Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φιλε NHSOS XIOS πολυ καλο το blog μακαρι οι προσπαθειες που κανετε να πιασουν τοπο και να μινει το καραβι στην γραμμη . Ωραια καραβια και της NEL και πολυαγαπημενα αλλα......νομιζω οτι ειναι απαραδεκτο και αδικο να υπαρχουν στην γραμμη μονο αυτα τα καραβια στο ετος 2008 , και ειδικα μια τετοια γραμμη εχει αναγκη ενα τετοιο πλοιο οπως το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ . Και λεω αδικο γιατι σε ολες τις αλλες γραμμες απο Πειραια υπαρχουν καινουρια καραβια (κυκλαδες BLUE STAR) , Kρητη τα Palace , Δωδεκανησα (BLUE STAR) , Σαμο (HELLENIC) σε ολλες λοιπον τις αλλες γραμμες εχεις επιλογες (φυσικα δεν συζηταμε για γραμμες οπως δυτικες κυκλαδες ολοι καταλαβενουν οτι δεν γινεται να εχεις εκει ενα νεοτευκτο). Και φυσικα ειναι και μεγαλο πληγμα για τον τουρισμο, περισσοτερες πιθανοτητες εχει κανεις να επιλεξει τα νησια αν υπαρχει το ΧΙΟΣ και πολυ λιγοτερες με τα παλια καραβια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Τα σημερινά ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ μιλάνε για πτώση της τάξεως του 11% στις αφίξεις τουριστών για τον Μάϊο και εκφράζουν τις έντονες ανησυχίες για το καλοκαίρι. Το ενδιαφέρον είναι ότι γράφουν ότι θα απορριφθεί το αίτημα αποδρομολόγησης του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Για να δούμε...ποιός άραγε θα υπερισχύσει? Πάντως, δεν νομίζω ότι στέκει η άποψη των ΑιΝ για "διαπραγματευτικό χαρτί"...σε μια απελευθερωμένη αγορά.

[...]Τις ανησυχίες επέτεινε και η είδηση-βόμβα που έσκασε την Παρασκευή για αποδρομολόγηση του "Νήσος Χίος", αίτημα που κατέθεσε στο Υπουργείο Ναυτιλίας η πλοιοκτήτρια εταιρεία του. Αν και ο Υφυπουργός Π. Καμμένος διαβεβαίωσε ότι δεν πρόκειται να γίνει δεκτό το αίτημα της HSW για αποδρομολόγηση, εντούτοις η ανησυχία παραμένει, μια και όλοι εκτιμούν ότι το αίτημα υποβλήθηκε ως "διαπραγματευτικό" χαρτί για να επιτραπεί αύξηση στα εισιτήρια, λόγω των τιμών των καυσίμων.

http://www.aiolikanea.gr/news/main/detail.php?ID=32718

Link to comment
Share on other sites

ακριβώς αυτό αφού η αγορά είναι απελευθερωμένη τι θα πεί κίνητρο για την αύξηση των εισητηρίων,αν η hsw θέλει να αυξήσει τα εισητήρια μπορεί να το κάνει όπως το έκανε και ο Βεντούρης και έβαλε 70 το πιο φθηνό κρεβάτι για μυτιλήνη

Κατά τη γνώμη μου υπάρχει ένα έντονο παρασκήνιο στη γραμμή και νομίζω πως τυχόν κίνηση απόσυρσης απο τη γραμμή του χίος δεν θα είναι για να ευνοηθεί ο Βεντούρης αλλά για να εκμεταλευτεί καλύτερα το πλοίο η hellenic στη παροναξία (μικρότερη διαδρομή-ίδιο κόμιστρο)βέβαια εμέσως θα ευνοηθεί η αλλή πλευρά η οποία δεν πιστεύω ωστόσο πως είναι σε θέση να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες απο τις υπάρχουσες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σημαίνει,ότι θα έχουμε ανακατατάξεις και απο άλλη εταιρεία,που θα αφήσει και αυτή κάποια γραμμή που ήδη δρομολογείται;Μα είχε ήδη ξαναδοκιμάσει το 2000;δεν θυμάμαι,με το Ροδάνθη & Μαρίνα και έφαγε πόρτα και απο τα 2 νησιά.Αλλά για να το γράφει ο captanmimis όλο και κάτι θα ....έχει διαρεύσει στα ...βιονικά αυτιά του.Αλλά όλα αυτά μετά τις 15/9 όπως διαβεβαίωσε τους κ.Νομάρχες των νησιών του Αν.Αιγαίου ο κ.Καμμένος πρωί-πρωί σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Δλδ ο επιβάτης της γραμμής θα έχει την ευκαιρία να επιλέξει ανάμεσα στις λουσάτες καμπίνες του θεόφιλου και τα αναπαυτικά σαλόνια των αγουδημοβάπορων,εδώ είναι για να γελάνε μαζί μας και τα νήσια της άγονης,μήπως να ανέβει και καμιά καλλιστή με τα αρχοντικά θαλάσσια ταξί της

Link to comment
Share on other sites

Η υπόθεση της Xioμυτιλήνης έχει καταντήσει -λίαν επιεικώς- καραγκιοζιλίκι. Όσο πιό γρήγορα το αντιληφθούν οι εμπλεκόμενοι (υπουργεία και εταιρείες) τόσο το καλύτερο για το κύρος και την αξιοπιστία τους.

Επιτέλους...ειπώθηκε το απολύτως αυτονόητο!

ΑΙΠΕ 20/6/08

Mέχρι τον Οκτώβρη του 2008 δεν θα αλλάξει τίποτα στα δρομολόγια των πλοίων.

Αυτή τη διαβεβαίωση έδωσε ο ΥΕΝΓ. Βουλγαράκης, που επισκέφθηκε χθες τα Ψαρά.

Αν οι εταιρείες θέλουν να συνδέσουν Αιγαίο με Παροναξία ας το κάνουν με αίτηση τους, που θα εξεταστεί την επόμενη τουριστική σεζόν είπε ο ΥΕΝ βάζοντας τέλος στα όποια σενάρια αλλαγής δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι σε όλη αυτή την αναστάτωση με τα δρομολόγια της hsw πρέπει να μπει ένα επίσημο τέλος διότι κάνει κακό και στην ίδια την εταιρία και στο επιβατικό κοινό.Όσο πιο γρήγορα κλείσει το θέμα αυτό είτε με ένα δελτίο τύπου της εταιρίας το οποίο θα επιβεβαιώνει η θα διαψεύδει την παραφιλολογία των αλλαγών στα δρομολόγια των πλοίων της ή μια σύντομη απόφαση του Σ.Α.Σ αν εχουν κατατεθεί τέτοια δρομολόγια θα έλυνε τα χέρια πολλών επιβατών και συνάμα το booking της εταιρίας θα δούλευε απρόσκοπτα.

Αυτή την στιγμή εάν εγώ για παράδειγμα θελήσω να πάω Μυτιλήνη τον Αύγουστο και προτιμώ το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ διότι είναι πιο γρήγορο και υψηλού επιπέδου θα φοβηθώ να κάνω κράτηση μιας και κυκλοφορεί ευρέως στα τοπικά ΜΜΕ η φήμη περί αποχώρησης κι έτσι θα καταφύγω σε εναλακτική λύση οι οποίες ήδη για Αύγουστο σε αρκετά δρομολόγια παρουσιάζουν over booking.

Έτσι χαμένος θα είμαι εγώ διότι δεν θα ταξιδέψω με το πλοίο της αρεσκείας μου ακόμα και να υπάρχει στην γραμμή , αλλά και η εταιρία η οποία δεν θα μπορέσει να καρπωθεί την προτίμησή μου και τα πλεονεκτήματα του πλοίου.

Οπότε είναι αναγκαίο ένα ξεκαθάρισμα της υπόθεσης με επίσημες ανακοινώσεις κι όχι με δεσμεύσεις από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου στις οποίες το επιβατικό κοινό της ακούει μεν αλλά δεν τις εμπιστεύεται δε.

Link to comment
Share on other sites

Ισως η καθυστέρηση στην "διάψευση" από την εταιρεία να σημαίνει οτι όντως κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση ασχετα αν τους κάτσει τελικά ή όχι.

Πάντως πράγματι ο χρόνος κυλά σε βάρος της εταιρείας τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Οι ξεκάθαρες λύσεις και πολιτικές είναι οι καλύτερες, αλλά ας μην είμαστε υπερβολικοί. Μπορεί μέσα στο forum το θέμα της αλλαγής των δρομολογίων της HSW να αποτελεί σημαντικό θέμα, αλλά ο μέσος επιβάτης κανονίζει τις διακοπές του βάσει των online δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα αν ισχυσουν αυτα που λέμε τώρα, τότε μιλάμε για ένα τεράστιο αριθμό επιβατών που θα κλείσουν εισητήρια σε δρομολόγια που τελικά δεν θα υπάρξουν... Αυτό είναι τεράστια δυσφήμιση και πρόβλημα για την εταιρεία... Υπ αυτήν την έννοια όσο αργεί τόσο μεγαλύτερο το πρόβλημα για αυτήν.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί μέσα στο forum το θέμα της αλλαγής των δρομολογίων της HSW να αποτελεί σημαντικό θέμα
Κάνεις λάθος, orestis...δεν είναι ζήτημα που απασχολεί μόνο το φόρουμ (και τον μικρόκοσμό του;)). Τον μεγάλο ντόρο με επιστολές διαμαρτυρίας τον έκαναν η τοπική αυτοδιοίκηση Λέσβου/Χίου, οι ξενοδόχοι και άλλοι μαζικοί φορείς των νησιών. ;)

Και δεν τίθεται θέμα "παραφιλολογίας" που λέει ο Earl...η αλλαγή των δρομολογίων ζητήθηκε. Δημοσιεύθηκε επανειλημμένως, ακόμα και στην Ναυτεμπορική, και δεν διαψεύσθηκε. Συνεπώς ότι ζητήθηκε δεν τίθεται θέμα...το γιατί ζητήθηκε είναι ένα ερώτημα. Γιατί δεν πιστεύω να είναι τόσο αφελείς στην εταιρεία που θα πίστευαν ότι μια τέτοια κίνηση δεν θα είχε αντιδράσεις στά νησιά...και ότι μετά από τις αντιδράσεις θα συμφωνούσε το ΥΕΝ στις αλλαγές.

Τώρα τα υπόλοιπα...είπα, ξείπα, δεν εννoούσα, οι κρατήσεις ισχύουν κλπ...δεν είναι σοβαρά πράγματα...και πολύ περισσότερο δεν ταιριάζουν σε Superbrand;)

Δεν βγαίνει οικονομικά εταιρεία...το κατανοώ. Ας βαλει επίναυλο καυσίμου, ας αυξήσει τις τιμές, ας μειώσει τις ταχύτητες, ας αλλάξει δρομολόγια του χρόνου...το καταλαβαίνω. Αλλά μεσούσης της τουριστικής περιόδου, να λέει παίρνω το πλοίο από την Μυτιλήνη...δεν είναι καθόλου σοβαρά πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως ήμουν σαφής στο μήνυμα μου. Οι συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών που αυτή την περίοδο κάνουν τις κρατήσεις τους για τις καλοκαιρινές διακοπές, δεν γνωρίζουν τίποτα από αυτά που εμείς συζητούμε με τόσες λεπτομέρειες.

Από εκεί και πέρα, αν πραγματοποιηθούν αυτές οι αλλαγές (οι οποίες δεν αφορούν μόνο τη Μυτιλήνη) τότε θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.

Link to comment
Share on other sites

Από τις 07/07/08 τη ΝΕΛ ξεκινάει τα θερινά δρομολόγια (τα πλοία σε σταθερές ημέρες) στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης.

Δηλαδή τη Δευτέρα (19:00), Τετάρτη (19:00) & Παρασκευή (17:00) ο Θεόφιλος από το Πειραιά.

Τη Τρίτη (19:00), Πέμπτη (19:00), Σάββατο (19:00) &Κυριακή (22:00) το Μυτιλήνη.

Ενώ από τις 18/07/08 η ΝΕΛ προσθέτει ένα δρομολόγιο ακόμα τη Παρασκευή.

Δηλαδή τη Δευτέρα (19:00), Τετάρτη (19:00) & Παρασκευή (17:00) ο Θεόφιλος από το Πειραιά.

Τη Τρίτη (19:00), Πέμπτη (19:00), Παρασκευή (21:00-κατευθειαν Μυτιλήνη) Σάββατο (21:30) &Κυριακή (23:30) το Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Η μεταδρομολόγηση του Νήσος Χίος είναι το πιο καυτό θέμα του ΣΑΣ το οποίο συνεδριάζει την 1η Ιουλίου στις 11 π.μ.

Σε πεδίο λαμπρής δόξας και σκληρά ανταγωνιστικό για τις ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις εξελίσσεται το νησιωτικό σύμπλεγμα των Κυκλάδων. Η κόντρα μεταξύ δύο Ομίλων της Attica με την ΑΝΕΚ φουντώνει.

Η απόφαση της ΑΝΕΚ να δρομολογήσει το ε/γ-ο/γ Πρέβελης στις Κυκλάδες για πρώτη φορά στην πολύχρονη ιστορία της, θεωρήθηκε από την Attica σαν πρόκληση και άτυπη εντατικοποίηση του ανταγωνισμού.

Ακολούθησε η κόντρα των δύο εταιρειών στην Ένωση Επιχειρήσεων Ακτοπλοϊας με αφορμή την ανακοίνωση της Blue Star για πάγωμα των τιμών μέσα στο καλοκαίρι. Η κόντρα οδήγησε τόσο στην παραίτηση από την προεδρία της ΕΕΑ του Μιχάλη Σακέλλη ο οποίος είναι και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας όσο και στην αποχώρηση από την Ένωση της ίδιας της Blue Star Ferries.

Το Νήσος Χίος

Τότε ήταν που η Hellenic Seaways, που έχει ισχυρή παρουσία στην περιοχή και την οποία ελέγχει η Sea Star που είναι μεγαλομέτοχος και στην ΑΝΕΚ , κατέθεσε αίτηση για μεταδρομολόγηση του Νήσος Χίος από τη Μυτιλήνη αφήνοντας εκεί μόνη της τη ΝΕΛ.

Το νέο δρομολόγιο που θα κάνει το «Νήσος Χίος» είναι Πειραιάς- Κυκλάδες-Χίος και πιο συγκεκριμένα Πειραιάς-Σύρος-Τήνος-Χίος. Ένα ακόμη ανταγωνιστικό πλοίο στις προπέλες της Blue Star.Απομένει η έγκριση από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, που θα συνεδριάσει την προσεχή Τρίτη, 1η Ιουλίου στις 11 π.μ.

Όμως κάποιος που θα θελήσει να πάει στη Χίο με το «Νήσος Χίος» θα κάνει σχεδόν δύο ώρες περισσότερο από ότι σήμερα αφού θα υπάρχουν οι προσεγγίσεις στις Κυκλάδες.

Το θέμα του Νήσος Χίος στο ΥΕΝ δεν το βλέπουν με ενθουσιασμό και όποιος τους ρωτάει τον παραπέμπουν στο Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. «Πώς να αντικαταστήσεις ένα πλοίο των 25 μιλίων με ένα άλλο των 17» είναι το ερώτημα με το οποίο…απαντούν κύκλοι του Λιμενικού!

Επίσης η HSW έχει ζητήσει τη μεταδρομολόγηση του Νήσος Μύκονος για να κάνει τη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ικαρία-Σάμος.

Από την πλευρά του ο Μάκης Αγούδημος έχει δηλώσιε ότι θα καταθέσει αιτήσεις για να καλύψει τα κενά που θα δημιουργηθούν από τις μεταδρομολογήσεις.

Η απάντηση της Blue Star

Μόλις πήρε έκταση το θέμα με το αίτημα μεταδρομολόγησης του Νήσος Χίος η Blue Star έκανε τη δική της κίνηση. Ανακοίνωσε ότι ενισχύει τη θέση της στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα με τη δρομολόγηση του Blue Star I από τη νέα περίοδο, 2008-2009.

Το Blue Star Ι είναι υπερσύγχρονο πλοίο, αδελφό του Blue Star ΙΙ, κατασκευής 2000, ταχύτητας 28 μιλίων/ώρα, χωρητικότητας 1.890 επιβατών, γκαράζ για 700 ΙΧ ή 150 Φορτηγά αυτοκίνητα και 100 ΙΧ.

Πηγή : Marinews

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να το απεσυρε αν και μου φαινεται πως η HSW δεν θα εγκαταληψει ετσι ευκολα την αλλαγη του δρομολογιου.Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι το δημοσιευμα αναφερει ΠΕΙΡΑΙΑ-ΣΥΡΟ-ΤΗΝΟ-ΧΙΟ χωρις ΜΥΚΟΝΟ...:confused: Η εχουν κανει λαθος η οντως εχει δηλωθει αυτο το δρομολογιο τελικα...(ειπαν να κοψουν και ενα νησι μηπως και συμαζεψουν τα ωραρια)

Link to comment
Share on other sites

Εμένα η απορία μου είναι τώρα με το Θεόφιλο εκτός τι μέλλει γεννέσθαι με τη γραμμή αφού δεν νομίζω να αλλαχθούν τώρα και τα δρομολόγια του ΧΙΟΣ με ένα πλοίο μείον...

Link to comment
Share on other sites

Ο Θεόφιλος έο\χουμε καθόλου ακούσει πόσο καιρό θα μείνει εκτός?

Τι υπάρχει διαθέσιμο αυτή τη στιγμή στην ακτοπλοία από πλοία ικανά για τη γραμμή που να μπορούν να δοθούν από τους ιδιοκτήτες τους σαν αντικαταστάτης? Το πρώτο που μου έρχεται στο νου ειναι το Λισσός και μετά το Βέρα

Link to comment
Share on other sites

Το ΒΕΡΑ μόλις ξεκίνησε στην γραμμή της Σάμου οπότε είναι τελείως απίθανο.

ΛΙΣΣΟΣ δεν υπάρχει περίπτωση.

ΜΑΡΙΝΑ - ΡΟΔΑΝΘΗ μου φαίνεται τελείως φυσιολογικό και μάλλον αναπόφεκτο.

ΕΙΔΩΜΕΝ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...