Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

με τα δρομολογια εχω μια αντιρρηση παντως γιατι τα πρωινα της πεμπτης κ της παρασκευης μου φαινονται ακυρα! Καλυτερα να υπηρχε οπως παλια το πρωινο του σαββατου απο πανω κ το απογευμα απο πειραια

Για να τα προγραμματισαν έτσι σημαίνει ότι εκείνες τις ημέρες υπάρχει η μεγαλύτερη κίνηση στη γραμμή και ειδικά στα φορτηγά, που το Σάββατο είναι πολύ λίγα που διακινούνται

Link to comment
Share on other sites

η γραμμή χ-μ όχι μόνο δεν μπαίνει μέσα αν έχει ένα πλοίο την ημέρα αλλά πιστεύω πως κάτι θα αφήνει κιόλας απλά η πειραιώς ελπίζει ότι έτσι θα μεγιστοποιήσει το κέρδος,επίσης πιστεύω πως η αδυναμία να ανταγωνιστούν το πελαγίτης λόγω πολιτικής τιμών είναι που οδηγεί σε αυτές τις αποφάσεις, για τους επιβάτες και τα ανύπαρκτα κρεβάτια τα έχουμε ξαναπεί τώρα με το μέρα παρά μέρα και τη συγχώνευση olympic-aegean που θα πάει τις τιμές στο θεό η κατάσταση θα χειροτερεψει

 

επίσης νομίζω ότι να ασχολείται κάποιος πιά με την εταιρεία που θα πρέπει κανονικά να λέγεται north aegean ga ferries είναι απλά χάσιμο ενέργειας και χρόνου

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Από Πειραιά θα έχει Δευτέρα, Τετάρτη, Πέμπτη & Παρασκευή το βράδυ. Από τη Μυτιλήνη θα έχει Κυριακή, Τρίτη το βραδυ και την Πέμπτη, Παρασκευή το πρωί!

 

Όταν θα μάθουν τα μαντάτα οι δημαρχέοι και οι τοπικοί άρχοντες θα τραβάνε τα μαλλιά τους, και θα ξεκινήσουν επιστολές κλπ. Δυο νυχτερινές αναχωρήσεις από τα νησιά και δυο ημερήσιες. Σαν να λέει ότι καποιος που πρέπει να μετακινηθεί προς την Αττική μετά την Τετάρτη έχει μια μέρα να σπαταλά στο βαπόρι και άλλη μια μέρα να κάνει τις δουλειές του στην Αθήνα. Σαββατοκύριακο βέβαια εκτός νησιών δεν υπάρχει. Πάνε οι φοιτητές, ΔΥ, φίλαθλοι κλπ. Ας ελπίσουμε να μας μείνουν τα γκρουπ με τους κινέζους.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα κλείσει με το Πάτμος επιστροφή από Μυτιλήνη 28/10... Η πλάκα είναι ότι είχα βάλει "μέσο" για να βρω κρέβατι και θέση στο γκαράζ!! Το καράβι ήταν φίσκα... Τελικώς απλά με πήρανε από το πρακτορείο και μου είπανε ότι το ακυρώσανε.. Σίγουρα από μια εταιρεία του μεγέθους της BS δεν το περιμένα. Ενημέρωσαν ότι θα βάλει (μάλλον) η hsw από Μυτιλήνη πλοίο 12 η ωρα το πρώι, το οποίο για το πιο πολύ κόσμο είναι άχρηστο καθώς πάει το τριήμερο. Καλύτερα να μην δώσεις καν λεφτά. Ευτυχώς βρήκα φτηνο αεροπορικό.

 

Πάντως δεν πιστεύω ότι θα αφήσουν τέτοια δρομολόγια. Εκτός από ότι είναι 3 ή 4 την βδομάδα, οι ώρες είναι εντελώς άκυρες. Ως μεταφορική ικανότητα σίγουρα φτάνουν αλλά οι ανάγκες επιτάσουν καθημερινή σύνδεση. Πιστεύουν ότι η Νελ είναι τόσο νεκρή που δεν θα καλύψει το κενό? Ότι δεν θα βρεθεί κάποιος άλλος? Θέλουν μήπως να την κάνουν άγονη?!

Το μέλλον θα δείξει.

Link to comment
Share on other sites

Μονο του το Πατμος ειναι λιγακι δυσκολο να μπορει να σηκωσει τη κινηση της γραμμης με 4 δρομολογια!! Το πιο πιθανο ειναι βρεθει καποιο απο τα BS1/2 ή το γνωριμο διδυμο πλοιων της γραμμης (Χιος-Πατμος)

Link to comment
Share on other sites

Μετά θα είναι λίγο ξεφτίλα για τη BSF...

Ποιο "ξεφτιλα" ειναι τα λεγομενα του κ. Θεωδορατου στην ΑΛΗΘΕΙΑ, οτι δεν υπαρχει πλοιο να αντικαταστησει το Blue Star Patmos στο διαστημα της ακινησιας του!! Σιγουρα υπαρχει καταλληλο πλοιο που θα ηταν το Blue Star Delos ή το Διαγορας. Το Blue Horizon ειναι οριακο για το μηκος στη γραμμη και τις δυσκολιες που θα αντιμετωπιζε στα λιμανια, αλλα εχουμε δει πλοια ιδιου μηκους (Αριαδνη καλυτερο στη μανουβρα απο το Blue Horizon και το Κρητη ΙΙ ιδιο στη μανουβρα ή δυσκολοτερο να εχει μπει στο λιμανι της Χιου)!! Και στη τελικη θα μπορουσε να βαλουνε καποιο απο το Blue Star 1/2 που χωραει "ανετα" στη Χιο!

Κατά τον ίδιο, αντικατάσταση του «Πάτμος» όσο θα λείπει από τη γραμμή δεν γίνεται γιατί δεν υπάρχει κατάλληλο πλοίο να έρθει, αφού τα πλοία που εξυπηρετούν τις Κυκλάδες είναι μικρά και δεν έχουν και καμπίνες ενώ το «Horizon», που είναι στα Δωδεκάνησα, ακόμη κι αν υπήρχε περίπτωση να έρθει στη γραμμή μας, δεν μπορεί να μπει στο λιμάνι μας γιατί είναι μεγάλο (200 μ.). «Δεν υπάρχει δυνατότητα να κάνουμε κάτι καλύτερο αυτή τη στιγμή.

 

Για μενα θα ηταν καλυτερα να ελεγε οτι υπαρχει μια συμφωνια με την αλλη εταιρεια της γραμμης για να μοιραστουμε τη γραμμη το χειμωνα και καταλαβαινουμε οτι δεν ειναι το καλυτερο για τους επιβατες αλλα ειναι εξισου δυσκολοι καιροι για τις εταιρειες!!

Link to comment
Share on other sites

ΞΕΦΤΙΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΑΓΚΕΣ!!!!

Και μέσα σε αυτή τη ξεφτίλα κερδισμένη βγαίνει η HSW κατα τη γνώμη μου αφού φαίνεται-έστω και στον απλό πολίτη-επιβάτη- σαν η εταιρεία που αντι να μειώσει δρομολόγια εν μέσω κρίσης αυτή αυξάνει για να καλύψει τις ανάγκες των νησιών ,και όταν θα έρθει η σειρά της δε θα το θυμάται κανείς γιατί θα έχουμε συνηθίσει!!!!

ΥΓ:ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Η BSF....την ευχαριστούμε για την εκτίμηση!!!! 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μονο του το Πατμος ειναι λιγακι δυσκολο να μπορει να σηκωσει τη κινηση της γραμμης με 4 δρομολογια!! Το πιο πιθανο ειναι το γνωριμο διδυμο πλοιων της γραμμης (Χιος-Πατμος)

 

Aκριβώς! Η HSW δεν εγκαταλείπει τη γραμμή και είναι κάθετη σε αυτό!

Link to comment
Share on other sites

Βlue Star Delos είχαμε ξαναπεί ότι δεν ήταν σίγουρο πόσο θα μείνει το Αριάδνη στην γραμμή!

 

 Στην αρχή λέγανε για 20 μέρες ότι θα σταμάταγε το Χίος. Μόλις έφτασε το Αριάδνη Πέραμα, το έκαναν 2μηνο περίπου (μέχρι των Φώτων), τώρα ο Π100 μας λέει για 5 μήνες....

 

Πάντως η πρόθεση της Hellenic-σήμερα- για την γραμμή είναι να μην την εγκαταλείψει. Οπότε είτε Αριάδνη, είτε Χίος η γραμμή θα καλυφθεί και μετά την 9η Ιανουαρίου.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να θυμίσω ότι το Αριάδνη έχει ζητήσει και έχει πάρει έγκριση για δρομολόγια μέχρι τέλος Μαρτίου!! Οπότε επειδή αρχές Ιανουαρίου επιστρέφει μάλλον το Πάτμος, μπορεί απλά τα δρομολόγια του Αριάδνη να μειωθούν από 4 σε 3 ή και 2, δεν ξέρω.. Γενικά να δουν και πως πάει το εγχείρημα. Πάντως το Πάτμος μόνο του δεν μπορεί να μείνει στη γραμμή. Και αν μπει άλλο πλοίο της Blue Star, ακόμα κι αν φύγει το Αριάδνη, θα είναι διπλή ξεφτίλα γι' αυτήν. Επίσης, μην αποκλείετε το ενδεχόμενο να επιτρέψει το Πάτμος το Μάρτιο.. Δεν ξέρω κάτι, απλά το υποθέτω.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο σύστημα το ΠΑΤΜΟΣ φαίνεται ξανά 01/04/2014 από Πειραιά.Δεν πιστεύω οτι θα το βάλουν αρχές Ιανουαρίου.Εδώ δεν θα το έχει μέσα στις γιορτές που μπορεί να κινηθεί  κόσμος ρε παιδιά,θα το φέρει μετά το πέρας των εορτών που δε κυκλοφορεί ψυχή??Απρίλιο και όλα καλά με το νεότευκτο και καλύτερο πλοίο της ακτοπλοϊας και μη μιλάτε και καθόλου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Χλιαρές οι αντιδράσεις και από τη Μυτιλήνη. Ο δήμαρχος έστειλε μια επιστολή για να βρεθεί αντικαταστάτης, και ο περιφερειάρχης έκανε μια δήλωση στα ίδια πλαίσια. Το εμπρος λέει ότι το υπουργείο δεν μπορεί να παρέμβει στην εμπορική πολιτική των εταιρειών, οπότε συμβιβάζεται με τις παραινέσεις μηπως βρεθεί κανείς εθελοντής.

 

Εκκωφαντική, μέχρι στιγμής, είναι η σιωπή των βουλευτών των 2 νομών, και δη του τέως ΥΕΝ, που ενδεχομένως θα μπορούσε να πάρει ένα τηλέφωνο να μάθει κάτι παραπάνω. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα τις έλεγα ακριβώς "χλιαρές" τις αντιδράσεις αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ξέρω τι περαιτέρω μπορεί να γίνει. Πάντως παντού σημειωνεται ότι η γραμμή λόγω κίνησης (και Πελαγίτη βεβαίως βεβαίως) πολύ δύσκολα θα φερει κέρδη σε τέτοια περίοδο που η κίνηση ειναι εκ των πραγμάτων πεσμένη. Κάτι που διαπίστωσα και ιδίοις όμμασι στο τελευταίο μου ταξίδι με το Χίος που αν και Κυριακή (και ενώ το Σάββατο δεν είχε πλοίο από Μυτιλήνη) ειδικά από Λέσβο ΟΥΤΕ κόσμο είχε ιδιαίτερο ΟΥΤΕ γκαράζ πολύ γεμάτο. Και τα πλοία όπως το Πάτμος (που αναφερθηκε πολύ διεξοδικά αλλού τι έξοδα σέρνει στα...απόνερά του) στη συγκεκριμένη περίοδο μόνο ζημίες μπορούν να φέρουν.

 

Η λύση της ΝΕΛ με κάποιο πλοίο που θα είχε σαφως λιγότερα έξοδα (Τεό ή το Sky, αν και τα δύο δεν έχουν ακριβως καταστεί συνώνυμα της αξιοπιστίας, χώρια που ο Τεό θα κάνει πάλι 14 ώρες μέχρι να φτάσει) θα μπορούσε όντως να συζητηθεί, όμως με τη ΝΕΛ να έχει στρέψει κόσμο και φορτηγά εναντίον της θα χρειαστεί φοβερή προσπάθεια (και εξαιρετικός προγραμματισμός -τομέας στον οποίο, αποδεδειγμένα, - η ΝΕΛ πάσχει σοβαρά) ένα τέτοιο εγχείρημα ενώ και πάλι τα αποτελέσματα ειναι αμφίβολα...

Link to comment
Share on other sites

αν υπήρχε εταιρεία λαικής βάσης έστω και με  μορφή της ΝΕΛ προ ΑΚΒ θα φτάναμε πότε εδώ??,η ΑΝΕΚ θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο στα χανιά ας πούμε?

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή κίνηση του Αριάδνη καλύπτονταν με το Νήσος Χίος, εκτός από τα φορτηγά που θα έμεναν καμία 15άρια έξω! Ενώ αυξημένη ζήτηση παρατήρησα στις καμπίνες, εάν κρίνω από την ουρά που σχημάτιζαν στη ρεσεψιόν (εκτός εάν υπήρχε μπέρδεμα εάν ο κόσμος είχε νούμερα καμπινων του Νήσος Χίος)

Link to comment
Share on other sites

Ο...Ανεξάρτητος Τέρενς Κουϊκ (γνωστός και ως Τέρρυ την περίοδο που προπαγάνδιζε τον ΑΝΤ1 ως το πρώτο κανάλι στην Ελλάδα - you wish που λέμε κι εμείς οι...Λέσβιοι :P- ) αντιδρά οργισμένα στην ήδη διαμορφωθήσα κατάσταση στην ηρωική γραμμή Π-Χ-Μ και καταγγέλει...και καταγγέλει λέγω...τέλος πάντων ζητά από τον υπουργό να μεριμνήσει για τα δέοντα:

 

 

«Συνειδητοποιείτε ότι με τις πράξεις ή παραλείψεις σας, στέλνετε τους κατοίκους των δύο νησιών, πίσω, στη δεκαετία του ’50, όπου πηδούσαν στις βάρκες για να τα ταξιδέψουν βολοδέρνοντας 2 και 3 ημέρες στα πελάγη για να φτάσουν στον Πειραιά;», ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό ο Τέρενς Κουίκ και ζητά τη λήψη άμεσων μέτρων, προκειμένου να εξασφαλισθεί η καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λέσβου και της Χίου με τον Πειραιά, ώστε να μην αναγκαστούν οι κάτοικοι των δύο νησιών να στραφούν στις αεροπορικές εταιρείες, τα εισιτήρια των οποίων είναι υπερκοστολογημένα.

 

I rest my case (που λέμε και στα σκαμνιώτικα B) )

Link to comment
Share on other sites

Η σημερινή κίνηση του Αριάδνη καλύπτονταν με το Νήσος Χίος, εκτός από τα φορτηγά που θα έμεναν καμία 15άρια έξω! Ενώ αυξημένη ζήτηση παρατήρησα στις καμπίνες, εάν κρίνω από την ουρά που σχημάτιζαν στη ρεσεψιόν (εκτός εάν υπήρχε μπέρδεμα εάν ο κόσμος είχε νούμερα καμπινων του Νήσος Χίος)

Μη ξεχνάς οτι είναι κίνηση Δευτέρας και λογικό να έχει παραπάνω φορτηγά,όπως και αντίστοιχα από δώ αύριο.Άν κάνει τη μαγκιά να μαζέψει μεμονωμένους και 2-3 εταιρειούλες κάτι μπορεί να κάνει από κίνηση-αν και δεν τους έχουν και πολύ εμπιστοσύνη ;) !!!Ενα -δυο κολπάκια να τους κάνουν ;)  και μαζεύονται οι οδηγοί πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω αυτό! Και χθες πιστεύω δεν ήταν αντιπροσωπευτική ημέρα υπήρχε και την Κυριακή πλοίο! Το αληθινό .crash test είναι το 3 ήμερο που έρχεται και από την άλλη εβδομάδα, που ο κόσμος θα συνηθίσει αυτά τα δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...