Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Καταρχήν επειδή νομίζω ότι χάνεται η ουσία θέλω να πω το εξής.Παρατηρούμε μια συγκριση τιμών στα εστιατόρια , μπαρ...τα οποία δεν εκμεταλλεύονται οι εταιρείες αλλά εκείνες οι οποίες τα έχουν νοικιάσει.

Έπειτα αλοίμονο αν το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ είχε τις ίδιες ακριβώς τιμές ή φτηνότερες από τα υπόλοιπα για να το προτιμά ο κόσμος.

Μιλάμε για μια επένδυση 10πλάσια από τα υπόλοιπα, μιλάμε για μια κατανάλωση 6πλάσια από τα υπόλοιπα...οπότε αν ήταν να έχει φτηνότερες τιμές για να το προτιμά ο κόσμος για ποιο λόγο να μπει μια εταιρεία στην σκέψη να κάνει μια τ'ετοια επένδυση?

Καλό το φτηνό, αλλά η ποιότητα, η πολυτέλεια κι η ταχύτητα θα πρέπει αναγκαστικά να πληρωθούν κάτι παραπάνω.Με αυτά τα εφόδια γίνεται ανταγωνιστικό, προσφέροντας ένα καλύτερο προιον όχι με το να φτάσεις τις τιμές πιο κάτω κι από το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Και το καλό στα πλοία είναι ότι αναλογικά η διαφορά στο τιμολογιο είναι πολύ μικρη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ε όχι και μικρή η διαφορά.Στο Λισσός και στην Ανέκ γενικά οι τιμές είναι η μέρα με την νύχτα .Εκεί το σαντουιτς το μακρόστενο έχει 1,60.Και στο κάτω κάτω δεν με ενδιαφέρει σε ποιόν ανήκουν τα μπαρ η ποιά εταιρεία τα έχει αλλά να μπαίνω και να παίρνω κάτι χωρίς να το χρυσοπληρώνω.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αγαπητέ Theofilos αν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, αν μπεί στη γραμμή ένα πλοίο που τώρα κάνει για παράδειγμα Ιταλία - Αλβανία και έχει πιο φτηνό ΚΨΜ θα το προτιμούσες?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να υπάρχει διαφωνία για την ποιότητα/κόστος και εγώ δεν ξέρω τι άλλο που διαφοροποιεί τα πλοία που δραστηριοποιούνται στο Βόρειο Αιγαίο, με κυρίαρχο κριτήριο βέβαια αν έχει την τρίηρη ή όχι στην τσιμινιέρα, αλλά τουλάχιστον συμφωνούμε όλοι ότι χρειάζονται οι διαφορετικές επιλογές ώστε να διαλέγει κάποιος ότι του ταιριάζει/συμφέρει/εκφράζει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αγαπητέ Theofilos αν καταλαβαίνω το σκεπτικό σου, αν μπεί στη γραμμή ένα πλοίο που τώρα κάνει για παράδειγμα Ιταλία - Αλβανία και έχει πιο φτηνό ΚΨΜ θα το προτιμούσες?

Aν διαβάσετε προσεκτικά τα προηγούμενα μυνήματα μου θα καταλάβετε οτί εννοώ για τις τιμές σε όλα του και όχι μόνο στα κ.ψ.μ.Δεν μας ενδιαφέρουν ούτε οι καναπέδες ούτε τα μεγάλα ονόματα της εταιρείας .Ας μας σέβονται για να τους προτιμάμε αλλιώς υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!!

Edited by proud_ionian
copy post
Link to comment
Share on other sites

Eίναι σωστό αυτό που λέει ο φίλος gtogias πιο πάνω ότι είναι καλό να έχουμε διαφορετικές επιλογές, για να επιλέγουμε αυτό που μας αρέσει. Προσωπικά είτε παίρνω τη ΝΕΛ είναι το ΧΙΟΣ, σπανιότατα παίρνω κάτι απ το μπαρ, όχι επειδή είμαι φτωχός ή πλούσιος αλλά από άποψη. Τώρα αν είναι και πανάκριβο δεν θα πάρω σίγουρα, γιατί το θεωρώ κοροϊδιλίκι, αλλά μεταξύ μας δεν έχω ξεχάσει και τις "καλές" εποχές που η ΝΕΛ μονοπωλούσα γαρ τη γραμμή πούλαγε τον βαπορίσιο τον καφέ ένα μάτι!!!;) Πάντως τα τελευταία χρόνια υπάρχει ένας εξορθολογισμός στις τιμές των μπαρ είναι κι αυτό μια βελτίωση...

Τέλος πάντων, για μένα ας πούμε αυτο δεν παίζει ρόλο. Εκεί που άλλους δεν τους νοιάζει ας πούμε να πηγαίνουν με το ΧΙΟΣ σε καρέκλα, εμένα μου φαίνεται μαρτύριο καθότι εχω μέσα μου χίλιους διαόλους και έχω τον ακάθιστο μέχρι να πέσω να κοιμηθω. άρα αντί να κάνω 10 ώρες βόλτες στο πλοίο και να έχω ζαλίσει όλον τον κόσμο και να εχω μπαφιάσει επιπλέον, κάνω 11-12-13 εκ των οποίων τις μισές ψοφολογάω και το απολαμβάνω κιόλας! :D Βέβαια παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο, όπως πχ ώρα αναχώρησης και άφιξης, οπότε θεωρώ ότι ο καθένας μας θέτει ένα σύνολο κριτηρίων και επιλέγει ό,τι νομίζει ότι τον βολεύει καλύτερα κάθε φορά...

Edited by proud_ionian
copy post
Link to comment
Share on other sites

Δεν αντιλέγω ότι πρέπει να υπάρχουν διαφορετικές επιλογές κι ότι προτιμά ο καθένας αλλά όπως έχουμε δει πάμπολλα παραδείγματα το καινούριο υπερίσχυσε έναντι των παλιών.

Στις Κυκλάδες μόλις μπήκαν τα μικρά μπλου σταρ εκτόπισαν αμέσως έναν ΑΠΟΛΛΩΝΑ που είχε γράψει την χρυσή ιστορία στην γραμμή κι ένα ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ κι ας ήταν για μας τους καραβολάτρες δυο νεότευκτα μεν αντικαραβολατρικά δε. Τα ίδια και στα δωδεκάνησα , όταν μπήκε ο καπτα Μάκης με ΡΟΔΑΝΘΗ και ΜΑΡΙΝΑ κάτι ΙΑΛΥΣΣΟΣ και ΚΑΜΙΡΟΣ είτε πήραν δρόμο ήταν μετατοπίστηκαν σε δευτερεύουσες ή άγονες γραμμές. Το αυτό ίσχυσε και μετά. Όταν εισήλθαν τα μεγάλα μπλου ο καπτα Μάκης μάζεψε τα βαπόρια του κάποια στιγμή κι έφυγε αναγκαστικά από εκεί.

Στην Ικαρία-Σάμο το ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ εκτόπισε δικαίως και διαδοχικά το ΜΑΡΙΝΑ, το ΚΟΡΣΙΚΑ και το ΒΕΡΑ και στο Ηράκλειο τα παλάτια μαζεύουν όλο τον αφρό από επιβάτες έναντι των δύο ΚΡΗΤΗ κι ας είναι αξιόλογα πλοία τα δύο τελευταία.

Οι μόνοι δυο προορισμοί που έμεινα αγκιστρομένοι στο παρελθόν, αρνούνται την ποιότητα, την ταχύτητα και την τεχνολογική εξέλιξη είναι τα Χανιά κι η Μυτιλήνη.

Πιο συγκεκριμένα στην Μυτιλήνη είμαι σχεδόν σίγουρος ότι και το ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ να έφερναν με την τριήρη στην τσιμινιέρα του,θα το έπερνε ο κόσμος, γιατί θα ξημερωνόταν μέσα σε βαπόρι αντι να έχει βγει από την προηγούμενη το βραδυ στον προορισμό του, γιατι θα είχε θρησκευτικό όνομα, γιατί το ΚΤΕΛ θα κατέβαινε στο λιμάνι μονάχα για πάρτυ του, γιατί ο παραμάγειρας θα ήταν εμπνευστής του σχεδίου ανάπλασης της πλατείας του πολυχνίτου:P, γιατί ο μπάρμαν της Α θέσης θα μιλούσε την διάλεκτο που μιλάνε στο χωριό Αγία Παρασκευή και θα έφτιαχνε συναισθηματικά όλους τους συντοπίτες του...για πολλά περίτεχνα και εφευρετικά αν μη τι άλλο γιατίB)

Και για να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Εγώ δεν κάνω προσυλητισμό υπέρ της μιας ή της άλλης εταιρείας. Καταγράφω την υπάρχουσα κατάσταση κι όσα μας διδάσκει η ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Μα ρε συ Earl και στη γραμμη Χιου-Μυτιληνης τα ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ στην ουσια εχουν εκτοπισει τα υπολοιπα.Σαν καλυτερα βαπορια παντα γεμιζουν πρωτα και οι αλλοι περνουν το περισευμα.Ειδικα οταν εκαναν τα κανονικα δρομολογια δεν υπηρχε συγκριση.Μην το συγκεκριμενοποιεις μονο για την Μυτιληνη ομως.Δες ποσοι Χιωτες προτιμουσαν τα υπολοιπα παλια βαπορια οσο καιρο η HSW ειχε τα δρομολογια της ανω κατω.Και μην ακουσω οτι εξαναγκαστικε η HSW να κανει αλλαγες στα δρομολογια γιατι δεν το στηριξε η Μυτιληνη το πλοιο.Σε τελικη αναλυση ας κοβοταν η Μυτιληνη απο το δρομολογιο αν τους χαλουσε τοσο πολυ η κινηση της Λεσβου.Τοσα και τοσα εχουν γινει στην ακτοπλοϊα,θα γινοταν και αυτο.

Link to comment
Share on other sites

.....Δεν μας ενδιαφέρουν ούτε οι καναπέδες ούτε τα μεγάλα ονόματα της εταιρείας .Ας μας σέβονται για να τους προτιμάμε αλλιώς υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια...

Να ξεφύγουμε από την συζήτηση για την τιμή του φραππέ και το πόσο μακρόστενο είναι το σάντουϊτς.

Η δική μου ερώτηση είναι: Δεν επέδειξε σεβασμό η HSW στους κατοίκους Χίου και Μυτιλήνης, βάζοντας στην γραμμή το καλύτερο καράβι της, επενδύοντας σε υποδομές και ανθρώπους, αναβαθμίζοντας υπηρεσίες και φέρνοντας κοντύτερα τα δυό νησιά στο Κέντρο?

Fan της HSW δεν υπήρξα ποτέ (ο Καπτά-Μάκης ξέρει ;)), αλλά δεν μπορεί να ισοπεδώνεται η επιχειρηματική της προσπάθεια και το ρίσκο που πήρε-βάζοντας ένα "ξένο" καράβι σε μιά αγορά όπου ο τοπικισμός κυριαρχεί-και για το οποίο ρίσκο, δικαίως ανταμείβεται με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

(Και εγώ όταν πηγαίνω Ηράκλειο γουστάρω ΑΝΕΚ-λόγω αισθητικής διαστροφής και επειδή ξεκινά νωρίτερα και φθάνει αργότερα, αλλά δεν μπορώ να αμφισβητήσω και να παραβλέψω την υπεροχή των Palaces).

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου τί να το κάνω αν οι εταιρείες κοιτάνε να εκμεταλετυούν όσο δεν πάει τον επιβάτη??Η τιμές εμάς μας καίνε και όχι η πολυτέλεια και το όνομα.Σίγουρα έδωσε ταχύτητα στην γραμμή αλλά από την στιγμή που κόβει την Σύρο και την Μύκονο μέστο κατακαλόκαιρο και βάζει με συμβατική ταχύτητα το πλοίο με ίδιες τιμές εισητήρια αυτό είναι σκέτη κοροϊδία δεν θα ανεχτούμε να μας κάνει ότι θέλει ο Λασκαρίδης :mad:

Link to comment
Share on other sites

Οι μόνοι δυο προορισμοί που έμεινα αγκιστρομένοι στο παρελθόν, αρνούνται την ποιότητα, την ταχύτητα και την τεχνολογική εξέλιξη είναι τα Χανιά κι η Μυτιλήνη

Για να μη μακρυγορούμε (που έλεγε και ο Πάντζας στη 'Σωφερίνα') όλο το ζουμί είναι αυτό που λέει ο Erarl. Σίγουρα πολλά απο τα σημεία που θέτει o Theofilos είναι προς συζήτηση αλλά η αλήθεια είναι οτι ειδικα η γραμμή της Μυτιλήνης αρνείται πεισματικά να αλλάξει καθαρά λόγω νοοτροπίας.

Υ.Γ. Αυτό με το delivery ομολογώ πως δεν το είχα φανταστεί.

Link to comment
Share on other sites

Για μισό λεπτό ρε παιδιά, επειδή οι Χανιώτες και οι Μυτηλινιοί προτιμούν τις εταιρείες που θεωρούν "σπίτι τους" (ΑΝΕΚ-ΝΕΛ) σημαίνει ότι αρνούνται την εξέλιξη και τη τεχνολογία??? Ειλικρινά δε το καταλαβαίνω αυτό. Όταν έχεις συνηθίσει απο μικρός σε μία εταιρεία η οποία είναι και λαϊκής βάσης όπως η ΑΝΕΚ και τη θεωρείς "δικιά σου" εταιρεία, γιατί να προτιμήσεις τον κάθε ξένο που θα έρθει στα χωράφια σου???

Εντάξει, το ξέρω οτι σε πολλούς δεν αρέσει αυτό, αλλά όταν μπαίνει το συναίσθημα στη μέση όλα τα άλλα πάνε περίπατο.......

Link to comment
Share on other sites

λαικης βασης δεν ειναι καμια εδω και πολλα χρονια, αλλα αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο.;)

γνωριζουμε τι σκεψεις υπαρχουν (αν υπαρχουν) για μετα τον αυγουστο; σε ανεκ και hsw αναφερομαι κυριως. η ΝΕΛ υποτιθεται οτι θα συνεχισει με μυτιληνη/european

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορεί μια φήμη ότι το Λισσος θα αλλάξει ημέρες των δρομολογίων του. Αντί για Κυριακή, Τρίτη & Πέμπτη από Πειραιά να φεύγει Δευτέρα, Τέταρτη & Παρασκευή.

Αν ισχυει κατι τετοιο,σημαινει οτι το ΛΙΣΣΟΣ παει κατευθειαν πανω στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Αναρωτιεμαι λοιπον,αν μπορει να αλλαζει η εταιρια του δρομολογια χωρις την εγκριση απο το ΣΑΣ κ επισης,αν οντως οι αλλαγες γινονται με γνωμονα τον συμφερον του καθενος,τοτε την επομενη μερα η ΝΕΛ θα αλλαξει τα δρομολογια του ΜΥΤΙΛΗΝΗ και θα εχουμε ενα φαυλο κυκλο...Θελω να πω,μπορει η καθε εταιρια να βαζει τα δρομολογια της οπως θελει?Τουλαχιστον με το προσφατο ΣΑΣ και τα ναυλωμενα της ΝΕΛ,ειδαμε οτι κατι τετοιο δεν μπορει να γινει,αρα λοιπον,να περιμενουμε κατι αναλογο κ σε αυτη την περιπτωση(αν ισχυει η φημη φυσικα)?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΧΙΟΣ εχει αυξησει κατακορυφα την κινηση του με την αλλαγη των δρομολογιων στα 'παλια':) Στην Χιο εχει παραμονη 35-40 λεπτα για φορτοεκφορτωση(στην αφιξη απο Πειραια)και απο μαρτυριες επιβατων επιβεβαιωνεται και ο πολυς κοσμος που κουβαλαει.

Πειραια φτανει παντα πριν/μαζι με το ΛΙΣΣΟΣ:D(εχοντας ξεκινησει 4ωρες αργοτερα απο την Μυτιληνη)και συνηθως 20-30λεπτα μετα το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Link to comment
Share on other sites

Βγάζωντας πριν μια εβδομάδα ειστητήρια για Χίο με το Ν.Χίος για τις 4/9, οι δίκλινες εσωτερικές είχαν ήδη εξαντληθεί και βρήκα μόνο εξωτερική και δεν ξέρω αν τώρα που μιλάμε υπάρχουν πλέον κενές τετειες θεσεις..

Δεν ξέρω αν έχει αυξηθει η κινηση του, πράγμα που είναι λογικό με τα κλασσικά δρομολόγια, αλλά οι Χιώτες εξ Αθηνών αυτό το καλοκαίρι(και όχι μόνο) θα το τιμήσουμε δεόντως..

Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω ότι πιθανώς καταντούμε γραφικοί αφού έχει γίνει πολλαπλή αναφορά σε αυτό αλλα ας το ξανααναφέρω.

Στα τωρινά δρομολόγια το Νήσος Χίος είναι ασυναγώνιστο. Δεν είναι τυχαίο ότι εποχής Στρίντζη μέσα σε ελάχιστο διάστημα έφτασε να έχει μερίδιο 50% της κίνησης τουλάχιστον από και προς Χίο.

Ας τα βλέπει η εταιρεία του μπας και καταλάβει ότι δεν φτάνει να έχεις το καλύτερο και πιο σύγχρονο πλοίο. Χρειάζεται και συνέπεια και προσαρμογή σε τοπικά δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

Να είναι καλά οι κάτοχοι των εισιτήριων του κοινωνικού τουρισμού!! Το πλοίο έχει αυξήσει τη κίνηση σε επιβάτες (αυτό θα έλειπε μπήκε ο Ιούλιος ήδη), αλλά οι μεταφορικές δεν έχουν δείξει το ίδιο

Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι αυτή τη στιγμή κυνηγούν τις μεταφορικές. Όσο τις μαζεύουν τα ομόσταυλα ή συγγενικά πλοία είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Link to comment
Share on other sites

Αν κρίνω από τις πρόσφατες κινήσεις της εταιρείας του πλοίου δεν έχω πειστεί ότι κάνουν τόσο μακροχρόνιο προγραμματισμό για να σκεφτούν τι θα γίνει το χειμώνα.

Όταν με το καλό μπούνε στη διαδικασία προγραμματισμού και καταλήξουν τι θα το κάνουν το πλοίο, πχ θα μείνει στα τωρινά, θα γυρίσει στα ενδιάμεσα του Μαϊου, θα ξανακάνει κρουαζιέρες μέσω Κυκλάδων (για να χώνεται και στο μάτι του ανταγωνιστή) ή ότι άλλο τους φωτίσει ο θεός, τότε θα καταλάβουν ότι θα πρέπει να πείσουν και τις μεταφορικές ότι έχουν σοβαρές διαθέσεις και όχι ότι τους κάτσει.

Παντού συζητιέται ότι για να δεχτεί μια μεταφορική να αλλάξει εταιρεία πρέπει πρώτα απόλα η εταιρεία να πείσει για τις διαθέσεις της.

Να αλλάξει κανείς τώρα και σε δύο μήνες να ψάχνει ξανά για άλλο πλοίο επειδή ο σύντεκνος άποφάσισε να στείλει το καμάρι του να κάνει πχ Πειραιά-Σουβάλα γιατί έτσι θα πατήσει τον ενοχλητικό ανταγωνιστή?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...