Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λοιπον, κατα πως δειχνουν τα πραγματα το ρο-ρο Sea Witch ταξιδευει για Μυτιληνη καθε Τριτη-Πεμπτη-Σαββατο, τις μερες δηλαδη που ταξιδευε και ο Αγιος Ευσταθιος. Να υποθεσω οτι ειναι ναυλωμενο απο τη ΣΑΟΣ? Ξερει κανεις περισσοτερα?

Αν ειναι ετσι τα πραγματα, γραφεται μια νεα σελιδα δοξας στην ιστορια της ακτοπλοιας. Να δινεται αδεια πλου σε πλοιο με ξενη σημαια(Μαλτα) ενω την ιδια στιγμη ενα με ελληνικη(Aegean Sun) να καααααθεταιαιαιαι(που ελεγε κι ο Μιμης Φωτοπουλος) με γελοιες προφασεις, μονο και μονο γιατι ο ΥΕΝ δεν τα παει καλα με τον πλοιοκτητη του τελευταιου. Να χαρω εγω... :D:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Λοιπον, κατα πως δειχνουν τα πραγματα το ρο-ρο Sea Witch ταξιδευει για Μυτιληνη καθε Τριτη-Πεμπτη-Σαββατο, τις μερες δηλαδη που ταξιδευε και ο Αγιος Ευσταθιος. Να υποθεσω οτι ειναι ναυλωμενο απο τη ΣΑΟΣ? Ξερει κανεις περισσοτερα?

:P:P

Γιατί είχε γραφτεί κάπου ότι θα το ναύλωνε η ΝΕΛ?

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο, μου υπεδειχθη και μενα το συγκεκριμενο ποστ που δεν θυμομουν :P:P αλλα μου εκανε εντυπωση οτι το πλοιο ειχε αναχωρηση τις μερες που δεν εχει το Παναγια Κρημνιωτισσα και ειπα μηπως τελικα το πηρε η ΣΑΟΣ για να αναπληρωσει το κενο του Αγιου Ευσταθιου μεχρι να δρομολογηθει καποιο απο τα καινουρια αποκτηματα.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μετά από πολλά χρόνια δεν έχει δρομολόγιο για Χίο- Μυτιλήνη Κυριακή απόγευμα. Το δρομολόγιο που είχε καθιερώσει ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ δεν υφίσταται πλέον. Άντε γειά. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αφού έχουν 2 πλοία την ίδια ώρα για τα ίδια λιμάνια γιατί δεν στέλνουν το ένα στην Χίο και το άλλο στην Μυτιλήνη να γλυτώσουν πετρέλαια και χρόνο στο άλλο που θα πάει απευθείας Μυτιλήνη? :D

Απορία ενός ανθρώπου ο οποίος πιστεύει ότι έχει σώας τας φρένας. ;)

Link to comment
Share on other sites

Η πολυθρύλητη ναυμαχία του Β.Α. Αιγαίου.

Όσο πλησιάζουμε στην ημέρα της (φημολογούμενης) μεγάλης ναυμαχίας του ΒΑ Αιγαίου, αρχίζω να πιστεύω ότι η Χίος και η Μυτιλήνη θα παραδοθούν χωρίς καν να χρειασθεί να ναυμαχήσουν οι στόλοι.

Όπως το 1912 παραδόθηκαν τα μεγάλα κάστρα της Χίου και της Μυτιλήνης μόνο με την εμφάνιση του Ελληνικού Στόλου. Μόνο κάποιοι λίγοι πήραν τα βουνά για να αντισταθούν. Άδικα όμως, η ζυγαριά είχε γύρει. Οριστικά!

Και παραδόθηκαν όχι γιατί δεν μπορούσαν να πολεμήσουν, αλλά γιατί ο κόσμος δεν ήταν μαζί τους. Περίμενε τους ελευθερωτές στην προκυμαία με σημαίες και ζητωκραυγές!

Έτσι και τώρα, πιστεύω ότι είναι έτοιμοι να παραδοθούν μόνο και μόνο με την εμφάνιση του «Μύκονος».

Για να μην πω ότι , ήδη, παραδόθηκαν, με το άκουσμα του ερχομού του πλοίου!

Οι βιγλάτορες είναι στη θέση τους και μόλις φανεί το πλοίο, θα βάλλουν φωτιά στις φρυκτωρίες για να στείλουν το χαμπέρι στα μεγάλα κάστρα. Να ετοιμάζονται οι Μπέηδες και οι Μουτασαρίφηδες!

Ο κόσμος είναι πάλι στην προκυμαία! Γιατί η φρουρά πίστευε ότι η ισχύς της θα είναι παντοτινή. Και δεν νοιαζόταν αν δεν είναι ο κόσμος μαζί τους.

Και τώρα πώς να ζητήσουν την βοήθειά τους? Πώς να τους ζητήσουν να πολεμήσουν στο πλευρό τους?

Για ποια Ελένη να πολεμήσουν? Ούτε Μυτιληνιά δεν είναι, πλέον, η Ελένη!

Ο κόσμος πάντα αντιπαθούσε τη αλαζονεία και την αμετροέπεια! Και τιμωρούσε , όταν του δινόταν η ευκαιρία, τους αλαζόνες και τους αμετροεπείς!

Ξεχνιέται η αλαζονεία προς τους Χιώτες και τους Ψαριανούς? Ακόμα και στους Μυτιληνιούς!

Και να θέλαν να ξεχάσουν δεν τους άφησαν ο Στρίντζης και ο Μανούσης. Γιατί αυτοί κατάλαβαν ότι πρώτα παίρνεις τον κόσμο μαζί σου και μετά φέρνεις τον Στόλο.

Διαφορετικά μηδέν εις το πηλίκον!

Ενδεχομένως, ορισμένοι στην Λέσβο να επιχειρήσουν (με ανταρτοπόλεμο) να αντισταθούν στην ενδοχώρα του νησιού, αλλά μάταιος ο αγώνας τους. Η ήττα (όπως το 1912 στα υψώματα του Κλαπάδου ) είναι αναπόφευκτη.

Ίσως, εντέλει, να μην χρειαζόταν ακόμα και να πάει η ίδια η Ναυαρχίδα. Πιθανώς, και μια μοίρα με παλιά πλοία του στόλου να αρκούσε!

Ακόμα και ο θρυλικός «Απόλλωνας» να πήγαινε μόνος του θα τα είχε πάρει τα νησιά! Που λέει ο λόγος, βέβαια.

Η φρουρά (μέσα της) έχει αποδεχθεί, ήδη, την ήττα.

Και ετοιμάζει τους όρους παράδοσης. Να είναι, τουλάχιστον, αξιοπρεπείς. Να μην είναι ατιμωτικοί!

Το κακό (στην όλη υπόθεση) είναι ότι σε λίγο ο κυρ-Γερασιμάκης θα αισθάνεται μοναξιά εκεί πάνω μεσ’ τις ερημιές. Και δεν είναι κι από αυτά τα μέρη. Αγριεύεται ο άνθρωπος! Καλά που θα’ ναι και ο κυρ-Φώτης, ο γείτονας, να λένε και καμιά κουβέντα. Διαφορετικά, θα τρελαινόταν ο άνθρωπος από την μοναξιά.

Θα περνάει, βέβαια, που και που και ο κυρ-Αποστόλης, ο λογιστής. Τώρα που πήρε την σύνταξή του θα την περνάει σκαλίζοντας τον κήπο του στο εξοχικό του.

Και του αρέσει να λέει ιστορίες από τα περασμένα.

Για την Μυτιλήνη που κάποτε ήταν το καμάρι του Αιγαίου, Για κείνη την ποιήτρια, την αντρογύναικα, την Σαπφώ από την Ερεσσό. Για την ιστορία του Αρίωνα, από τον Μόλυβο, με το δελφίνι. Για κείνον τον τυφλό τραγουδιστή, τον Όμηρο, που δίδασκε στη Δασκαλόπετρα στο Βροντάδο. Για τον θεοπάλαβο Θεόφιλο, τον Χατζημιχαήλ,, τον ζωγράφο από την Βαρειά που ο θρύλος λέει ότι τον έφαγαν τα αγρίμια περνώντας νύχτα το Τσαμλίκι. Για την χάρη του Ταξιάρχη του Μανταμάδου. Για το ατύχημα του πατριώτη του, του Κιντέρ, με το μοτοσακό. Για τον Άγιο Ραφαήλ και τα θαύματά του. Για την σπουδαία ποίηση του Αλκαίου. Για τον Οδυσσέα Ελύτη, τον νομπελίστα, τον ποιητή του Αιγαίου. Για την Αιολική Γή του Βενέζη που δεν υπάρχει πιά.

Και τα λέει και ωραία! Έχει χάρη ο λόγος του.

Αρχαίος άνθρωπος που έλεγε και ο Κόντογλου.

Βέβαια, δεν τρέφω καμία αυταπάτη! Και οι νέοι «ελευθερωτές», μόλις πατήσουν γερά στα πόδια τους, θα θελήσουν να γίνουν Χαλίφηδες στην θέση του Χαλίφη! Τουλάχιστον υπάρχει η ελπίδα να έχουν διδαχθεί από την ιστορία και να μην στρέψουν και αυτοί τον κόσμο εναντίον τους. Να δουν τα πράγματα με μια μακροχρόνια προοπτική. Και όχι ευκαιρία για μια καλή αρπαχτή!

Τέλος, τα παραπάνω τα λέω με μεγάλη μου θλίψη. Γιατί μπορεί να είμαι «Στριντζικός», αλλά είμαι και «Μυτιληνικός»! Από το «Μύκονος», προτιμώ το «Μυτιλήνη» - λόγω καταστρωμάτων και καμπινών. Με δένουν και κάτι προσωπικά με το καράβι. Και με αυτό θα ταξιδεύω, όσο είναι στην γραμμή. Μετά βλέπουμε. Ως τότε θάχει βγεί και το αδελφό πλοίο.

Την υγειά μας νάχουμε και τ’ άλλα βρίσκονται!

Το ιδανικό, βέβαια, θα ήταν το «Μυτιλήνη» με ένα μικρό και ταπεινό Σ στις τσιμινιέρες. Και στην μπάντα «Γραμμαί Στρίντζη».

Ούτε Ferries, ούτε Lines, ούτε Seaways και κουραφέξαλα. Σκέτο «Γραμμαί Στρίντζη»!

Καλοτάξιδο και καλότυχο, λοιπόν, το νεότευκτον κυρ-Γερασιμάκη!

Και μη ξεχνάς την ιστορία της γραμμής. Ο κόσμος δεν την μπορεί την αλαζονεία. Και τιμωρεί!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1-2 φορές το χρόνο πάει εκδρομή-προσκύνημα επιβάτες από Χίο- Μυτιλήνη. Τους αφήνει στην Τήνο ερχόμενος από Μυτιλήνη- Χίο την μία ημέρα και τους παίρνει πίσω την επόμενη. Συνήθως έχει αρκετό κόσμο.Είναι εκδρομή και όχι κρουαζιέρα.

Link to comment
Share on other sites

Από την εφημερίδα «ΑΛΗΘΕΙΑ» της Χίου

26/09/2005

AN KAI EINAI NΩPIΣ ΓIA NA BΓOYN AΣΦAΛH ΣYMΠEPAΣMATA

Kαι όμως... προτιμάμε τη NEΛ

OI MYTIΛHNIOI «ΦPENAPOYN» TH NEA ΓPAMMH «ΨHΦIZONTAΣ» NEΛ

Eίμαστε ιδιόρρυθμοι, προτιμώντας αυτόν για τον οποίο γκρινιάζουμε ή κοιτάμε τη βόλεψή μας, Πειραιάς - Xίο το «Nήσος Mύκονος», Xίο - Πειραιά τη NEΛ;

Είναι τελικά πολλές 6 ώρες στην καρέκλα προκρίνοντας τον ύπνο παρά την ταχύτητα ή απλά είναι νωρίς για να βγουν συμπεράσματα;

Σίγουρα, όμως, η πρώτη τάση φάνηκε, οι Xιώτες δώσαμε στο «Nήσος Mύκονος» μια δυναμική εκκίνηση με 30% αλλά η Mυτιλήνη φαίνεται πως «ψηφίζει» φανατικά NEΛ.

Tα πρώτα συμπεράσματα προσφέρονται για μια αρχική μελέτη με δεδομένη βέβαια την απορία.

Kερδισμένοι απ' τον ανταγωνισμό είμαστε εμείς, η κίνηση όμως αν κοπεί στη μέση, θα δικαιολογεί δύο εταιρείες;

Θετικές είναι οι πρώτες αντιδράσεις του επιβατικού κοινού που από Xίο μετακινείται προς τον Πειραιά και το αντίστροφο στη δρομολόγηση του «Nήσος Mύκονος». Aυτό εκτιμούν τουλάχιστον κύκλοι, γνώστες των ναυτιλιακών, που διαβάζουν στους πρώτους αριθμούς της επιβατικής κίνησης ότι η HELLENIC SEAWAYS μπήκε δυναμικά στο παιχνίδι.

Eίναι ενδεικτικό της κατάστασης ότι στα πρώτα δρομολόγια της εταιρείας, από τις 17 Σεπτεμβρίου έως τις 21 Σεπτεμβρίου, 598 επιβάτες επέλεξαν το «Nήσος Mύκονος» για να ταξιδέψουν από Xίο προς Πειραιά έναντι 1.339 της NEΛ που διατηρεί το προβάδισμα. Παράλληλα, το ίδιο διάστημα από Πειραιά για Xίο 1.220 ταξίδεψαν είτε με το Θεόφιλος, είτε με το Mυτιλήνη της NEΛ και 709 με το «Nήσος Mύκονος».

Τα παραπάνω στοιχεία που δεν αποτελούν παρά ενδείξεις, διότι είναι ακόμη πολύ νωρίς για να διεξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, δείχνουν ότι τις πρώτες μέρες που το πλοίο της Hellenic Seaways μπήκε στη γραμμή κατάφερε τουλάχιστον στο δρομολόγιο Xίου – Πειραιά να πάρει το 30,8% της συνολικής επιβατικής κίνησης και στο δρομολόγιο Πειραιά – Xίου το 36,77%.

Παραδοσιακά πιστοί στη NEΛ παραμένουν ωστόσο οι μεταφερόμενοι από και προς Mυτιλήνη. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Kεντρικού Λιμεναρχείου Mυτιλήνης από τις 16 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 22/9 με πλοία της NEΛ κατέπλευσαν στο λιμάνι 4127 επιβάτες έναντι 673 που ταξίδεψαν με το «Nήσος Mύκονος». Eπίσης από Mυτιλήνη 3.515 απέπλευσαν με πλοίο της NEΛ και 912 με το «N. Mύκονος».

http://www.alithia.gr/newspaper/2005/26092005/26092005,12257.html

Όντως, είναι πολύ νωρίς. Μα πάρα πολύ νωρίς!

Πολλοί είναι αυτοί που πήγαν με το Μύκονος από περιέργεια για το νέο πλοίο, αλλά επίσης πολλοί είναι αυτοί που δεν το έχουν δοκιμάσει λόγω συνήθειας.

Ασφαλές συμπέρασμα θα βγεί σε ένα χρόνο. Να είναι μέσα και η καλοκαιρινή σαιζόν, όπου ταξιδεύουν οι τουρίστες.

Συνήθως αυτοί προτιμούν το νέο και μάλιστα το πολυδιαφημισμένο νέο. Και αυτοί δεν υπάρχουν τώρα.

Μία μόνο παρατήρηση: Και 30% (ακόμα και 20-25%) της κίνησης να πάρει το Μύκονος, η HSW άντέχει να το δουλεύει στο κόστος ή ακόμα και με ζημιά.

Το πλοίο είναι νεότευκτο και έχει μπροστά του (καλώς εχόντων των πραγμάτων) 30-35 χρόνια.(Είτε αυτό είτε το αδελφό του)

Αξίζει, λοιπόν, τον κόπο να κάνει κάποιος θυσίες στην αρχή.

Η ΝΕΛ αντέχει μείωση εσόδων 20-25-30%? Και με τα ίδια έξοδα? Και για πόσο?

Τελική εκτιμησή μου είναι ότι το Μύκονος θα πάρει περίπου το 50% της κίνησης σε ετήσια βάση.

Αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί και από το τι θα γίνει με τον Θεόφιλο. Πόσο θα λείψει για να βάλλει σπρίνκλερ, πότε (και αν) θα επιστρέψει και πάρα πολλούς άλλους παράγοντες.

Και μην ξεχνάμε ότι το Μύκονος επιφέρει πολλαπλάσια ζημιά στα πλοία της ΝΕΛ, γιατί κάποιοι που πάνε με το Μύκονος με οικονομική θέση, θα πήγαιναν με καμπίνα στη ΝΕΛ.

Όπότε, μπορεί η HSW να βγάζει πχ. 30 ευρώ από έναν επιβάτη, αλλά η ΝΕΛ χάνει πχ.50 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

το κυριο προβλημα ειναι τα φορτηγα.....αν σε καθε δρομολογιο ο αριθμοs τουs ειναι μονοψηφιοs,oπωs ακουγεται, τοτε δεν κανει τιποτα...αν περιμενει να δουλεψει σα/κυριακα , η με τουριστεs το καλοκαιρι για 2 μηνεs ,το πλοιο δεν θα μεινει στη γραμμη......

Link to comment
Share on other sites

Και η αληθεια ειναι οτι τα δρομολογια του απο Πειραια και απο Χιο δεν εξυπηρετουν και τοσο πολυ τα φορτηγα.. Ειναι δυσκολες οι ωρες του και βλεπω σε λιγο να γινεται οτι εγινε και στα Χανια .Θα σαρωνει απο κοσμο αλλα απο φορτηγα τιποτα... Και Μαλλον θα εχει την τυχη του αλλου στα Χανια... Εκτος και αν αλλαξουν τα πραματα και βγουν αλλα δρομολογια για το αδερφο με τις καμπινες. Αυτο ομως ειναι η τελευταια ευκαιρια της ΝΕΛ. Μεχρι να ερθει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ πρεπει να ανασυνταχτει και να κανει καμια κινηση αλλιως ειναι χαμενη

Link to comment
Share on other sites

H HELLENIC δεν θα τα παρατήσει εύκολα.Το βαπόρι θα το στηρίξει όπως θα στηριχτεί και η επιλογή να δρομολογηθεί εκεί τουλάχιστον μέχρι να ετοιμαστεί το αδερφό του.Άλλωστε και να σκεφτεί να το βγάλει από αυτή την γραμμήγ δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για να το βάλουν σε κάποια από τις γραμμές που δραστηριοποιείται η εταιρία του.

Η κατάσταση δεν θα είναι εύκολη όπως τότε που έβαλαν το ΦΑΙΔΡΑ κι ενώ πήγαινε καλά τα παράτησαν διότι τώρα υπάρχουν τα ro/ro που τότε δεν υπήρχαν ενώ αναμένονται και αφίξεις πλοίων για το Μανούση τα οποία κάποια από αυτά θα τρυπώσουν σε αυτή την γραμμή.

Σίγουρα όταν βγει ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ για να βάλει τα σπρίνκλερ η κίνηση του ΜΥΚΟΝΟΣ θα αυξηθεί ΄και ειδικά όταν θα είναι μονοβάπορος ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ.

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕΛ ΑΠΟ ΧΙΟ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

ΔΕΥΤ - ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΟΙΟ

ΤΡΙΤΗ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΤΕΤ -ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ

ΠΕΜΠ -ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΠΑΡ -ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ

ΣΑΒ -ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΟΙΟ

ΚΥΡ -ΜΥΤΙΛΗΝΗ

φανταστείτε να μην είχε έρθει το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ...

Link to comment
Share on other sites

2 ημέρες χωρίς δρομολόγιο είναι πάρα πολλές και οι άλλες ημέρες μονοβάπορες και ειδικά με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ θα είχε γίνει χαμός αν δεν ήταν το ΜΥΚΟΝΟΣ.

Φανταστείτε τώρα ότι το ΜΥΚΟΝΟΣ έχει παραπάνω δρομολόγια από την ΝΕΛ. :eek:

Link to comment
Share on other sites

Μια που εγινε λογος συμφωνα με το openseas εχουμε απο Δευερα 3/10 εως και Κυριακη 9/10

Δευτερα-Τεταρτη-Παρασκευη ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Τριτη-Πεμπτη-Σαββατο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ

Κυριακη τιποτα

Το δρομολογιο της Παρασκευης παει μεχρι ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Κατι αλλο σχετικο με την γραμμη και το Νησος Μυκονος που δεν εχουμε αναφερει, ειναι και ο παραγοντας "ψωνιο". Το να ταξιδευει κανεις με το καινουριο, γρηγορο, και κυριως ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ, ασχετως αν πραγματικα δεν του καλυπτει καποια ουσιαστικη αναγκη, αντιμετωπιζεται πολλες φορες σαν ειναι ειδος κοινωνικης καταξιωσης και σημειο υπεροχης απεναντι στους φτωχους συγγενεις που ταξιδευουν με το πιο παλιο, αργο και κυριως φτηνιαρικο ειτε γιατι ετσι τους βολευει, ειτε γιατι προτιμουν να εξοικονομησουν τα παραπανω χρηματα. Πιστευω λοιπον οτι αυτο το κομματι της αγορας, το Νησος Μυκονος θα το κατακτησει με κατω τα χερια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...