Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6ωρες για Μυτιληνη=30μιλια,ποιος θα πληρωνει τα πετρελαια του Κεντερη και με τι εισητηριο θα παιρνει επιβατες μονο απο ενα νησι? :wub:

την τριηρη να εχει πανω κ μην φοβασαι πως θα γεμισει!μπορει να πηγαινει μονο ο κεντερης μυτιληνη κ ο ΤΕΟ χιο...
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τη δρομολόγηση ενός ταχύπλοου απευθείας προς Μυτιλήνη, όπως αναφέρω και παραπάνω. Όχι με βάση τον ανταγωνισμό μεταξύ των ναυτιλιακών εταιρειών, αλλά για να μεγαλώσει η πίτα της ακτοπλοίας σε σχέση με το αεροπλάνο. Η Μυτιλήνη έχει μεγάλη απόσταση από τον Πειραιά και κάποιος που θέλει να ταξιδέψει είτε Μυτιληνιός είτε επισκέπτης έχει να επιλέξει ανάμεσα σε ένα μακρύ ταξίδι με το πλοίο ή ένα ακριβό ταξίδι με το αεροπλάνο. Γιατί να μην προσφέρει ένα ταχύπλοο την ενδιάμεση και βολικότερη λύση; Γνωρίζω ότι πριν την κρίση πολλοί νησιώτες ή επισκέπτες και όχι απαραίτητα πολύ υψηλών εισοδημάτων επέλεγαν χωρίς άλλη σκέψη το αεροπλάνο. Γιατί στις σημερινές συνθήκες να μην επιλέξουν ένα ταχύπλοο με λίγο τσιμπημένο εισιτήριο;

Αλλά να δούμε και τις προοπτικές ενός τέτοιου δρομολογίου. Η Μυτιλήνη εχει Πανεπιστήμιο με αρκετά τμήματα και φοιτητές. Σε καιρούς που πολύς κόσμος ψάχνει τρόπους να κάνει διακοπές χωρίς να πληρώσει για τη διαμονή, γιατί να μην υπαρχει ένας βολικός τρόπος να προσεγγίσουν τη Μυτιλήνη οι φίλοι και οι συγγενείς των φοιτητών; Η μήπως πρέπει να είναι μόνο οι Κυκλάδες προορισμός για ολιγοήμερες διακοπές; Αλλά και όσοι εχουν καταγωγή, πατρικό σπίτι στο νησί, γιατί να οι τωρινές συνθήκες μετακίνησης να τους οδηγούν στο να προγραμματίζουν μόνο ένα ταξίδι το χρόνο προς το νησί; Και γιατί να μην μπορούν εύκολα οι φίλοι τους να τους κάνουν μιά σύντομη επίσκεψη;

Νομίζω ότι το πρώτο καλοκαίρι που μπήκε στη γραμμή ο Ευρωπαίος έκανε ένα ημερήσιο δρομολόγιο την Κυριακή απευθείας από Μυτιλήνη προς Πειραιά, με αναχώρηση 9 το πρωί. Ξέρει κανείς αν είχε επιτυχία το δρομολόγιο;

6ωρες για Μυτιληνη=30μιλια,ποιος θα πληρωνει τα πετρελαια του Κεντερη

Η λύση για το προβλημα των πετρελαίων και ειδικά του Κεντέρη νομίζω ότι θα ήταν η δρομολόγηση του πλοίου από τη Ραφήνα. Το λιμάνι εχει προβήματα αλλά για το Βόρειο Αιγαίο η διαφορά στα μίλια είναι σημαντικότατη. (Στο δρομολόγιο Πειραιάς - Χίος το 1/3 του ταξιδιόυ είναι ο περίπλους της Αττικής!!) Τη στιγμή που συζητάμε για το αν πρέπει να υπαρχει σύνδεση της Σύρου με τη Ραφήνα, που η διαφορά στα μίλια σε σχέση με τον Πειραια δεν είναι τόσο μεγάλη, γιατί να μην δοθεί στη Ραφήνα προτεραιότητα στα πλοία για το Βόρειο Αιγαίο;

(Αν γινόταν το δρομολόγιο με 30 κόμβους, που βέβαια δεν το βλέπω, ο χρόνος θα ήταν ακόμα λιγότερος από τις 6ώρες)

Προτείνω σαφώς τη Ραφήνα και όχι το Λαύριο, γιατί η συγκοινωνιακή σύνδεση του Λαυρίου με την Αθήνα είναι απλά τριτοκοσμική. Η Ραφήνα είναι πολύ πιο κοντά στην Αθήνα και η απόσταση από τον προαστιακό/μετρό της Παλλήνης κάπου στα 20 λεπτά με το πορτοκαλί λεωφορείο της γραμμής που καταληγει στο Πεδίο του Άρεως. (Από Λαύριο για σταθμό Κορωπίου απαιτείται μετεπιβίβαση σε άλλο Λεωφορείο.)

Φυσικά το χειμώνα (Νοέμβριος έως Πάσχα) η κίνηση σίγουρα θα είναι μικρή. Εδώ νομίζω η λύση μπορεί να είναι μόνο η προσέγγιση στα Ψαρά, που βρίσκονται ακριβώς πάνω στη διαδρομή και η κρατική βέβαια επιχορήγηση. Η προσέγγιση στα Μεστά Χίου μπορεί να γίνεται σε άλλο δρομολόγιο (μέσω Ψαρών ή απευθείας) ή με αλλο συμβατικό πλοίο, γιατί εδώ η απόσταση είναι ακόμα μικρότερη.

Link to comment
Share on other sites

Ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ κατα την αποψη μου δεν υπαρχει περιπτωση να βγαζει ουτε τα πετρελαια του,ειτε μπει για Μυτιληνη μονο,ειτε μπει για Χιο-Μυτιληνη.

Ζητησε δυο δρομολογια την εβδομαδα και λογικα το ενα θα ειναι την Παρασκευη που ειναι και η πιο εμπορικη μερα του καλοκαιριου.Εκεινη τη μερα θα υπαρχει σιγουρα το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και λογικα και καποιο απο τα δυο ΝΕΛοβαπορα.Ε δεν μπορω να σκεφτω παρα πολυ κοσμο που θα επιλεξει τον ΚΕΝΤΕΡΗ εναντι των υπολοιπων πλοιων,ειδικα απο τη στιγμη που θα εχει και αρκιβοτερο εισητηριο.

Ασε που το μεταφορικο εργο ειναι σαφως λιγοτερο απο παλια και δεν θα σηκωνει η γραμμη τοσα πλοια.

Ακομα και το 2001 οταν πρωτοηρθε το πλοιο οι περισσοτεροι προτιμουσαν να πηγαινουν με το ΣΑΠΦΩ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ παρα με τον ΚΕΝΤΕΡΗ.Υπηρχαν βεβαια μερες που ηταν γεματο το πλοιο αλλα αυτες οι μερες ηταν λιγες

Νομίζω ότι το πρώτο καλοκαίρι που μπήκε στη γραμμή ο Ευρωπαίος έκανε ένα ημερήσιο δρομολόγιο την Κυριακή απευθείας από Μυτιλήνη προς Πειραιά, με αναχώρηση 9 το πρωί. Ξέρει κανείς αν είχε επιτυχία το δρομολόγιο;

Το συγκεκριμενο δρομολογιο υπηρχε εδω και πολλα χρονια και το εκανε το ΜΥΤΙΛΗΝΗ με αρκετα καλη πληροτητα.Τη χρονια του EUROPEAN μπηκε στο συστημα τελευταια στιγμη με αποτελεσμα ο περισσοτερος κοσμος να εχει κανονισει τον τροπο επιστροφης του.,οποτε δεν ειχε και πολλη κινηση.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι είναι ρεαλιστικό να προσδοκούμε δρομολόγηση του μεγάλου Κεντέρη στη γραμμή με τα σημερινά δεδομένα, πόσο μάλλον όσο υπάρχει στη γραμμή το Νήσος Χίος.

Ακόμη και τις (λίγες πλέον) δύσκολες μέρες του καλοκαιριού τα υπάρχοντα πλοία είναι υπεραρκετά.

Σίγουρα όμως θα πρέπει να ξαναδούν οι εταιρείες τις δυνατότητες δρομολόγησης εκτός Πειραιά, είτε Ραφήνα, είτε Λαύριο. Είναι μεγάλη η διαφορά στο κόστος.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πληροφοριακά αναφέρω ότι αλλαγές έχει και η τιμολογιακή πολιτική της NEL σε σχέση με τις μεταφορικές εταιρείες. Ενδεικτικά η πληρότητα του γκαράζ του Μυτιλήνη τουλάχιστον από Μυτιλήνη - Χίο είναι κάτι λιγότερο από το μισό!! Η εταιρεία για μια ακόμη φορά επιδιώκει να χαλάσει τις μακροχρόνιες σχέσεις της με τις μεταφορικές, τη στιγμή που Νήσος Μύκονος τη δεδομένη χρονική περίοδο και Πελαγίτης κάνουν πάρτυ!!!

Από την ώρα του post σου να μαντέψω ότι το είδες την κίνηση του πλοίου μόνο από την Μυτιλήνη? Γιατί αν έγινε αυτό δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα, καθώς περνάει και από Χίο...

Εγώ δυο φορές έτυχε να ταξιδέψω αυτή την βδομάδα, την Κυριακή στην αναχώρηση από Πειραιά δεν υπήρχε διαθέσιμο κρεβάτι (ακόμα και μετά την αναχώρηση) και το τελευταίο αυτοκίνητο μπήκε πλαγίως, δηλαδή 100% πληρότητα το γκαράζ.

Παρασκευή ξημερώματα άφιξη στην Χίο, άντε να είχε θέσεις για 2-3 αυτοκίνητα και έβγαζε κόσμο κανένα τέταρτο...

Και όλα αυτά φυσικά με το πλοίο να πάει πολλές φορές με 16 (!!!) μίλια και την εταιρεία να κάνει και αυξήσεις στις τιμές.

υ.γ. δεν πειράζει, σημασία έχει να πληρώνονται οι συντάξεις του λαού, γιατί όλα από κάπου απορρέουν

Link to comment
Share on other sites

Φίλε polman θα σου πώ οτι χθές το πλοίο από Μυτιλήνη είχε 6-7 φορτηγά 200 άτομα και 10 ιχ(υπολόγισε τριήμερο)!!!Από Χίο είχε 5-6 φορτηγά 350 άτομα και 20 ιχ(υπολόγισε τριήμερο)!!!Τα έχουν κάνει σκ....τα με τις τιμές και διώχνουν το κόσμο που τους στήριξε.

Όσο για αυτή τη περιβόητη Κυριακή(ποιά ημερομηνία ήταν αυτή ρε παιδιά???) που λέτε θα με τρελάνετε καμιά ώρα εδώ μέσα, ΔΕΝ είχε τπτ μέσα το πλοίο θα σας το ξαναπώ. :D :D B)

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος mytilene μ' έχει καλύψει πλήρως!!! Εγώ κατά κύριο λόγο μιλάω για την κίνηση του πλοίου από Χίο, αλλά βλέπω και την κίνηση του γκαράζ από Μυτιλήνη. B)

Link to comment
Share on other sites

19/2/2012 από Πειραιά προς Χίο, το μηχανάκι το έβαλα με φορτωτική μέσα, δηλαδή το πρακτορείο δεν μου έκοβε εισητήριο και δεν βρήκα ούτε κρεβάτι.

23/2/2012 αναχώρηση από Πειραιά, εγώ το είδα το πρωί στη Χίο, εκτός ότι έφτασε 4:30, άντε να χωρούσαν στο γκαράζ 3-4 αυτοκίνητα.

Επίσης to Μυτιλήνη δεν έχει και κανένα φοβερό γκαράζ, δεν συγκρίνεται με Θεόφιλομ ούτε καν με Ν. Χίος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είχαμε διερωτηθεί εάν αυτές οι αλλαγές στα δρομολόγια της γραμμής της Χίου Μυτιλήνης από την HSW και την NEL Lines, ήταν στα πλαίσια κάποια άτυπης συνεννόησης. Από τότε είχα πει ότι έγιναν οι αλλαγές σίγουρα μέσω κάποιας συνεννόησης και βλέποντας πλέον τις τιμές των δυο εταιρειών να είναι παραπλήσιες (λίγο πάνω, λίγο κάτω κάθε μια), πλέον είμαι απολύτως σίγουρος ότι υπάρχει συνεννόηση

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η HSW χτύπησε το Μυτιλήνη στο τριήμερο της Καθαρής Δευτέρας, ακυρώνοντας ένα δρομολόγιο και βάζοντας επιστροφή από νησία Κ. Δευτέρα (πάνω στο Μυτιλήνη) αντί για Κυριακή, που τελικά πραγματοποιήθηκε ...Τρίτη λόγω του απαγορευτικού. Μας χάλασε και το 3ήμερο όσοι θέλαμε να ταξιδέψουμε αντίστοφα από νησιά προς κέντρο, που έτσι κι αλλιώς θα μας το χάλαγε ο καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Εάν δεν είχε απαγορευτικό χθες τότε γιατί δεν έφυγε για παράδειγμα το Διαγόρας από το Πειραιά?? Είναι από τα παράδοξα του συστήματος των απαγορευτικών!! Πόσες φόρες έχουμε δει να φεύγει ένα πλοίο με το απαγορευτικό από τα νησιά και να παραμένει στο Πειραιά το άλλο?? Ένα πρόσφατο παράδειγμα στην ίδια γραμμή είχε συμβεί με το Νήσος Χίος στις 06/02/12 που τότε είχε γίνει το ανάποδο, είχε μείνει ανεκτέλεστο το δρομολόγιο του Νήσος Χίος από το Πειραιά και έγινε κανονικά του Μυτιλήνη από τη Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Από την μια θα είχε δυσκολίες το βαπόρι να μπει στη Χίο, είδαμε τι έγινε την προηγούμενη φορά, και από την άλλη δεν νομίζω να είχε και πολύ κίνηση άρα...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολύ καιρό το Μυτιλήνη έφυγε γεμάτο από Χίο!! Πήρε περίπου 20 φορτηγά και άλλα τόσα ιχ, ενώ άφησε κι έξω 5-6 φορτηγά...Βέβαια ήταν μόνο του και μετά από απεργία...

Link to comment
Share on other sites

Στο αυριανό δρομολόγιο του Μυτιλήνη, από Πειραιά για Χίο - Μυτιλήνη θα υπάρξει προέκταση μέχρι Λήμνο εξαιτίας της βλάβης του AQUA MARIA.

Αναχώρηση από Μυτιλήνη για Χίο - Πειραιά την Παρασκευή στις 23:00 αντί για 18:00!!!

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...