Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

9 hours ago, Nick the Greek said:

 

Νήσος Ρόδος: Σκηνές 15Αύγουστου με τους οδηγούς φορτηγών μόνο να μην πηγαίνουν γονατιστοί στον Ύπαρχο για μια θέση στο πλοίο, με το σταμάτημα του Διαγόρα έχουν μείνει 3 μονάκριβα δρομολόγια -πλήν ρορό- για Χίο και Μυτιλήνη. Σε κάποια δόση η προβλήτα είχε αποκλειστεί από καρότσες του Λιουδάκη και μόνο, άλλες έχοντας αναποδίσει για μέσα κι άλλες με τη μούρη πρός τη θάλασσα, έτοιμες να πάρουν τη θέση αυτών που αναπόδιζαν. Τελικά το compteur του Shipfriends έγραψε 155 κομμάτια μέσα και άλλα 11 έξω. Αυτά που έμειναν έξω περιέλαβαν και 2 άτυχους Άγγλους οδηγούς που βρίσκονταν για 3η μέρα στον Πειραιά, αναζητώντας τρόπο να ταξιδέψουν. Έγινε φιλότιμη προσπάθεια για έναν εξ΄αυτών αλλά δεν κατέστη εν τέλη δυνατόν να χωρέσει.

Τις τελευταίες ημέρες αυτό γίνεται. Δυστυχώς αν δεν είσαι ντόπιος ή αν δεν είσαι σε μεγάλη εταιρεία είναι πολύ δύσκολο να μπεις. Όσα ταξίδια έχω κάνει τον τελευταίο καιρό το γκαράζ ήταν φουλ και πάντα έμεναν έξω φορτηγά στον Πειραιά. Ας βάλουν έστω κανένα έκτακτο το Σαββατοκύριακο αφού ο Διαγόρας θα συνεχίσει να είναι εκτός.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να μένουν 11 φορτηγά έξω από το πλοίο της γραμμής...που σταμάτησε στα 155 (με βάση τα στοιχεία του shipfriends) (και όπως έμαθα με μια φόρτωση όχι τοσο πιεσμένη σε χρόνους θα έπαιρνε άλλα 3-4 )...και συ να έχεις RORO την ίδια μέρα και να φεύγεις με το ζόρι με 30 κομμάτια απο τα οποία τα 8 τα έχεις ''πάρει'' από τον ανταγωνιστή σου,τα υπόλοιπα είναι βυτία, ζωάδικα κλπ!!!....Βάλτε τους να διδάξουν πωλήσεις και φόρτωση χθές....😆😄😆 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλα, τα ιδια λεγαμε και μεις στο Β.Αιγαιο και απο τα 700-800 κρεβατια των ΝΕΛοπλοιων ,τωρα βολευομαστε με τα 200-300 και λεμε και ευχαριστώ

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο λεμε.Και τα 550 κρεβατια του ΜΥΤΙΛΗΝΗ να παρεις ειναι σχεδον 30% περισσοτερα σε σχεση με την καλυτερη περιπτωση του ΔΙΑΓΟΡΑ που κι αυτος το καλοκαιρι δεν κανει τη γραμμη κορμου.Σκεψου με τα υπολοιπα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να έχασε σε κρεβάτια η γραμμή της Χίου Μυτιλήνης (εάν και οι επιβάτες της έχουν τους υπνόσακους παραταγμένους στα σαλόνια), αλλά σε συνολική χωρητικότητα τα σημερινά πλοία της γραμμής, δηλαδή το Νήσος Ρόδος (2210) και το Νήσος Σάμος (2200), σε σχέση με τα πλοία της ΝΕΛ που είχαν μάξιμουμ 1700 άτομα, είναι έξτρα 30% χωρητικότητα σε επιβάτες και στο γκαράζ το Νήσος Ρόδος (748 ΙΧ) και το Νήσος Σάμος (656 ΙΧ), ενώ τα πλοία της ΝΕΛ είχαν 260 ΙΧ το Μυτιλήνη και το Θεόφιλος 470 ΙΧ, μιλάμε πάνω από 60% έξτρα χωρητικότητα!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Σάββατο 12 Ιουνίου, ξεκινά για τρίτο συνεχόμενο καλοκαίρι από το 2019 που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά, το δρομολόγιο Πειραιάς - Σίγρι με ενδιάμεσο σταθμό το λιμάνι των Μεστών της Χίου

Quote

«Το πλοίο που θα εκτελεί το δρομολόγιο είναι το Blue Star Patmos, ένα νεότευκτο – σύγχρονο πλοίο με δύο καταπέλτες. Ωστόσο για να μπορέσει να λειτουργήσει το πλοίο και να ανοίξει δύο καταπέλτες στο Σίγρι θα πρέπει να δέσει στο νέο λιμάνι το οποίο σύμφωνα με την ενημέρωση που έχω από τους εργολάβους του έργου έχει ολοκληρωθεί στο σημείο που μας ενδιαφέρει.

Έως την ημέρα όμως που θα ξεκινήσει το δρομολόγιο οι τοπικοί φορείς πρέπει να φροντίσουν ώστε πάρουμε στα χέρια μας τη σχετική αδειοδότηση από τη Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων (ΡΑΛ). Ήδη έχω ενημερώσει τον Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Κώστα Μουτζούρη για το θέμα και το Δήμαρχο Ταξιάρχη Βέρρο ώστε όλοι μαζί να κινηθούμε γρήγορα, για να μην τρέχουμε την τελευταία στιγμή και να εξασφαλίσουμε την ενεργοποίηση του νέου λιμανιού. Σε περίπτωση που δεν καταστεί αυτό δυνατό, θα δέσουμε και πάλι στο παλιό λιμάνι και το πλοίο θα ανοίγει μόνο τον ένα καταπέλτη.

Το δρομολόγιο θα εκτελείται κάθε Σάββατο, θα φτάνει στο λιμάνι του Σιγρίου στις 11:30 το βράδυ και θα αναχωρεί μία ώρα αργότερα στις 12:30».

Την ίδια ώρα σύμφωνα με τον Ηλία Πίκουλο, αυτή την περίοδο γίνονται συζητήσεις με την εταιρεία Attica Group για το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης. Όπως αναφέρει στόχος είναι να παραμείνει το δρομολόγιο έστω μια φορά την εβδομάδα και το καλοκαίρι, μετά τη διακοπή της επιδοτούμενης γραμμής. «Έχουμε ζητήσει αντί για τέσσερα δρομολόγια για Καβάλα, το ένα να αντικατασταθεί με τη Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρουμε αν θα το καταφέρουμε αυτό, ευελπιστούμε όμως ότι η εταιρεία θα πεισθεί να το  κρατήσει . Τις επόμενες ημέρες πιστεύω ότι θα έχουμε εξελίξεις», σημειώνει ο Ηλίας Πίκουλος.

To Blue Star Patmos θα κάνει μόνο το πρώτο δρομολόγιο, γιατί μετά θα αντικατασταθεί από το Blue Star Chios

Link to comment
Share on other sites

Μετά την κατάρρευση του λιμανιού των Ψαρών, το δρομολόγιο της συγκεκριμένης άγονης έχει γίνει:

Πειραιάς - Οινούσσες - Χίος - Μυτιλήνη. Κάντε το εικόνα στο χάρτη.😄

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το έγραψα με το σκεπτικό ότι το πλοίο από Πειραιά θα πήγαινε Οινούσσες περνώντας από τα ανατολικά παράλια της Χίου και μετά θα πήγαινε Χίο.

Όμως εκ του αποτελέσματος, το Σάμος σήμερα πήγε Οινούσσες από το βόρεια της Χίου, σαν να είχε τα Ψαρά στο δρομολόγιο. Και αυτή η διαδρομή που έκανε φαίνεται να είναι η ίδια, ίσως και 1-2 μίλια πιο μικρή από αυτό που αναφέρω παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυτά είναι τα σίγουρα δρομολόγια.

Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή το Νήσος Σάμος από Πειραιά

Τρίτη, Πέμπτη, Κυριακή το Νήσος Ρόδος από Πειραιά

Σάββατο το Blue Star Chios από Πειραιά.

Επιπλέον θα κάνει κάποια εξπρές δρομολόγια το Νήσος Ρόδος Παρασκευή και Σάββατο και ίσως το Νήσος Σάμος το Σάββατο.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι και αυτή τη στιγμή για άγνωστο λόγο για την περίοδο Ιουλίου/Αυγούστου δεν εμφανίζονται καθόλου δρομολόγια απο Πειραιά Παρασκευές/Σάββατα/Κυριακές ενω απο τη Μυτιλήνη δεν υπάρχουν Παρασκευές και Σάββατα, εκτος βέβαια το 1 δρομολόγιο του Ν. Χίος.  Αυτό βέβαια συμβαίνει εδω και 2 βδομάδες και το διασταύρωσα οταν μου τηλεφώνησε φίλος που 'ηθελε να φύγει στις 1/8 απο Πειραιά,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έλα μην είσαι γκρινιάρης, αρχικά σκέψου οτι συνεχίζει για Μυτιλήνη οπότε φαντάσου και τον επιβάτη της Μυτιλήνης😄....και στο κάτω κάτω πρέπει να πάμε και στην Πάρο και ΔΕ θα ρωτήσουμε και κανένα......και επίσης σκέψου οτι η BSF μας αγαπάει και θέλει μοοοοονο το καλό μας γιατί ειναι.... Ελληνική εταιρεία....😜

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Και με όοοολη αυτή την παρέκκλιση, ο χρόνος για τη Χίο αυξάνεται κατά 40' και για τη Λέσβο κατά 25'; Μόνο η παραμονή στην Πάρο είναι μισή ώρα... Λίγη ντροπή ή έστω σεβασμό στον επιβάτη...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 5/2/2021 at 9:30 PM, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

Μέχρι και αυτή τη στιγμή για άγνωστο λόγο για την περίοδο Ιουλίου/Αυγούστου δεν εμφανίζονται καθόλου δρομολόγια απο Πειραιά Παρασκευές/Σάββατα/Κυριακές ενω απο τη Μυτιλήνη δεν υπάρχουν Παρασκευές και Σάββατα, εκτος βέβαια το 1 δρομολόγιο του Ν. Χίος.  Αυτό βέβαια συμβαίνει εδω και 2 βδομάδες και το διασταύρωσα οταν μου τηλεφώνησε φίλος που 'ηθελε να φύγει στις 1/8 απο Πειραιά,

Πάλι καλά αφου μόλις σήμερα ανακοινώθηκαν όλα τα δρομολόγια (πρωινά και βραδυνά) και καλύφθηκαν τα κενά που υπήρχαν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...