Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Νομίζω πως το έχω ξαναπεί αλλά.... Πάμε πάλι :D

Φοβάμαι πως αυτό που προσπαθεί να κάνει η εταιρεία είναι να χρυσώσει το χάπι στους Μυτιληνιούς τώρα στην αρχή και σε λίγο λόγο της χαμηλής κίνησης: άντε γεια...

Kαι φοβάμαι πως το ίδιο θα κάνει και με την Χίο γιατί δεν νομίζω ότι θα υπάρξει άτομο που θα πληρώσει πολύ παραπάνω για να φτάσει στην Χίο περίπου την ίδια ώρα με τα υπόλοιπα πλοία της γραμμής έχοντας ξεκινήσει από τον Πειραιά μισή ώρα νωρίτερα.....

Το μόνο πλεονέκτημα το οποίο μένει πλέον στο Χίος απέναντι στην ΝΕΛ/ΑΝΕΚ είναι η πολυτέλεια και η ηλικία του πλοίου, είναι όμως αυτά αρκετά για να τραβήξουν αρκετό κόσμο και μεταφορικές στο πλοίο; Όχι το καλοκαίρι αλλά τον χειμώνα; Εκτός και αν υπήρχε κάποιος λόγος που η ΝΕΛ απαίτησε πριν από λίγο καιρό τα λεφτά από τις μεταφορικές να πληρώνονται cash.... :confused:

Ελπίζω να αποδειχτώ φαντασιόπληκτος και το Χίος να παραμείνει στην Χίο και την Μυτιλήνη, εκεί που του ταιριάζει δηλαδή, έστω και μέσω Σύρου - Μύκονου........

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολύ απλά...τότε θα σας κόψουμε την Μυτιλήνη και θα βάλουμε την Τήνο.

Σωστος αλλα με αυτον τον τροπο γινεται χειροτερο το δρομολογιο για την Χιο,οποτε στο τελος βλεπω να μενει μονο Κυκλαδες το καμαρι μας...B)

Νομίζω πως το έχω ξαναπεί αλλά.... Πάμε πάλι.Το μόνο πλεονέκτημα το οποίο μένει πλέον στο Χίος απέναντι στην ΝΕΛ/ΑΝΕΚ είναι η πολυτέλεια και η ηλικία του πλοίου, είναι όμως αυτά αρκετά για να τραβήξουν αρκετό κόσμο και μεταφορικές στο πλοίο;

Καταρχην φιλε cpt_Hiotis,το καινουργιο δρομολογιο(και τις συνεπειες του)τις συζηταμε στο shipfriends απο το καλοκαιρι;)

Οσο για το μοναδικο πλεονεκτημα που αναφερεις(συμφωνω)γινεται ασημαντο μπροστα στην αυξημενη τιμη του εισητηριου και την ιδια διαρκεια ταξιδιου με τα παλια συμβατικα.Προφανως,οποιος σκεφτηκε το δρομολογιο:rolleyes:,εβαλε την Χιο και την Μυτιληνη,μηπως και εξασφαλιζεται σε καθε ταξιδι το 100% σε κοσμο και οχηματα(με 20 επιβατες κ 5 φορτηγα απο βορειο αιγαιο...)Πως κανουν τα ΚΤΕΛ πηγαινοντας απο χωριο σε χωριο για να κοψουν κανα εισητηριο παραπανω...ε ετσιB)

Ας δουμε και τα σχολια του επιβατικου κοινου για την τροποποιηση του δρομολογιου.

Τελος,εδω και μερες εχω αποτυπωσει το σχολιο του βουλευτη(ΝΔ)Χιου μετα την συναντηση με τον υπουργο Ε.Ν. Μου ειχε κανει εντυπωση η σιγουρια-αγνοια του...This is greek politics...B)

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που τα γεγονότα μας οδηγούν σε διάρκεια ταξιδιού πάλι από 7,5 ώρες και πάνω, μήπως είναι η κατάλληλη στιγμή να μειώσουμε τον χρόνο ταξιδιού ακριβώς στο μισό (4/4,5ωρίτσες) ; Το καλοκαίρι έτσι κι αλλιώς ένα από τα διπλά δρομολόγια των HS4/5 βγαίνει από πλευράς χρόνου, από την άλλη η ΝΕΛ μπορεί να μην θέλει να ξαναβάλει ταχύπλοο, αλλά σίγουρα έχει την δυνατότητα. Λέτε;

ps. highspeed δεν έχουμε δει στο ΒΑ Αιγαίο ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που τα γεγονότα μας οδηγούν σε διάρκεια ταξιδιού πάλι από 7,5 ώρες και πάνω, μήπως είναι η κατάλληλη στιγμή να μειώσουμε τον χρόνο ταξιδιού ακριβώς στο μισό (4/4,5ωρίτσες) ; Το καλοκαίρι έτσι κι αλλιώς ένα από τα διπλά δρομολόγια των HS4/5 βγαίνει από πλευράς χρόνου, από την άλλη η ΝΕΛ μπορεί να μην θέλει να ξαναβάλει ταχύπλοο, αλλά σίγουρα έχει την δυνατότητα. Λέτε;

ps. highspeed δεν έχουμε δει στο ΒΑ Αιγαίο ποτέ.

ΓΙΑ ΤΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ, ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ,ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΡΙΟ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΤΑΧΥΠΛΟΟΥ ΛΟΓΩ ΥΨΟΥΣ ΚΥΜΑΤΟΣ?ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ ΛΟΓΩ 8ΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΤΑΧΥΠΛΟΑ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΕΝΤΕΡΗ,ΠΟΥ ΤΟΝ ΔΙΕΠΟΥΝ ΑΛΛΑ LIMITS? KAI TEΛΕΙΩΝΩ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΟΤΙ Η ΣΚΕΨΗ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΗΣ H.S WAYS ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΜΑΡΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΑ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΡΕΘΥΜΝΟ-ΧΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΤΑΠΛΩΡΑ,ΚΑΤΑΠΡΥΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΗΛΟ ΚΑΙ ΚΥΘΗΡΑ.ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΙΚΑΡΙΟ ΟΜΩΣ,ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΓΡΑΔΑ.

Link to comment
Share on other sites

ΘΕΛΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΩΡΑΡΙΑ,ΩΡΕΣ ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ,ΔΙΠΛΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ,ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ.
Τα καινουργια δρομολογια τα εχουμε αναφερει πριν 2 βδομαδες εδω;) και ειναι γνωστα και απο το καλοκαιρι.

Φιλε bucket αν πας στο Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη εχουμε κανει αρκετα σχολια για τα καινουργια δεδομενα.

Όπως είπε ο NHSOS XIOS τα έχουμε πει παραπάνω και ας μη τα ξαναλέμε. Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι αυτό το δρομολόγιο σχεδιάσθηκε μόνο και μόνο για να ζητηθεί μετά από 1-2 μήνες το κόψιμο της Μυτιλήνης...λόγω "έλλειψης μεταφορικού έργου". Εγώ ως επιβάτης...δεν θα έπαιρνα ποτέ το πλοίο των 07.00 από Μυτιλήνη...και μόνο στην ανάγκη θα έπαιρνα το πλοίο που φθάνει άγρια ώρα στο νησί. Για Μυτιλήνη το 19.00-07.00 και 18.00-07.00 είναι αναντικατάστατο.

Τώρα για τα ωράρια των πληρωμάτων...ας απαντήσει κάποιος βαπορίσιος που τα ξέρει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι αυτό το δρομολόγιο σχεδιάσθηκε μόνο και μόνο για να ζητηθεί μετά από 1-2 μήνες το κόψιμο της Μυτιλήνης...λόγω "έλλειψης μεταφορικού έργου".

Πάντως δεν χρειάζονται δικαιολογίες ούτε προφάσεις για να δρομολογήσει μια εταιρεία το πλοίο της όπου επιθυμεί, όταν πληρούνται όλες οι προθέσεις που προβλέπονται. Εννοώ πως αν αυτή είναι η πρόθεση της εταιρείας, θα μπορούσε κάλλιστα να την υλοποιήσει από την 1η Νοεμβρίου χωρίς μεταβατικά στάδια.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι αυτό το δρομολόγιο σχεδιάσθηκε μόνο και μόνο για να ζητηθεί μετά από 1-2 μήνες το κόψιμο της Μυτιλήνης...λόγω "έλλειψης μεταφορικού έργου".Για Μυτιλήνη το 19.00-07.00 και 18.00-07.00 είναι αναντικατάστατο.

Η απλα κρατησαν και την Μυτιληνη στο δρομολογιο για να εχουν ενα πατημα να επιστρεψουν αν αποτυχει το πειραμα Κυκλαδες-Β.Αιγαιο που πανε να εφαρμοσουν.Διοτι αν εγκατελειπαν με τη μια το νησι,τα ΜΜΕ κ ο κοσμος θα την εκραζαν κανονικα την εταιρια.Επισης και το Λεσβος-Πειραιας 22.00-07.00 μια χαρα ηταν...αλλα οι επιβατες φορουσαν ακομα τα 'γυαλια' με την τριηρη...

Πάντως δεν χρειάζονται δικαιολογίες ούτε προφάσεις για να δρομολογήσει μια εταιρεία το πλοίο της όπου επιθυμεί, όταν πληρούνται όλες οι προθέσεις που προβλέπονται.

Θα ηταν χρησιμο,να ξεραμε ολες τις πτυχες και τις παραμετρους στην δρομολογηση ενος πλοιου(πληρωμα-ωραρια-χρονος δρομολογησης-τιμες..)ωστε να δουμε ποιες ειναι και οι προυποθεσεις που προβλεπονται;)Θα πειτε βεβαια οτι το καιν.δρομολογιο περασε απο το ΣΑΣ...Ε και τι μ αυτο...B)

Link to comment
Share on other sites

Τα ωράρια του πλοίου είναι πράγματι ιδιαίτερα πιεσμένα, αυτό αντισταθμίζεται εν μέρει με το γεγονός πως το πλοίο θα εκτελεί 5 δρομολόγια ανά εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Απο την σημερινη ΑΛΗΘΕΙΑ

Μπορεί η προσθήκη Σύρου και Μυκόνου στη γραμμή «Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης» της HSW να έχει διπλή ανάγνωση αφού μερικοί υποστηρίζουν ότι μπορεί να φέρει και καλά, ειδικά το καλοκαίρι (αν και δεν ξέρουμε τι μποφόρ θα έχει το καλοκαίρι η HSW...) αλλά η γνωστοποίηση πλέον των ίδιων των δρομολογίων (δίπλα) δυστυχώς έχουν μία ανάγνωση...

Τέτοια που δείχνει ξεκάθαρα ότι οι «ανταγωνίστριες εταιρείες» συνεννοήθηκαν μια χαρά να μοιράσουν την πίτα, όχι μόνο παναιγαιακά αλλά και στη γραμμή μας.

Αν δούμε λίγο προσεκτικά τα δρομολόγια του «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ», παρατηρούμε δύο πράγματα:

Πρώτον, δεν έχει, πλέον, πλοίο 2 φορές την εβδομάδα, οπότε με μια αφαίρεση μίας μέρας ακόμα (αγάλι – αγάλι...) το δρομολόγιο της HSW γίνεται μέρα παρά μέρα!

Δεύτερον η γραμμή Χίου – Πειραιά χαρίστηκε στην ουσία σε ΝΕΛ και ΑΝΕΚ εκτός αν βρεθεί χιώτης, που θα ταξιδεύει μέρα στο καταχείμωνο και μετά από 8 ώρες (ή μήπως πιστεύει κανείς ότι το πλοίο θα μένει σε Σύρο – Μύκονο από 15’ λες και είναι τρένο) στην καρέκλα, θα φτάνει στον Πειραιά το βράδυ, θα μένει σε ξενοδοχείο για να κάνει τη δουλειά του την επομένη το πρωί!

Είναι λοιπόν φανερό ότι η προσθήκη Σύρου και Μυκόνου δεν είναι στην ουσία μόνη της.

Κάνει το δρομολόγιο της HSW 5νθήμερο και καταργεί στην πράξη το «ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ» απ’ τη γραμμή Χίου – Πειραιά.

Όσο για τη Μυτιλήνη δεν το συζητάμε, χαρίζεται στη ΝΕΛ ολοκληρωτικά

Εντωμεταξυ αφου βαλθηκαν να μας(Μυτ/Χιος)στερησουν την γρηγορη μεταβαση στον Πειραια,δεν μας δινουν ουτε καν την ευκαιρια να επισκεφτουμε ΣΥΡΟ-ΜΥΚΟΝΟ!!! Ενα weekend να θελει καποιος να παει δεν μπορει...Αντε να φυγεις Σαββατο πρωι,μετα απο Κυκλαδες η φευγεις σε 6-7 ωρες η την Δευτερα!Μιλαμε για Τ Ρ Α Γ Ι Κ Α δρομολογια...Παρτε τελειως το καραβακι να τελειωνουμε............

post-709-128326977097_thumb.jpg

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

ΑΙΠΕ: Οι Νομάρχες των νησιών του Β. Αιγαίου ζητούν απ' του ΥΕΝ να μην επικυρώσει την απόφαση της ΣΑΣ για την εκτέλεση αγόνου δρομολογίου απ' το Ν. ΧΙΟΣ.

Απάντηση απ' τον ΥΕΝ περιμένουν οι Νομάρχες Β. Αιγαίου που ζητούν απ΄τον Αν. Παπαληγούρα να δεχθεί την απόφαση του Σ.Α.Σ., απευθύνοντας την παρακάτω επιστολή:

«Αξιότιμε κ. Υπουργέ

Σε συνέχεια της πρόσφατης συνάντησης μαζί σας, καθώς και πρόσφατης σχετικής απόφασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τη δέσμευσή σας αφενός ότι θα ληφθούν υπόψη οι απόψεις των αυτοδιοικητικών φορέων του Βορείου Αιγαίου, και να επισημάνουμε αφετέρου ότι οι αποφάσεις του Σ.Α.Σ. έχουν καθαρά γνωμοδοτικό χαρακτήρα και δε δεσμεύουν τον αρμόδιο Υπουργό.

Με αυτά τα δεδομένα σας καλούμε να μην κάνετε δεκτή την απόφαση του Σ.Α.Σ. σχετικά με την αλλαγή των δρομολογίων του «Νήσος Χίου» της Hellenic Seaways στην οποία ως γνωστόν οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης διαφώνησαν γιατί αποτελεί υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών μας.

Θεωρούμε ότι η λύση που προτείνουμε, ανταποκρίνεται πλήρως στο πνεύμα και το γράμμα του Νόμου, και αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση μπροστά στην οξεία αντίδραση των τοπικών κοινωνιών μας».

Να δουμε τι απαντηση θα παρουν....:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τα περισσότερα που έχουν γραφτεί για τα νέα δρομολόγια του Νήσος Χίος. Θέλω όμως να επισημάνω μια παράμετρο που δεν έχει αναφερθεί:

Η γραμμή της Χίου-Μυτιλήνης έχει με διαφορά τη μικρότερη επιβατική κίνηση από τις γραμμές της Κρήτης και των Δωδεκανήσων και φυσικά πολύ μικρότερο μεταφορικό έργο φορτηγών. Όπως και οι 3 γραμμές αυτές με τη μεγαλύτερη κίνηση, όλο το χειμώνα έχουν μόνο δύο διαδρομές ανά ημέρα (ακόμα και πολλές ημέρες του καλοκαιριού), σε αντίθεση με τη Χίο-Μυτιλήνη που έχει 4 όλο το χρόνο.

Αυτή είναι κατά τη γνώμη μου η αιτία που τώρα που το οικονομικό περιβάλλον δεν είναι το καλύτερο δυνατό, οι περικοπές ξεκίνησαν από εκεί.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

τώρα που το οικονομικό περιβάλλον δεν είναι το καλύτερο δυνατό,
Μα εκεί ακριβώς είναι το πρόβλημα. Στις δύσκολες εποχές απαιτούνται έξυπνες και πρωτοποριακές κινήσεις. Εδώ αντιθέτως βλέπουμε κινήσεις που καταστρέφουν μια αγορά που χτίσθηκε με κόπο επί 3 χρόνια. Εκτός και εάν αυτοί που σχεδίασαν τα δρομολόγια είναι πεπεισμένοι ότι όλη η Λέσβος (ντόπιοι και τουρίστες) θα ξυπνάνε από τις 5 το πρωί για να προλάβουν το πλοίο των 7 που θα κάνει 11 ώρες να φτάσει Πειραιά. Οι δε τουρίστες να έχουν πληρώσει και άλλη μια βραδιά στο ξενοδοχείο. Το αυτό περίπου ισχύει και για την άφιξη στις 4-5 το πρωί.
Link to comment
Share on other sites

Κανεις δεν εχει πει οτι 2 πλοια θα φευγουν για παρομοιους προορισμους με μιση ωρα διαφορα... :rolleyes: Κατι μου θυμιζει εμενα αυτο (Αγιος Γεωργιος - Εξπρες Αφροδιτη) Αν και μιλαμε για γραμμη με σαφως περισσοτερο κοσμο το χειμωνα απο τις Δυτικες ελπιζω στο μελλον να μην εχουμε τα ιδια αποτελεσματα. (αποχωρηση του ενος παικτη) Και καλα οταν το σκηνικο ειναι HSW vs NEL... Οταν ειναι HSW vs ΑΝΕΚ ομως ??? :D

Link to comment
Share on other sites

Κανεις δεν εχει πει οτι 2 πλοια θα φευγουν για παρομοιους προορισμους με μιση ωρα διαφορα... :rolleyes: Κατι μου θυμιζει εμενα αυτο (Αγιος Γεωργιος - Εξπρες Αφροδιτη) Αν και μιλαμε για γραμμη με σαφως περισσοτερο κοσμο το χειμωνα απο τις Δυτικες ελπιζω στο μελλον να μην εχουμε τα ιδια αποτελεσματα. (αποχωρηση του ενος παικτη) Και καλα οταν το σκηνικο ειναι HSW vs NEL... Οταν ειναι HSW vs ΑΝΕΚ ομως ??? :D

Μόνο τη Πέμπτη είναι μεταξύ ΑΝΕΚ vs HSW. Σε αντίθεση με HSW vs NEL, που είναι και στις 3 αναχωρήσεις της ΝΕΛ από Πειραιά.:rolleyes:

Το Μυτιλήνη από αύριο 3/11/08 έως 7/11/08 θα παραμείνει εκτός δρομολογίων μάλλον λόγω του δεξαμενισμου

Έστω για αυτές τις 4 ημέρες, θα είναι η πρώτη φορά με εξαίρεση τα πρώτα χρόνια της εταιρείας (πριν την απόκτηση δεύτερου πλοίου), οπού η γραμμή της Χίου Μυτιλήνη, δε θα έχει τη παρουσία ενός πλοίου της τουλάχιστον:o

Link to comment
Share on other sites

Κατόπιν ...εορτής

Επιστολή Νομαρχών Β. Αιγαίου σε υπουργό Εμπορ. Ναυτιλίας, Αιγαίου

Προς :κ. Α. Παπαληγούρα

Υπουργό Εμπ. Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής

Αξιότιμε κ. Υπουργέ

Σε συνέχεια της πρόσφατης συνάντησης μαζί σας καθώς και πρόσφατης σχετικής απόφασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τη δέσμευσή σας αφ’ ενός ότι θα ληφθούν υπόψη οι απόψεις των αυτοδιοικητικών φορέων του Βορείου Αιγαίου, και να επισημάνουμε αφετέρου ότι οι αποφάσεις του Σ.Α.Σ. έχουν καθαρά γνωμοδοτικό χαρακτήρα και δε δεσμεύουν τον αρμόδιο Υπουργό.

Με αυτά τα δεδομένα, σας καλούμε να μην κάνετε δεκτή την απόφαση του Σ.Α.Σ. σχετικά με την αλλαγή των δρομολογίων του «Νήσος Χίος» της HELLENIC SEAWAYS, στην οποία ως γνωστόν οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης διαφώνησαν γιατί αποτελεί υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών μας.

Θεωρούμε ότι η λύση που προτείνουμε, ανταποκρίνεται πλήρως στο πνεύμα και το γράμμα του Νόμου, και αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση μπροστά στην οξεία αντίδραση των τοπικών κοινωνιών μας.

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΧΙΟΥ

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥΔΗΣ

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

ΠΑΥΛΟΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΣΑΜΟΥ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΡΛΑΣ

Καλά οι 2 πρώτοι,αφορά τη γραμμή τους ο 3ος που κολλάει;

Link to comment
Share on other sites

Κατόπιν ...εορτής

Επιστολή Νομαρχών Β. Αιγαίου σε υπουργό Εμπορ. Ναυτιλίας, Αιγαίου

Προς :κ. Α. Παπαληγούρα

Υπουργό Εμπ. Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής

Αξιότιμε κ. Υπουργέ

Σε συνέχεια της πρόσφατης συνάντησης μαζί σας καθώς και πρόσφατης σχετικής απόφασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε τη δέσμευσή σας αφ’ ενός ότι θα ληφθούν υπόψη οι απόψεις των αυτοδιοικητικών φορέων του Βορείου Αιγαίου, και να επισημάνουμε αφετέρου ότι οι αποφάσεις του Σ.Α.Σ. έχουν καθαρά γνωμοδοτικό χαρακτήρα και δε δεσμεύουν τον αρμόδιο Υπουργό.

Με αυτά τα δεδομένα, σας καλούμε να μην κάνετε δεκτή την απόφαση του Σ.Α.Σ. σχετικά με την αλλαγή των δρομολογίων του «Νήσος Χίος» της HELLENIC SEAWAYS, στην οποία ως γνωστόν οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης διαφώνησαν γιατί αποτελεί υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών μας.

Θεωρούμε ότι η λύση που προτείνουμε, ανταποκρίνεται πλήρως στο πνεύμα και το γράμμα του Νόμου, και αποτελεί την πλέον ενδεδειγμένη λύση μπροστά στην οξεία αντίδραση των τοπικών κοινωνιών μας.

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΧΙΟΥ

ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥΔΗΣ

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΛΕΣΒΟΥ

ΠΑΥΛΟΣ ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ

Ο ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΣΑΜΟΥ

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΚΑΡΛΑΣ

Καλά οι 2 πρώτοι,αφορά τη γραμμή τους ο 3ος που κολλάει;

Μήπως για την αλλαγή του δρομολογίου του Ν. Μύκονος? Ανάλογες είναι οι επιπτώσεις και στις Ικαρία και Σάμο.

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβάσεις προσεχτικά το κείμενο αναφέρει ....σχετικά με την αλλαγή των δρομολογίων του «Νήσος Χίος» της HELLENIC SEAWAYS,πιό κομψά θα έπερεπε να αναφέρει και την αλλαγή των δρομολογίων του Νήσος Μύκονος.Αλλά όταν οι υπογραφές περνάνε με fax που καιρός για λεπτομέρειες;

Link to comment
Share on other sites

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου για Απόφαση Σ.Α.Σ.:

Εμπαιγμός τοπικών φορέων από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

Θέμα : Απόφαση Σ.Α.Σ.: εμπαιγμός των τοπικών φορέων από τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

Η Ν.Α. Χίου καταγγέλλει τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Α. Παπαληγούρα για τις απαράδεκτες και προειλημμένες αποφάσεις του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στη δρομολόγηση των πλοίων στο Βορειοανατολικό Αιγαίο.

Παρά τη δυναμική παρουσία όλων των βουλευτών, όλων των αιρετών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκπροσώπων των επαγγελματικών τάξεων του Βορειοανατολικού Αιγαίου στην κοινή σύσκεψη στα γραφεία του Υπουργού, και παρά την ομόφωνη απόφαση των φορέων για τη διατήρηση του υπάρχοντος καθεστώτος στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας, η συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. έγινε προφανώς για τυπικούς καθαρά λόγους, για να επικυρώσει απλώς τις προειλημμένες αποφάσεις. Διαφάνηκε περίτρανα ότι η συγκεκριμένη σύσκεψη πραγματοποιήθηκε για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους δεδομένου ότι εκ των προτέρων είχαν προαποφασισθεί οι αλλαγές στα δρομολόγια.

Πρόκειται για έναν απροκάλυπτο, άνευ προηγουμένου εμπαιγμό, που υπέστησαν οι εκπρόσωποι των νησιωτών από τον Υπουργό. Άλλωστε το Σ.Α.Σ. αποτελείται από τον Γ.Γ. του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΕΝΑΝΠ) κ. Ι. Τζωάννο, ως πρόεδρο και τα μέλη:

- τον Γ.Γ. Υπ. Αιγαίου κ. Χρ. Κουρούση

- τον υπαρχηγό του Λιμενικού Σώματος

- τον αντιπλοίαρχο του Λιμενικού Σώματος

- τον διευθυντή Θαλάσσιων Μεταφορών του ΥΕΝΑΝΠ

- και εκπρόσωπο των εφοπλιστών,

οι οποίοι διορίζονται και ελέγχονται άμεσα από τον Υπουργό. Με δεδομένη αυτή τη σύνθεση ο εμπαιγμός αποκτά ακόμη μεγαλύτερη διάσταση.

Η επικύρωση απλώς από το Σ.Α.Σ. προειλημμένων αποφάσεων δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για την πολιτική βούληση της κυβέρνησης να ασκήσει ουσιαστική πολιτική στον τομέα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών. Διαφαίνεται ότι ο Υπουργός και γενικά η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής δεν μπορεί να αντισταθεί στις αξιώσεις και στις πιέσεις των επιχειρηματιών στο χώρο της ακτοπλοΐας.

Απαιτούμε από την κυβέρνηση να σταματήσει αυτήν τη αδιέξοδη και ανεύθυνη πολιτική στο χώρο της ακτοπλοΐας. Πρόκειται για μία πολιτική σχεδιασμένη με γνώμονα τα εφοπλιστικά συμφέροντα και αναμφίβολα επιδεινώνει την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση των νησιών μας, υποβαθμίζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων και υποθηκεύει τις προοπτικές ανάπτυξης του νομού μας.

Τέλος, καλούμε τους πολίτες και τον τοπικό τύπο να συμπαρασταθεί στην προσπάθεια του συνόλου των φορέων του Βορειοανατολικού Αιγαίου για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες που εξυπηρετούν τις πραγματικές ανάγκες των κατοίκων. Το πρόβλημα της ακτοπλοΐας αφορά ξεκάθαρα την κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο και δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να παρουσιαστεί ως αδυναμία των φορέων του νησιού μας.

Link to comment
Share on other sites

Μ αυτα και μ αυτα φτασαμε πλεον στην κατασταση που εδω και μηνες προειδοποιουσαμε απο εδω.Τωρα κανουν παραπονα ολοι? Τωρα σκεφτηκαν πως ειναι δυσκολα τα πραγματα? Τωρα γκρινιαζουν για το ΥΕΝ? Αλλα τι να κανουμε,ετσι ειμαστε εμεις οι ελληνες,μονο οταν μας τραβηξουν το μαξιλαρι θα ξυπνησουμε,κι ας μας φωναζουν καιρο πριν πως θα μας το παρουν..;)

Τελοσπαντων...,ξεκινουν λεει δυναμικες κινητοποιησεις:rolleyes:,πρωτο το Επιμελητηριο Χιου(πηγη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ)

«Τέρμα» είπε το Επιμελητήριο στις διαπραγματεύσεις και τις συζητήσεις με το Υπουργείο και την Κυβέρνηση όσον αφορά το ακτοπλοϊκό. Την απόφαση την πήρε στη συνεδρίασή του το απόγευμα της Πέμπτης, βλέποντας ότι αν και επισκέφτηκαν τους αρμόδιους για να εκθέσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα νησιά του Β. Αιγαίου για την ακτοπλοΐα, ύστερα από δύο ημέρες τους έστειλαν την απόφαση για την διακοπή των δρομολογίων του Νήσος Χίος. «Τελείωσαν όλες οι αλληλογραφίες, επαφές και συναντήσεις με Υπουργείο και Κυβέρνηση. Δεν μας δίνουν καμία απολύτως σημασία », δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Αντώνης Ζαννίκος.

Έτσι το Επιμελητήριο αποφάσισε να κάνει άλλη μια επαφή με την εταιρία Hellenic Sea Ways, αλλά και με άλλες ακτοπλοϊκές εταιρίες και αν δεν βρει άκρη, θα επιδιώξει σε συνεργασία και με τα άλλα νησιά να προχωρήσουν σε δυναμικές κινητοποιήσεις.

Αληθεια,η Μυτιληνη πως εχει παρει το θεμα της αλλαγης των δρομολογιων?Να υποθεσω χαλαρα...Μαλλον περιμενουν να κοψουν τελειως το πλοιο για να αρχισουν να φωναζουν:D

Link to comment
Share on other sites

Αληθεια,η Μυτιληνη πως εχει παρει το θεμα της αλλαγης των δρομολογιων?Να υποθεσω χαλαρα...
Οι Μυτιληνιοί είναι πολύ cool και large, δεν είναι μίζεροι και γκρινιάρηδες σαν τους Χιώτες.:D

Ως large λοιπόν είναι πολύ ευχαριστημένοι:rolleyes: ... γιατί θα ανοίξουν οι δουλειές στα ψαράδικα και στα πατσατζίδικα :P

ΥΓ Αλήθεια πως πάει από ωράρια...τα τηρεί ή το 04.10 είναι απλώς όνειρο απατηλό?

Link to comment
Share on other sites

Οι Μυτιληνιοί είναι πολύ cool και large, δεν είναι μίζεροι και γκρινιάρηδες σαν τους Χιώτες.:D

ΝΗΡΕΑ το περιμενα πως θα απαντουσες καπως ετσι:D

Οσο για τα ωραρια,χτες που ηταν το πρωτο δυνατο τεστ(Δευτερα,μονο του απο Πειραια και με τα πλανα δρομολογιων να εχουν ανοιξει απο το Σαββατο),συμφωνα με το AIS,05.10 εφτασε Μυτιληνη...Και πρεπει να ειναι σωστη η ωρα,γιατι Χιο το ειδα απ την webcam να φτανει γυρω στις 02.30-02.40...Οποτε,οπως εχουμε ξαναπει,τα ωραρια ειναι πολυ σφιχτα και δεν θα βγαινουν με πολυ κινηση(και καιρο).Εκτος αν αποφασισουν πως δεν τους νοιαζουν τα πετρελαια και οι μηχανες του πλοιου & το δουλευουν στο 99%:P μπας και χτυπαει τα 28 μιλια(εννοειται πως αποκλειεται).

Link to comment
Share on other sites

Μα οι Μυτιληνιοί ποτέ δεν είδαμε τη HSW ως "μεσσία" που θα δώσει τέλος στην "τυρρανία" που ασκούσε η ΝΕΛ στους άμοιρους Χιώτες. :P Οπότε γιατί να αντιδράσουμε....? Εμάς μας καίει που η εταιρεία "μας" (λέμε τώρα...) ετοιμάζεται για την αραπιά (και δεν δίνει χορηγία στον ΑΙΟΛΙΚΟ :mad:). Μπροστά σ' αυτά τι να μας πουν οι αλλαγές δρομολογίων....

Μιλώντας σοβαρά τώρα, το "συγχωρεμένο" δρομολόγιο της HSW είχε σχεδιαστεί με κύριο γνώρισμα την εξυπηρέτηση της Χίου. Σωστή κίνηση, αφού εκεί υπήρχε το πάτημα για να μείνει στη γραμμή. Με 6-6,5 ώρες χαλαρό ταξιδάκι στην καρέκλα, και βολικές ώρες άφιξης-αναχώρησης εξυπηρετούσε πολύ τους Χιώτες.

Αντίθετα για τους Μυτιλήνιούς είχε σαφώς λιγότερα να προσφέρει. Οι 9 ώρες (συχνά 10) με την καθυστέρηση δεν είναι το ίδιο με τις 6 στα αεροπορικά καθίσματα. Επίσης ο Μυτιληνιός είχε μάθει τόσα χρόνια ότι ταξίδι με πλοίο σημαίνει: μπαινω στο καραβάκι στις 7, πίνω 2-3 ωρίτσες κανα καφεδάκι και κάνω το socializing στα σαλόνια και μετά αποσύρομαι διακριτικά στην καμπινούλα και ξυπνάω χαλαρα στις 7 το άλλο πρωί.

Τους μόνους που κέρδιζε η HSW από Μυτιλήνη ήταν τους νέους (τουρίστες, φοιτητές, φαντάρους) που δεν ήθελαν να πληρώνουν κρεβάτι, άντεχαν το 9 ωρο στην καρέκλα και τους βόλευε η βραδυνή αναχώρηση (προλάβαινες ένα τελευταίο καφεδάκι στην προκυμαία). Mε το νέο δρομολόγιο πιστεύω χάνει και αυτή την κατηγορία επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

Αντίθετα για τους Μυτιλήνιούς είχε σαφώς λιγότερα να προσφέρει. Οι 9 ώρες (συχνά 10) με την καθυστέρηση δεν είναι το ίδιο με τις 6 στα αεροπορικά καθίσματα. Επίσης ο Μυτιληνιός είχε μάθει τόσα χρόνια ότι ταξίδι με πλοίο σημαίνει: μπαινω στο καραβάκι στις 7, πίνω 2-3 ωρίτσες κανα καφεδάκι και κάνω το socializing στα σαλόνια και μετά αποσύρομαι διακριτικά στην καμπινούλα και ξυπνάω χαλαρα στις 7 το άλλο πρωί.

Πραγματικά αυτό δεν το καταλαβαίνω.Επειδή ο Μυτιληνιος είχε μάθει να κάνει 14-15 ώρες τον χάλαγαν οι 9+ ώρες έστω κι αν την έβγαζε στην καρέκλα?Που μπορούσε να βγει παραλληλα στα ντεκ να κανει την βόλτα του και διέφερε από ταχύπλοο?

Όλοι όσοι ταξιδεύουν με βαπόρι πρέπει σωνει και καλά να πέφτουν ανασκελα για ύπνο?

Mε αυτή την λογική να βαλουν κι ενα βαπόρι 14 μιλίων να μην βαζουν ξυπνητηρι στις 7 αλλά να σηκώνονται με την ησυχία τους στις 10-11.

Επειδή είχε μάθει σε μια νοοτροπία ταξιδιού όπου χρειαζό΄ταν καμπίνα + φαγητό+καφέδες τουτέστιν ένα 100αρικο το άτομο τον χάλαγαν η αεροπορική κι ο καφές στην HSW?

Με την ίδια λογική οι Σαμιώτες που έκαναν σχεδόν την ίδια ώρα με τους Μυτηλινιούς 9 ώρες σχεδόν θα έπρεπε να είχαν ρίξει ανάθεμα στο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ και να έμπαιναν στον καπτα Μάκη ο οποίος 'έκανε 15 αλλά πρόσφερε τα προνόμια κρουαζιέρας και τα ωράρια που πρόσφερε η ΝΕΛ.:confused:

Τελικά έμπαιναν όλοι στο ΜΥΚΟΝΟΣ κι ο καπτα Μάκης αναγκαστικά έφυγε από την γραμμή.

Και τελευταία με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ που είχε καμπίνες όποιος ήθελε έπερνε καμπίνα εκτός κι αν γινόταν χαμός στο δρομολόγιο οπότε απέφευγε και την καρέκλα.

Θεωρώ ότι το θέμα ήταν τοπικισμός και τίποτα παραπάνω απλά στην Μυτιλήνη δεν το παραδέχονται.Όλα τα νησιά ζητούν γρήγορα και σύγχρονα πλοία στην Μυτιλήνη το θεωρώ παράλογο να προτιμούν 5-6 ώρες ταξιδιού παραπάνω επειδή έτσι έχουν συνηθίσει.

Απλά είναι κατάλοιπα του τοπικισμόυ και παλιάς νοοτροπίας ότι η Ναυτιλιακή είναι μια δυναμική εταιρία και είναι η εταιρία μας η δική μας.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Έχω να προσθέσω δύο επιπλέον παρατηρήσεις:

1. Σχετικά με τη Μυτιλήνη: Tο βραδινό δρομολόγιο της επιστροφής και ιδιαίτερα το τελευταίο έτος με το Νήσος Χίος που διέθετε περισσότερα κρεβάτια, ήταν ιδανικό για το νησί ακόμα και με τα κριτήρια και τις συνήθειες που έθεσε ο Alcaeos. Ο επιβάτης έμενε περισσότερες ώρες στη Λέσβο αφού η αναχώρηση ήταν αργότερα από αυτή της ΝΕΛ, ταξίδευε με ένα νεότευκτο πλοίο και έφτανε ιδανική ώρα στον Πειραιά.

2. Ο μύθος του κρεβατιού: Πόσο έντονη είναι πραγματικά η ζήτηση καμπινών σε γραμμές όπως αυτή της Χίου-Μυτιλήνης, Σαντορίνης και Ικαρίας – Σάμου; Το Νήσος Μύκονος με 70 μόλις κρεβάτια είχε για δύο χρόνια το 50% της γραμμής ενώ πλοία που ταύτισαν την ύπαρξη τους με αυτές τις γραμμές (Εξπρές Πήγασος, Εξπρές Σαντορίνη) είχαν περίπου 100 κρεβάτια.

Link to comment
Share on other sites

μπαινω στο καραβάκι στις 7, πίνω 2-3 ωρίτσες κανα καφεδάκι και κάνω το socializing στα σαλόνια και μετά αποσύρομαι διακριτικά στην καμπινούλα και ξυπνάω χαλαρα στις 7 το άλλο πρωί.
Θα συμφωνήσω απολύτως! Με μία μικρή διαφορά ξύπνημα κατά τις 6.30, ώστε να πιείς το καφεδάκι σου παραπλέοντας τα Ανατολικά παράλια. Ειδικά όταν είχε μπουνάτσα και στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ είχαν κέφια και έβαζαν κάτι καταπληκτικές μουσικές.:)
Πραγματικά αυτό δεν το καταλαβαίνω.Επειδή ο Μυτιληνιος είχε μάθει να κάνει 14-15 ώρες τον χάλαγαν οι 9+ ώρες
Με το συμπάθειο, αλλά δεν είναι ποσοτικό το θέμα των ωρών, αλλά ποιοτικό. Δεν είναι οι 2-3 ώρες λιγότερες, αλλά το πότε τις γλυτώνεις. Κατά την γνώμη μου το μόνο δρομολόγιο που ήταν αποδεκτό ήταν το βραδυνό άπό Μυτιλήνη στις 22.00...και αυτό είχε το πρόβλημα ότι περίμενες το πλοίο να έρθει και φόρτωνε με άμεσο απόπλου. Ενώ η ΝΕΛ ήταν εκεί από το πρωί και μπορούσες να μπεις με την ησυχία σου και 1 ώρα πριν. Όλα τα άλλα δρομολόγια έμπαζαν από παντού. Τώρα το μόνο δρομολόγιο που τρώγεται είναι το μεσημέρι Κυριακής.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...