Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Την ερχόμενη εβδομάδα το ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ Τρίτη κ Πέμπτη θα προσεγγισει παλι Πάρο πριν Χ-Μ. Σου λέει οικονομικοτατο είναι, μια πολη χωνευει στο γκαράζ του, γιατί να βάζουμε έκτακτα για Πάρο αφού υπάρχει αυτό? 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 6/6/2021 at 7:30 PM, Stella Artois said:

το πλοίο θα προσεγγίσει για πρώτη φορά το Σα΄ββατο 12 Ιουνίου τα Μεστά και το Σίγρι

3 καροτσες ειχε μεσα κ απο κοσμο ουτε τρολευ δε γεμιζε

Link to comment
Share on other sites

Για ποιο λόγο ομως;

Δεν φτάνει πιο γρήγορα και στην Χίο και στην λεσβο;

Επίσης πιστεύω οτι βολευει τους ταξιδιώτες να μεταβούν στα δυτικά σημεία και των 2 νησιών.. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

(Επίσης πιστεύω οτι βολευει τους ταξιδιώτες να μεταβούν στα δυτικά σημεία και των 2 νησιών)

Φυσικά και βολεύει και φτάνει και πιο γρήγορα, αλλά η κίνηση σε αυτά τα μέρη αυξάνει από αρχές Ιουλίου και μετά. Είναι δηλαδή καθαρά εποχιακή η κίνηση της συγκεκριμένης γραμμής 

Link to comment
Share on other sites

Οπως τα λεει ο @pilot

To πιο μεγαλο χωριο της Δυτικης Λεσβου ειναι η Ερεσσος με περιπου 1100 κατοικους.Με τη σαιζον ακομα και εκει που ειναι απο τα τουριστικα μερη του νησιου, να ειναι χοντρικα απο μεσα Ιουλιου μεχρι αρχες Σεπτεμβρη ,καταλαβαινει κανεις οτι τετοια εποχη το βαπορι αδειο θα παει

Για το υπολοιπο νησι δεν συμφερει καν το Σιγρι. Μυτιληνη - Καλονη για παραδειγμα ειναι 25 λεπτα, οδηγηση σε πολυ καλο δρομο ,ενω Σιγρι-Καλονη περιπου μια ωρα σε δρομο δυσκολο με αρκετες στροφες

Link to comment
Share on other sites

η γραμμή είναι εποχιακή και ως τέτοια θα έπρεπε να στηριχθεί. μικροοπολιτικές και μικρόσυμφέροντα προσπαθουν να μετατρέψουν τα δυτικά λιμανια των νησιών σε βασικά. αυτό όμως δεν εξυπηρετεί τον ντόπιο με αποτέλεσμα ουσιαστικά να τα καίνε..

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως απαραδεκτα πραγματα για τη γραμμη.

Καθε χρονο και χειροτερα. Κ να πεις τουλαχιστο το καλοκαιρι οτι δεν εχει πληροτητες? Για φετος ( κ περισυ) αποκλειεται να βρεις καμπινα ή αριθμημενη θεση για Αυγουστο για Μυτιληνη δυομιση μηνες πριν. 

Για την διαρκεια του ταξιδιου δεν θα το σχολιασω καν. Εχουμε επιστρεψει σε εποχες 80s με Σαπφω και Ομηρο. 13,5+ ωρες για οποιο δρομολογιο κ να διαλεξεις. Το Σαμος μια που το ειδαν γρηγορο το βαζουν να κανει σε καθε ταξιδι το γυρο του Αιγαιου (Ψαρα, Οινουσες) , το δε Ροδος κανα δυο φορες την εβδομαδα μιλια εξω απο την πορεια του για Παρο,Συρο.

Απο τα 90s που η διαρκεια του ταξιδιου "επεσε" στις 12 ωρες για Μυτιληνη

Απο τα 00s-10s που εiτε με κεντερη για ενα φεγγαρι , ειτε με Μυκονος,Χιος Πατμος  (Νεοτευκτα) στις 7-8.30 ωρες

Ειτε ακομα με Αριαδνη κ Blue Star 1 με 11 ωρες αλλα καραβια που διαθετουν περισσοτερες καμπινες (επιμενω στις καμπινες γιατι για Μυτιληνη με τοσες ωρες και βραδυ δεν βγαινει ευκολα το ταξιδι)

Καταληξαμε παλι σε πλοια 30+ ετων με λιγες καμπινες για το μεγεθος τους (ποσο μαλλον ελεω covid που πουλιουντε κ σαν μονοκλινες) , με μικρες ταχυτητες (το καταλαβαινω) με σχεδον μη καθημερινα δρομολογια για καλοκαιρι οπου για να φτασεις στον προορισμο σου κανεις 14-ωρη βραδινηκρουαζερια στο ντεκ.

Ειπαμε μονοπωλιο πλεον απλα αδυνατω να καταλαβω το σχεδιασμο των περσινων κ φετινων δρομολογιων.

Η πλακα ειναι (μιας κ παλιος ταξιδιωτης) οτι παλια το προβλημα για Χιο κ Μυριληνη ηταν το αυτοκινητο (δεν εβρισκες με τιποτα για Αυγουστο αν αργουσες). Τωρα για Αυτοκινητο ειναι το μονο που βρισκεις ;-) 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυσκολο να κανεις ολο αυτο το δρομο βραδυατικα και ταλαιπωρημενος απο το ταξιδι,ειδικα για μερη περα απο την Καλονη

Link to comment
Share on other sites

Αλλη μια γραμμη που ο κοσμος θα μαθει να χρησιμοποιει το αεροπλανο για τις μετακινησεις του.Και αυτον τον πελατη δυσκολα τον ξαναβαζεις πισω στο καραβι μετα.Κριμα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα το θέσω διαφορετικά για το τι είναι απαράδεκτο.

Πως γίνεται να περιμένετε ταχύτητα , λιγότερες ώρες , με αυτή τη κίνηση;

Έχετε  εδώ (Χ-Μ) 6 δρομολόγια την εβδομάδα , εκ των 3 να είναι αχρείαστα για το διάστημα 15/10 με 1/4(σε νορμάλ συνθήκες και χωρίς τον όρο της επιτροπής ανταγωνισμού)

σε κάθε δρομολόγιο από Πειραιά δε κουβαλάει ΜΟ πάνω από 200 επιβάτες για τη Χίο

Η δε κίνηση των φορτηγών της Χίου είναι είτε προς είτε από Πειραιά γύρο στα 25 με 30 καρότσες-ψυγεία

Τα ίδια νούμερα περίπου παίζουν και για την Μυτιλήνη

Και ρωτάω εγώ , έχετε καθημερινά από ένα μεγάλο καράβι (για τώρα λέω , δεν βάζω τον Διαγόρα), κουβαλάει για τα δεδομένα τους αέρα κοπανιστό, και προκαλεί δυσφορία που προσεγγίζουν την Πάρο για να κουβαλήσουν άλλα 25 με 30 κομμάτια παραπάνω κάνοντας το δρομολόγιο σε 13 με 14 ώρες;;;

Έμενα στη θέση σας θα με προβλημάτιζε έντονα ότι έχουμε καθημερινό δρομολόγιο... γιατί θα το έβλεπαν και οι άλλοι στην Καλλιθέα με διαφορετικό μάτι στα 3 δρομολόγια την εβδομάδα να κουβαλάει στο κάθε δρομολόγιο 50-60 καρότσες και γύρο στους 300-400 επιβάτες για το κάθε λιμάνι. Τότε πιστεύω δε θα υπήρχε το θέμα της Πάρου ή της Σύρου ,γιατί θα ήταν ικανοποιημένοι από την κίνηση της γραμμής

Δύστυχος  εσείς εδώ στα νησιά τη προκαλέσατε αυτή την κατάσταση. Όταν κάνω βόλτα στη προκυμαία στο λιμάνι της Χίου και περνάω από τα ΚΤΕΛ βλέπω μια ένα μεγάλο πανό της περιφέρειας Β. Αιγαίου το οποίο ζητάει την καθημερινή ένωση των νησιών με τον Πειραιά με σκοπό την ανάπτυξη τους. 3,5 χρονιά που είμαι στη Χίο, έχω ζήσει καλοκαιριά χειμώνες , την αποβάθρα της Χίου να μικραίνει , ύστερα να μεγαλώνει, δυο διαφορετικές εταιρίες να γίνονται μια , άλλα η κίνηση να είναι ίδια , με εξαίρεση τις 45 μέρες του καλοκαιριού να είναι φουλ.

Εσείς είδατε πουθενά την ανάπτυξη;  γιατί εγώ βλέπω -όπως και εσείς- υποβάθμιση αντί ανάπτυξη της θαλάσσιας διασύνδεσης, με αυτά που ζητάει η περιφέρεια και οι λοιποί.. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Strofalos said:

Μια λυση είναι "blue star Χιος-Σιγρί" και αυθημερόν σιγά σιγά θα φτάσεις σπίτι σου

Η άλλη, δυστυχώς, αεροπλάνο. 

Σιγρι απο εκει που μενω ειναι 70 km καροδρομος. δεν το κανεις μεταμεσονυκτια κουρασμενος για κανενα λογο.

 

Οσο για το αεροπλανο σιγουρα ειναι λυση αλλα χωρις αμαξι σε να μεγαλο νησι οπως η Χιος ή η Μυτιληνη απλα δεν γίνεται. Οσο για την λυση του ασυνοδευτου δυσκολα συνδυαζονται ολα (καραβι-αεροπλανο), το εχω κανει κι αυτο.

1 hour ago, BlueStarLeros said:

Εγώ θα το θέσω διαφορετικά για το τι είναι απαράδεκτο.

Πως γίνεται να περιμένετε ταχύτητα , λιγότερες ώρες , με αυτή τη κίνηση;

Έχετε  εδώ (Χ-Μ) 6 δρομολόγια την εβδομάδα , εκ των 3 να είναι αχρείαστα για το διάστημα 15/10 με 1/4(σε νορμάλ συνθήκες και χωρίς τον όρο της επιτροπής ανταγωνισμού)

σε κάθε δρομολόγιο από Πειραιά δε κουβαλάει ΜΟ πάνω από 200 επιβάτες για τη Χίο

Η δε κίνηση των φορτηγών της Χίου είναι είτε προς είτε από Πειραιά γύρο στα 25 με 30 καρότσες-ψυγεία

Τα ίδια νούμερα περίπου παίζουν και για την Μυτιλήνη

Και ρωτάω εγώ , έχετε καθημερινά από ένα μεγάλο καράβι (για τώρα λέω , δεν βάζω τον Διαγόρα), κουβαλάει για τα δεδομένα τους αέρα κοπανιστό, και προκαλεί δυσφορία που προσεγγίζουν την Πάρο για να κουβαλήσουν άλλα 25 με 30 κομμάτια παραπάνω κάνοντας το δρομολόγιο σε 13 με 14 ώρες;;;

Έμενα στη θέση σας θα με προβλημάτιζε έντονα ότι έχουμε καθημερινό δρομολόγιο... γιατί θα το έβλεπαν και οι άλλοι στην Καλλιθέα με διαφορετικό μάτι στα 3 δρομολόγια την εβδομάδα να κουβαλάει στο κάθε δρομολόγιο 50-60 καρότσες και γύρο στους 300-400 επιβάτες για το κάθε λιμάνι. Τότε πιστεύω δε θα υπήρχε το θέμα της Πάρου ή της Σύρου ,γιατί θα ήταν ικανοποιημένοι από την κίνηση της γραμμής

Δύστυχος  εσείς εδώ στα νησιά τη προκαλέσατε αυτή την κατάσταση. Όταν κάνω βόλτα στη προκυμαία στο λιμάνι της Χίου και περνάω από τα ΚΤΕΛ βλέπω μια ένα μεγάλο πανό της περιφέρειας Β. Αιγαίου το οποίο ζητάει την καθημερινή ένωση των νησιών με τον Πειραιά με σκοπό την ανάπτυξη τους. 3,5 χρονιά που είμαι στη Χίο, έχω ζήσει καλοκαιριά χειμώνες , την αποβάθρα της Χίου να μικραίνει , ύστερα να μεγαλώνει, δυο διαφορετικές εταιρίες να γίνονται μια , άλλα η κίνηση να είναι ίδια , με εξαίρεση τις 45 μέρες του καλοκαιριού να είναι φουλ.

Εσείς είδατε πουθενά την ανάπτυξη;  γιατί εγώ βλέπω -όπως και εσείς- υποβάθμιση αντί ανάπτυξη της θαλάσσιας διασύνδεσης, με αυτά που ζητάει η περιφέρεια και οι λοιποί.. 

Δεν εχεις αδικο σε οσα λες . Απλα για εκεινες τις 45 που ολος ο ντοπιος πληθυσμος παει στα νησια του , πρεπει να γινει κάτι.

Δηλαδη πριν που ηταν δυο εταιριες η γραμμη εβγαινε με νεοτευκτα πλοια κ μεγαλυτερες ταχυτητες απ'ευθειας κ περισσοτερα δρομολογια και τωρα ξαφνικα δεν βγαινει?

Edited by Ladaman
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα κάνετε, αν και δεν είμαι της γραμμής ορισμένα σχόλια κι από μένα.

 

- Έχω την αίσθηση πως η γραμμή κατά μέσον όρο έχει 70-80 κομμάτια ημερησίως, συμπεριλαμβανομένων και των μηνών υψηλής και χαμηλής κίνησης. Δεν είναι και λίγα, και είναι μια βάση να βγεί κερδοφόρο ένα πλοίο και να γεμίσει ένα αρκετά μεγάλο γκαράζ.

 

- Υπάρχει και ο παράγοντας της επιλογής πλοίου από την εταιρεία. Στο Νήσος Ρόδος και το Νήσος Σάμος έχουμε 2 νταμάρια που από άποψη χωρητικότητας γκαράζ πιθανόν τις περισσότερες ημέρες του χρόνου να μη γέμιζαν ούτε στο Πειραιάς - Ηράκλειο. Αν τα βάζεις στο Χίο - Μυτιλήνη με τα νούμερα που ξέρεις πως (δεν)έχει η γραμμή, δεν μπορείς να παραπονιέσαι πως δε γεμίζουν. Κι ούτε μπορείς να κατακρίνεις το επιβατικό κοινό πως παραπονιούνται όταν αποφασίζεις να τους πας στη Μυτιλήνη με άφιξη σε ώρα brunch:D, μέσω Καπερναούμ.

 

Η γενικότερη άποψή μου για τις εταιρείες κυρίως στην Αδριατική αλλά και σε εγχώριες γραμμές όπως τα Δωδεκάνησα, είναι πως έχουν παραδοθεί στο ότι δεν μπορούν να ανταγωνιστούν το αεροπλάνο. Μπορεί να έχουν και δίκιο, δεν ξέρω. Από την άλλη βλέπεις πως δεν κάνουν και καμιά προσπάθεια να αντιστρέψουν τη ροή του νερού. Αντίθετα ολοένα και περισσότερο μπαίνουν στη λογική του "Αυτός που ταξιδεύει με πλοίο, μάλλον δεν έχει άλλη επιλογή. Οπότε δε μας ενδιαφέρει τι θα σκεφτεί για μας, δε θα τον δούμε συχνά έτσι κι αλλιώς". Είναι νόμος οποιασδήποτε αγοράς πως όταν δεν ακούς τον πελάτη σου, είτε αυτός είναι πεζός, είτε οικογένεια με ΙΧ, είτε μεταφορέας, είσαι καταδικασμένος σε αποτυχία. 

Link to comment
Share on other sites

Να πώ και εγω τη γνώμη μου και ας πούμε είμαι μαζοχιστής και δεν με ενδιαφέρει νσ τσξιδεύω 24 ώρες λέμε τωρα μέχρι να φτάσω στη Μυτιλήνη. Ομως τι θα πείς στο Χιώτη η στο Μυτιληνιό που του ταξες Πάτμος που με τυμπανουκρουσίες ως νεότευκτο με τον ένα η τον άλλο τρόπο έδιωξε την 'καταραμένη' ΝΕΛ και μετέπειτα το Μπλου 1 τα οποία εξαφανίστηκαν δια παντός. Φυσικά και δεν είμαι απο αυτούς που θα απορρίψω τα 2 υπάρχοντα αλλά οταν θες να κάνεις αρπαχτή ειτε μέσω επιδοτήσεων (Ψαρά - Οινούσες) ειτε να στέλνεις το πλοίο σε άσχετη διαδρομή (Πάρος κλπ.) φυσικά και διώχνεις τον επιβάτη που θέλει να φτάσει στον προορισμό του στην ώρα του.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που στη γραμμή υπάρχει μονοπώλιο η εταιρεία κάνει ότι θέλει,προσθέτει προορισμούς,αυξάνει τις ώρες ταξιδιού και αδιαφορεί για τους επιβάτες που τους θεωρεί δεδομένους.Έχουν αλλάξει οι εποχές και ο σεβασμός και η συνέπεια προς τον επιβάτη λείπουν.Κάποιοι μπορεί να νοσταλγούν τη ΝΕΛ και δικαίως.

Έχω ξαναγράψει στο παρελθόν πως οι φωτοβολίδες τύπου BS Ithaki Νήσος Χίος και BS Patmos ποτέ δεν ωφελούν μακροπρόθεσμα μία γραμμή,απλά οδηγούν σε μονοπωλιακές καταστάσεις.Γράφω άλλο ένα παράδειγμα και ας μην είναι της παρούσης,το Ιθάκη και μετέπειτα τα Νάξος και Πάρος δεν ωφέλησαν ποτέ τη γραμμή της Παροναξίας.Από 10 βαπορια που είχαμε,φτασαμε στο 1 και ταξιδέψαμε στοιβαγμένοι και ο ένας πάνω στον άλλο για 12 χρόνια.Επανέρχομαι στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης.Το BS Patmos όταν μπήκε στη γραμμή το 2012 έκανε τεράστια ζημιά.Ήταν αχρείαστο,έκανε ζημιά στη ΝΕΛ που ήταν 40+ χρόνια εκεί.Τέλος να αναφέρω και την ανυπαρξία του Κράτους που θα έπρεπε να φροντίζει να μη δημιουργούνται μονοπώλια στην ακτοπλοΐα.Αντιθέτως με,τις συμπάθειες,τις αχρείαστες επιδοτήσεις και δρομολογήσεις είναι φανερό πως δουλεύει για να εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα..

Όλο λένε για νοικοκύρεμα του κράτους.Που είναι αυτό στην ακτοπλοΐα;Λειτουργούν με πρακτικές περασμένων δεκαετιών αδιαφορούν και δεν υπάρχει  βούληση ώστε να αλλάξει κάτι.

 

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Στην Μυτιλήνη πήγα μία φορά πριν 35 χρόνια . Από τις εποχές που έβγαζες εδώ εισιτήρια για να πας και έπρεπε να βγάλεις για επιστροφή από εκεί και δεν σου έλεγαν τι θα κάνεις για να επικοινωνήσεις μαζί τους .

Και όταν μάθαινες κανένα τηλέφωνο , μάθαινες ότι το αυτοκίνητο σου θα γύριζε τον Σεπτέμβριο . 

Και τελικά γύριζες Αθήνα μέσω Καβάλας ή Θεσσαλονίκης ή Λήμνου - Κύμης με το Αιγεύς ή το Σκόπελος , όπως μπόρεσα και γύρισα εγώ. 

Τώρα για να πας Χίο - Μυτιλήνη αν δεν είσαι από εκεί και δεν έχεις σπίτι , τα 600 ευρώ για μία οικογένεια , ίσως να μην φτάνουν . 

Αλλά τα χρόνια πέρασαν και ήδη τα παιδιά αυτών που έφυγαν από τα νησιά για την Αθήνα , είναι μεγάλοι ή έχουν και δικά τους παιδιά σε ηλικία αυτόνομου ταξιδιού.

Οπότε τα σπίτια των παππούδων και των προπαππούδων πόσες γενιές θα μπορέσουν να βολέψουν ? Ποιό είναι το αποτέλεσμα ? Εσωτερικός τουρισμός για Χίο - Μυτιλήνη που δεν έχει σπίτι στα νησιά , δεν παίζει .

Γιατί με 600-700 , περνάς Ιταλία και κάνεις βόλτα σε όλη την Ευρώπη , ή ακόμα φτηνότερα περνάς την Βαλκανική οδό και σου μένουν και λεφτά για ξενοδοχεία . 

Και μπανάκι στην Λούτσα . Και εκεί έχει άμμο σαν την Ερεσσό . 

Λέμε εδώ και χρόνια με κίνδυνο να θεωρηθούμε γραφικοί .

Η Γεωγραφία δείχνει την λύση . 

88 νμ είναι το Σίγρι από την Κύμη . Το ημερόπλοιο με τα 18-20 νμ ταχύτητα μια χαρά βγάζει την διαδρομή στο 12ωρο πήγαινε-ελα . Το ταχύπλοο χτυπάει και την Λήμνο και τα Μεστά μαζί . Η και ξεχωριστά . 

Και τότε εύκολα οι 40 μέρες σεζόν θα μπορούν να γίνουν 90 και ίσως και Πάσχα και κανένα τριήμερο .

Και εδώ και χρόνια έχουν βγάλει και επιδοτήσεις για τέτοιες γραμμές .

 

Μπήκε το τζέτ για Θεσσαλονίκη - Σποράδες . Και έβαλε και το Μαντούδι . Αλλά στο Φ/Β και αλλού που έχουν διαφήμιση για τα 45 λεπτά Μαντούδι - Αλόννησο , γράφονται σχόλια ότι 350 ευρώ για μία ώρα διαδρομή είναι πολλά για δύο άτομα και ένα αυτοκίνητο .  

Είναι προφανές ότι πολλοί στις εταιρείες που βγάζουν τα δρομολόγια και τις τιμές , δεν σκέφτονται σαν επιβάτες.

Και αν πουλάς κάτι και δεν σκέφτεσαι σαν υποψήφιος αγοραστής του , δύσκολα θα έχεις επιτυχία στις πωλήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Απλά τα πράγματα:

1. Μονοπωλιακή γραμμή

2. Ο όμιλος στέλνει ότι δεν ταιριάζει αλλού

3. Προτεραιότητα οι μεταφορικές με ωράρια και καθυστερήσεις προσαρμοσμένα όλα στις απαιτήσεις τους

4. Μέσα σε λίγα μόλις χρόνια είδαμε

α. Αύξηση των τιμών

β. Επιμήκυνση του χρόνου ταξιδιού

γ. Μείωση των προσφορών, πχ κάρτα seasmiles

Όλα τα παραπάνω έχουν ως συνέπεια την αναζήτηση άλλων επιλογών για τους πιθανούς τουρίστες, γι' αυτό και κάθε χρόνο μειώνεται η επιβατική κίνηση της γραμμής.

Οι ντόπιοι δεν αντιδρούν, είτε γιατί αντέχουν τις τιμές του αεροπλάνου, είτε γιατί με το Μεταφορικό Ισοδύναμο δεν έχουν ακόμα καταλάβει την αύξηση του κόστους.

Για εμάς, τους τακτικούς χρήστες της γραμμής, το αποτέλεσμα είναι τα λιγότερα ταξίδια, π.χ. αντί να πάμε τέσσερις φορές θα πάμε δύο, που στο φινάλε επηρεάζει αρνητικά και τις εταιρείες, την εξής μία. 

Στα θετικά:

Α. Τα πλοία που έρχονται αντέχουν χοντρές θάλασσες και έχουν αξιοπρεπέστατο ξενοδοχειακό με αποτέλεσμα να έχει βελτιωθεί πολύ η ποιότητα του ταξιδιού.

Β. Η μεγάλη χωρητικότητά των δυο θηρίων έχει λύσει το διαχρονικό πρόβλημα της αδυναμίας εξεύρεσης θέσης στο γκαράζ, πρόβλημα ακόμα πιο έντονο για τους Χιώτες, αφού η μακαριστή Ναυτιλιακή έκανε πάντα διακρίσεις σε αυτό το θέμα.

Από τη στιγμή που είναι αδύνατο να μπει και άλλη εταιρεία στη γραμμή, το γιατί και πως ας μη το συζητήσουμε καλύτερα, η μόνη λύση είναι η χρήση των λιμανιών της ανατολικής Αττικής και των λιμανιών στα Μεστά και το Σίγρι, ή και στην ίδια τη Μυτιλήνη, που θα μειώσουν κατά πολύ τον χρόνο ταξιδιού άρα και το κόστος για τις εταιρείες και τους επιβάτες.

Αλλιώς κάθε χρόνο θα απομακρύνονται τα νησιά, θα μειώνεται η κίνηση, κ.λπ. κ.λπ. κ.λπ.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το μεταφορικό ισοδύναμο είναι κάτι ιδεατό σαν την Πολιτεία του Πλάτωνα. Κάνοντας συνεχώς ταξίδια από Μυτιλήνη προς Καβάλα, ζήτημα να μου έχουν γυρίσει δύο εισιτήρια και αυτά όποτε το θυμηθούν.

Link to comment
Share on other sites

δεν φταίει μόνο η εταιρεία 

πείτε μου μια πρόταση, σοβαρή, που έχουν κανει οι τοπικές αυτοδιοικήσεις περι δρομολογίων. Έκατσαν ποτέ με τους ιθύνοντες της εκάστοτε εταιρείας να συζητήσουν?   Η δική τους αδιαφορία καθρεπτίζεται στην σημερινή κατάσταση..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...