Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
8 hours ago, polmyt said:

Βλεπω τα Μεστα να γινονται το κυριο λιμανι για τις επομενες μερες

Οπως ηταν λογικο ,ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ σημερα το πρωι πηγε στα Μεστα ,κατι που αναμενεται να συνεχιστει μεχρι να φτιαχτει η θεση στο λιμανι της Χιου

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από τον Απρίλιο θα έχουμε αλλαγή στο καλοκαιρινό δίδυμο των πλοίων στη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη. Αντί για το Νήσος Σάμος και το Νήσος Ρόδος θα έχουμε το Νήσος Σάμος και το Αριάδνη

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Γενικά λείπει ένα τέτοιο δρομολόγιο χειμώνα-καλοκαίρι. Η Μύκονος, μαζί με την Σαντορίνη, την Σύρο, τη Νάξο και την Πάρο είναι νησιά που θα έπρεπε να έχουν ένα βραδινό δρομολόγιο σε συνέχεια μακρινών δρομολογίων (η Σαντορίνη πριν την Κρήτη, η Μύκονος πριν τη Χίο-Μυτιλήνη, η Σύρος όπως είναι πριν τα Δωδεκάνησα, κτλ) όλο τον χρόνο. Και νομίζω πως καταλληλότερο πλοίο γι αυτό το εγχείρημα είναι η Αριάδνη με την μεγαλύτερη ταχύτητα και τις περισσότερες αεροπορικές και όχι το Ρόδος. 

Σάμος..λάθος..ο δαίμων του τυπογραφείου... 

:-Ρ

Link to comment
Share on other sites

Ναι γιατι δεν μας φτανουν τα 12ωρα που θελουμε τωρα για Μυτιληνη,λες και ειμαστε στην εποχη της ΝΕΛ, να βαλουμε και μια Μυκονο ωστε να γινει 14ωρο το ταξιδι στην καλυτερη.Και ολα αυτα για χωσουμε κανα φορτηγο παραπανω.

Να μπει η Μυκονος το καλοκαιρι σε κανα εξτρα δρομολογιο το καλοκαιρι,οταν υπαρχει και το κλασικο να το καταλαβω ,αλλα χειμωνα καλοκαιρι και μαλιστα στο ενα και μοναδικο δρομολογιο ,πραγματικα δεν βρισκω χρησιμοτητα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε μπορώ να καταλάβω το μικρό Blue Star στο πρωινό δρομολόγιο της γραμμής Συρο-Τήνο- Μύκονο είναι φουλαρισμένο με νταλίκες;Και δεν έχει χώρο για να βάλει και της Μυκόνου;

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που ο όμιλος στηρίζει τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου. Σε λίγο θα πηγαίνεις Αυστραλία πιο γρήγορα. Και ύστερα απορούν, νησιά και εταιρεία, γιατί πέφτει συνέχεια η κίνηση της γραμμής. Δεν βάζουν ένα κλασσικό RoRo καλύτερα, αφού τους επιβάτες τους έχουν για πέταμα ούτως ή άλλως.

Link to comment
Share on other sites

Όταν με την έλευση των νεότευκτων(Μύκονος,Χίος,Πάτμος) κατηγορούσαν τη ΝΕΛ μερικοί,τότε ήταν χειρότερα από σήμερα;Τι είχε να ζηλέψει το Μυτιλήνη από το Διαγόρα;Πόσες ώρες τότε και πόσες τώρα;

Σε γενικές γραμμές οι θαλάσσιες γραμμές και οι παρεχόμενες υπηρεσίες στην ακτοπλοία έχουν υποβαθμιστεί.Και κανένας νησιώτης δε διαμαρτύρεται.Τα ίδια και στις Κυκλάδες όπου δεν υπάρχουν βαπορια να κατεβάσουν νταλίκες στα νησιά και ο εφοδιασμός των αυτών δε λειτουργεί ομαλά.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι τα φορτηγά το θέμα, τότε προκαλεί απορία το αν διαχειρίζεται σωστά η εταιρεία το Blue Carrier 1. 

Μιλάμε για ερασιτεχνισμό σε τέτοια περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, polmyt said:

Ναι γιατι δεν μας φτανουν τα 12ωρα που θελουμε τωρα για Μυτιληνη,λες και ειμαστε στην εποχη της ΝΕΛ, να βαλουμε και μια Μυκονο ωστε να γινει 14ωρο το ταξιδι στην καλυτερη.Και ολα αυτα για χωσουμε κανα φορτηγο παραπανω.

Να μπει η Μυκονος το καλοκαιρι σε κανα εξτρα δρομολογιο το καλοκαιρι,οταν υπαρχει και το κλασικο να το καταλαβω ,αλλα χειμωνα καλοκαιρι και μαλιστα στο ενα και μοναδικο δρομολογιο ,πραγματικα δεν βρισκω χρησιμοτητα

Μα δεν εννοώ σε καθημερινή βάση.Στην προκειμένη με το δίδυμο Αριάδνη/Σάμος δε νομίζω πως θα ήταν ιδιαίτερο πρόβλημα αν αντί για το δηλωμένο Σάμος την Τετάρτη, την Μυκονο την έκανε το Αριάδνη κάθε Τρίτη&Πέμπτη με 22μίλια, να έφτανε στη Μυκονο σε 4,5ώρες -στη Χίο σε 3,5ώρες και στη Μυτιλήνη σε 2,5ώρες =σύνολο 11,5ώρες μόνο αυτές τις δύο μέρες. Αν βέβαια την γραμμή την έκαναν τα Blue Star 1&2 με 25μίλια τότε θα μιλουσαμε αλλιώς για οποιοδήποτε έξτρα λιμάνι (την Μυκονο στο εν λόγω θέμα). Πάντως νομίζω πως ήρθε η ώρα τα μεγάλα μπλου να μετακομίσουν από τα Δωδεκάνησα και να πάνε βορειότερα στο Αιγαίο. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

αν δεν ηταν οι ρητρες της επιτροπης ανταγωνισμου για τη συγχωνευση, οσον αφορα τη γραμμη, οι οποιοι πηραν παραταση περσυ, δεκα μηνες το χρονο μονο με το Σαμος μονο θα ηταν.

δε νομιζω οτι θα ξαναδουν στη γραμμη μεγαλο blue star. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, nomikos said:

Όταν με την έλευση των νεότευκτων(Μύκονος,Χίος,Πάτμος) κατηγορούσαν τη ΝΕΛ μερικοί,τότε ήταν χειρότερα από σήμερα;Τι είχε να ζηλέψει το Μυτιλήνη από το Διαγόρα;Πόσες ώρες τότε και πόσες τώρα;

Ημουν απο τους βασικους υποστηρικτες της ΝΕΛ τοτε ,αλλα δεν ειναι το ιδιο.Ακομα και ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ειναι σε πολυ καλυτερη κατασταση σε σχεση με το πως ηταν τοτε ειδικα ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ και λιγοτερο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ ειναι σαφως καλυτερα ,δεν το συζηταμε ,με εξαιρεση τις πολυ λιγοτερες καμπινες. Οι ωρες ειναι ιδιες, αλλα τα πλοια πολυ μεγαλυτερα και πιο καλοταξιδα με καιρο.

Το οτι τα πραγματα πηγαν χειροτερα σε σχεση με το πως ηταν οταν μπηκαν τα γρηγορα συμβατικα,δεν φταιει η εισοδος των νεοτευκτων οσο το μονοπωλειο.Με τη ΝΕΛ ομως στα χαλια που ειχε ,και με κανεναν αλλο να μην ενδιαφερεται το μονοπωλειο στα νησια μας ηταν δεδομενο

1 hour ago, Strofalos said:

Μα δεν εννοώ σε καθημερινή βάση.Στην προκειμένη με το δίδυμο Αριάδνη/Σάμος δε νομίζω πως θα ήταν ιδιαίτερο πρόβλημα αν αντί για το δηλωμένο Σάμος την Τετάρτη, την Μυκονο την έκανε το Αριάδνη κάθε Τρίτη&Πέμπτη με 22μίλια, να έφτανε στη Μυκονο σε 4,5ώρες -στη Χίο σε 3,5ώρες και στη Μυτιλήνη σε 2,5ώρες =σύνολο 11,5ώρες μόνο αυτές τις δύο μέρες. Αν βέβαια την γραμμή την έκαναν τα Blue Star 1&2 με 25μίλια τότε θα μιλουσαμε αλλιώς για οποιοδήποτε έξτρα λιμάνι (την Μυκονο στο εν λόγω θέμα). Πάντως νομίζω πως ήρθε η ώρα τα μεγάλα μπλου να μετακομίσουν από τα Δωδεκάνησα και να πάνε βορειότερα στο Αιγαίο. 

Το ΑΡΙΑΔΝΗ εκανε 10.30 ωρες το Χιο-Μυτιληνη ,αρα με Μυκονο θελουμε 12-13

Περα απο αυτο ομως ,εξακολουθω να μην βρισκω λογο να μπει αλλο ενα νησι στο ηδη μεγαλο δρομολογιο και μαλιστα ολο το χρονο,ακομα και αν ερθουν ακομα πιο γρηγορα βαπορια, (που δεν θα ερθουν).Ας μειωθει ο χρονος ταξιδιου. Να μπει σε ενα εκτακτο για το καλοκαιρι ωστε να συνδεθουν οι Κυκλαδες με το Β.Α Αιγαιο προφανως και ειναι καλοδεχουμενο αλλα να κανουμε χειμωνιατικα το γυρο του Αιγαιου ;Για ποιο λογο;

Οι Μινωικες στην Κρητη εχουν βαλει τη Μηλο τσοντα σε πρωινο δρομολογιο και αυτο μονο το καλοκαιρι.Επειδη τα ΠΑΛΑΤΙΑ ανοιγουν θα επρεπε να προσθεσουν και μια Μηλο και μια Σαντορινη ολο το χρονο;Δεν νομιζω οτι ειναι λογικο

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Nikos_Chania said:

Αν είναι τα φορτηγά το θέμα, τότε προκαλεί απορία το αν διαχειρίζεται σωστά η εταιρεία το Blue Carrier 1. 

Μιλάμε για ερασιτεχνισμό σε τέτοια περίπτωση.

Το carrier  περνει ολα τα φορτηγα για Κω Ροδο που ανοιγει η σεζον κ υπαρχουν αυξημενες αναγκες σε πραγματα ειδικα σε αυτα τα 2 νησια!γεματο ειναι καθε μερα οπως κ το μεγαλο star!το Σαμος θα ξελασκαρει τη Μυκονο που κ αυτη εχει ζητησει σε προιοντα κ το Paros  τη Συρο που θελει κ αυτη αρκετα μετρα σε γκαραζ!κ εχτρα δρομολογια με τα καυσιμα στο θεο δεν βγαινουν..

Link to comment
Share on other sites

Άρα μήπως, και με βάση τις υπάρχουσες ανάγκες, τα νησιά χρειάζονται ένα ακόμα ro-ro?  Κάποια στιγμή θυμάμαι η Blue Star μιλούσε για δίπλωμα του Carrier

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...