Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να γίνω λίγο εριστικός, αν το Πρέβελης με τα 15-16 μίλια του μπορεί να σηκώσει την γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης, τότε μου φαίνεται έχει βρεθεί ρόλος για τον Μπένυ των 17μιλίων που ξεροσταλιάζει εδώ και 3 χρόνια στις ντάνες του Κόλπου της Ελευσίνας..! Χανιά λογικά θα τον κρατήσουν μέχρι να ξαναγυρίσει το Κύδων. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Υπάρχει και πιο ακραίο σενάριο για τη γραμμή. Σενάριο που θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα αν για κάποιο λόγο η Άττικα αποχωριζόταν κάποια από τα πλοία της, ανάλογα τι θα γίνει με την εξαγορά. Μεταξύ σοβαρού και αστείου λοιπόν, φαντάζεστε Διαγόρα και Πρέβελης βασικούρες στη γραμμή μαζί με Blue Carrier 1 για τα φορτηγά? Τραβηγμένο, το ξέρω. Αλλά αν έλεγε κάποιος πρίν λίγους μήνες πως θα βλέπαμε το Πρέβελης, δε θα ήταν τραβηγμένο?

Link to comment
Share on other sites

Και για να το κάνω ακόμα χειρότερο αυτό το μεταξύ σοβαρού κ αστείου: τους χειμερινούς μήνες με 3 η 4 δρομολόγια την εβδομάδα και αυτά μόνο με το Διαγόρα (plus blue carrier).  Και όμως θεωρητικά πια μπορεί να συμβεί!

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Από του χρόνου 

On 8/20/2022 at 7:23 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Όσο υπάρχει η δέσμευση από την επιτροπή ανταγωνισμού θα υπάρχει αυτό δρομολόγιο γιατί πρέπει να γίνονται 10 δρομολόγια την εβδομάδα, όπως γινόταν πριν την εξαγορά της HSW.

 

On 8/20/2022 at 8:12 PM, proud_ionian said:

3 χρόνια αρχικά από το 2018 και άλλα δύο εξτενσιο που έδωσε πέρσυ 

https://www.shipfriends.gr/forum/topic/6177-εξαγορά-της-hellenic-seaways-από-την-attica-group/?do=findComment&comment=321172

Αν δεν μπουν νέες ρήτρες με την απορρόφηση της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Nick the Greek said:

Υπάρχει και πιο ακραίο σενάριο για τη γραμμή. Σενάριο που θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα αν για κάποιο λόγο η Άττικα αποχωριζόταν κάποια από τα πλοία της, ανάλογα τι θα γίνει με την εξαγορά. Μεταξύ σοβαρού και αστείου λοιπόν, φαντάζεστε Διαγόρα και Πρέβελης βασικούρες στη γραμμή μαζί με Blue Carrier 1 για τα φορτηγά? Τραβηγμένο, το ξέρω. Αλλά αν έλεγε κάποιος πρίν λίγους μήνες πως θα βλέπαμε το Πρέβελης, δε θα ήταν τραβηγμένο?

Με ένα καλοσυντηρημενο Πρέβελη και χωρίς Ψαρά και Οινούσσες στα δρομολόγια δε βλέπω υποβάθμιση σε σχέση με το δίδυμο Σάμος-Διαγορας.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο ως τρίτο πλοίο θα μπορούσε, κι αυτό λογω καμπινών (στυλ Λισσος), αλλά πλέον είναι ομοσταυλο οπότε πλέον δεν υφίσταται..

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Με 18+ δρομο το Πρεβελης σε παροχη υπηρεσιων ειναι ανωτερο....Μη μιλησω για τη κουζινα του...δε θες να κατεβεις απο το βαπορι...

Συμφωνώ.

Τώρα τα περί γκαράζ για τις 10 μέρες αιχμής...

Ή τα 18 19 μίλια, μίλησα για μια καλή συντήρηση...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά το Blue Carrier έπρεπε να σταλεί μέχρι τη Θεσσαλονίκη γιατί στο Μύκονος δε χωράνε. Από το φθινόπωρο θα γίνει αυτό μόλις ετοιμαστεί το Blue Carrier 2.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν αρχίσει ήδη και παίρνουν "εκδίκηση" οι της ΑΤΤΙCA πάντως ,μετά τα παράπονα για το Πρέβελης και την γκρίνια....τα βαπόρια(ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ-ΔΙΑΓΟΡΑΣ) σκάνε μύτη στην Μυτιλήνη κατά τις ....10:00 το πρωί !!!!😎

Edited by mytilene
Link to comment
Share on other sites

Εμπρός για το δρόμο που χάραξε το Πρέβελης. Αν κάνει δεξαμενισμό και ανέβει η ταχύτητά του λίγο, βλέπω να ξαναέρχεται στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω αν είναι το κατάλληλο τοπικ αλλά να σας πω τι βλέπω.., με τέτοια κίνηση σας όλες τις γραμμές, (βάση των δελτίων Πάρου, Νάξου, Μυτιλήνης κτλ που βγήκαν στο φόρουμ) δεν βλέπω το λόγο να γίνει το κάτι παραπάνω όσον αφορά τα πλοία στις γραμμές. Τι θέλω να πω, πχ με βάση το παραπάνω δελτίο βγαίνει ένας μπακαλίστικος μέσος όρος των 95φορτηγών&150ΙΧ/ανά δρομολόγιο. Αν βάλεις και την κίνηση της Χίου και της Λήμνου μέσα, δε βλέπω το λόγο να μην αναβαθμιστεί η γραμμή του Βορείου Αιγαίου με ένα δίδυμο πχ Blue Star 1&2 καθημερινά για Χίο-Μυτιλήνη-Λήμνο (και από εκεί ανταπόκριση επί τόπου με τον Κοραή για Σαμοθράκη). Και τα Δωδεκάνησα (για να προλάβω ενστάσεις) ας εξυπηρετούνται από τα ΧΙ&Blue Galaxy. 

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με Χίο Μυτιλήνη η κινηση των  φορτηγών ήταν αρκετα ανεβασμένη. θεωρώ ότι τον χειμώνα το Νήσος Σαμος και το Ρόδος δεν θα έχουν και μεγάλο πρόβλημα.Τώρα για Πάσχα και ισως 2-3 εβδομάδες του καλοκαιριού θα μπορούσε να γινει το σενάριο να δρομολογηθεί πλοίο με μεγαλύτερες χωρητικότητες.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι υπαρχει πλοιο με μεγαλυτερο γκαραζ για να μπει

Σε καμπινες ειναι το προβλημα το καλοκαιρι.Ηδη ειναι sold out απο Ιουλιου μεχρι αρχες Σεπτεμβρη απο το Μαιο

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοώ το θέμα ως προς το γκαράζ. Εννοώ σαν σύνολο. Το γκαράζ ειναι μια καβάτζα που δίνει σταθερά έσοδα στο πλοίο χειμώνα-καλοκαίρι. Στα υπόλοιπα (ταχύτητα, πολυτέλεια, άνεση, καμπίνες, κτλ) είναι που χωλαίνει το πράμα. Άσε δε που μπορούν να κάνουν και τίποτα ημερήσια και να ξεμπουκώσουν καταστάσεις. Το Ρόδος είναι τελείως λάθος επιλογή για την γραμμή. Μόνο το γκαράζ του εξυπηρετεί. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, cyclades_shipping said:

Ελπίζω να κάνει κάποιο έκτακτο το Πρεβελης τις συγκεκριμένες ημερομηνίες είναι μια λύση και αυτο.

Εφόσον θα αποδεσμευτεί από τις δύο άγονες του ΒΑ Αιγαίου μπορεί να βοηθήσει. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...