Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Δεν είναι έτσι όπως το λες gtogias δεν είχε ο να κάνει με το πλοίο,έχει να κάνει με το ότι το χειμώνα δε βολεύει διότι τα 3/4 των επιβατών που αποβιβάζονται στη Χίο δεν έχουν αμάξι... Πώς αυτοί θα μετακηνηθουν; με τα λεωφορεία; και πόση ώρα θα κάνουν να φθάσουν στα σπίτια τους;

Συμφωνώ με τη stella Artois ... θα είναι πιο αποτελεσματικό το καλοκαίρι. Αλλα μια φορά την εβδομάδα όπως είχαν πει πως θα το έβαζαν γιατί θα μπορούν να το εκμεταλλεύονται οι οικογένειες διότι θα είναι πιο γρήγορο από ότι να πήγενε στο κεντρικό λιμάνι 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η κίνηση της γραμμής δείχνει ότι δεν είναι τα τρία τέταρτα χωρίς αυτοκίνητο αλλά πολύ λιγότεροι. Εξαιρουμένων αυτών που πηγαίνουν στη βορειοδυτική Χίο (Καρδάμυλα) και των μη μόνιμων κατοίκων, φαντάροι-φοιτητές, μεγάλο τμήμα του πληθυσμού ζει στο νότο, εκεί που είναι και το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής δραστηριότητας. Όλοι αυτοί θα είχαν λόγο να πάνε μέσω Μεστών.

Τα παραπάνω δεν είναι απλά φήμες, κουβέντες, εκτιμήσεις. Είναι και προσωπικές παρατηρήσεις και επιλογές που μπορώ να γνωρίζω λόγω εντοπιότητας, αλλά και επιβεβαιωμένα από πλείστες αναλύσεις-μελέτες και business studies που έχουν γίνει διαχρονικά για την ακτοπλοϊκή σύνδεση μέσω Μεστών. 

Όσο για το πλοίο, το εκτιμώ αφάνταστα, πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα σκαριά στην Ελλάδα, αλλά δυστυχώς η τοπική κοινωνία και τα μέλη της δε συμφωνούν μαζί μου.

Μια διόρθωση. Οι κάτοικοι της βορειοανατολικής Χίου δε βολεύονται, της βορειοδυτικής τα Μεστά τους έρχονται μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Η Blue Star Ferries ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα της τις 4 πρώτες προσεγγίσεις του Διαγόρας στα Μεστά και αναρτήθηκαν και στο σύστημα κρατήσεων

Quote

ΚΥΡΙΑΚΗ 27/01/19, 03/02/19, 10/02/19, 17/02/19: από ΠΕΙΡΑΙΑ 20:00 για ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ (03:30-04:00 επομένης), ΜΥΤΙΛΗΝΗ 08:20

ΔΕΥΤΕΡΑ 28/01/19, 04/02/19, 11/02/19, 18/02/19: από ΜΥΤΙΛΗΝΗ 19:00 για ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ (23:20-23:50), ΠΕΙΡΑΙΑ 07:20 (επομένης)

 

Link to comment
Share on other sites

το ταξιμο δεν κλεινει σπιτια. το δοσιμο κλεινει :P 

με αυτο κατα νου, συναντηθηκαν η περιφερειαρχις Β.Αιγαιου και μεγαλοσχημονες της Attica, για να συζητησουν πως θα καλυπτονται ολα τα λιμανια σε ολα τα νησια του ΒΑ Αιγαιου κλπ κλπ.

απο τον πολιτη της χιου το λινκ ;) 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Αυτό λένε ότι θα είναι τυχερό!! Λογικά στις 2 Φεβρουαρίου θα γίνει η σκαντζα. 

Και στο ΠΧΜ πιο θα βαλουν;

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

 

Συμφωνα με τον πολιτη της Χιου θετικη χαρακτηριζεται η κινηση επιβατων στο πρωτο δρομολογιο απο Μεστα για Περαια

Δεν ξερω την κινηση της Χιου αλλα εμενα μου φαινονται λιγοι οι 110 επιβατες

Quote

 

 Θετικό ήταν το αποτύπωμα όσων επιβατών επέλεξαν το πρώτο δρομολόγιο των Μεστών με προορισμό το λιμάνι του Πειραιά, αφού ο σχεδιασμός λειτούργησε άψογα με αποτέλεσμα η επιβίβασή τους να γίνει τακτοποιημένα και μέσα σε λίγα λεπτά.

Από νωρίς το απόγευμα της Δευτέρας δύναμη του Λιμενικού Σταθμού των Μεστών προχώρησε στην ελεγχόμενη είσοδο ατόμων και Ι.Χ. οχημάτων στη χερσαία ζώνη της δυτικής πύλης ενώ μετά τις 9 το βράδυ, απαγορεύτηκε η είσοδος όσων ατόμων δεν διάθεταν εισιτήριο επιβίβασης.

Στο πρώτο δρομολόγιο από Μεστά προς Πειραιά επιβιβάστηκαν συνολικά 110 άτομα, 30 Ι.Χ. αυτοκίνητα , 2 δίκυκλα και 3 φορτηγά οχήματα.

Προβληματισμός για τη στάση των μεταφορικών

Ειδικά ο τελευταίος αριθμός, είναι αυτός που προκαλεί προβληματισμό καθώς οι μεταφορικές εταιρείες έδειξαν με έμμεσο τρόπο την αντίθεσή τους στη χρήση του Λιμένα Μεστών για τα καθημερινά δρομολόγια, μεταφέροντας τα φορτία τους με το πλοίο «Πελαγίτης» που το πρωί της Δευτέρας προσέγγισε το λιμάνι της Χίου. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι όλες τις Δευτέρες του Ιανουαρίου  ο αριθμός των φορτηγών ήταν 17, 18 και 16 στις 7, 14 και 21 Ιανουαρίου αντίστοιχα και μόλις 3 τη Δευτέρα 28 Ιανουαρίου.

Σύμφωνα πάντως με τον πάρεδρο των Μεστών Ηλία Αυγουστίδη, η ακτοπλοϊκή εταιρεία δήλωσε θετική στη συνέχιση του δρομολογίου από και προς Μεστά, σημειώνοντας ότι βασική προϋπόθεση είναι να στηριχτεί σε μεγάλο βαθμό και από την τοπική κοινωνία, που θα πρέπει να κατανοήσει τα οφέλη από την σταδιακή αξιοποίησης της δυτικής πύλης.

Δεν πέρασε… κουνούπι

Αξιοσημείωτα ήταν και τα μέτρα ασφαλείας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Χίου, που ήταν κάτι παραπάνω από αυξημένα, με αποτέλεσμα να εντοπιστούν δύο μετανάστες που μετέβησαν στα Μεστά από τη ΒΙ.ΑΛ. και οι οποίοι, όπως φάνηκε στη συνέχεια, δεν είχαν σκοπό να ταξιδέψουν αλλά να χαρτογραφήσουν τα μέτρα ασφαλείας και τις κινήσεις των Λιμενικών στη νότια πύλη της Χίου. Παρά πάντως τις φιλότιμες προσπάθειές τους, έγιναν αντιληπτοί από τους Λιμενικούς κι επιστράφηκαν πίσω στη ΒΙ.ΑΛ..

Σε ότι αφορά στη μετακίνηση των επιβατών από και προς την πόλη της Χίου αυτή έγινε με λεωφορείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, Ταξί αλλά και Ι.Χ. επιβατικά οχήματα.

 

Στο πρωτο δρομολογιο απο Πειραια ταξιδεψαν για Μεστα 172 επιβατες

Quote

 

Ανέτρεψε όλα τα δεδομένα και εάν δεν επικρατούσε το αρνητικό κλίμα των προηγούμενων ημερών, σίγουρα οι αριθμοί της παρθενικής άφιξης θα ήταν μεγαλύτεροι.

Ο λόγος για τη δυτική πύλη της Χίου, το Λιμάνι των Μεστών, όπου τα ξημερώματα της Δευτέρας υποδέχθηκε την παρθενική άφιξη του πλοίου «Διαγόρας» στο δρομολόγιο Πειραιάς- Μεστά- Μυτιλήνη.

Συνολικά αποβιβάστηκαν 172 επιβάτες – όταν ο μέσος όρος αφίξεων της χειμερινής περιόδου είναι 150-200 άτομα- 9 νταλίκες και 15 Ι.Χ. αυτοκίνητα και αναχώρησαν για τη Μυτιλήνη 8 Ι.Χ. και ένα μικρό φορτηγό.

Η μετακίνηση

Η μετακίνηση των επιβατών έγινε με 2 λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ καθώς και 4 Ταξί, όπου παρέλαβαν τους επιβάτες και τους μετέφεραν στην πόλη της Χίου μέσα από ένα δρομολόγιο που διάρκεσε περίπου 1 ώρα. 

Το πλοίο θα αναχωρήσει σήμερα το βράδυ από τα Μεστά για Πειραιά.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αποκόμισα τελείως αντίθετη άποψη από τα σχόλια που άκουσα σήμερα.

Πέρα από τις μεταφορικές, δίωρη αναμονή για τα λεωφορεία, έλλειψη αίθουσας αναμονής, τουαλέτας, κλπ κλπ.

Με τέτοια ωράρια το τέλος της γραμμής είναι πολύ κοντά. Άντε να αντέξει ως τις εκλογές. Και αν.

Link to comment
Share on other sites

Quote

Σύμφωνα πάντως με τον πάρεδρο των Μεστών Ηλία Αυγουστίδη, η ακτοπλοϊκή εταιρεία δήλωσε θετική στη συνέχιση του δρομολογίου από και προς Μεστά, σημειώνοντας ότι βασική προϋπόθεση είναι να στηριχτεί σε μεγάλο βαθμό και από την τοπική κοινωνία, που θα πρέπει να κατανοήσει τα οφέλη από την σταδιακή αξιοποίησης της δυτικής πύλης.

Για την κίνηση δεν έχω γνώμη. Μου φαίνεται πάντως πολύ κακή η παραπάνω διατύπωση, αν έχουν μεταφερθεί τα λόγια του κυρίου αυτού σωστά. Αυτό το "θα πρέπει να κατανοήσει" μου φαίνεται λιγάκι καταναγκαστικό. Η αλήθεια είναι πάντως πως και το επιβατικό κοινό είναι κακομαθημένο, άκου εκεί απαιτήσεις, αίθουσα αναμονής και τουαλέτες..

Link to comment
Share on other sites

Από χθες τα πλοία της γραμμής θα αναχωρούν από τη προβλήτα δίπλα από τις δεξαμενες Βασιλειάδη λόγω εργασιών στη προβλήτα της Ακτής Ηετιωνας. Λογικά η αλλαγή αυτή θα έχει ισχύ για δύο εβδομάδες. 

Link to comment
Share on other sites

Την πρόθεση τους να μην στηρίξουν τα δρομολόγια στο λιμάνι των Μεστών, ξεκαθαρίζουν με επιστολή τους οι "Μεταφορικές Εταιρείες της Χίου", σύμφωνα με επιστολή που έστειλαν στο Λιμενικό Ταμείο, με τον Αντώνη Κέφη να ενημερώνει τα μέλη της Λιμενικής Επιτροπής, στην συνεδρίαση της Πέμπτης 31/01/19.

«Είχατε δείξει κατανόηση όταν είχαμε αναφερθεί στις οικονομικές επιπτώσεις που θα επιφέρει η μεταφορά στο λιμένα Μεστών», αναφέρουν στην επιστολή τους οι μεταφορείς της Χίου, που τονίζουν ότι «είναι ανοιχτοί σε κάθε τι που θα βοηθήσει την οικονομική ανάταση της Χίου, αλλά κάτω από σχεδιασμό και προγραμματισμό», ενώ τονίζουν ότι δέχονται να γίνεται στο λιμάνι των Μεστών τα δρομολόγια των εύφλεκτων.

Τα μέλη της λιμενικής επιτροπής αντιμετώπισαν με έκπληξη την επιστολή των μεταφορικών, με τον πρόεδρο της Αντώνη Κέφη να σχολιάζει ότι «αν το λιμάνι της Χίου εφαρμόσει αυτό που πρέπει να εφαρμόσει, οι ίδιοι οι μεταφορείς θα λένε αμάν και πότε να φύγουν».

 

Link to comment
Share on other sites

H κλασσική λογική των στενών ατομικών συμφερόντων . Το ίδιο και στην Λέσβο . Ας κρατήσουν τα ΡΟ-ΡΟ για τα φορτηγά και τα καλοκαίρια να πιάνουν στα δυτικά λιμάνια μήπως μαζευτεί λιγάκι και το εισιτήριο για τις οικογένειες και τον εσωτερικό τουρισμό .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η Χίος μπορούμε να πούμε οτι επιδιώκει να είναι πάντα στο προσκήνιο. Και το καταφέρνει αφού αυτή την φορά το επιμελητηριο έφτασε στα όρια της παράκρουσης.

Ας αγοράσουν βαπορι,  να το βάλουν Πειραιά-Χίο, να πιανει Χίο όποια ώρα τους γουστάρει να τελειώνουμε. 

Link to comment
Share on other sites

Όταν το διάβασα έσκασα στα γέλια... οι Χιώτες όταν είδαν ότι έκανε 9 το Διαγόρα το Πειραιά Χίο τρελάθηκαν... τωρα τι; θα τους αρέσει που θα κάνει 12 ώρες και να πηγαίνει μέσο Λαμίας 😂 (Μυτιλήνης) ; Τόσα χρόνια είναι καθιερωμένο αυτό το δρομολόγιο τώρα κατάλαβαν ότι δε τους αρέσει το δρομολόγιο; 

Αντι να λενε δόξα τω Θεό που έχουν κάθε μέρα δρομολόγια για/από Πειραιά κάθονται και τρώγονται με τα ρούχα τους...

Edited by BlueStarLeros
Link to comment
Share on other sites

Μια τετοια κινηση πιο πολυ τους Μυτιλινιους θα βολευε με εξαιρεση την πολυ πρωινη αφιξη στη Μυτιληνη,η οποια ειναι οντως βαρβαρη

Δεν νομιζω ομως οτι θα χαλαγε κανεναν αναχωρηση απο Μυτιληνη στις 10 το βραδυ πχ αντι για τις 6-7 που ειναι τωρα ,και αφιξη απ'ευθειας Πειραια το πρωι.

Περα απο αυτο ομως δεν ειναι περισσοτερα μιλια το δρομολογιο Πειραιας -Μυτιληνη-Χιος σε σχεση με το Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη;

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, polmyt said:

Περα απο αυτο ομως δεν ειναι περισσοτερα μιλια το δρομολογιο Πειραιας -Μυτιληνη-Χιος σε σχεση με το Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη;

Πειραιάς-Μυτιλήνη 188nm + Μυτιλήνη-Χίος 52nm = 240nm

Πειραιάς-Χίος 152nm + Χίος-Μυτιλήνη 52nm = 204nm

Σαφώς και είναι μεγαλύτερη διαδρομή το να ανέβει πρώτα Μυτιλήνη, και ειδικά με την ταχύτητα των 19κομβων, τα 36 παραπανίσια μίλια είναι 2ωρο γεμάτο. Συν οτι στη Μυτιλήνη κατεβαίνουν περισσότερα φορτηγά από την Χίο, άρα θα χρειαστεί περισσότερη παραμονή! 

Χοντρικά λοιπόν θα κάνει Πειραιάς-Μυτιλήνη 10ώρες, παραμονή 45λεπτά, Μυτιλήνη-Χίος 3ώρες σύνολο 13ώρες και 45 λεπτά για Χίο με πολύ οριακή παραμονή στην Μυτιλήνη!

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...