου για σήμερα Δευτέρα 02/02/2009 από Πειραιά προς Χίο και Μυτιλήνη και αύριο Τρίτη 03/02/2009 από Μυτιλήνη προς Χίο και Πειραιά, δεν θα πραγματοποιηθούν>.

Link to comment
Share on other sites

Xωρις φορτηγα ντεν ταξιντευω καρντια μου...Η αλλη διασταση απο το ΑΙΠΕ(κατι που υποψιαζομουν απο πριν και για τον ΠΡΕΒΕΛΗ=μειωμενη κινηση).

Με το πρόσχημα των αγροτικών κινητοποιήσεων στο λιμάνι του Πειραιά, πράγμα που δεν επέτρεψε να φορτωθούν νταλίκες η ΝΕΛ δεν πραγματοποίησε το δρομολόγιο του ΜΥΤΙΛΗΝΗ, αφήνοντας έξω εκατοντάδες επιβάτες.
Link to comment
Share on other sites

Αναχώρηση του ΛΙΣΣΟΣ στις 17:00 που είχε μείνει με απαγορευτικό με γκαράζ φουλαριστό μέχρι τα μπούνια.

Δηλαδη(ενω τις προηγουμενες μερες δεν ειχε ουτε ενα πλοιο)σημερα την εκαναν 3 για τα νησια-ΛΙΣΣΟΣ,ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΑΡΧΑΓΕΛΛΟΣ...Ποιο θα μεινει αυριο Μυτιληνη να επανελθει στα δρομολογια του?ΛΙΣΣΟΣ υποθετω αφου υπαρχει ο ARGANGEL:D

Link to comment
Share on other sites

Το λογικό είναι να μείνει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με ημέρευση και να φυγει το απογευμα κανονικά στην ώρα του και το ΛΙΣΣΟΣ να φυγει αμέσως από την Μυτιλήνη και να έρθει Πειραιά ώστε να κανει κανονικά το δρομολόγιο της Πέμπτης ίσως με μια μικρή μετάθεση της ωρας αναχωρησης.

Έτσι θα έρθουν και τα δυο βαπόρια στα κανονικά τους δρομολόγια.

Πάντως στο σύστημα κρατήσεων δεν έχει περαστεί για αύριο κανένα δρομολόγιο:o

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη(ενω τις προηγουμενες μερες δεν ειχε ουτε ενα πλοιο)σημερα την εκαναν 3 για τα νησια-ΛΙΣΣΟΣ,ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΑΡΧΑΓΕΛΛΟΣ

Βάλε και την ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ για Μυτιλήνη, 3,5 πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Και η κίνηση στον Πειραιά είναι ιδιαίτερα αυξημένη κι αν υπήρχε βαπόρι σήμερα από Πειραιά θα γέμιζε με φορτηγά.

Και είναι απορίας άξιον πως δεν έγινε το προφανές που είπα δυο ποστ παραπάνω και τώρα θα περιμένουν το ρεπό του Σαββατου για να έρθει το ΛΙΣΣΟΣ στα κανονικά του δρομολόγια με αποτέλεσμα για 3 ημέρες να έχουμε δυο βαπόρια είτε απο Πειραιά , είτε από τα νησιά και την άλλη ημέρα κανένα!!!!:confused:

Link to comment
Share on other sites

Οπως λεει και ο Χιωτης παραπανω,πρεπει να ειναι 4 μαζι με την ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.Το οτι προχτες δεν ειχε κανενα απο Πειραια,χτες 4,σημερα αλλα τοσα απο Μυτιληνη και αυριο κ μεθαυριο κανενα,ΕΝΑΣ Κ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ=ΥΕΝB) Αφου κανει ο καθενας οτι γουσταρει...B)

Link to comment
Share on other sites

Τα ΚΤΕΛ:D:p ξεκινησαν πριν λιγο απο Μυτιληνη!Παρακαλουνται οι επιβατες της Χιου,να κοψουν εισητηρια με το λεωφορειο της προτιμησης τους.Πρωτο θα αφιχθει το bus ΛΙΣΣΟΣ,ενω 3 τεταρτα later φτανει με αμεση αναχωρηση το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Τελος ο ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ για ολα τα ασυνοδευτα δεματα που δεν καταφερατε να παρετε μαζι σας:DΣας ευχομεθα καλο ταξιδι και μην ξεχνατε,τα ΚΤΕΛ Β.Αιγαιου παντα φροντιζουν την εξυπηρετηση του νησιωτη:P

ΥΓ.Παει,το εχουν χασει τελειως ολοι,δεν παμε καλα...B)

Link to comment
Share on other sites

Απο την εφημεριδα Πολιτης

Με διαφορετικό δρομολόγιο θα βρει την άνοιξη, ίσως και μετά την επιστροφή του από την επισκευή, στα μέσα Φεβρουαρίου, το «Ν. Χίος». Η εντυπωσιακή βουτιά στην μεταφορά επιβατών από την προσθήκη των ενδιάμεσων σταθμών σε Σύρο και Μύκονο υποχρεώνει τη διοίκηση της H.S.W., σύμφωνα με πληροφορίες του «π», να αναδιατάξει εκ νέου το δρομολόγιο της. Το πλέον πιθανό σενάριο είναι ότι το πλοίο θα εκτελεί καθημερινά το δρομολόγιο Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης με επιστροφή, ενδεχόμενα με τροποποιημένο το πρόγραμμα αφιξοαναχωρήσεων …
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα πλάνα του Ν. ΧΙΟΣ είναι ανοιχτά απο την Παρασκευή και ταυτόχρονα βλάπουμε να σταματούν τα πλάνα του ΜΥΤΙΛΗΝΗ κατα τισ 25/02 για την ετήσιά του.

Πρώτη φορά η γραμμή ΔΙΧΩΣ ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Απο την εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑ

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ, που θέλει τη HSW να επανεξετάζει το ενδεχόμενο της επιστροφής του δρομολογίου του «Νήσος Χίος» στα παλιά δεδομένα, δηλαδή στη γραμμή Πειραιάς - Χίος – Μυτιλήνη, αρχίζει πλέον να ακούγεται από περισσότερα στόματα, χωρίς μέχρι τώρα η εταιρεία να διαψεύδει επισήμως τα όσα ακούγονται. Χθες, ο Πρόεδρος του Νομαρχιακού Συμβουλίου Π. Στεφάνου, αναφερόμενος στο θέμα σχολίασε ότι το παραπάνω φέρεται ως το πιθανότερο να συμβεί και επικαλούμενος σχετική πληροφόρηση σημείωσε ότι εξετάζεται από τα εβδομαδιαία δρομολόγια του πλοίου ένα με δύο να διατηρήσουν ως ενδιάμεσους προορισμούς τη Σύρο και τη Μύκονο.

Στα ευχάριστα νέα από το ακτοπλοϊκό τοπίο - εφόσον ευοδωθούν οι επιδιώξεις του ΥΕΝ – ο κ. Στεφάνου περιέλαβε και το ενδεχόμενο μετά το διαγωνισμό της 11ης Μαρτίου και εφόσον αυτός αποβεί άγονος, το υπουργείο με απευθείας ανάθεση να δρομολογήσει ταχύπλοο πλοίο (με ταχύτητα 37 κόμβων) στη γραμμή Λαύριο – Ψαρά – Αη Στράτης – Λήμνο, με ενδιάμεσο σταθμό πιθανά και τα Μεστά.

«Αν αυτό γίνει θα είναι πολύ σημαντικό από το Λαύριο να φτάνει κανείς σε 3,5 ώρες στα Ψαρά», τόνισε. Και πώς να μην είναι άλλωστε όταν από τη Χίο για να φτάσει κανείς στο ακριτικό νησί θέλει πολύ περισσότερη ώρα. Αρκεί το υπουργείο να φανεί συνεπές στις δεσμεύσεις του και να μην πετάξουν κι αυτές σαν τα... υδροπλάνα.

Link to comment
Share on other sites

Και ενα σχολιακι απο την στηλη πολιτικα παρασκηνια της alithias.gr

ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ και ακούσατε για την περιβόητη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου για το ακτοπλοϊκό πρόβλημα των νησιών μας που έγινε τη Δευτέρα...«ΕΙΜΑΣΤΕ σύμμαχοι και όχι αντίπαλοι» επισήμανε ο πρόεδρος της Ένωσης Ακτοπλόων Εφοπλιστών Απόστολος Βεντούρης. Ναι, Πρόεδρε, αλλά εσείς έχετε και το πεπόνι και το μαχαίρι, οπότε κάνετε αυτό που σας συμφέρει και σας εξυπηρετεί. Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Τα συμφέροντά σας βέβαια κοιτάζετε και δεν έχετε άδικο. Όμως χρειάζεται και μια επί πλέον ευαισθησία και να μην τα θέλετε όλα δικά σας. Όπως είναι γνωστό, οι σύμμαχοι μοιράζονται κάποια πράγματα, ώστε να εξυπηρετούνται αμφότεροι. Στην περίπτωσή μας δεν είναι λίγες οι φορές που γινόμαστε μαλλιά- κουβάρια. Τι σόι συμμαχία είναι αυτή;

Αμε το άλλο που είπε ο Πρόεδρος, ότι θα εξαντλήσει την επιρροή του, ώστε το «Νήσος Χίος» να επανέλθει στα ίδια και επί τα αυτά; Μήπως άλλαξε κάτι; Γιατί μέχρι πρόσφατα, όπως θα θυμάστε, ΝΕΛ και HSW ήταν «στα μαχαίρια» και η μία προσπαθούσε να βγάλει τα μάτια της άλλης, αφού μίκρυνε η «πίτα» και τα συμφέροντα των δύο εταιρειών είναι ανταγωνιστικά. Μέχρι τα Δικαστήρια έχουν πάει γι’ άλλους λόγους. Εκτός πια κι αν ο Απόστολος παίζοντάς το υπεράνω, επειδή είναι και πρόεδρος της Ένωσης, ήθελε να χρυσώσει το χάπι. Το μέλλον θα δείξει, αν και όταν υπάρχει σύγκρουση συμφερόντων μην περιμένετε κάτι θετικό...

Μηπως να ανοιξουμε θεμα ''Αν ημουν προεδρος στην ΕΕΑ'':D:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Λίγο οι δηλώσεις του προέδρου, λίγο η περιρρέουσα ατμόσφαιρα, λίγο η δήλωση του Μυτιλήνη για την άγονη της Δωδεκανήσου (που δεν προχώρησε μεν, αλλά δίνει ένα στίγμα για τις προθέσεις της εταιρείας), αναρωτιέμαι αν η γραμμή θα παραμείνει με 3 εταιρείες. ;)

Link to comment
Share on other sites

Επειδη πανω κατω ολοι καταλαβαινουμε τι συμφωνιες μπορουν να υπαρχουν μεταξυ Βαρδινογιαννη-Βεντουρη,και με βαση αυτα που μολις σχολιασες Ορεστη,δεν ειναι δυσκολο να υποθεσουμε ποιες εταιριες μπορει να μεινουν...Μερικα προχειρα σεναρια(δικα μου:D)

-ΑΝΕΚ/ΝΕΛ με ΛΙΣΣΟΣ/ΜΥΤΙΛΗΝΗ

-ΑΝΕΚ με ΛΙΣΣΟΣ/ΠΡΕΒΕΛΗ

-ΑΝΕΚ/HSW με ΛΙΣΣΟΣ/Ν.ΧΙΟΣ(στα παλια δρομολογια,πιθανον με καποιες προσεγγισεις στις κυκλαδες.

Και παντα με αξεσουαρ ενα roro συμφεροντων ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...